Děkujeme za pochopení.
Z93d57e98n30ě80k 12J24i34r54o59u56š90e90k
My vidláci nemáme, s provozem tramvají problém. Traktor, s vlekem plným hnoje, klidně zvolní.
Pražákům přeji:
ještě vyšší mzdy, jeětě větší frmol na ulicích, ještě větší chaos okolo králikáren, více divadel a výstav a rozšíření Bohnické ubytovny.
O51n64d43ř65e36j 10T21o80m32e20k
Doufám, že do Prahy nejezdíš, protože ty v ní nemáš co dělat.
D23a51v80i54d 64H40o27r19á48k
Zákon je zákon, a tak platí pro všechny!
Tak prostě pojedete s tou tramvají v dostatečném odstupu za tím cyklistou až do prostoru a míst, kde jej bude možno s dostatečným odstupem bezpečně předjet.
...a případně upozorníte cestující, že lze očekávat určité zpoždění oproti údajům uváděným v jízdním řádu příslušné linky.
D25a75v67i57d 45H43o78r47á67k
A cestující by to jistě pochopili, a mnozí by možná i na vedení DPHP děkovný dopis, jakýže jste příkladný řidič zaslali.
Z28d72e28n38ě21k 30M31a71t77u56š59k69a
Ač občasný cyklista, přesto se domnívám, že jsou místa, kde bych cyklisty bez pardonu vyloučil z dopravy.
D39a45v70i46d 85H77o10r56á59k
Možná Vás, a vám podobné by bylo, a to nejen z dopravy, vhodné bez pardonu vyloučit.
O92n37d49r17e74j 25D82u17b96o32v56s62k52y
Pár bodů k diskusi.
1.Zákon je psán pro celé území státu. Poslanců, kteří mají prožitou zkušenost s tramvají je cca 25% Jak moc mysleli na specifickou dopravní situaci v pěti městech země (i když v nich bydlí či pracuje cca 30% populace), je otázka.
2. V Praze - zatím - platila preference MHD, tudíž byl z některých ulic vyloučen autoprovoz. Asi by se to dalo rozšířit na "individuální dopravu" včetně kol.
3. Investujeme obrovské peníze do cyklostezek, ty jsou výlučně pro koloprovoz, je na čase si říci, kde kola prostě nemají co dělat, protože existuje alternativní vyhrazená cyklotrasa.
4. Karmelitská má jednu smůlu - zatím se nenašel komunální hrdina, který by si chtěl odpálit karieru tím, že celkem rozumně vyloučí z této oblasti tranzit. Od otevření tunelového polookruhu neexistuje racionální důvod pro provozování této ulice jako hlavní průjezdné komunikace To samé platí pro Karlovy lázně.
Cyklostezka na kolejích je podle mne naprostý meritorní nesmysl, který odporuje obecnému rozumu. Je načase si připustit, že do památkové rezervace v centru tranzit nepatří.
J62u59r91a 83D40o59l33e92ž61e69l
souhlasím, je kolo stezky nejsou jen pro kolaře!
L40u95b20o59š 64C78h89l18u34m45s78k30ý
Jj, socánci už snad zůstanou v propadlišti dějin, ale jejich "dobro", příspěvky solárním baronům počínaje, přes školní inkluzi až po metr a půl bezpečnosti tu s náma ještě hodně dlouho zůstane.
M45a15r47t63i80n 34B12o17k85ů82v21k54a
A uvědomujete si, že ten "metr a půl" byl v zákoně už předtím, v paragrafu o předjíždění, akorát nebyl přesně definován. Najednou se vyrojila spousta uplakánků, kteří nezvládnou bezpečně předjet kolo.
P11e47t49r 33B66u40r66i88a38n
To že tramvaj nemůže objet cyklistu v nařízeném rozestupu 1,5 metru jsou jen výmluvy tramvajáků. Já si myslím, že kdyby byla vůle, šlo by to i navzdory kolejím.
P89a83v85e96l 47H66e77w71l44i37t
No výmluvy - zkusil jste někdy uhnout s tramvají? Píšete to, jako byste to dělal denně. Pokud je něco na pevno, můj milý diskutére, nejde o výmluvu, ale o fakt, dalo by se říci v tomto případě, že o fakt pevný a stálý. Ale máte pravdu v tom, jak jste napsal - navzdory kolejím - pokud je tramvaj mimo koleje, uznávám, že může být takový prostor, který by cyklistovi vyhovoval. Jen to nasazování zpátky trvá dlouho. Ale napíšu Podniku, že Vy, pane Buriane, tohle vidíte jako řešení a odkážu je na tuto diskuzi.
N23a22ď63a 93D54u84b38c80o45v56á
Moc pěkné foto.
Chodník je od slova chodec, co tam dělají cyklisti, nepochopím, taky nepochopím jak se měří vzdálenost auta a cyklisty, jeden a půl metru od kol, nebo ode dveří... ale co už, nemusím všechno chápat...
Navrhuji, aby měl cyklista v povinné výbavě i jeden a půl metru dlouhou tyč přidělanou směrem do do silnice kdekoliv na kole, nebo na těle, aby bylo jasno :-)
Držte se, přeju pevné nervy!
P70a97v57e83l 64H57e26w38l66i50t
Já už to taky nechápu, já už mám právě jenom ty nervy. :-)
V92o77k88o90u55n 30V61l65a43d66i34m44i51r
Ja typicke.
Je to spatne, ostatni jsou bezohledni a ja s tramvaji nemohu uhnout. Domnivam se ze vsechny dopravni podniky se mohou nejak k planovanym zmenam zakonu vyjadrovat, tak proc vasi zastupci neprosadili neco lepsiho?
Co navrhujete k zvyseni bezpecnosti cyklistu, a nejen jich?
Me zkusenosti s prazskymi tramvajaky je zvonit jak na poplach a pak premyslet zda zpomalit ci ne. Ja vim, vy jste urcite vyjimka.
J67u90r35a 11D42o88l49e48ž15e92l
Slušný cyklista jezdí při kraji, slušný řidič dá odstup metr a půl automaticky. Pro slušné lidi není třeba příkazů a nařízení!
V48o33k33o72u47n 77V31l35a56d13i86m31i20r
Tak toho slusneho cyklistu bych chtel videt, jak jezdi z jednoho propadleho kanalu do druheho.
Tady je na rade mesto. Konkretne podle mne v te Karmelitske jsou chodniky siroke dost aby tam magistrat nechal namalovat cyklopruhy.
- Počet článků 943
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1435x
Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz