- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji všem za komentáře. Své argumenty jsem uvedla v článku, je pravda, že tento problém je regionálně specifický a odlišný, ale všeobecně si myslím, že cyklostezka není chodník..., hlavně úzký chodník...
Taky jsem byl svého času radikální. Později mě to opustilo.
Poukázal bych třeba na Pardubice, kde cyklisté jezdí po vyhrazených pásech vozovek, kam auta nesmí a naopak, kde jezdí po vyhrazených částech chodníků.
A nezaznamenal jsem za poslední rok ani jednu kolizi, ani vzájemné spílání.
Je to v všechno v lidech. Když se dohodnout chtějí, dohodnou se.
V Pardubicích či Hradci Králové nemám s cyklisty také problémy, protože tam kolo lidé denně používají jako dopravní prostředek. K nám do hor ovšem přijíždějí nadržení cykloturisté, kteří se zde chovají jak utržení ze řetězu a to dokonce i ve městě
Cyklista na chodniku je stejny nesmysl jako motorka ci auto na chodniku. Takze omezuje-li nebo ohrozuje-li na chodniku cyklista chodce, mel by dostat slusnej flastr, aby ho to priste nenapadlo.
Záleží na úhlu pohledu. Bezohledný chodec by si často flastr také zasloužil.
I města, nejen chodníky, byla vybudována pro pěší, přesto je okupují automobilisti. Ti vám nevadí?
Města byla vybudována pro lidi. A lidi tam holt chtějí jezdit i autem.
Když jedu na kole nenávidím motoristy a chodce, když jdu nenávidím motoristy a cyklisty, když jedu autem nenávidím chodce a cyklisty. Mám pro to desítky příkladů, PROČ. Za všechny jeden. Bába na kole jedoucí přede mnou na ulici se rozhodla, že pojede jinou cestou a bez jakého koliv znamení se prudce otočila do protisměrů. Bylo to o fous a jen tím, že jsem to v podvědomí očekával,
Ani já nemusím cyklisty. Hlavně ty, co nastoupí v Praze do vlaku, svými koly zaplní veškerý prostor kolem dveří a když už je náležitě naštosovaný, přesouvají se i s koly do prostoru se sedačkami. Cestující, kteří nejsou majiteli byciklů si nemají kam sednout (kola stojí tak výtečně, že se k sedačkám nikdo nedostane), takže se cestující cpou kam se dá - i na WC. Bývávalo, že pro kola (lodě a jiná podobná zavazadla) byl určen extra vagon.
Nechápu, proč tito "cyklisté" cestují vlakem, když mohou cestovat na kole?
Mám zkušenost s trasou Praha - Beroun. V Radotíně nastoupí stádečko sportovců a svezou se např. do Černošic či Chuchle. V Černošicích vystoupí z vlaku, rovnou do hospody naproti nádraží... Co to je?
Takové chodníkové cyklostezky mají po celém Švédsku. A nikomu to nevadí.
S těmi opilci, které z hospody vede z vedlejší vsi jejich staré kolo?