VR

Vidím to podobně. Letáky (zvláště Lidlu) začínají být nepřehledné - kup to či ono, ale vezmi to dvakrát, abys potřetí to dostal se slevou a pod.). Jakožto důchodce nemám chytrý telefon a jsem tudíž "ochuzen" i o aplikace jak v Lidlu tak i třebas v Albertu. Míval jsem v oblibě Albert v Brně na Halasáku, ale po jeho rekonstrukci tam téměř odbourali normální pokladny (někdy funguje jen jedna a někdy ani ta ne) a pár zaměstnanců doslova naháňá zákazníky k samoobslužným pokladnám, které opravdu nemusím. Taklže zatím vede Penny, ale už i tam se prý jedná o zavedení samoobslužných pokladen, tak nevím, nevím.

Foto

Máte pravdu. To, co Lidl zavedl, je příliš komplikované a vychytralé - pro ně, po ten německý Lidl. Když už slevy, mají být pro všechny zákazníky, a ne pro ty, co mají aplikaci. Dělíte zákazníky do dvou kategorií. A pak, - za prvé, každý mobil nemá, za druhé, starším lidem kvůli zrakovým potížím to nevyhovuje, a kdo z nás má čas, listovat denně v reklamním katalogu co který den v týdnu zrovna platí. Tahle slevové po aplikaci není fér. Slevy jsou navíc podmíněny dalším nákupem jiného zboží, což je další finta na zákazníka. jo, a poslední dobou jsem koupila mleté maso, které nebylo v pořádku. Vyvolalo zdravotní potíže. Mleté maso v Lidlu již nekupuji.

Foto

Když chci něco k jídlu, zaletím si vrtulníkem tam. A když jinam, tak zas z lásky. Pochopitelně, že k Česku

JH

J32a15n 93H67a49r71v11a21n

2. 5. 2024 15:52

A ještě navíc mi vadí zpracování letáku - jako pro debily a naprosto nepřehledné. Například je tam mezi výrobky položka za 13,50 pak dál je tatáž položka už přes celou stránku, hnusně přeplácáno barvami, ..., pro mě nekoukatelné.

- Vypínám display aniž bych došel do poloviny letáku.

Foto

Nakupují tam, kde mi to vyhovuje. Lidl k tomu patří. Každý si můžeme dělat co chceme a to je dobře. Aspoň bude v Lidlu zase trochu klidněji, když odejdete.

Foto

Máte pravdu, je to systém dělající z lidí voly. Ale na druhé straně, je to, aspoň v našem městě, jediný supermarket, ve kterém je klid, neřve žádná reklama a žádná hudba.

Foto

To je fakt, Jarmilko. Nakupujeme v Lidu, i když máme výhrady, i u. protože ho máme za rohém... Naštěstí nedělají tam problémy s výměnou, nebo vrácením zboží.

PV
Foto

Ceny, rozložení zboží v letáku a i na prodejně..

PK

Také si myslím že systém slev je "přepálený", což Vám po straně potvrdí i zaměstnanci. I automatické pokladny jen na kartu nechápu. Pak jde většinou jen jedna klasická pokladna a fronty.

Foto

Asi chodím do špatných Lidlů, ale v hotovosti vidím platit mizivou část zákazníků.

  • Počet článků 399
  • Celková karma 35,23
  • Průměrná čtenost 1411x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."