Děkujeme za pochopení.
P89a95v31e68l 40S28o31b94o72t50k24a
Odpověď na otázku, kdo je vinen, zní: stát a potažmo ti, kdo řídili a řídí. Investuje se do všeho možného, především pak do toho, z čeho se dá něco uloupnout, ale úplně se kašle na lidi. Ti pak buď úplně chybí nebo jsou přetížení nebo špatně vyškolení. A není to jen na železnici, ale i ve státních lesích nebo třeba na poště. Dokud se vše bude řídit jenom mírou zisku a nikoliv úrovní poskytovaných služeb, nic se nezmění.
D53u98š20a30n 30M55a97t30o53u80š49e64k
no například srážka vlaků na Karlovarsku je na vině jednoznačně stupidní systém komunikace=nekomunikace mezi vlaky.
Ostatně letecká přeprava až po mnoha destíkách havárií vypilovala systém checklistů ,tudíž k srážce letadel dnes již téměř nedochází.
Pokud jedou 2 vlaky na jednokolejné trati a neexistuje žádná komuniukace ve smyslu
Dojel jsem na křižující nádraží Nové Hamry - čekám
Druhý vlak potvrdí -Potvrzuji.pokračuji směr křižování
Pokud druhý vlak neobdrží ono hlášení-NEJEDE či naopak ,tak se prostě nic nemůže stát
Smutné je že podobná opatření bývají přijata až po tragédiích,protože do téí doby je to přeci zbytečné a předvídavost vyžaduje jistou dávku inteligence-schoúpnost analyzovat..
Ostatně já čekám že až bude pár mrtvých díky neslyšným elektromobilům začnou se povinně montovat emulátory zvuku motorů-ale až po pár sražených chodcích-do té doby je to zas a znovu zbytečné...
J93i53r31i 64T62o21m38a71s
"Na železnici dějou se věci. Na dráze jsou zaměstnáni švarní mládenci." Cesta je podle mne automatizovaný provoz bez strojvůdce. Řízení na dálku.
S94t10a47n40i51s96l19a23v 28L74á20t61a96l
Zatím nejsme jako Japonci ...
Máme k ním pořád daleko . (asi půl obvobu zeměkoule )
H47e73d63v37i24k19a 74O27c19h55t66á73b86c95o66v42á
Jenom jestli vysílačka a tablet není trochu málo pro strojvůdce....
P55e31t53r 61K78e77i33s46l83e11r
Podle vyjádření kolegy z piva, bývalého výpravčího, je těch možných důvodů mnohem více. Jedním z důvodů jsou údajně jejich turnusy, kdy přebíhají z jedné lokomotivy na druhou, údajně jim jsou různě krácené doby na odpočinek, aby jim nemusela být proplácena nocležna a tak čas potřebný k odpočinku tráví na lokomotivách. K tomu připočítejme nepřetržitý turnus, zodpovědnost za kde co, přesčasy pro nedostatek lidí. Něco podobného prý hrozí i u výpravčích... Na hlavních tratích je práce řízená že dvou centrálních pracovišť, takže pro mnohé to znamená dlouhé dojíždění do Přerova či Prahy, menší počet výpravčích, kteří ovládají i dvě stanice. Navíc v obou profesích dochází k tomu, že mnoho lidí odchází buď pryč od železnici nebo do důchodu a do praxe přichází "rychlokvašky" ... Kolega musel studovat 4 roky železniční průmyslovku, aby mohl dělat výpravčího, u strojvedoucích to prý bylo stejné. Dnes prý stačí několikaměsíční kurz. Pravdou je, že jsem před cca půl rokem četl v jakýchsi železničních novinách (Obzor? Nebo tak nějak) rozhovor s kuchařem, který se těšil na to, že brzy začne řídit lokomotivy. Takže těch problémů bude na železnici jistě víc než dost.
S86t66a56n79i66s37l47a11v 62L53á46t49a42l
Kdysi byla i hrdost, že patří k modré armádě .
Něco o tom vím. Můj děda začínal jako topič na páře, po maturitě jako strojvedoucí a do důchodu šel jako vlakvedoucí ...
J53i54ř40í 76Ř61e16z32n63í40k
Před časem se živě diskutovalo, jak strojvůdci jsou přetížení, že jich je málo a že si je firmy přetahují.
Není vysvětlení zde?
O84n93d85ř14e77j 35P73u48n47d68a
Přetažení u drah prý nejsou. Jen dělají melouchy pro jiné.
O98n26d16ř39e38j 93P60u58n97d18a
Přijde mi to že tyhle neštěstí jdou vždy ve vlnách - jestli jsou zaměstnanci nervoznější po první masově propírané nehodě a dělají pak chyby. Ale stýskat si po dobách kde byla na každých pár kilometrech budka s železničářem..kdo by to platil? V mnoha případech by myslím stačilo nechat odpovědnost na mašinách, ne nynější zabezpečení říká ne ale prostě to jako strojvedoucí projedu protože je dneska sobota a ne čtvrtek.
A81n21t87o35n33í91n 68K31a93t56z16e55r
Víte p.Punda,to by nesměl být menežment nenažraný a dávat si nehorázné platy,které stejně neodpovídají jejímu pracovnímu nasazení.Tak by mohli mít alespoň nějaké ty budkaře na tratích kde je to potřeba a nespoléhat na strojvedoucí a zabezpečovací zařízení.Jenže proč by si menežment odpíral od vlastních úst,že!!
D24o70m84i80n32i69k 74V87a15l97a
Maléry posledních několika dní? Dlouho dohromady žádný malér až poslední dny několik. To se muselo stát něco, co dřív nebylo. Nějaká nevhodná organizační změna anebo něco na ten způsob. Tam bych hledal příčinu. Není to přece normální, dlouho dohromady nic a teď tolik mimořádných událostí za několik dní.
Pokud budeme hledat chybu jen u strojvedoucích, koledujeme si o další malér v brzké době.
R79a42d56e47k 25K11o82h10u56t
Nevím jestli to bylo loni, ale tam byly prý dvě nehody v roce a obě dva dny po sobě.
M33a55r58e41k 96V68a61l21i19č13e78k
netvrdim, ze zcela ministr dopravy, ale kdyz si upovidany pana Havlicek, nejschopnejsi ze vsech schopnych, sedl na dve zidle najednou, mel by z poslednich udalosti na zeleznici pan premier jiste zavery vyvodit
R90a41d22e84k 54K30o57h16u34t
Jj. Havlíček měl být v těch mašinách a pěkně řídit místo ministrování.
J84a69r92o20s11l77a41v 87Ď17u90r85i31š
Ahoj Pavle, napsal jsi to moc dobře. Ve Studénce byla původně plánována kompletní výluka, ale vyšlo by to na mnoho milionů, tak se jezdilo. A pak přišla chyba lidského faktoru...
L23i65b67o57r 11H26l66a94d57i25k
Malér je rozdrobeni zodpovědnosti.....
- Počet článků 405
- Celková karma 27,00
- Průměrná čtenost 1469x