Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Dobrý deň. Rozhodne sa nechcem zastávať A3. O ich obchodoch si myslím dlhodobo svoje. Čo ma však zaráža je Vaša reakcia. Toľko času čo Vy venujete takému nezmyslu mi hlava neberie. Keby mne vydržal ruksak intenzívne nosení rok a štvrť, ktorého obstarávacia cena bola 590kč tak snáď ten nákup považujem za úspešný:). Ak chcete kvalitu musíte pritlačiť a ak na ňu nemáte tak aspoň neočakávajte, že Vám bude ruksak slúžiť na večné časy. Vážne celé zle:)

17 3
možnosti
Foto

Dala jsem vám plus, nicméně, ta záruka je dvouletá. :-) Navíc, paní autorka si v takovýchto kauzách zřejmě libuje, jak naznačují některé její starší blogy.

2 3
možnosti
IL

I92v51a75n22a 16L16a13n27c90e

7. 11. 2021 12:11

Tak nevím, v Americe se využívá reklamace běžně, ve většině případů je ve prospěch kupujících. Ale přinést k reklamaci batoh, který vlastníte rok a je viditelně "obnošený", tak by asi tato reklamace neprošla. Musela byste mít učtenku, a batoh by musel být nepoškozený a to ten váš už nebyl. Je opotřebovaný denním používáním a je čas zakoupit si nový.

9 2
možnosti

Ano, ale jak dlouha je zarucni lhuta v USA a u nas? Pokud je neco rozbiteho po 4 mesicich, je ta asi skutecne vada vyrobku. Po roce to uz zacina byt diskutabilni

0 0
možnosti
Foto

Mám stejnou zkušenost, značkový batoh vydržel cca rok (používám batoh denně) pak jsem se stavil u větví, za 350 a dva roky úplně bez problémů.

3 1
možnosti
RM

Značkový batoh po více než ročním, intenzivním používání musí vypadat jako nový. Takže pozor na slovo "značkový" .

0 0
možnosti

takto funguje 90% obchodů ... nákupní cena v Číně 59 kč, prodejní v ČR 590 kč. Z čeho by jinak platili stotisícové nájmy, deset prodavaček a zisk pro majitelku ?

9 0
možnosti
PJ

Je to značkový batoh, ovšem není to značka firmy na sportovní/outdoorové vybavení.

0 0
možnosti

Vy jste expertka na tvorbu velbloudů z komárů.:-)

21 3
možnosti

Rozhodně se nedivím prodavači, že nerozhoduje o reklamačních řízeních. Na to je reklamační oddělení, které si za to nese odpovědnost. Být naštvaný na prodavače je dost hnusné. Postupujte dál podle zákona. Zbytečné být nepříjemný na někoho, kdo za to nemůže a ani k tomu nemá kompetence.

22 3
možnosti
Foto

Souhlas. Dokonce ani vedoucí prodejny nemá v reklamačních procesech žádné slovo. O tom rozhoduje příslušné oddělení firmy. Může vyhovět ultra nepříjemnému zákazníkovi tím, že mu vrátí peníze "ze svého", tedy že odepíše batoh jako ztrátu, stejně jako kdyby byl z obchodu ukraden. Nicméně pořád půjde o neuznanou reklamaci, kterou firma nekompenzovala.

2 0
možnosti
KJ

K37a34r26e51l 72J39a28n15d20a

7. 11. 2021 10:15

Nehaňte postoj prodavačů, ti si hájí vlastní zájem, ostatně jako vy.

0 0
možnosti
PM

P94e72t49r 23M71i65n43k63a

7. 11. 2021 10:10

Sama píšete, že při nákupu batohu jste zohledňovala tři kritéria, a sice velikost, barvu a láci. Kdyby vám šlo o kvalitu, tak levný batoh byste nekoupila. Máte internet, před nákupem nového batohu, projděte nějaké e-shopy a přečtěte si v recenzích názory lidí, kteří koupili před vámi. Předem si uděláte představu o tom, kolik asi budete muset dát za batoh, se kterým budete spokojená a ušetříte si psaní dalšího lehce hysterického blogu.

18 1
možnosti
MK

Tady jde spíš o to, že koupila batoh absolutně nevhodný na tahání nákupů. Měla si koupit tašku na kolečkách.

7 0
možnosti
JH

J81i43ř23í 36H44o67l12ý

7. 11. 2021 10:01

Očekávat od prodejního řetězce že pochopení je prostě kravina. Vždy najdou výmluvu typu: výrobek jste nevhodně používala, moc nosila, .....

Dle jejich názoru zřejmě máte právo jen zaplatit, a neobtěžovat, když už obtěžujete, tak vás odpálkují.

2 2
možnosti
MB

Takhle vypadá za rok každý synův batoh, protože si v nich nosí nákupy.

7 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->