Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Něco podobného jsem zažila před lety s O2, tak jsem od nich odešla; teď mám internet od místní firmy a žádný problém nikdy nebyl.

1 0
možnosti
Foto

Místní máme v práci. Problémy nedělají, jen je trochu nevýhoda, že případné odstávky probíhají v pracovní době.

0 0
možnosti
DT

... a já myslela, že tohle je možné jen v Německu. :-/ Takhle, přesně takhle u nás funguje naše zdravotní pojišťovna, se kterou už komunikuju jen přes doporučené dopisy.

Držím palce pro následující bezchybný internetový provoz. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

A já bych si zase myslela, že tohle je možné jen v Čechách, že západněji to nemůže projít. :-/ Jak píšu Šárce, dokud budou hlavní hráči na trhu fungovat stejně... :-P

1 0
možnosti
LI

No tedy, taková situace by pro mě byla "na mrtvici" - jste R^, jak jste to zvládla.

1 0
možnosti
Foto

Léta praxe... Spíš nechápu, že je možné takto fungovat a nebýt sprovozen ze světa. :-/

0 0
možnosti
Foto

R^

"Kyslíci" nejsou o moc lepší, co se týče reklamací. Pouze když ptáčka lapají...:-/

1 0
možnosti
Foto

Velcí poskytovatelé (ne)fungují stejně. Protože kdyby jeden fakt fungoval, všichni by k němu přešli.:-P

0 0
možnosti
Foto

Hurá! Odúčtování poslední "dlužné" částky dorazilo, jsme vyrovnáni.:-)

4 0
možnosti
Foto

Přeji ti pevné nervy, Klárko. S proklikáváním se online formuláři mám taky dost neblahé zkušenosti. Testy inteligence á la "nejsem robot" dávám tak na pátý až šestý pokus. Co jde, vyřizuji osobně. Občas si říkám, jestli ti zaměstnanci na přepážce klientských servisů jsou skuteční lidé nebo také jen roboti, kteří jedou podle nějakého mně nesrozumitelného programu.:-P

Tobě.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Doma máme, zejména od mobilního operátora, tu zkušenost, že na pobočce toho moc nevyřídíme a mnohem lepší je zavolat. Vysvětlujeme si to tak, že lidem předhodí ty nejposlednější zaměstnance z posledních, kteří nemají žádné pravomoce. Jedou nějaký standardní operační postup a když se nějaký požadavek odchýlí, jsou v háji. :-D

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší ze všeho je - si vůbec žádný internet "přes drát", to jest pomocí pevné telefonní linky nebo kabelovky nepořizovat!! Spolehlivým řešením je pouze internet mobilní /přes stolní modem/. Mobilní internet používám od roku 2011. Ovšem, než jsem se dopátral toho operátora správného a spolehlivého, musel jsem se napřed nachytat na tisíce pitomých slibů služeb chytré sítě "outú" a potom je všechny co nejrychleji vypovědět. To opravdu nebylo možné. Rv

2 1
možnosti
Foto

Ten internet vzduchem nabízejí ve dvou variantách. První je patřičně drahá a přemístitelná dle libosti. Druhou primárně nenabízejí - asi není pro ně výhodná - to má být vázané na adresu. Ale co vím od lidí, jde ten modem použít úplně v klidu i jinde. My jsme to zatím nezkoušeli, máme ho teprve týden. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kláro, to je boj s větrnými mlýny. Zažil jsem s internetem u O2, kdy mi nabídli levnější než byl můj stávající, ale vyúčtování bylo na částku dvojnásobnou. Při reklamaci mě neustále přepojovali a ještě mi nabízeli další výhodné služby. Ve finále mi nejprve řekli, že ač byl hovor nahrávaný, tak se nedochoval. A poté že smlouvu zprostředkovávala firma, kterou si najali a oni nejsou zodpovědní, za to co mi nakukali. 8-o Již dříve u Vodafonu si na mě někdo vzal dotovaný telefon, neplatil účty (vůbec jim nebylo divné, že já své účty platím a bydlím na druhém konci republiky?) a oni mě zapsali do registru dlužníků a několik let mi posílali výhružné dopisy. A to i přesto, že jsem ihned podal trestní oznámení na neznámého pachatele a poslal jim kopii policejní zprávy. Přeji pevné nervy.

3 0
možnosti
Foto

Ano, výhodné a lepší služby, to mi něco říká. Asi rok jsem upozorňovala mámu, že jí jde blbě internet, že mi prakticky nejdou nahrát fotky. Pak si přes telefonickou nabídku objednala jakési lepší připojení, nicméně funkčnost byla úplně stejná. Situace se vysvětlila ve chvíli, kdy zdechnul modem a měnil se. To lepší (a dražší) připojení tam vůbec nebylo k dispozici. Stejně tak mi přes callcentrum kdysi nabídli internet s měsíčním datovým limitem, co na pohodu stačí. Vydržel šest dní. Atd. atd.

Divné jim nepřijde zjevně nic. Jen když nepřijdou prachy, to jsou ve střehu hned. :-P

1 0
možnosti
Foto

Test pevnosti nervů. R^

2 0
možnosti
Foto

Mám chuť tam vletět a udělat pořádek. To by koukali. :-D

1 0
možnosti
PD

kdysi jsem dělal směnu bytů, v obou bytech kabelovka stejného providera. tedy pohoda. jenže bývalý nájemník měl dluh (jednu splátku). Bud se to uhradí, nebo to odstřihneme a znovuzavedení bude stát tisícovku. marně jsem paní vysvětloval, že smouvu mají s fyzickou osobou a ne s dráty ve zdi, tedy a ́t si to vymáhají po tom chlapovi. no, nakonec jsem to zaplatil, a ́t mám pokoj

1 0
možnosti
Foto

S převody a úpravami smluv byly problémy, co se pamatuju. Zatím to ale nikdy nedošlo do této fáze. Uznávám, že zaplatit je nejjednodušší a nejrychlejší řešení, ale platíme dost i tak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz