- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.mesec.cz/tiskove-zpravy/nevhazujte-reklamni-letaky/
Ani nálepka, že leták nechci, kolikrát nepomůže. Navíc autorka myslím zmiňuje, že ji na schránce má a i přesto jim to tam hážou...
Tak my, všichni v celém domě ty reklamní letáky poctivě nosíme do nedalekého kontejneru na papír, odkud se snad odvážejí k recyklaci. Protože i tu popelnici, (kterou by nám letáky brzo zaplnily) si musíme sami platit...
Doufám, že všichni dávají letáky do tříděného odpadu, tak to má být. V článku ale jde o to, že tisknout a roznášet to obrovské množství ničí přírodu a firmu stojí peníze, které by raději měla investovat do svých zaměstnanců.
napsal: "Nevhazujte prosím reklamní tisk", v tu ránu jsem měl schránku přecpanou vším možným. Cpali mi to tam ale mí spolubydlící, kteří byli tak líní a tupí, že je to samé nenapadlo. Plné ruce reklamních tiskovin tak vyřešili tím, že to nacpali mě, když o to teda nestojím. Trvalo to ale jen krátce, vysvětlil jsem jim to-)). Samotní kolportéři těchto tiskovin mají od svých zadavatelů nařízeno avizované odmítání reklamního tisku respektovat.
Podle mě je neekologické vše, co je zbytečné. Maří se čas, lidský potenciáln, zdroje. Všechno to začíná v našem myšlení. Rady stylu to nevadí, stejně ...(racionální argument proč to ve výsledku ekologii neškodí) vede ve výsledku k nihilismu cokoli pro planetu dělat, jen to příjemně pomáhá svědomí...
Tak neekologická je celá ta velká spotřeba, na kterou jsme zvyklí. Třeba nápoje v kartonech a v nevratných lahvích, hromady oblečení a bot, auta, kola, hračky, elektronika, fitness centra a spousta dalších věcí, bez kterých generace lidí úplně krásně žily.
nezajímavé reklamní letáky a zbytečné plýtvání papírem a surovinami všeobecně považuji za těžký zločin.
cely proces vyroby, jiste vam dojde, ze tak ma par lidi vydelano na chleba
Chtěl bych autorku poopravit v tom, že většina reklaních materiálů jsou recykláty, tedy že jde o materiál, již dříve použitý. To samozřejmě nic nemění na tom, že náklady na výrobu těchto materiálů, které zajímá jen mizivé procento občanů, resp. zákazníků, jsou vysoké a jak jinak, že jdou z našich kapes. Sice ne přímo, ale vezmeme-li v úvahu, že firma za propagační či reklamní materiál musí zaplatit, pak místo toho, aby tyto peníze investoval např. do mezd zaměstnanců, případně do snížení cen, tak je vyhazuje za tyto zbytečnosti. Nejsem si jist, ale mám dojem, že náklady do propagmateriálů jdou do odpisů, takže na tom firmy defacto vydělávají.
Zatapim s nimi v kamnech. Nemam plyn ani ustredni topeni.
A to tím víc, čím je země vyspělejší. Nedejte na alarmistické články. Co se týče papíru, tak nebojte jeho spotřebou naše lesy neničíte. Jednak se dost recykluje a hlavně zvýšená poptávka po papíru vyvolává větší poptávku po dřevu a to už od Marie Terezie ve finále znamená lepší péči o lesy a stoupající zalesňování. Je to doložitelné statistikou.
já bych řekl, že papír na letáky je snad většinou dělanej z recyklátu a ne ze dřeva
Roznašeči letáků žádné letáky do schránek s nápisem "Nedávat reklamu" žádné letáky nedávají. Oni jsou placení za to, že roznesou letáky v určité oblasti, když je někam nemusí dávat, jenom si ušetří práci.
Možná u vás ne, ale u nás ano. I spousta mých přátel si stěžuje na to stejné. Možná jste ale nepochopila pointu mého článku. Nebylo to o tom, že by mě vadilo je vyhodit.