Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dopadne to jako vždycky:

když zaváděli přímotopy slibovali levnou elektřinu. Zdražila.

Když zaváděli plyn měl být levný. Zdražil.

Při zavádění elektroaut slibovali levné nabíjení a parkování zadarmo. Zdražuje a končí. Jen poněkud předčasně, neboť se euta ještě nerozšířila.

A jestli ještě v Bruseli preradí lithium mezi nebezpečné látky, to bude teprve výhra. Budu snad muset mít v eutě mimo řidičáku i pyrotechnický průkaz?

0 0
možnosti

Vzhledem k současným cenám paliv a brutálnímu znehodnocování úspor jsou to právě eauta, která jdou na dračku a je na ně i rok dlouhá čekací doba.

0 1
možnosti

Paliva meziročně zdražila o 50 %, elektřina 3x a bude to 5x, nehledě na zásadní nepřipravenost sítě. Přečtěte si na Seznamu, jak ČEZ a další zdražily nabíjení e-aut. 1 km v e-autě při normální jízdě za 2-3 koruny, plus amortizace vozu nejméně za milion korun za 8 let, kdy skončí záruka a sní i baterie. Takže podle vás mizí jako teplá houska na krámě? No právě proto tedy e-auta mají podíl na všech našich osobních autech v ČR 1,8 promile, to j v rámci statistické chyby.

1 0
možnosti

EU chce poručit větru a dešti, uměle prodlužuje bankrot některých zemí, jako je Řecko, Portugalsko, Španělsko, Itálie a Francie. Největším přínosem EU je její neschopnost splnit své strategické cíle. Viz Lisabonská strategie. Takže si z klimakterických cílů EU vůbec nic nedělám. EU se střílí do vlastních nohou a to je počátek jejího konce.

5 0
možnosti

Ohledně parkování, většinou jde navíc o plug-in hybridy, které zásuvku viděli naposled ve výrobě.

0 0
možnosti

Je přece úplně jasné, že cílem tohoto běsnění není elektromobil pro každého. Cílem je sebrat plebsu automobilitu úplně. Auta budou užívat pouze vyvolení, ostatní nejezdit, leda na kole nebo HD.

Pouze ti, řekněme méně přemýšliví ekopomatenci v Bruselu i jinde to zřejmě ještě nepochopili. Sehrávají roli užitečných idiotů.

13 0
možnosti

Vždy, když píšete o technických věcech, je to dobré, fakticky správné, málokdo ovšem diskutuje a lidé to moc nečtou.

Jakmile ale zvolíte formu zdejších ikon - bombastický titulek, oslí můstky a demagogii, je to hloupé, ale má to úspěch.

1. Hysterické předvolební mantáctví dětiček na Magistrátu je záležitost zcela komunální a ať je jakkoliv směšná, nemá na celkový vývoj žádný vliv. Tudíž laciný zástupný cíl.

2. Poslední odstavec je definicí populismu. Jednak místo Bruselu správně obviňte 13 ministrů třinácti členských států, kteří Green Deal uvedli do života, k nim se později přidali další a utvořili většinu, která ovládá komisi a Brusel. Ti jen konají tak, jak jim Rada ministrů poroučí. Toto je výsledek naší V4 diplomacie pana Babiše (kradu dotace, žádná imigrace, žádné zeleno, hnojím pole, podporujeme polské katolické Talibance a honvédského satrapu, jo a navalte prachy, je na to předpis.) Toto je politická situace naší země u toho kulatého stolu, kde sedí 27 pánů, kteří zastupují mínění svých voličů. Proto nikdo neposlouchá, co tam ten náš říká. Toto Vaše politické kňučení je pod Vaší úroveň, je nepřesné, demagogické a neproduktivní, takový nejste.

0 0
možnosti

Otázkou je, koho ve skutečnosti těch "27 pánů" zastupuje. Lidé se proti hloupé politice EU/EK začínají bouřit a to jsme teprve na začátku (Holandsko a ostré protesty proti nařízenému vybíjení skotu). Frans Timmermans coby nejvyšší hlasatel "zelených" fantasmagorií v EU/EK EU už dostal strach, že bude defenestrován, a ohlásil návrat k uhlí... :-P

1 0
možnosti

Jj, podle "průzkumů" snad 75% občanů ČR miluje EU. Jen to referendum o setrvání ČR v EU se nikdo neodváží vyhlásit, resp. je zakázáno na věčné časy.

19 1
možnosti

Karma. Pod poslední odstavec se podepisuji.

Ostatně už jsem se k EU v podobném duchu vyjádřil zde:

https://blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A220630_788935_blogidnes&vlakno=113797454

1 0
možnosti

Přesně tak. Oni obchodníci se vždy nějak dohodnou i bez zbytečné byrokracie. A většina lidí v ČR si opravdu tehdy myslela, že půjde o nějaké vylepšené EHS s malou politickou nadstavbou. A podle toho hlasovala.

7 0
možnosti

Pořád se ale vynechávají letadla, i nákladní, nebo lodě. E lodě jsou sice třeba v Brně na príglu, OK, ale co dejme tomu letadla? I vojenská? Ta se budou taky vyrábět jen do 2035?

5 0
možnosti
Foto

Kdepak, Google už má E-letadlo s doletem přes 1000 km. Jak to ty baterky uveze, to je záhada. A co ponorky?

1 0
možnosti

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... Společnost Innogy poskytovala řidičům elektromobilů nabíjení zdarma „v rámci osvěty a propagace čisté mobility“. Dnes už se celý trh posouvá k normálnímu stavu, kdy už není nutné nabíjení dotovat, jak vysvětlil iDNES.cz Pavel Grochál z Innogy Česká republika. Nově stanovená cena ovšem mnohé překvapila. Innogy totiž pro své stojany stanovila cenu 14,50 Kč za kWh, a to bez ohledu na to, zda jde o AC nebo DC nabíjení.

9 0
možnosti

To je ale velmi levné nabíjení. Nebo jste si snad myslela, že lze poskytovat službu jen za cenu holé elektřiny, bez ostatních nákladů?

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 36,85
  • Průměrná čtenost 2384x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik