Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
V84l17a71d17i73m85í28r 81R24o82g83l
Vidím to podobně. Letáky (zvláště Lidlu) začínají být nepřehledné - kup to či ono, ale vezmi to dvakrát, abys potřetí to dostal se slevou a pod.). Jakožto důchodce nemám chytrý telefon a jsem tudíž "ochuzen" i o aplikace jak v Lidlu tak i třebas v Albertu. Míval jsem v oblibě Albert v Brně na Halasáku, ale po jeho rekonstrukci tam téměř odbourali normální pokladny (někdy funguje jen jedna a někdy ani ta ne) a pár zaměstnanců doslova naháňá zákazníky k samoobslužným pokladnám, které opravdu nemusím. Taklže zatím vede Penny, ale už i tam se prý jedná o zavedení samoobslužných pokladen, tak nevím, nevím.
M12i38r35k47a 61P80a31n54t31l76í49k26o20v17á
Máte pravdu. To, co Lidl zavedl, je příliš komplikované a vychytralé - pro ně, po ten německý Lidl. Když už slevy, mají být pro všechny zákazníky, a ne pro ty, co mají aplikaci. Dělíte zákazníky do dvou kategorií. A pak, - za prvé, každý mobil nemá, za druhé, starším lidem kvůli zrakovým potížím to nevyhovuje, a kdo z nás má čas, listovat denně v reklamním katalogu co který den v týdnu zrovna platí. Tahle slevové po aplikaci není fér. Slevy jsou navíc podmíněny dalším nákupem jiného zboží, což je další finta na zákazníka. jo, a poslední dobou jsem koupila mleté maso, které nebylo v pořádku. Vyvolalo zdravotní potíže. Mleté maso v Lidlu již nekupuji.
J28i47ř29í 89J81i91r62o37u68d54e27k
Když chci něco k jídlu, zaletím si vrtulníkem tam. A když jinam, tak zas z lásky. Pochopitelně, že k Česku
J32a15n 93H67a49r71v11a21n
A ještě navíc mi vadí zpracování letáku - jako pro debily a naprosto nepřehledné. Například je tam mezi výrobky položka za 13,50 pak dál je tatáž položka už přes celou stránku, hnusně přeplácáno barvami, ..., pro mě nekoukatelné.
- Vypínám display aniž bych došel do poloviny letáku.
T95o91m31á25š 35F53l85a50š69k48a
Nakupují tam, kde mi to vyhovuje. Lidl k tomu patří. Každý si můžeme dělat co chceme a to je dobře. Aspoň bude v Lidlu zase trochu klidněji, když odejdete.
M13i44r89k61a 98P54a47n97t91l42í90k31o73v68á
To je rada... No jo, Flaščka je ....
J79a29r38m74i36l85a 81Č15e47r15n24á
Máte pravdu, je to systém dělající z lidí voly. Ale na druhé straně, je to, aspoň v našem městě, jediný supermarket, ve kterém je klid, neřve žádná reklama a žádná hudba.
M25i96r31k92a 45P95a50n91t87l64í20k37o70v16á
To je fakt, Jarmilko. Nakupujeme v Lidu, i když máme výhrady, i u. protože ho máme za rohém... Naštěstí nedělají tam problémy s výměnou, nebo vrácením zboží.
P48a29v50e78l 68V29é73b28r
Malý dotaz: co je to ten "chaoz"?
P61ř45e15m24y20s23l 82Č66e97c95h
Ceny, rozložení zboží v letáku a i na prodejně..
P84a46v83e57l 26K14u56c45h49t39a
Také si myslím že systém slev je "přepálený", což Vám po straně potvrdí i zaměstnanci. I automatické pokladny jen na kartu nechápu. Pak jde většinou jen jedna klasická pokladna a fronty.
R84i14c69h91a67r68d 86P66o41l35á78š85e49k
Asi chodím do špatných Lidlů, ale v hotovosti vidím platit mizivou část zákazníků.
- Počet článků 399
- Celková karma 35,23
- Průměrná čtenost 1411x
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."