Diskuse
Anabáze (bez)internetová
Děkujeme za pochopení.
J69a18r71m11i62l73a 44V48a83v63r67o61c62h31o62v40á
Něco podobného jsem zažila před lety s O2, tak jsem od nich odešla; teď mám internet od místní firmy a žádný problém nikdy nebyl.
K97l94á92r71a 69T10ů13m68o46v96á
Místní máme v práci. Problémy nedělají, jen je trochu nevýhoda, že případné odstávky probíhají v pracovní době.
D55a68n76a 81T56e41n71z52l19e91r
... a já myslela, že tohle je možné jen v Německu. Takhle, přesně takhle u nás funguje naše zdravotní pojišťovna, se kterou už komunikuju jen přes doporučené dopisy.
Držím palce pro následující bezchybný internetový provoz.
K78l72á31r23a 55T37ů86m92o27v65á
A já bych si zase myslela, že tohle je možné jen v Čechách, že západněji to nemůže projít. :-/ Jak píšu Šárce, dokud budou hlavní hráči na trhu fungovat stejně... :-P
L54u71d87m16i13l85a 53I65b49e34h13e45j71o88v79á
No tedy, taková situace by pro mě byla "na mrtvici" - jste , jak jste to zvládla.
K16l80á21r30a 89T77ů53m47o29v31á
Léta praxe... Spíš nechápu, že je možné takto fungovat a nebýt sprovozen ze světa. :-/
Š57á24r71k25a 74A29n40d72r39l66o61v73á
"Kyslíci" nejsou o moc lepší, co se týče reklamací. Pouze když ptáčka lapají...
K94l12á74r32a 28T15ů56m16o83v51á
Velcí poskytovatelé (ne)fungují stejně. Protože kdyby jeden fakt fungoval, všichni by k němu přešli.
K16l73á26r65a 12T48ů22m16o52v66á
Hurá! Odúčtování poslední "dlužné" částky dorazilo, jsme vyrovnáni.
P84a18v55l67a 59K47o90l22á46ř29o50v49á
Přeji ti pevné nervy, Klárko. S proklikáváním se online formuláři mám taky dost neblahé zkušenosti. Testy inteligence á la "nejsem robot" dávám tak na pátý až šestý pokus. Co jde, vyřizuji osobně. Občas si říkám, jestli ti zaměstnanci na přepážce klientských servisů jsou skuteční lidé nebo také jen roboti, kteří jedou podle nějakého mně nesrozumitelného programu.
Tobě.
K55l59á72r80a 28T65ů86m98o26v28á
Doma máme, zejména od mobilního operátora, tu zkušenost, že na pobočce toho moc nevyřídíme a mnohem lepší je zavolat. Vysvětlujeme si to tak, že lidem předhodí ty nejposlednější zaměstnance z posledních, kteří nemají žádné pravomoce. Jedou nějaký standardní operační postup a když se nějaký požadavek odchýlí, jsou v háji. :-D
P33e30t34r 57Š23i43n83d73e61l34á72ř
Nejlepší ze všeho je - si vůbec žádný internet "přes drát", to jest pomocí pevné telefonní linky nebo kabelovky nepořizovat!! Spolehlivým řešením je pouze internet mobilní /přes stolní modem/. Mobilní internet používám od roku 2011. Ovšem, než jsem se dopátral toho operátora správného a spolehlivého, musel jsem se napřed nachytat na tisíce pitomých slibů služeb chytré sítě "outú" a potom je všechny co nejrychleji vypovědět. To opravdu nebylo možné.
K87l17á20r43a 88T74ů25m39o29v25á
Ten internet vzduchem nabízejí ve dvou variantách. První je patřičně drahá a přemístitelná dle libosti. Druhou primárně nenabízejí - asi není pro ně výhodná - to má být vázané na adresu. Ale co vím od lidí, jde ten modem použít úplně v klidu i jinde. My jsme to zatím nezkoušeli, máme ho teprve týden. :-)
D31a35v89i11d 33S53n16í55t31i10l24ý
Kláro, to je boj s větrnými mlýny. Zažil jsem s internetem u O2, kdy mi nabídli levnější než byl můj stávající, ale vyúčtování bylo na částku dvojnásobnou. Při reklamaci mě neustále přepojovali a ještě mi nabízeli další výhodné služby. Ve finále mi nejprve řekli, že ač byl hovor nahrávaný, tak se nedochoval. A poté že smlouvu zprostředkovávala firma, kterou si najali a oni nejsou zodpovědní, za to co mi nakukali. Již dříve u Vodafonu si na mě někdo vzal dotovaný telefon, neplatil účty (vůbec jim nebylo divné, že já své účty platím a bydlím na druhém konci republiky?) a oni mě zapsali do registru dlužníků a několik let mi posílali výhružné dopisy. A to i přesto, že jsem ihned podal trestní oznámení na neznámého pachatele a poslal jim kopii policejní zprávy. Přeji pevné nervy.
K61l87á31r20a 46T14ů16m48o84v94á
Ano, výhodné a lepší služby, to mi něco říká. Asi rok jsem upozorňovala mámu, že jí jde blbě internet, že mi prakticky nejdou nahrát fotky. Pak si přes telefonickou nabídku objednala jakési lepší připojení, nicméně funkčnost byla úplně stejná. Situace se vysvětlila ve chvíli, kdy zdechnul modem a měnil se. To lepší (a dražší) připojení tam vůbec nebylo k dispozici. Stejně tak mi přes callcentrum kdysi nabídli internet s měsíčním datovým limitem, co na pohodu stačí. Vydržel šest dní. Atd. atd.
Divné jim nepřijde zjevně nic. Jen když nepřijdou prachy, to jsou ve střehu hned. :-P
K24l12á94r43a 56T88ů88m76o27v40á
Mám chuť tam vletět a udělat pořádek. To by koukali. :-D
P58e36t29r 87D33r51a69p18a90l
kdysi jsem dělal směnu bytů, v obou bytech kabelovka stejného providera. tedy pohoda. jenže bývalý nájemník měl dluh (jednu splátku). Bud se to uhradí, nebo to odstřihneme a znovuzavedení bude stát tisícovku. marně jsem paní vysvětloval, že smouvu mají s fyzickou osobou a ne s dráty ve zdi, tedy a ́t si to vymáhají po tom chlapovi. no, nakonec jsem to zaplatil, a ́t mám pokoj
K44l30á35r69a 87T50ů71m41o10v65á
S převody a úpravami smluv byly problémy, co se pamatuju. Zatím to ale nikdy nedošlo do této fáze. Uznávám, že zaplatit je nejjednodušší a nejrychlejší řešení, ale platíme dost i tak.
- Počet článků 728
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 454x
twitter.com/tumovaklara
rysan.estranky.cz
Seznam rubrik
- Kočkování a psení
- Fotohrátky
- Hokusy pokusy
- Převážně vážně
- Toulavý boty
- Bulharsko 2012
- Sicílie 2013
- Benelux 2014
- Montenegro 2015
- Švýcarsko 2016
- Osobní
- Nezařazené