Diskuse
Jede, jede mašinka…?!
Děkujeme za pochopení.
ikkyu
Elefanty
Ty Elefanty jsou kolem Prahy proto, že doteďka tu jezdily (a ještě i jezdí) příšerné jednotky řady 451 a 452 zvané Žabotlam. Úroveň cestování v nich je znatelně horší, než v oněch 460 a jsou asi o deset let starší. Čili v uplynulých 40 letech byla úroveň příměstské dopravy kolem Prahy horší než jinde. Také Vás to tehdy pohoršovalo?
radomír dolanský
Re: Elefanty
A vy víte, co jezdilo v ostatních regionech v dobách, kdy "byla úroveň dopravy kolem Prahy horší než jinde"? Pohoršuje mě nepoměr obnovy vozového parku. Je to v článku docela polopaticky vyjádřeno - stačí snažit se vnímat na co se díváte.
Astaroth
ilustracni obrazek
Ten vlak na fotce k clanku je onen Jancuruv do Ostravy?
radomír dolanský
Re: ilustracni obrazek
Ilustrační obrázky jsou tam dva a na jednom je Regiojet. Hádejte který?!!! To za prvé. A pokud byste nevyhledával(a) pouze věci, kterými pouze dokazujete svoji povrchnost, v blogu se nepíše pouze o Regiojetu. To jsou mi noviny, co?
Sidonie_11
Trať Nezamyslice-Prostějov-Olomouc
Dalo by se říct, že je to tak trošku železniční muzeum v běžném provozu - co se v Praze a okolí vyřadí, to obvykle dají sem. A když se to tady za těžký peníze opraví, tak si to berou zpátky a hodí sem zase něco starého a před zdechnutím. (Tata tuto trať jezdil do/z práce cca 20 let. Když se "zadařilo", tak se ráno dostal do práce bůh ví kdy, protože v zimě v Nezamyslicích občas souprava zamrzla...)
petrph
ale vždyť právě
Ta " nepochopitelná současná mezera ve spojení" ukazuje princip trhu i konkurence. Firmy si konkurují v té oblasti svého podnikání,kde mohou nabýt zisku.Asi se dá poměrně snadno dohledat, že v určitých hodinách má o přepravu zájem abnormálně větší počet cestující - třeba aby se dostali včas do škol, do práce, atd..Pak zase třeba odpoledne zpátky.Zatímco o tu mezidobu takový velký a trvalý zájem není a ty vlaky jezdí třeba poloprázdné a moc nevydělaji.
Čili, pokud i Leo Express bude myslet ekonomicky, tak v určitých hodinách bude z Ostravy odjíždět třeba 4-5 spojů v rozmezí několika minut, a pak zase půldruhé hodiny nic...
radomír dolanský
Re: ale vždyť právě
A budou všechny cca na 80% vytížené, že? Tak jak ti lidé cestovali doposud? Otázka by také byla, zda je levnější provozovat během jedné hodiny 4 - 5 spojů o třech až pěti vagonech nebo dva o patnácti (nerozebírejme nyní majitele nebo sílu lokomotivy respektive rychlost).
FenyAMG
Hlavně že mluvíte o RegioJetu
a v obrázku máte obrázek chystaného Leo Expresu
radomír dolanský
Re: Hlavně že mluvíte o RegioJetu
Když nebudete číst jen nadpisy, popřípadě perex, tak dojdete nebývalého zjištění - u článku jsou fotografie jak Regiojetu, tak Leo Expressu a píši o Regiojetu i o Leo Expressu.
sei4
Projel na červenou
Asi jste nepochopil, že nejde o to, že by chudáci potenciální cestující potenciálně nemohli vystoupit ve své cílové stanici. Projel červenou ne na zkušebním okruhu nebo pc simulátoru, ale na provozovaném železničním koridoru. Za návěstidlem s "červenou" většinou je výhybka a za tou většinou kolej, po které může jet vlak plnou rychlostí. V Lipníku konkrétně na jedné straně 120 km/hod a na druhé straně stanice jestli se nepletu 130 km/hod. Takže s rozřezanou (zničenou) výhybkou v ceně plus minus 300000 Kč to dopadlo zlatě. Ta lokomotiva taky mohla narazit z boku do obsazeného skutečnými cestujícími vlaku jiného dopravce. Tenhle malér se samozřejmě může zítra stát jedno kterému dopravci, chci jen poukázat, že legrace to rozhodně nebyla a bylo nakročeno k velkému průšvihu.
obr Kolodej
Re: Projel na červenou
Riznuta vymena (vyhybka) neni v zadnem pripade znicena. Nepiste o vecech, o kterych nic nevite.
- Počet článků 397
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2830x