Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

SPALOVACÍ MOTORY V NAŠICH AUTECH CHCEME

My, níže podepsaní občané České republiky prostřednictvím této petice dle zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním, odmítáme ekologický fanatismus a jsme přesvědčeni, že výroba i prodej automobilů se spalovacím motorem musí být zachována. Zároveň vyzýváme podpisem této petice Parlament ČR i Vládu ČR, aby aktivně odmítly záměry představitelů Evropské unie, kteří chtějí v rámci nebezpečného "Zeleného údělu" klasická auta se spalovacím motorem v budoucnu zakázat :

https://www.petice.com/spalovaci_motory_v_nasich_autech_chceme

1 0
možnosti
Foto

Jenže v Paříži Vás do některých částí se smraďochem stejně nepustí, petice nepetice.

To já asi vypíšu petici, že chceme topit rašelinou! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Věc je, že za změnu klimatu nemůže jen uhlí. A třetí, že změnu klimatu nikdy nemáme šanci zastavit. Stejně jako se střídá den a noc, nebo čtyři roční období, měnilo se a mění na Zemi i klima. Když v Čechách vznikalo z přesliček uhlí, bylo zde o několik stupňů tepleji s daleko více CO2 než dnes. Když u nás chodili mamuti, byly zimy delší. To žádné odhlasované zákony a výzvy nezmění. Nejsou žádná experimentální data, která by podpořila hypotézu, že zvýšení množství oxidu uhličitého a jiných skleníkových plynů způsobuje nebo může působit katastrofální změny v globálních teplotách nebo počasí. Naopak, během dvaceti let, kdy byla největší koncentrace oxidu uhličitého, atmosférická teplota klesala. Také se nemusíme obávat žádných kalamit v prostředí, dokonce i pokud současný dlouhodobý trend oteplování bude pokračovat. Země byla mnohem teplejší během uplynulých 3000 let, bez katastrofických následků.

5 0
možnosti
Foto

dobách Sherloka Holmese se v Londýně topilo rašelinou, takže tam byly pověstné mlhy. Pak někdo z modrých vládců rašelinu zakázal, a hle, mlhy byly pryč.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 3
možnosti
MK

Zelených kravin přibývá, valem. Ono taky z brusele nic kloudného vylézt nemůže. EURv

7 1
možnosti
VV

?Pivo, pralinky, pommes friteswaffle, spekulatius a dalsi. O tech jste v zivote neslysel?

0 0
možnosti
TD

Už v diskusi pod Vaším minulým článkem jsme k syntetickým palivům zmínil několik "háčků", které ani dnes ve Vašem článku nezazněly.

1. Syntetická paliva jsou mimořádně drahá. Porsche chce v roce 2022 začít vyrábět za 10 USD za litr a dostat se na cenu 2 USD za litr v roce 2026 nebo 2027. Takže pokud máme problém "nucením" elektromobilů, které jsou řekněme 2x dražší než srovnatelný spalovák, tak logicky ještě mnohem větší problém nastane s "nucením" syntetických paliv, která budou před zdaněním stát 7x tolik, co fosilní benzín po zdanění.

2. Výroba syntetických paliv je mimořádně energeticky náročná. Podle údajů zastánců syntetických paliv jsme se dopočítali k minimálně 6násobné spotřebě primární energie. Pokud máme problém s dostatkem elektřiny pro bateriová auta, kde jí vezmeme 6x tolik na syntetická paliva?

3. V minulé diskusi jsem napsal, že se dřív začne prodávat elektromobil s dojezdem 1000 km než syntetické palivo za 1 euro. Jestli to bude ten grafenový čínský zázrak nevím, spíš ne. Číňani udávají tradičně dojezd podle NEDC, takže těch 1000 km dojezdu bude v lepším případě na papíře, v horším případě podvod. Uvidíme za měsíc. Zázračných baterií už bylo... a dokonce i v ČR už máme jednu takovou továrnu postavenou a zatím se tam tedy žádný zázrak jaksi nekoná. V tomto světle je tedy nejlepší nechat na každém investorovi, ať se sám rozhodne, v jakém převratném projektu chce svoje peníze rozmnožit (a nebo utopit).

4. Pokud budete CO2 pro syntetická zachytávat z průmyslových procesů, tak sice ušetříte oproti zachytávání z atmosféry, ale zároveň pak nemůžete tvrdit, že vyrábíte CO2 neutrální palivo. Takto vyrábíte palivo z fosilního CO2, který jen jednou a za obrovských energetických nákladů zrecyklujete. Takže bez zachytávání z atmosféry máte jen dočasný produkt, který se dříve nebo později ocitne pod stejnou palbou jako ty nebohé plynové kotle.

1 1
možnosti
MS

Tak. Vyrábět palivo z CO2 vzniklého spálením paliva poněkud zavání perpetuem mobile. ;-)

0 0
možnosti
JK

Kdyby někdo v roce 2019 navrhl na 40 dní uzavřít víceméně všechny podnikatelské provozovny a výrobu ve Škodovce, dozvěděl by se od věčných ekonomických skuhralů, jak strašlivé škody na dobu neurčitou by to údajně způsobilo. Přišel rok 2020, k zavření došlo a co se stalo? NIC. Je 2021, ekonomika jede dál.

Teď sice Škodovka zase nevyrábí, ale to je něco jiného, protože teď nejsou čipy, na čemž se zásadně podepsalo omezení výroby největší čipové megatovárny na světě, protože na tchajwanu v důsledku globálního oteplování přišla o vodu na chlazení.

A pak přijde pan Vágner a napíše, jak je třeba chránit průmysl, protože zelených nesmyslů přibývá.

1 4
možnosti
MK

Čipy nejsou proto, že v hlavním výrobním závodě v Malaysii mají loc-down. Tak tu nelži o vodě a chlazení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 24,79
  • Průměrná čtenost 2427x
příležitostný publicista