Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Di Folbi

24. 10. 2012 22:57
Vlastní zkušenost

No, asi nebudu zapírat že jsem několik let strávila " na druhé straně" jako spolupracovník alternativního dodavatele a popravdě byla to krásná léta.

Teď jsem se vžila do pozice "obyčejného zákazníka" .Nemít vědomosti z praxe tak bych to moc nedala. Postupuji přesně tak, jak Michal píše, doporučená korespondence a holá fakta. Celkem mě to baví, ale chápu že běžný zákazník je velice mrzutý ze všech termínusů technikusů a současně s nekonečným dopisováním bez výsledku.

Díky Ti Michale, že tímto blogem pomáháš lidem v jejich rozčarování a někdy i neznalosti v oblasti dodávek energií.

0 0
možnosti

velký jarda

18. 10. 2012 8:45
K přeplatkům

Přeplatek vznikne nadhodnocením předpokládané spotřeby. Takhle si naše plynárenské a elektrárenské dodavatelské společnosti obstarávají peníze na úkor nás zákazníků. Já když potřebuji peníze musím  je pak bance odvést i s úroky. Oni si jen zvednou zálohy a když se dotyční neozvou mají peníze na čas úplně zadarmo. To vracení záloh by mělo být i s úroky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1546x
Vše, co píši, vychází z mých osobních zkušeností a může Vám pomoci při rozhodování, koho zvolit za dodavatele a jak uspořit za energie.

www.jaknazmenudodavatele.cz
https://www.facebook.com/knihazmenadodavatele
www.michaleisner.cz

www.energienadruhou.cz

 

 

Seznam rubrik