Čtvrtek 18. srpna 2022, svátek má Helena
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 18. srpna 2022 Helena
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P90e14t67r 39B38u65r28i50a73n 4881856624348

Takže já to shrnu: dejte Rusku kus Ukrajiny a odpuste mu, že povraždil tisíce nevinných lidí. Okamžitě zrušte veškeré sankce a dělejte, jako že se nic nestalo. Ukrajina nedostane ani rubl kompenzací, ale za to může mlčet. Rusko si potom smí přidělená území zplundrovat podle vlastního uvážení, protože EU a USA se přiživují.

Viděl jsem vás v novinách, jak se na srazu KSČM tulíte spolu s Konečnou a Semelovou. To názorové hulvátství by tomu odpovídalo.

+22/−2
doporučit
9.6.2022 7:43
Foto

G17a26b78r61i47e50l18a 61G72a50s96p54a20r57o62v67a 7217584160852

Vaše řešení se mi nelíbí. A nelíbí se ani čtyřem ukrajinským paním z Charkova, které u mě momentálně bydlí. Chtějí svoje území zpět, nechtějí se ho vzdát ani za cenu okamžitého ukončení konfliktu, a to i přes to, že mají strach o své muže, příbuzné a známé, co tam zůstali. O své domovy už se strachovat nemusejí, neboť ani jeden z nich, včetně fotografií ze svadby, výkresů dětí, všeho, co jim bylo milé, už neexistuje.

+16/−1
doporučit
9.6.2022 8:55
Foto

L73u69k74á11š 54K90l75a94z26a49r 1971487143501

Pane Hannigu, Vaše bludy ze všeho nejvíce připomínají situaci, při níž byl náš stát "v zájmu míru" okraden o území Sudet, aby byl následně "osvobozen" protektory i jeho zbytek.

Když máte tak plná ústa blaha ukrajinského lidu, nechte laskavě na něm, jestli bude ochoten s ruskými vrahy a okupanty bojovat o své území, o svou vlast a o svou budoucnost.

Bohužel, dnes je jedinou možností, jak "západ" může k řešení situace přispět, masivně Ukrajinu podporovat v její cestě, na kterou byla zavedena ruskou agresí. Pokusy o sprostý handl domnělého míru za další ukradené ukrajinské území by byly daleko horší než mnichovská paralela, protože tam si ještě politici mohli naivně nalhávat, že Hitler válku nezahájí.

Ve světle válečného šílenství putinova Ruska dnes podobné výzvy už nejsou naivním lhaním si do rukávu. V horším případě jsou účelově stylizovanou manipulací přívrženců ruské fašistické kliky, v lepším (?) případě slabomyslnými a od zjevné reality (nejen) posledních měsíců zcela odtrženými bludy.

+21/−3
doporučit
9.6.2022 1:09
Foto

S12t70a83n43i10s34l92a57v 27J62e70l84e27n 8182655816

Domyslete to do konce:

Rusko po této zkušenosti usoudí, že tohle je pžece skvělý způsob jak zbohatnout a ještě přijít k území. Radostně na to kývne a z konjunkturou získaných prostžedků doplní materiální ztráty v armádě. Za dvě desetiletí zkusí posunout hranice zase o kus dál.

+14/−1
doporučit
8.6.2022 22:54
Foto

J62a40n 79Š76i60k 1462500778169

Dohodnutá demarkačkní linie? Předpokládám, že tou máte na mysli státní hranici Ukrajiny. Kdyby tomu bylo jinak, tak svět by legimitizoval zločinné jednání agresora. Byl by to precedens nejen pro agresivní Rusko, ale pro každého dalšího maniaka. Napadnout cizí zemi, výkousnout si několik desitek kilometrů a milostivě dohodnout demarkační linií. Jinak tady nejde o sankce samotné. Ty opravdu z krátkodobého hlediska účinek nemají. Z dlouhodobého hlediska však Rusko vrací přesně tam kam patří. Zpátky na stromy. Vlastně pardon. Od VŘSR tam už jsou Hezký den

+14/−1
doporučit
8.6.2022 22:53
Foto

P55e74t22e44r 32Z52a57m50f69i54r 5917833762585

No jasně. Češi jsou moc obeznámeni takovouto taktikou. Účinkovalo to velice skvěle v Mnichově 1938 a dokonce i po invazi vojsk Varšavské Smlouvy v roce 1968.

Po Mnichově si západ naivně myslel že Hitler už je nažraný. Ale byl to velký omyl že jo. O řádění Nacistů snad nemusím psát. Stačí opomenout zavřené školy a gestapem mučení vlastenců.

Po invazi v roce 1968 byla vláda ČSSR unesena do Moskvy kde museli podepsat potupné vyhlášení že Československo požádalo o bratrskou pomoc.

Dubček a jeho vláda byli odstaveni. Nastalo 20 let kde veškeré řízení jak politické,ekonomické,kulturní bylo z Moskvy.

Československo nesmělo vyrábět nic co by technicky přesahovalo SSSR a o politice nemusíme diskutovat že? Husák,Štrougal a všichni ve vládě museli papouškovat vše co hlásila Moskva.

Tak tady máte ten appeasement. Česko to zná velice dobře.

+10/0
doporučit
9.6.2022 1:42
Foto

A26n51t21o40n69í72n 66T39i43c86h66e68r36a 6886658293166

Zapátrejte v archivu svých článků a připomeňte si, jak jste posuzoval události před a po Mnichovu 1938. Chválil jste snad politiky, kteří chtěli "obyčejným lidem" přinést klid a mír výměnou za územní ztráty a další ústupky agresorovi?

+9/0
doporučit
9.6.2022 6:48
Foto

J37i53ř58í 80K22u94b20í22č43e57k 3638739974841

Opravdu jste napsal větu "Rusko bude zodpovědné za obnovu spálené země"?

Máte pár příkladů zodpovědného zvelebení ruskou armádou dobytých území? A mohl bych je vidět? ;-D

+8/0
doporučit
9.6.2022 3:35
Foto

J81a97n 84Z44i93e38g46l46e82r 1181826101448

Zastavte to šílenství, samozřejmě s tím souhlasím, jenomže to je třeba adresovat Puinovi a Kremlu. Bylo to Rusko, které bezdůvodně napadlo Ukrajinu. Takže Putin může okamžitě zastavit válečné šílenství, když dá rozkaz ke stažení ruských vojsk z Ukrajiny. Tečka.

+12/−3
doporučit
9.6.2022 8:59
Foto

J84i88r23i 79V88r71a76b49e14c 3313202135569

Němci měli štěstí, že se jím tam ten pán z "Rozumných" taky v Bavorsku neusadil.

Hranice Ukrajiny od rozpadu SSSR byly jasné. Putinove Rusko je agresor a okupant na cizím území. TEČKA.

+10/−2
doporučit
9.6.2022 8:32
Foto

J11i27ř35í 25K13u64č45e11r84a 5698511544706

Fakticky nechápu, proč ti spojenci a Rudá armáda vedli nesmyslnou válku, ve které celé národy nepředstavitelně trpěli, proč se s pokorou nezačlenili do III. říše a válku tak ukončili. To bychom se všichni měli jako vaše babička.

Jsme to ale pitomci, taková smůla, jenom kuli nějaké ideové čistotě, či co.

+10/−2
doporučit
9.6.2022 7:06
Foto

V89l68a89d70i50m97í21r 59H34a33v29r76á74n11e30k 7456766750737

Proč předseda Rozumných plodí takové škváry na úrovni Paroubka???Rv

+8/−1
doporučit
9.6.2022 9:17
Foto

L40u47k37á29š 20N66o14v27o64t42n10ý 9296719353276

Chtěl jsem reagovat skrz argumenty. Jenže to bych musel reagovat na tolik absolutní lidské mentální slabosti a neexistující charakter a morálku, že by to bylo delší než samotný článek a ve výsledku celý ten příspěvek by se stejně dal shrnout do jedné věty - Hannig je proruský Rv

Zastavit válku jakýmkoliv způsobem (tj. i kapitulací Ukrajiny), demarkační linie od velmocí, zrušení protiruských sankcí, kopání do současné české vlády a Západu, lži o neexistujícím dopadu sankcí na Rusko, ... - to je tak neskutečně odporné a vysloveně kolaborantské uvažování.

Poslední věta je naprosto dokonalá: "Autor je předseda Rozumných" - ano, Rozumných, ne rozumných.

+8/−1
doporučit
8.6.2022 23:20
Foto

J92a77r24o32s62l48a79v 13K45v79a56p26i34l 9146576504563

Proč neskládáte písničky a místo toho se cpete do politiky a plácáte nesmysly? Pošlete vzkaz Putinovi, aby zastavil to šílenství, které rozpoutal, a aby ruská vojska vypadla z Ukrajiny. Třeba vás poslechne.

+11/−4
doporučit
9.6.2022 3:13
Foto

M29i23r85o43s94l60a48v 51B60u36č14e27k 6763633501764

Pokud člověk očte sdělení, podobně další blogy - Paroubka aj. , člověka ze kterého jsem na větvi? Pak souhlas - "Zastavte to šílenství"! Už zbývá dát do školních osnov - Gabčíka s Kubišem, jako mezinárodní teroristy. O Mašínech ani nemluvě, tu už jsou jasní. Rušitelé míru, klidu a pořádku . Zlatý Čurda, ten měl ještě rozum. Jistotně by dnes taky cosi sepsal ... :-)

+7/−1
doporučit
9.6.2022 7:42
Foto

Z91d35e92n20ě94k 28M67a78t39u44š42k44a 7788516885576

Pane Hannigu, zastavte už to vaše šílení!

+8/−2
doporučit
9.6.2022 8:50
Foto

J96a80n 43Z11i79e73g97l26e75r 1801116221758

Hannig je obyčejný lhář a demagog, který ty, kteři stojí na straně napadeného, nazývá válečnými štváči. Rusko vyprovokovalo agresivni válku proti Ukrajině a musí nést následky. Rusáci vraždí, znásilňují, masakrují a radují. S takovými je těžké vyjednávat. Dělat, že se nic nestalo. To je postoj vlastizradců a kolaborantů.

+9/−3
doporučit
9.6.2022 8:07
Foto

J85i68ř25í 16K49o41p78e63c40k61ý 6102546165134

Hannig očividně patří k těm, co by v zájmu míru a vlasti vítali ruské okupanty v Praze s vlaječkou bv ruce. Jak rozumné. Z těchto tvorů je mně nevolno.Rv

+10/−4
doporučit
9.6.2022 7:11
Foto

J60a28n 13S71v18a46t55e29k 4943307493

Je hezké (leč poněkud naivní) myslet si, že ustanovení jakýchsi demarkačních linií v místě současného dotyku uklidní a umravní Rusa - neuklidní a neumravní. Jen si budou myslet, že "zase vyhráli", že "měli jako obvykle pravdu" a že (až si vylížou rány od hrdinných obránců Ukrajiny) mohou "pokračovat v cestě na Západ"... s jídlem totiž roste chuť a pokud nedáme kategoricky a nesmazatelně najevo, že každý národ (i každý soused Ruska) má právo na to, rozhodnout si, jak chtějí žít, máme Rusy "za humny".

Mimochodem, je zajímavé, že Rusko nezakročilo ihned v roce 2008 (kdy NATO připustilo možnost rozšíření o Ukrajinu a Gruzii), ale až v roce 2014 (v době, kdy dala Ukrajina najevo, že by chtěla vstoupit do EU).

Je snad EU útočný vojenský pakt? Nikoli. - Největším proviněním Ukrajinců totiž nebylo to, že by chtěli žít pod ochranným deštníkem NATO, ale to, že by se snad (vlivem členství v EU a dodržováním demokratických pravidel) mohli mít lépe než "bratrský národ ruský". To byl ten pravý důvod pro agresi jak v roce 2014 tak i v roce 2022. Vždyť by se (vzhledem k blízkosti a často i příbuzenských vztahů mezi Rusi a Ukrajinci) mohli ruští občané začít ptát, proč se mají Ukrajinci lépe než Rusové? - A to se neodpouští! Vždyť by to přece mohlo ohrozit faktickou vládnoucí mafii v Kremlu!

+5/0
doporučit
9.6.2022 13:01
Foto

J95a27n 36R75á44ž 1239273554120

Mimo téma:

Podle vyznění většiny diskuzních příspěvků pod tímto blogem, by měl p.Hannig chodit raději kanály a stydět se, ale čtenost i karmu má vysoce nad průměrem. Stejný paradox rozdílu počtu kritických diskuzních příspěvků a vysoké čtenosti i karmy se dá vysledovat i u blogů paní Šichtařové či Lhotské a pánů Nožičky, či Větvičky.

Jiné vysvětlení asi není, než že jsou názory těchto blogerů pro návštěvníky těchto stránek zajímavé (jsou hodně navštěvované) a že nadprůměrné množství čtenářů, kteří nemají chuť k diskuzním exhibicím, s jejich názory souhlasí.

Z toho dovozuji, že názory nás všech, kdo zde v relativně uzavřeném diskuzním klubu často jen krátíme dlouhou chvíli, mají nulovou vypovídací schopnost.

+5/0
doporučit
9.6.2022 11:35
Foto

J53i74ř26í 38K38o19n20r92á66d 8283428555722

Kdo to může zastavit? Jen Rusko, které to pod Putinem a jeho poskoky nikdy neudělá. Nelze jim věřit, něco slíbí a podepíší a stejně to nesplní... Jsou dvě možnosti pro Ukrajinu a vlastně i pro celý civilizovaný svět. 1) Vzdát to, přenechat Krym a pětinu země RuSSku a vypotit dohodu o míru, kterou Ukrajina bude muset dodržovat a RuSSko kdykoliv si zamane porušovat (není jak ho přinutit dodržovat smlouvy). 2) Dobít anektovaná území zpět, za pomoci sankčního tlaku a dodávek zbraní a peněz Ukrajině. Při všeobecných vědomostech o RuSSké federaci jsem pro podporu 2). Myslím, že pro budoucnost Ukrajiny není jiné cesty. Ale rozhodnutí je na nich, nikoliv na panu Hannigovi podle jeho vidění světa a pod dojmem strachu ze snížení vlastní životní úrovně.

+5/0
doporučit
9.6.2022 6:38
Foto

A70d46a97m 71M18a91l74ý 4290657732941

to řekněte Putinovi:-/

+5/0
doporučit
8.6.2022 22:42
Foto

V66l52a24d51i86m94í47r 82K98r13o59u85p11a 8747428971362

"... Ale kdyby se politici řídili zdravým rozumem..." - no, to je fakt, kdyby se tak chovali hlavně ruští politici, už asi tak deset let, tak by válka ani nebyla...

+3/0
doporučit
9.6.2022 11:07
Foto

P62e62t75r 86H92a33n56n88i77g 5726144345794

Ještě něco zásadního. Já jsem bytostný pacifista. Mám to pod kůží, protože jsem prožil ta nádherná léta hippies ve Velké Británii a pohyboval se mezi tehdejšími tamními muzikanty, kteří byli zásadně proti jakékoliv válce. Tehdy to byla válka ve Vietnamu. A proto je mým krédem: Válku je nutné zastavit - jakkoli.

+4/−2
doporučit
9.6.2022 14:34
Foto

P87e11t30r 71J85u94n67g15m70a79n59n 6563680208608

Diskutujeme o záležitostech, o kterých víme pouze to co nám propaganda jedné a druhé strany sdělí. Tedy víme, že nic nevíme. O tom, že válka je hnus nelze pochybovat, ale co za tím vším je ??? I kdybychom tu pravdu znali, tak s tím nic neuděláme. Nechceme ruský plyn, nechceme ruskou ropu. No ale ČR ani jedno z toho od Ruska neodebírá. Dodavatelé nejsou státní. Stát není dodavatel do prodejní sítě. Vše dříve státní se privatizovalo a převážně rozprodalo. Pokud odmítnutím nákupu benzinu, nafty a plynu přimějeme dodavatele odebírat tyto komodity z jiných zdrojů, tak OK. Celý ten náš politický blázinec s Ruskem mi připomíná film "Myš, která řvala". V tom filmu se jednalo o jakési knížectví, které vyhlásilo válku USA. Vojáci toho knížectví jeli na turistické lodi napadnout USA. Cestou jejich loď míjela americký válečný křižník na který vojáci knížectví spustili svoji válečnou lukostřelbu, což americké vojáky pobavilo. Velice bych si přál mír a to všude. Mé přání však nikdy žádná velmoc nevyslyšela.

+2/0
doporučit
12.6.2022 19:51
Foto

L96e96n75k92a 48K66r12i96š18t72o29f66í61k19o32v43á 5576294308717

Kratky zaber v CT na civilistu na Ukrajine: "Chceme jen, aby to skoncilo". Nerika jak. Ti trpici civilisti chteji jen ty hruzy ukoncit. A ihned v CT nasleduje propaganda valky, kolik zbrani jsme dodali atp. Co rika Putin...Co rika Zelensky...Co rika Fiala. A mezitim umiraji deti kazdy den a vsem tem klukum hrajicim si na vojaky je to fuk. Celistvost uzemi pry je dulezitejsi. Sice zniceneho uzemi s mrtvolami a s nekoncicimi krvavymi spory do budoucna, ale je to pry zasadni. Jako by menici se hranice skoro vsech statu nebyly krvave....

+2/0
doporučit
12.6.2022 17:38
Foto

M83i79l12a56n 13Š68ť56a90s94t37n46ý 8638452385797

"Nechtěl jsem se vyjadřovat k Ukrajině, protože nemáme relevantní informace ani z jedné, ani z druhé strany."

Zdroj: https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=788152

Takže vy nemáte r e l e v a n t n í informace k dění na Ukrajině. A co potřebujete k tomu, abyste pochopil, že ze strany Ruska se jednoznačně jedná o neomluvitelnou agresi a v podstatě imperiální chování, kdy se snaží silou zabrat území cizího státu? Vy jste tak rozumný, až se mi z vás dělá špatně.:-/

+2/−1
doporučit
9.6.2022 19:16
Foto

M74a38r41i41e 26T84o14m22š98í65č38k15o94v48á 4467125376486

Ti co jsou za vodou tento stav neřeší, mají vybranou tu svoji správnou stranu a budou se za ni být bez ohledu na to, jaký dopad má tato situace na většinu národa.

To je sobectví, raději řešit věci související s jinými zeměmi, než naslouchat lidem, kteří již pocítili dopad špatného řešení u nás v Česku.Rv

+2/−1
doporučit
9.6.2022 11:33
Foto

P48e75t26r 93H28a89n79n19i21g 5116794365654

A co řeknete válečníci na toto?: Nebude se postupně odhalovat jedna věc po druhé. Skutečně nevíme, kde je pravda, proto je nutné zastavit válku okamžitě. Navíc vaše hloupá ideologie vůbec nepostřehla, že Rusko stále, byť pomalu postupuje a pokud se válka nezastaví okamžitě Ukrajina by mohla být odříznuta od moře. Je v zájmu Ukrajiny zastavit válku: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/hromadne-znasilneni-rusko-ukrajina-ombudsmanka-denisova-dezinformace.A220609_180946_zahranicni_pukk

+2/−2
doporučit
9.6.2022 22:03
Foto

P30e33t38r 56H14a26n86n14i86g 5796664135904

Toto jsem napsal v diskuzi na Novinkách, ohledně výroku Joe Bidena: Mladí válečníci s bojovou praxí na displeji svých chytrých telefonů, vyčítají Joe Bidenovi, že je dědek, jak jsem četl v diskuzi. Kdo si myslíte, že Ukrajině může pomoci zvrátit současnou situaci, když USA dávají od Ukrajiny ruce pryč, jak se zdá. Polsko, my? Západní státům EU se také moc nechce angažovat, viz Německo. Macron by rád smiřoval. Jenom Boris Johnson je největším dodavatelem použitelných zbraní na Ukrajinu, což je pochopitelné. GB (dnes UK) je odedávným geopolitickým soupeřem Ruska, už od dob Petra Velikého, Kateřiny atd.. Protože v historii největší mocnost na moři byla Anglie a největší mocnost, po úpadku Francie na souši bylo Rusko. Skutečně si myslím, že se jednat mělo už na začátku, kdy byl v sázce pouze Krym a Donbas. Kissinger to řekl velice dobře. Jednejte s Ruskem, dokud je čas. Na východě už vystrkuje růžky Čína (Šalamounovy ostrovy a pod.) USA se nemohou ještě více angažovat na Ukrajině. Chápu, že je v zájmu USA zastavit válku tam, kde probíhá nyní, než by mohla vyhřeznou na Pobaltí, kde by podle bodu smlouvy NATO č. 5, musely sami vojensky zasáhnout.

+1/0
doporučit
11.6.2022 13:24
Foto

P74e62t61r 52H58a35n19n25i96g 5616634795204

Škoda, že není povinná základní služba 2 roky, tak jak byla dříve. Nad zdejšími válkychtivými diskutéry by visel Damoklův meč povinného nasazení do války, když premiér Fiala tvrdí, že jsme ve válce. To by se jinak dívali na válku. To by je přešla ta bojechtivost. Trochu mi to tu připomíná, jak znám z vyprávění pamětníků z Ústí nad Labem, jak někteří místní Němci vítali Hitlera a jak jim pak spadla čelist, když museli do války a v případě Sudet to bylo po napadení Sovětského svazu přímo na východní frontu ( na rozdíl od nasazení ve Francii, což byla procházka rozkvetlým sadem). Mobilizace. To je to zakleté slovo, kterého se obává velmi mnoho mužů.

+1/0
doporučit
10.6.2022 12:55
Foto

P50a61v17e73l 13P41o72n10e17c 6814659912410

Kdyby se ruští politici řídili zdravým rozumem, k válce by nedošlo. Myslím, že mám nepřísluší podsouvat ukrajincům nějaké "správné" řešení, ale pokud se rozhodnou vzdorovat, mají mou podporu.

+1/0
doporučit
9.6.2022 19:40
Foto

P84e49t44r 61H94a58n90n36i25g 5266574675514

Hannig vůbec není proruský. Je pro ukrajinský lid, který , na rozdíl od zdejších válečných štváčů, kterým není svatý lidský život a kteří by nechali trpět válkou, nemocemi, žízní, hladem jenom proto, aby byla uspokojena jejich ideologická čistota.

+3/−16
doporučit
8.6.2022 23:59
Foto

Z54d26e50n33ě71k 74Z75a93v74a35d96i22l 8760348404908

Nesmíme zapomínat, že nikomu nepomůže, když naši zemi zbídačíme jen proto, abychom se světu předvedli jako největší zachránci demokracie.

Ukrajinský režim ještě před nedávnem neměl s demokracií nic společného a byl plně v moci oligarchů, kteří si do čela státu nastolovali své vlastní loutky. Co tedy svými dodávkami zbraní zachraňujeme?

8-o

+2/−13
doporučit
9.6.2022 8:40
Foto

V66i79l94é60m 26B49a69r79á44k 4656147889826

Tyto zdánlivě rozumné nápady mají jedinou vadu, a to je realizace. Píšete ....dohodne se demarkační linie. S kým? A kde bude? Podle Rusácka na hranicích Slovensko, Maďarska a Polska. Rusácko vede na Ukrajině vyhlazovací válku, víte.

Potom má nastat období klidu. Proč? Proč by Rusácko nemohlo kdykoliv postupovat dál?

Takže jedině kapitulace Ukrajiny. Řeknou, vezměte si co chcete, znásilněte koho chcete, deportujte koho chcete a kam chcete. Myslíte, že uniklé plány co s Ukrajinou jsou jen fantasmagorie? Vždyť se ale realizují.

Unavuji se zde psaním, protože váš "rozumný" návrh je úplná blbost.

0/−1
doporučit
14.6.2022 18:34
Foto

M35a44r58t15i60n 86P55r59o82c20h90á25z47k20a 9235472482270

Napište Putinovi, ať stáhne svá vojska, když Vás vyslyší, bude po válce.

0/−2
doporučit
12.6.2022 11:01

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz