Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:

Jak jsme na tom s morálkou?

A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.

0 0
možnosti
PC

P.S. Jinak nic proti matematice.

0 0
možnosti
ZR

Bohužel morálku neotestujete žádným testem za 90 minut....a nebo bohudík....Ale téma morálky je samozřejmě velmi důležité. Ale v matematice mě teď zrovna nenapadá, jak ji tříbit....ale třeba to lze

0 0
možnosti
PC

No, myslím, že morání nastavení učitele děti poznají v každém vyučovacím předmětu. Jsou na to velice citlivé a snadno poznají, zda je učitel zároveň i morální autoritou. Vždyť ty hodiny nejsou (a neměly by být!) jen o předávání konkrétních informací z toho či onoho předmětu.

Celkový přístup k žákům, způsob řešení problémů, odpovědi na jejich otázky (někdy i všetečné) etc. již sám o sobě vypovídá o učitelově charakteru a morálním nastavení.

Děti to vnímají souběžně společně s novým učivem, mnohdy dokonce silněji než učivo samotné.

Všechno se opravdu testovat nedá, ani vyučovat - a to je dobře. Morálka je o příkladu.;-)

0 0
možnosti
ZR

Pravda. Článek byl ale o testování....to jsme se trochu odchýlili.

0 0
možnosti
PC

Vím, však jsem psal, že nadpis ve mně evokoval spíše tu morálku...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4261x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik