Diskuse
Jak to vidí tramvaják
Děkujeme za pochopení.
M20i24c82h18a20l 52S98v16o80b30o25d19a
Hezké video. To je možná ten městský hluk, který přehluší i elektromotor. V autech radio na plné pecky. Ti lidi se ani nerozhlídli, vůbec to nemají naučený jako instinkt.
B49r94o36n32i32s71l37a24v 25G11a35b67r76y51š
Substrát je zmatený jak slepice... Zvlášť ti ninjové na konci.
V23o50k59o56u58n 35V49l55a84d55i60m94i96r
Dobre!
Kdyby Pavel Hewlit dal takove video, uveril bych mu.
M60a69r45t11i46n 51D79v18o87r24a40k
Skvělé video, opravdu díky. Trochu thriller, trochu až chaplinovská komedie (ten chlápek se psem na začátku ). Ta tápající muslimská rodinka na konci mně ale připomněla to, na co často v centrální Praze myslím: pro zahraniční turisty neznalé tramvají musí být jejich provoz a třeba právo přednosti na přechodech (jakkoli logická) docela nebezpečná. Je nějaká statistika střetů s trmavajemi z tohoto pohledu?
P38a57v56e34l 71Ď89u68r93a19n
Martine,
ty statistiky určitě jsou. Ty by mohla poskytnout dnešní Jednotka provoz tramvaje. Osobně jsem jako tramvaják zažil dobu, kdy na přechodech měli chodci přednost absolutní. Což byl samozřejmě nesmysl, v legislativě se to upravilo, jen v hlavách chodců se to nějak ne a ne uhnízdit.
O75n66d46r64e38j 15D36u78b18o66v19s29k82y
Tohle bych povinně vysílal místo reklam před hlavními zprávami. Vám karma.
P96a79v98e18l 36Ď53u21r90a49n
Dobrý den,
my jako tramvajáci chtěli kdysi i víc: totiž že by si každý adept na řidičský průkaz na pár minut řídit tramvaj vyzkoušel. To nejde ani legislativně, prakticky je to nemožné. Co se nám ale povedlo, to dostat k panelu řízení tramvaje tehdejšího primátora hl. m. Prahy Pavla Béma. Pan doktor, který o řidičích tramvají mluvil do té doby s neskrývaným despektem, si to na hodinu vyzkoušel. A už nikdy se k tramvajákům s despektem nevyjádřil. Byl jsem tehdy u toho: https://youtu.be/-GMZ3NDwMKs
Za kvalitu videa se omlouvám.
J91u55r52a 93D32o67l66e23ž25e11l
To zvonění zní jako kulometná střelba!
P70a29v42e22l 33Ď71u46r86a12n
Tramvajákům se to zvonění vyčítá. Kdo někdy tramvaj řídil ví, že souprava váží nějakých 40 tun a brzdí mizerně. Mimochodem tramvaj je jediné drážní vozidlo, které nemá koncová, ale brzdová světla.
Každý, kdo na kolejích někdy dělal ví, že kolejové vozidlo není slyšet. Proto ten zvonek.
F19i58l39i58p 68V90r18a20c89o11v30s44k85ý
Táta jezdil s tramvají na přelomu šedesátých a sedmdesátých let, skončil kvůli vadě zraku a docela mě překvapilo, kolik už tehdy musel řešit hulvátů a nesoudných pasažerů.... Dneska si to radši ani nepředstavuji, jaké to musí být...
Docela rád jsem Pavle u Vašeho blogu na jeho povídání (nejen o hulvátech) zavzpomínal....
P82a35v74e90l 21Ď44u81r68a21n
Filipe, moc děkuju... já jsem z tramvaje slezl před cca 15 lety. Každopádně jsem ale člověk, který jezdil tramvají (to je pro vás...) po plzeňském kolejovém svršku, když pro pražský dopravní podnik dělala nové tramvaje Škoda Transportation. A já byl u tramvají 14 nebo 15 T od jejich výkresů po prototypy, s nimiž jsem se u vás svezl.
P65a19v81e90l 61Ď96u83r12a24n
Naďo,
tyhle "nervy" jsou běžným chlebem každého tramvajáka. Dnes a denně!
- Počet článků 408
- Celková karma 25,68
- Průměrná čtenost 1458x