Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

My vidláci nemáme, s provozem tramvají problém. Traktor, s vlekem plným hnoje, klidně zvolní.

Pražákům přeji:

ještě vyšší mzdy, jeětě větší frmol na ulicích, ještě větší chaos okolo králikáren, více divadel a výstav a rozšíření Bohnické ubytovny.

0 0
možnosti
OT

Doufám, že do Prahy nejezdíš, protože ty v ní nemáš co dělat.

1 0
možnosti
DH

Zákon je zákon, a tak platí pro všechny!

Tak prostě pojedete s tou tramvají v dostatečném odstupu za tím cyklistou až do prostoru a míst, kde jej bude možno s dostatečným odstupem bezpečně předjet.

...a případně upozorníte cestující, že lze očekávat určité zpoždění oproti údajům uváděným v jízdním řádu příslušné linky.

1 0
možnosti
DH

A cestující by to jistě pochopili, a mnozí by možná i na vedení DPHP děkovný dopis, jakýže jste příkladný řidič zaslali.

1 0
možnosti
Foto

Ač občasný cyklista, přesto se domnívám, že jsou místa, kde bych cyklisty bez pardonu vyloučil z dopravy.

10 0
možnosti
DH

Možná Vás, a vám podobné by bylo, a to nejen z dopravy, vhodné bez pardonu vyloučit.

0 3
možnosti
OD

Pár bodů k diskusi.

1.Zákon je psán pro celé území státu. Poslanců, kteří mají prožitou zkušenost s tramvají je cca 25% Jak moc mysleli na specifickou dopravní situaci v pěti městech země (i když v nich bydlí či pracuje cca 30% populace), je otázka.

2. V Praze - zatím - platila preference MHD, tudíž byl z některých ulic vyloučen autoprovoz. Asi by se to dalo rozšířit na "individuální dopravu" včetně kol.

3. Investujeme obrovské peníze do cyklostezek, ty jsou výlučně pro koloprovoz, je na čase si říci, kde kola prostě nemají co dělat, protože existuje alternativní vyhrazená cyklotrasa.

4. Karmelitská má jednu smůlu - zatím se nenašel komunální hrdina, který by si chtěl odpálit karieru tím, že celkem rozumně vyloučí z této oblasti tranzit. Od otevření tunelového polookruhu neexistuje racionální důvod pro provozování této ulice jako hlavní průjezdné komunikace To samé platí pro Karlovy lázně.

Cyklostezka na kolejích je podle mne naprostý meritorní nesmysl, který odporuje obecnému rozumu. Je načase si připustit, že do památkové rezervace v centru tranzit nepatří.

5 0
možnosti
JD

souhlasím, je kolo stezky nejsou jen pro kolaře!

0 0
možnosti
LC

Jj, socánci už snad zůstanou v propadlišti dějin, ale jejich "dobro", příspěvky solárním baronům počínaje, přes školní inkluzi až po metr a půl bezpečnosti tu s náma ještě hodně dlouho zůstane.

1 1
možnosti
MB

A uvědomujete si, že ten "metr a půl" byl v zákoně už předtím, v paragrafu o předjíždění, akorát nebyl přesně definován. Najednou se vyrojila spousta uplakánků, kteří nezvládnou bezpečně předjet kolo.

0 0
možnosti
PB

To že tramvaj nemůže objet cyklistu v nařízeném rozestupu 1,5 metru jsou jen výmluvy tramvajáků. Já si myslím, že kdyby byla vůle, šlo by to i navzdory kolejím.

15 2
možnosti
PH

No výmluvy - zkusil jste někdy uhnout s tramvají? Píšete to, jako byste to dělal denně. Pokud je něco na pevno, můj milý diskutére, nejde o výmluvu, ale o fakt, dalo by se říci v tomto případě, že o fakt pevný a stálý. Ale máte pravdu v tom, jak jste napsal - navzdory kolejím - pokud je tramvaj mimo koleje, uznávám, že může být takový prostor, který by cyklistovi vyhovoval. Jen to nasazování zpátky trvá dlouho. Ale napíšu Podniku, že Vy, pane Buriane, tohle vidíte jako řešení a odkážu je na tuto diskuzi.

2 1
možnosti
ND

Moc pěkné foto.

Chodník je od slova chodec, co tam dělají cyklisti, nepochopím, taky nepochopím jak se měří vzdálenost auta a cyklisty, jeden a půl metru od kol, nebo ode dveří... ale co už, nemusím všechno chápat...

Navrhuji, aby měl cyklista v povinné výbavě i jeden a půl metru dlouhou tyč přidělanou směrem do do silnice kdekoliv na kole, nebo na těle, aby bylo jasno :-)

Držte se, přeju pevné nervy!

6 0
možnosti
PH

Já už to taky nechápu, já už mám právě jenom ty nervy. :-)

0 0
možnosti
VV

Ja typicke.

Je to spatne, ostatni jsou bezohledni a ja s tramvaji nemohu uhnout. Domnivam se ze vsechny dopravni podniky se mohou nejak k planovanym zmenam zakonu vyjadrovat, tak proc vasi zastupci neprosadili neco lepsiho?

Co navrhujete k zvyseni bezpecnosti cyklistu, a nejen jich?

Me zkusenosti s prazskymi tramvajaky je zvonit jak na poplach a pak premyslet zda zpomalit ci ne. Ja vim, vy jste urcite vyjimka.;-D

0 7
možnosti
JD

Slušný cyklista jezdí při kraji, slušný řidič dá odstup metr a půl automaticky. Pro slušné lidi není třeba příkazů a nařízení! R^

5 0
možnosti
VV

Tak toho slusneho cyklistu bych chtel videt, jak jezdi z jednoho propadleho kanalu do druheho.

Tady je na rade mesto. Konkretne podle mne v te Karmelitske jsou chodniky siroke dost aby tam magistrat nechal namalovat cyklopruhy.

0 3
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik