Děkujeme za pochopení.
J54o88s79e54f 76B79á54r79t12a
EU svým vedením připomíná ústřední výbory stran soc. zemí před sametem.
D48a34n 94R10o76z23s64í92v64a47l
Ne nadarmo se jí taky říká Bruselský Sojuz.
P42e14t61r 12S89k23ř29i88v24a44n
Tak v EU sedí to nejhorší co už doma nikdo nechce. Jsou to lidé co v zájmu genderu nebo rasismu odhlasují i výstavbu myček pro žirafy. Když si Ťukáme na čelo s tím že zákaz spalovacích motorů je nesmysl a že to odhlasoval někdo kdo se zbláznil tak pravda je jinde. Jsou to lidé odtržení od reality jediný cíl je vydržet na křesle co nejdéle. Opravdu se musím smát když někdo tvrdí že ti lidé dělají něco pro dobro v EU.
Š25t90ě95p94á42n 29B52i11c87e87r71a
Úředníci v Bruselu hloupí nebudou. Mají skvěle placené zaměstnání a za ty peníze zpívají píseň toho, kdo jim je vyplácí.
J22a63n 36Z16i59e92g74l93e57r
V každém případě je třeba zachovat volný pohyb zboží, kapitálu a lidí. Bez toho by česká ekonomika byla v koncích. Do zemí EU vy\vážíme 80% exportu a změnit to nejde ze dne na den, Bez těchto trhů bychom na tom byli hodně špatně, jsou pro nás klíčové. Takže reforma EU ano, ale vystoupení z EU by nás ekonomicky poškodilo. Souhlasím s názorem, že EU by mělo být hlavně ekonomickým a nikoliv politickým společenstvím.
Máme jeden špatný příklad, neuvážené rozbití Rakouska-Uherska v roce 1918. Na území českých zemí bylo tehdy soustředěno asi 60% průmyslu monarchie. Jenomže nástupnické státy vytvořily celní bariéry a české firmy neměly kam vyvážet a dostaly se do problémů. Ti, co chtěli zachovat alespoň celní unii v rámci nástupnických států, nebyli vyslyšeni. Problémy Československa se pak naplno projevily za velké hospodářské krize v třicátých letech, kdy i kvůli ztrátě velkého trhu zkrachovalo mnoho českých firem.
A57l12e37x 53G77r96e43g91o81r
S tím rozpadem monarchie souhlas. Náš export je většinou ale jen postaven na dovozu komponent jejich opracování a reexport bez valné přidané hodnoty. Ta se tvoří až u konečného distributora.
Příklad. Do firmy v Ostravě se dovezou plechy brzdových desek ze Španělska, kde je vyrobili,z Itálie samotné brzdové segmenty, které tam také vyrobili a v Ostravě se slepí a zabalí do krabiček s logy automobilek .
A takto minimálně zhodnocení se pošlou zpět do Španělska a Itálie kde se v centrálních skladech Seatu a Fiatu fakticky zhodnotí při jejich prodeji.
A takto funguje naprostá většina automotive.
- Počet článků 278
- Celková karma 39,92
- Průměrná čtenost 4987x