- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zásadní bude jednou energetická soběstačnost. Kdo bude závislý, bude ovladatelný a nebude schopen řídit svou ekonomiku jak by bylo záhodno, ale jak bude někomu vyhovovat. Tím "někdo" bude Rusko a jeho plyn, na kterém si díky likvidaci vlastních nerostných surovin vytvoříme závislot. Zeleno levicový Němci proto budují Nord Stream 2 další ruský plynovod a dalšá závislost. Vzpoměňme na Ukrajinu jak jí velký rudý bratr přiškrtil za neposlušnost kohoutky s ropou...tohle se nám může jednou stát v Evropě také!
Pokud neplaceni a rozkradani nazyvate neposlusnosti, Pak mate pravdu.
Problém bude nejen v těch 10% vznikajících na území EU, ale i v obyčejné odvaze politiků projevit svůj racionální názor a jít proti zelené lobby, která si prosazuje, co ji napadne.
Politici se řídí dle toho co chtějí voliči. To je hlavní hledisko, ničeho jiného se nebojí tolik jako toho že v příštích volbách nebudou zvoleni.
Volal jsem Ursule. Řekla mi zcela vážně, že to dělá protože nemá ráda jiné blondýnky, které si myslí, že se vše děje kvůli nim.
Ale vážně. Není samozřejmě nijak zpochybnitelná pravda, že EU svými technickými normami v oblasti automobilismu či emisních technologií tlačí na světové ekonomiky tím,že nebude možné do Evropy emisní automobily nebo technologie dovážet. Předpoklad, že když někdo vydělá miliardy a má nějaký výrobní koncern bude najednou s hodnotami hazardovat a půjde do předem ztracených projektů. Myslíte, že se na západě chtějí zbavit peněz a majetku? Pokud si někdo myslí, že léčit životní prostředí ex post je levnější než jej preventivně nezamořovat, je to jeho věc, ale s logikou to nemá nic společného. Jsou to promyšlené úvahy, v nichž se počítá i s bezvýchodností vyčerpání palivových surovin, expanze levného automobilismu emisního typu, třeba jen představa, že každá čínská i indická rodina bude chtít a posléze mít dva až tři levné emisní automobily v rodině je naprosto hrozivá. Mimochodem je třeba zrovna Čína velmi rozumně nastavena na podporu podobného postupu jako EU. Bezemisní automobily mají jednoznačně přednost a maximální výhody při pořízení. Chce to trochu sledovat fakta a ne jen plýtvat dojmy.
Nic, jako bezemisní automobil neexistuje. Leda tak v něčí hlavě...
Správně říkáte, že komentovaný záměr přinese obrovské náklady.
Takže i obrovské tržby a výnosy některým firmám.
A tedy i ochotu těchto firem za prosazení svých příštích výnosů už dnes zaplatit.
Odposlechy politiků - i evropských - jistě NSA neprováděla jen tak ze sportu.
Takže když to shrnu může se u paní Leyenové jednat dokonce o kombinaci tří faktorů:
1) korupce
2) vydíratelnost
3) tak tristní lidský rozměr, že ani netuší co vlastně činí...
Mě by zajímalo, kdyby se teoreticky dosáhlo té uhlíkové neutrality v Evropě, čím bychom se pak začali sebemrskat.
Takových sebemrskačských příležitostí budete mít hodně. Jste bílý a hetero, máte dva byty, děti nechodí na přednášky genderismu, píšete příspěvky, které nejsou v souladu s multikulturismem atd. Takových strážců jediného myšlení je i tady už dnes hodně. Bárta, Valíček, Trizuljak atd.
Pěkně napsáno, zásadní otázka, ale je proč Evropa netlačí mnohem více na zbytek světa? Nástroje na to jistě má...
Nejlepší by byl Bartošek. Zrovna psal o tom, jak nabrat správný směr
Souhlas se všemi body. Vedení EU je sbírka politického odpadu. No a měli by začít u sebe , stěhování z Brusele do Štrasburku a zpět.