Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

:-( ANO ... požadavky socialistického přerozdělování nás donutí makat až do smrti .. no  zdravotnictví nám zaručí, že to zas tak dlouho trvat nebude

0 0
možnosti
Foto

Máte - naštěstí a zatím - neuvěřitelnou možnost pro příště míjet ono zařízení s hulvátem lékařem a sestrou a naopak preferovat onu skvělou paní doktorku. Navíc - všem to prosím říkejte. Jen tak lze dosáhnout jistého výsledku.

Zatím však to vypadá, že ta skvělá lékařka skončí v tzv."regulacích", protože léčí pečlivě a řádně, navíc dává mnoho času svým nemocným.

Naopak ono hulvátské oddělení "ušetří" a bude pojišťovnou odměněno za snížené náklady, neboť tam bude méně lidí...

Tak je to.

1 0
možnosti
OH

Velmi s Vámi souhlasím. Kvalita zdravotní péče a zejména kultura komunikace s pacienty se skutečně často radikálně liší a je to určitě o lidech. Ono to ale vždy nejde řešit tím, že si člověk najde jiného lékaře. Jsou situace, kdy se bohužel nevyhne konfrontaci s arogantním jednáním lékaře či perzonálu a je stavěn do pozice obtížného hmyzu. Nezřídka se mi stalo, že jsem musel někde zbytečně trávit půl dne a snášet takový přístup, kde si dotyčný lékař, sestra, ale i úředník nebo prodavačka patrně myslí, že on je pupkem světa a neuvědomuje si, že nejste tady Vy pro něj, ale právě naopak. Vždy si říkám, jak je možné něco takového ještě 24 let po revoluci.

Ale jsou také chvíle, kdy je člověk příjemně překvapen. Byl jsem teď týden v nemocnici Na Bulovce a setkal jsem se tam s naprosto profesionálním, lidským a milým přístupem.

2 0
možnosti
PN

Upřímně vás obdivuji, že jste udržela ruku u boku.

1 0
možnosti
Foto

odemne by ji chytla hned

1 0
možnosti

ANo, také znám takové rozdíly...Bohužel, žádné apelování na slušnost  lékaře a sestry - hulváty ke změně nedokope. Existuje jediná cesta: Od takového lékaře okamžitě odejít k jinému. Případně pokud jde o nemocnici, okamžitě napsat stížnost a poslat řediteli. Teprve až by v takové ordinaci zjistili, že nemají pacienty a nevydělají si ani na chleba, došlo by jim, že se musí něco změnit...Bohužel, český pacient si radši zabrblá, postěžuje v hospodě (nebo na netu ;-D) - a to je všechno. Dokud se nenaučíme se ozývat, nic se u nás nezmění... to není jen nějaký nepodložený názor, to je zkušenost lidí, žijících na západ od našich hranic...

6 0
možnosti
VS

Všechno je v lidech.

3 0
možnosti
JS

hmm. Všechno je v penězích. V tomto případě určitě. Ale diskuze je příliš krátká na vyšetření. Chápu, co budete namítat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 670x
Jsem žena. Matka, milovnice zvířat a přírody. Mám rada poezii. Moje motto: NETREBA SA HNEVAŤ, BEZ ZLOBY JE ŽIVOT MENEJ BOLESTNÝ.