Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Lokální manažer pobočky. Poštovní ombudsman. Tiskové oddělení České pošty. Odbor regulace komunikačních sítí a poštovních služeb na ČTÚ. Nepomůže to, ale uleví se vám, třeba se domůžete omluvy, možná pošta dostane pokutu. To je asi tak vše.

0 0
možnosti

Balik si muzete nechat dorucit znovu. Doporucuju pripravit si transparent "JSEM DOMA" pecen chleba a misticku soli na uvitanou. Potom si Vas zapamatuji.

.

Druha varianta je pozvat postaka do zahrady a pustit psa aby se spolu probehli.

1 0
možnosti
DM

Mně to funguje. I se zasláním sms.

0 0
možnosti

Příkladný zážitek s Poštou mám z konce loňského roku. Doma jsem celý den čekal na předem avizovanou zásilku a ono nic. Čekal jsem samozřejmě zbytečně. Druhý den ráno jsem našel ve schránce informaci o nezastižení a informaci o tom, že si mám zásilku vyzvednout osobně na pobočce ČP. Naštvaně jsem tam vyrazil a k mé smůle na pobočce zrovna panoval tradiční předvánoční chaos. Fronty přibližně po patnácti lidech, za přepážkou posily z řad brigádníků, kteří nevěděli, kam dřív skočit. Sledovat jejich hledání správného balíku v narvaných regálech by bylo zábavné, kdyby člověk neztrácel další a další čas ve frontě. Mladík za přepážkou pobíhal mezi regály a zákazníky u přepážky, aby se dotazoval, co má v balíku být a jak je asi velký. Po přibližně půlhodinovém, nekonečném přešlapování ve frontě nervozních lidí jsem se dostal na slibnou druhou pozici a v duchu si liboval, že už to utrpení brzy skončí a já odtud se svým balíčkem konečně zmizím. To jsem se ale spletl. V ten okamžik mladík za přepážkou nevinně hlesl k čekajícím ve frontě, aby se postavili do fronty u vedlejší přepážky a přepážku zavřel. Zatímco já jsem se zmohl pouze na otázku, jestli si z nás dělá srandu nebo to doopravdy myslí vážně, pán přede mnou, snad i proto, že stál zrovna první na řadě a jeho naštvání muselo být zákonitě větší než to mé, dostal záchvat vzteku a mladíka zachránilo pouze ochranné sklo mezi ním a rozzuřeným pánem. Nakonec si to chlapec rozmyslel a odbavil ještě celou frontu s tím, že poslední už odkazoval nově příchozí k jiné přepážce. No řekněte sami, nezabili byste ho? 8-o;-D

1 0
možnosti
BR

Velmi dobře to znám, neboť balíky posílám .... Pokud si dohodnu se zákazníkem doručení v určitý den, tak na webu pošty kontroluji, jestli ten balík doručili, nebo ne. Pokud ho nedoručili, okamžitě zvedám telefon a kontaktuji doručovací poštu aby mi vysvětlili, proč se tak nestalo, a následně se domáhám opakovaného doručení. 

V některých případech je třeba být na doručovatele EXTRÉMNĚ SPROSTÝ, protože si z toho dělají holubník - a následně posílat reklamaci. V živé paměti mám příklad, kdy se mi pošta nenamáhala doručit zásilku do obchodu na Karlově ulici v Praze - s poznámkou, že je "zamčený dům" A opakovalo se to několikrát. Až potom, kdy jsem musel velmi sprostě několikrát dořvat jejich nadřízené pracovníky mi zásilky začaly chodit tak, jak pošta ve své reklamě deklaruje.

2 0
možnosti
PJ

Hele, ono je to asi jak kde a jaký jsou kde zaměstnanci. Například já si už asi 10 let nemůžu na poštu stěžovat vůbec, ba naopak, můžu jen chválit (ze začátku JBC, teď pár let TPC).

Když si něco objednám v internetovým obchodě a uvedu při objednávce i tlf. číslo (někde je povinný, někde ne), tak si můžu bejt na 100% jistej, že mi přijdou SMS o tom, že obchod expedoval zboží, že pošta (nebo spediční firma) zásilku přijala a v ní datum, kdy bude doručovat (obvykle už následující den u obojího způsobu přepravy i když bylo zboží expedováno v Ostravě večer krátce před 18. hodinou), v den doručování buď sms či přímo telefonát od řidiče, že asi tak do 5 minut přijede před dům, navíc v některým int. obch. lze i pro poštu nastavit večerní doručování (tj. mezi časy 17-21 hod). Pokud zrovna nejsem v tu chvíli doma, tak se s ním domluvím ať mi dá lístek (případně se optám, zda jezdí i večer).

Takže u mě má pošta velký PLUS, aspoň tedy pro balíkový služby.

0 0
možnosti
Foto

Ano, to moc dobře znám. Očekávala jsem balík do ruky již v pátek, ale nepřišel. Řekla jsem si, že v pondělí musí určitě dorazit. Když jsem dorazila domů, ve schránce nebyl žádný lísteček. O půl hodiny později jsem šla vyvenčit psa a nedalo mi to. Podívala jsem se do schránky ještě před tím, než jsem vytáhla paty z domu. A hádejte co - byl tam lísteček! Ale ne jen tak ledajaký. Byl to lísteček s pátečním datem!! Česká pošta je na zabití, takže se snažím jim vyhnout a používám jakéhokoli jiného dopravce.Rv

0 0
možnosti
PK

P39a80v63e77l 89K25u16l34a

3. 3. 2013 14:20

Pokud si pro balík pojedete autem, tak nejeďte moc rychle, aby vám nějaký pošťák nezměřil rychlost a místo balíku jste na poště nevyfasovala pokutu ;-D

3 1
možnosti
MK

ČP mi opět oznámila, že mi doručí balík. Sedím doma a čekám. Po čtyřech hodinách na mě vyskočí mail, že jsem nebyla zastižena a balík bude uložen na poště. Už to znám, ale tentokrát volám "balíkáře" marně. Někdy se mi podaří dovolat a vysvětlit doručovateli, kde je náš dům. Jestliže ne, musím na poštu. Takže pokud si můžu vybrat, volím doručení na poštu, čímž si ušetřím zbytečné čekání. Problém je v tom, že ač je náš dům předpisově označen číslem popisným a číslem orientačním a logicky navazuje na číslování v ulici, jedná se o vedlejší vchod do rozsáhlého trojkřídlého objektu, jehož hlavní vchod má jinou adresu. Ovšem barák zde stojí 50 let. Za tu dobu by se už snad poštovští panáčci mohli orientovat. V současné době se alespoň dovím o cestě balíku prostřednictvím mailu. Dříve se mi stávalo, že jsem marně čekala, zatímco balík ležel na poště. O jeho uložení jsem se dověděla až po dvou týdnech poté, co mi byla doručena opakovaná výzva. A nebo taky vůbec a odesílatel mi naštvaně volal, proč si něco objednávám, když si zásilku nepřevezmu.

3 0
možnosti
Foto

Mám tentýž zážitek. Chce to jen si stěžovat u vedoucí/ho a máte to v suchu napořád...ale pořádně si zastěžovat...

0 0
možnosti

Taky jsem měla podobné zkušenosti s poštou. Jestli můžu poradit - tak za prvé to chce poslat stížnost, že jste byli doma, a přesto vám hodili jen papír do schránky, písemně - vedení té pobočky a kopii na ředitelství (sice to nemůžete dokázat,ale když se začnou hromadit stížnosti na jednu pobočku, mohou přijít o prémie). Za druhé - zavolejte hned ráno na poštu, řekněte jim, že žádáte opětovné doručení - pošta je povinna to udělat a zdarma. A nezapomeňte se přitom zmínit, že jste v době doručování doma byli a že si na to hodláte stěžovat u vedení. Mohu vás ujistit, že po dvou takových případech mi už všechno doručují bez jakýchkoliv problémů...:-)

3 0
možnosti
JF

J98a49n 49F50r78o21l23í57k

3. 3. 2013 14:43

Mál ještě lepší zkušenost. Na mobil mě volal přímo doručovatel a přesvědčoval mě abych si to vyzvedl na poště. ;-)

0 0
možnosti