Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Hezké video. To je možná ten městský hluk, který přehluší i elektromotor. V autech radio na plné pecky. Ti lidi se ani nerozhlídli, vůbec to nemají naučený jako instinkt.

0 0
možnosti
BG

Substrát je zmatený jak slepice... ;-D Zvlášť ti ninjové na konci.

0 0
možnosti
VV

Dobre!

Kdyby Pavel Hewlit dal takove video, uveril bych mu.

0 0
možnosti

Vy těm obrázkům nevěříte?

0 0
možnosti
MD

Skvělé video, opravdu díky. Trochu thriller, trochu až chaplinovská komedie (ten chlápek se psem na začátku ;-D). Ta tápající muslimská rodinka na konci mně ale připomněla to, na co často v centrální Praze myslím: pro zahraniční turisty neznalé tramvají musí být jejich provoz a třeba právo přednosti na přechodech (jakkoli logická) docela nebezpečná. Je nějaká statistika střetů s trmavajemi z tohoto pohledu?

0 0
možnosti

Martine,

ty statistiky určitě jsou. Ty by mohla poskytnout dnešní Jednotka provoz tramvaje. Osobně jsem jako tramvaják zažil dobu, kdy na přechodech měli chodci přednost absolutní. Což byl samozřejmě nesmysl, v legislativě se to upravilo, jen v hlavách chodců se to nějak ne a ne uhnízdit.

0 0
možnosti
Foto

No to je síla, karma

1 0
možnosti

Vy mne děsíte...

0 0
možnosti
OD

Tohle bych povinně vysílal místo reklam před hlavními zprávami. Vám karma.

3 0
možnosti

Dobrý den,

my jako tramvajáci chtěli kdysi i víc: totiž že by si každý adept na řidičský průkaz na pár minut řídit tramvaj vyzkoušel. To nejde ani legislativně, prakticky je to nemožné. Co se nám ale povedlo, to dostat k panelu řízení tramvaje tehdejšího primátora hl. m. Prahy Pavla Béma. Pan doktor, který o řidičích tramvají mluvil do té doby s neskrývaným despektem, si to na hodinu vyzkoušel. A už nikdy se k tramvajákům s despektem nevyjádřil. Byl jsem tehdy u toho: https://youtu.be/-GMZ3NDwMKs

Za kvalitu videa se omlouvám.

0 0
možnosti
JD

To zvonění zní jako kulometná střelba! R^

0 0
možnosti

Tramvajákům se to zvonění vyčítá. Kdo někdy tramvaj řídil ví, že souprava váží nějakých 40 tun a brzdí mizerně. Mimochodem tramvaj je jediné drážní vozidlo, které nemá koncová, ale brzdová světla.

Každý, kdo na kolejích někdy dělal ví, že kolejové vozidlo není slyšet. Proto ten zvonek.

1 0
možnosti
Foto

Táta jezdil s tramvají na přelomu šedesátých a sedmdesátých let, skončil kvůli vadě zraku a docela mě překvapilo, kolik už tehdy musel řešit hulvátů a nesoudných pasažerů.... Dneska si to radši ani nepředstavuji, jaké to musí být...

Docela rád jsem Pavle u Vašeho blogu na jeho povídání (nejen o hulvátech) zavzpomínal....

1 0
možnosti

Filipe, moc děkuju... já jsem z tramvaje slezl před cca 15 lety. Každopádně jsem ale člověk, který jezdil tramvají (to je pro vás...) po plzeňském kolejovém svršku, když pro pražský dopravní podnik dělala nové tramvaje Škoda Transportation. A já byl u tramvají 14 nebo 15 T od jejich výkresů po prototypy, s nimiž jsem se u vás svezl.

1 0
možnosti
ND

Uf, to byly nervy...

0 0
možnosti

Naďo,

tyhle "nervy" jsou běžným chlebem každého tramvajáka. Dnes a denně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 408
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1458x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik