- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda vy jste demagog, pardon ekolog. Nejdříve si zjistěte něco o údržbě drážního tělesa, jak reaguje dřevo s mízou na vzduch a další okolnosti. Vaše kopání je prostě ubohé.
A kdo mluví a soudu? Ta firma přece dostala právo, za modernizaci nádraží, pronajímat po určitých mnoho let prostory na nádraží.
Pokud ji stát z toho chce vyčlenit, no pak ji samozřejmě musí ztráty kompenzovat. Ostatně nechápu, že by to mělo jít takto snadno?
Ale: Ten, kdo bude nádraží provozovat, SŽDC, přece bude dál ty prostory pronajímat a tudíž žádná ztráta nemusí vzniknout.
Žádný prostředník nebude, provozovat nádrží bude SŽDC, tudíž všechny nájemní smlouvy na hlaváku se přepíší přímo na ní...Italové měli příslib na třicet let, což by se mohlo stát předmětem toho soudního sporu...pokud se nedomluví jinak...