Děkujeme za pochopení.
Saltos Alim
Zbytečný smutek
Lidé mají rozličný vkus a záliby, tak se není co divit. Divit se ale lze co Vás vede k takovému odsuzujícímu vyjádření, přece Vás nikdo nenutí abyste na to koukal. Že došlo k přesunu vysílacího času znamená že tím více lidí kteří musí brzy ráno vstávat, mohou novelu sledovat, i když jistě dost často se slzou v oku vyvolanou našponovanými city, které značné části naší společnosti jsou už chvíli úplně cizí - a z toho u některých ta averze.
kaktusak
Růžovka, Ulice, Comeback...
To jsou náročná umělecká díla, která sleduje kulturní český, tedy evropský divák.
jadp67
Hrůza
Dnes jsem byla na návštěvě a tam tuto hrůzu sledovali. Abych se nemusela dívat s nimi, vzala jsem si časopis, četla si v něm a luštila křížovky. Najednou jsem zaslechla dialog: " Je svobodná, jen nevím, jestli je vdova, nebo rozvedená." Vyprskla jsem smíchy a raději se rozloučila a odešla. Tohle teda bylo moc, takto duchaplný dialog jsem nečekala ani v tom nejčernějším scénáři.
indnes
Re: Hrůza
No dobre teda, si slobodna, rozvedena, alebo vdova ?? Prajem vsetko dobre.
Benito Juarez
Houby, Asie začíná na Rozvadově.
Jinak ten český vkus a filmová tvorba šla do kytek za poslední léta i bez tureckých telenovel.
modrý králík
Re: Houby, Asie začíná na Rozvadově.
Ono i české telenovely - Život na zámku, Místo nahoře, Šípková Růženka, Cukrárna, Nemocnice na kraji města po 20 letech - jsou "skvosty" samy o sobě.
Sergeant survived
Tak se na to vykašlete
nechte koukat ty, co chtějí, sám si pusťte něco jiného a bude klid.
Já jsem to třeba neviděl a a necítím potřebu to někde hlásat.
Brousit si na tom nesmyslu ostrovtip nemá cenu
notordluhousek
autor z blbe
novely ktera je uplne stejna kvalitou jako jine v tomto zanru at je natoci american nebo argentinec ci cech dela politikum to moc dobre o nem nesvedci.
jinak ta pry strasne neuspesna telenovela ma asi milionovou sledovanost i o pul seste http://www.digizone.cz/aktuality/tisic-a-jedna-noc-si-udrzela-milionove-publikum/
holkazhane
Neznaje vás,
nemohu tvrdit, že jste hloupý a arogantní. Ale váš článek na mě tak působí. Věřím, že si vysoce ceníte svého jistě excelentního kulturního citu. To, že je seriál určen pro jinou cílovou skupinu, která zkrátka má ráda nekonečné romantické bláboly o ničem, je evidentní. Prostě nechápu spoustu hysterických článku o tomto seriálu. Mě tento počin nepřitahuje stejně jako Žena za pultem. Turecký nebo český nesmysl - když se mi to nelíbí, tak se na to nedívám a vím, že naše babi z toho bude nadšená. Příjde mi, že si někteří musí dokázat hlasitým výkřikem "fuj", že oni jsou ti jedině kulturně vzdělaní. To, že babi dá přednost seriálovému nesmyslu před hodnotnou klasikou, sice vypovídá o jejich kulturních (ne)chutích, nic to ale neříká o jejich kvalitách lidských. A to platí samozřejmě i naopak.
Niktor
Film na Balkán a v Turecku
Tisíc a jedna noc reprezentuje tureckou filmovou kulturu asi stejně jako Esmeralda reprezentuje mexickou nebo Ordinace v Růžové zahradě tu českou. Pár tipů, abyste si mohl vytvořit představu kdo má koho vlastně dohánět jsem vypsal tady: http://libicher.blog.idnes.cz/c/175522/Anomalie-Telenovela-z-Turecka.html
Z Balkánu jsem těch filmů viděl jen málo, ale rozhodně se nejednalo o žádný brak a celkově má balkánská tvorba docela dobré jméno. Pokud jde o nákladnější produkce, pak se před rokem docela hodně mluvilo třeba o srbském filmu Svatý Jiří zabíjí draka - http://www.youtube.com/watch?v=wwd6kwmN3fQ
Jeho režisér má přitom za sebou řadu kultovních filmů, včetně široce oceňované tragikomedie Hezké vesnice hezky hoří - http://www.youtube.com/watch?v=fLqd48pr_0U
V posledních letech mělo značný ohlas i několik filmů ze zmiňovaného Rumunska...
Niktor
Re: Film na Balkán a v Turecku
btw. O rozvinuté filmové kultuře v Česku jste mohl mluvit možná v 60. letech, ale rozhodně ne nyní. O český film je v zahraničí znatelně menší zájem, než o mnohé jiné malé evropské kinematografie a o tom, že by české filmy byly nějak osobité, nebo by dokonce udávaly nové trendy, nejde mluvit ani z legrace.
Ctihodnost Já První
Dělící čára kulturní rozdílnost začíná Slovenskem.
Tam je sledovanost této hrůzy na 1,2 milionech. Málokde se ale dodává, že v kategiriii nad 60 let a ještě s převahou žen. To samé bylo v Rumunsku, Bulharsku,Chorvatsku a samozřejmě v Turecku. Samá to kulturní elita !