- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a to jsem před dvěma dny četla ještě lepší návrh z téže dílny a to,že Romové budou povinně posílat děti do školky,aby dostali dávky.Rodiče budou dostávat dávky,sedět doma a matky českých dětí si zřejmě najmou chůvy,aby mohly do práce.Takže si všichni připravme peněženky,bude nás to stát více,než si umíme představit.
Když je limit 500000,- tak DPH je 95000, stát dá 30000 a 65000 je doma na DPH , tak pokud to má zvednout prodeje aut, tak z toho má stát daň z přidané hodnoty, i z fabie 250000 je to pořád 17500 do plusu, potom taky dálniční známky, DPH a spotřební daň z benzínu a nafty, nižší emise, eventuelně udržení pracovních míst,mě to vychází finančně dobře.
Samozřejmě zvýhodňování jedné komodity je věc jiná, to je špatně!
Jelikož by si lidi ty auta nejspíše stejně koupili, tak staá samozřejmě o ty peníze příjde.
Šrotovné lze chápat jako opatření omezující ekologické škody, které ty soukromá auta působí. V tomto smyslu (odstranění veřejného zla) lze chápat šrotovné jako dotaci na veřejný statek.
Rejzire, cekal bych, ze bedna jako jsi Ty nastoji, ze "omezeni ekologickych skod" je pouze usmevny vedlejsi efekt (a uplne pomijim absenci jakekoli analyzy, ktera by takovou arumentaci opravnovala).
-
Kdyz uz jsi ted i expertem pres ekologii, zkus si spocitat, kolik by se za ty prachy zateplilo statnich uradu a skol, nebo kolik dopravnich reseni by mohlo probehnout v setrnejsi variante.
zase KSČSSD ... prožrat zejtřejší chleba .. po nás potopa - hlavně že máme samy plná koryta