- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obsah dobrý, ale gramatické chyby degradují článek a jeho autory na úroveň školáka ZŠ.
v zákonících muslimských zemích ...zemí
Jen že, jak tak pozorujeme... Jenže jak tak pozorujeme...
nebo vyzívající k sebevraždě... vyzývající
Tak mě napadá - zatímco muži na koupalištích nosí plavky, které jim zakrývají pouze přirození, ženy si musí zahalovat i ňadra. Není to diskriminace?
Prolétl jsem pár diplomek a bakalářek. Vypadá to, že se počítají dohromady děcáky, pasťáky a různá léčebná či ochranná zařízení. Pak by to asi odpovídalo. Jinak mi to nedává smysl.
Paní Šabatová budíček:
„Zákaz nošení islámského šátku ve škole neporušuje Úmluvu o ochraně lidských práv a svobod, rozhodl (už!!)v roce 2008 Evropský soud pro lidská páva".
Očekáváme Vaši veřejnou omluvu s tím, že jste se mýlila, když jste prohlásila, že zákaz nošení muslimských šátků ve školách je v rozporu s Evropskou úmluvou o lidských právech!
Nesmyslná hysterická slátanina.
Rád si ale nechám vysvětlit jak to, že "v islámském světě, kdy žena je majetkem muže, musí poslouchat otce, bratra, manžela, nemůže si sama vybrat budoucího partnera a jako majetek muže je i zahalena", se ženy stávají předsedkyněmi vlády či presidentkami.
Chodila Benazir Bhutto nebo Tansu Ciller na veřejnosti zahalená?
Mno, záleží, čemu chcete říkat zahalená. Benazir Bhutto obvykle chodila na veřejnosti s bílým šátkem na hlavě, viz google images. Tansu Ciller ne, holt Turecko není Pákistán. Ten sice měl v čele premiérku, ale jinak to tam s právy žen mají všelijak, viz https://en.wikipedia.org/wiki/Women's_rights_in_Pakistan.
Zde souhlasím s autorem v tom, že pokud chce škola tvrdit A (muslimky jsou zvyklé chodit zahalené), tak by měla říkat i to B (a čelí stát od státu různě silné diskriminaci v občanských právech, a to obvykle právě tam, kde jsou zvyklé se zahalovat). Děti by měly pochopit, že nejde o nějaký módní výstřelek, jak by se mohlo zdát, pokud uvedeme jen A, ale o stále probíhající zápas mezi naším pojetím občanských práv na jedné straně a tradicí s právem šaría na straně druhé.
"Kdo chce zničit národ, ten mu feminizuje školství."
Ten odstavec "adopce dětí homosexuálními páry" jste si mohl odpustit. Pokud se zmíní, že v jiných zemích je tomu jinak, nevidím na tom nic závadného, naopak. Pokud vám vadí, že naše zákony mají jiný názor - ten je tedy názorem společnosti, pak vás rád upozorním, že toto stanovisko zastáváte jen účelově tam, kde se vám to hodí. Ono totiž v případě, že jde o názor na islám, naše zákony jednoznačně předpokládají svobodu vyznání. V tomto případě však argument, že jde o názor společnosti, se vám zjevně "do krámu" nehodí.
Zatím naše zákony adopce dětí homosexuálními páry nedovolují a zřejmě ani většina obyvatel tuto myšlenku nepodporuje.
Proto to vypadá jako příprava dětí na to, aby tento stav jednou změnili.
Nejde jen o práva homosexuálů, ale i na právo dítěte vyrůstat v klasické rodině.
Uznávám že je to o diskuzi, ale pokud chceme uznávat i práva dětí, myslím že výsledek je jasný.
Není možno pomoci jedné skupině tím, že vezmeme právo druhé skupině.