Děkujeme za pochopení.
P65e38t26r 77K30o20r57e26c96k10y
Mě osobně tato vzdálenost problém nedělá , bo snažím se jet co nejdále od cyklisty a zpomalím, aby ho ani vzduchová vlna neohrozila, nepotřebuji k tomu zákony, je to jen o respektu a slušnosti.
P81e43t24r 18S23k47á46l62a
Mohl byste blíže vysvětlit, co myslíte tím, že cyklista " na krajnici jentaktak balancuje v trojlístku mezi náklaďákem a autobusem"?
Pokud to má znamenat, že je cyklista předjížděn náklaďákem v okamžiku, kdy jede v protisměru autobus, tak to opravdu není vina cyklisty. A navrhovaný odstup při předjíždění cyklistů má právě těmto situacím zabránit.
P29e85t82r 53L30a76i66e60r20m22a37n
Pane Skálo,
kratičkou úvahou bych rád poukázal na nerovné poměry mezi automobilem a "nahým" cyklistou.
Provoz na veřejných komunikacích je v některých místech tak hustý, přičemž leckde dokonce i komplikovaný, že tam cyklista vědomě podává ruku "průseru." Řidiči pak v takových situacích musí kolikrát učinit dokonce bleskové rozhodnutí, protože se pohybují v mnohem větších rychlostech.
Žádný střet auta s cyklistou nedokáže dostatečně vykreslit modelovou situaci, která by mohla vystihnout všechna úskalí, která na tyto dva účastníky dopravní "arény" dnes a denně číhají. Tudíž lze na obranu cyklisty těžko hledat nějakou smysluplnou vyhlášku. V dnešním provozu představuje cyklista pro řidiče automobilu stresový činitel. Domnívám se proto, že by cyklisté měli být z provozu legislativně spíše vytěsňováni, přičemž na některých úsecích by jejich úplná eliminace oběma stranám bezesporu prospěla.
Stručně řečeno cyklista nemůže a nikdy nebude automobilu rovnocenným soupeřem.
V95o20k27o38u22n 46V50l61a37d34i35m82i60r
Neni to ovsem zadny vymysl ceskych zakonodarcu, je to naopak srovnani se zakony EU.
Mnozi cesti vlastenci pisici ze EU k nicemu neni tedy jiste pochopi.
- Počet článků 27
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 978x