Diskuse
Přechody a tramvaje
Děkujeme za pochopení.
Stamar
Šílenství
Dávání přednosti chodcům tramvajemi mohlo napadnout jen blázna,který tramvaj zřejmě viděl jen na obrázku ! Těžko s ní někdy cestoval,natož jí řídil. Když to půjde takhle dál, nebude daleko doba kdy někoho napadne, aby chodce pouštěl na přejezdu vlak !!!
beanak
První krok důchodové reformy
...všichni chodci starší 60 let mají přednost před tramvajemi !!! Jinak doporučuji,aby tento paragraf v praxi vyzkoušel expertní tým.
Alcator
Lidi neblbněte
NIKDO, kdo má pud sebezáchovy, nevleze před tramvaj, jestliže ta je v pohybu a on o ní ví; stejně tak NIKDO nevleze před náklaďák, ačkoliv má přednost, pokud o tom náklaďáku ví.
Ten právěk přece jen není tak vzdálený, abychom se už zbavili genetického naprogramování "Boj se velkých věcí".
Absolutní přednost chodců před tramvají prostě nemůže projít.
Perda
Super blbost
Bohudik, ze ziju mimo Cesko, tak mohu klidne bez obav jezdit tranvaji aniz bych musel byt pripoutan k sedadlu. Ten kdo navrhuje aby mel chodec prednost pred tranvaji asi bydli v sousedstvi pana Cervicka.
Hucul
Re: Super blbost
Presne tak. :o) Zaplatpambu ze ziju v cizine a cely cesky Bananistan mohu pozorovat zdalky.
Řidič
Je to nemírně nebezpečná hloupost
Ze zkušenosti řidiče tramvaje a zároveň řidiče auta:tramvaj jako kolejové vozidlo by neměla dávat přednost chodcům,už jen z fyzikálního principu.Dál:preference tramvají na světelných křižovatkách stála miliony a bude k ničemu,to ce se ušetří na čase se zase ztratí na přechodech. Dál:proč se stále babrat v českých hovínkách a nepodívat se jinam?V mnoha zemích mají tramvaje absolutní přednost,dokonce i když vjíždějí z vedlejší na hlavní silnici.Prostě kolejové vozidlo hromadné dopravy je něco jiného než automobil,i když jezdí po stejné ulici.
ak1975
přechody
To je nějaký aprílový textík?? Dnes je ale 13.1,,, 15 tun těžká šalina bude dávat přednost jednomu chodci? který navíc neví jestli chce přecházet ??
Rudolf Polanecký
Pane Ďurane
V době, kdy jsem napsal svůj článek "MHD jiným pohledem" jsme si vyměnili pár e-mailů. Nejsem žádný dopravní odborník a Vaši práci bych nedělal ani za zlaté prase, ale pokud se k tomu mohu laicky vyjádřit, tak zamýšlená změna, kdy by chodec měl přednost před tramvají je naprosto zcestná.
Páni navrhovatelé by si měli uvědomit, že tramvaj je vlak a nedokáže zastavit na pár metrech. Pokud to vejde v platnost, tak se, podle mě, zhorší obslužnost MHD v Praze, protože tramvaje budou muset snížit svou rychlost.
Podle toho, co jsem před pár měsíci zjistil, zastaví tramvaj při padesátikilometrové rychlosti a za ideálních podmínek za použití rychlobrzdy na vzdálenost 50-60 metrů. Tramvaje tedy budou jezdit 20km rychlostí a před přechodem opravdu jen krokem a řidiči doufat, že je někdo třeba na Václavském náměstí pustí.
Nebylo by lepší navrhovatele posadit do školní tramvaje, ať si to vyzkouší na vlastní kůži?
Honza
Sláva přednosti
Rozhodně bych navrhoval, aby chodec měl absolutní přednost na železničním přejezdu i před pendolinem. Posléze bych to rozšířil i na plavce a tankery. Nezbývá, než zvolat s Járou Cimrmanem: Ten pokrok, kde se to zastaví???
nany
Re: Sláva přednosti
máš pravdu, bratře! a na letišti zřídit mateřskou školku a uprostřed ranveje přechod s předností pro děti! bude prča
nany
proč vyhodili Dvořáka z Primy?
kdybych tušila, že ho frknou na post direktora dopravních podniků, tak bych si Primu pouštěla i v noci!
Jan
To zas přibude mrtvých!
Za to, že někoho napadne navrhnout tohle blbost, by měl být natrvalo přikurtován v klecovém lůžku.
nany
Re: To zas přibude mrtvých!
a víš, kolik přibude nešťastných lidí? představ si, že taková ta bába typu pavlačový drbny vletí před tramvaj, protože ona má přece přednost.... tramvaják bude brzdit jak cvok, přizabije 50 lidí a ještě ho odsouděj a jeho manželka s dětma se může jít rovnou oběsit
- Počet článků 408
- Celková karma 26,19
- Průměrná čtenost 1471x