Diskuse
Snížení platů u Českých drah
Děkujeme za pochopení.
R51a78d14e33k 13K13n96ě68ž81í85n96e10k
Pane autore, měl bych pro vás námět na blog.
J32a87n 86R58á41ž
Jestli se jednalo o standardní tržní cenu, nevidím v tom problém.
Ovšem povinné přidávání biosložek do paliva, což nutí stát i k takovým nákupům, za velký problém naopak považuji.
J30i75r79i 54C75i81z
Vazeny autore, rekl bych, ze jste na slepe koleji. Zkuste nekdy jezdit vlakem a sam uvidite, proc davaji pomerne velke slevy pro penzisty a studenty smysl. Studenti tvori predevsim na konci a zacatku tydne prevaznou cast cestujicich, nekteri jezdi denne do skoly v jinem meste. Penziste vyuzivaji vlaky predevsim k navsteve rodiny a obcas na vylet (na vic nemaji prostredky). Ale pokud jim seberete slevy, absolvuji tyto cesty auty, coz bude mit vyznamny dopad na dost pretizene silnice. Kazdy si rychle spocita, kolik ho vyjde cesta autem pro dva a kolik zaplati za jizdenku. Chcete vsechny vratit na silnice? Dale jsem nekde cetl, ze plat gen. reditele CSD je cca 500tis Kc mesicne a proto se nedivim, ze o toto misto je velky zajem. Osobne po svem navratu ze zahranicniho trenerskeho angazma davam prednost k cestovani vlaku, je to pohodlnejsi (maji Wi-Fi), rychlejsi (jezdi rychlosti 160km/hod) a ted levnejsi nez auto. Setrit je samozrejme spravne, ale predevsim tam, kde to prinese opravdu vyznamnou usporu. Podle mych zkusenosti by lide vice vyuzivali vlaky pokud by logistika systemu byla na vyssi urovni. Nekde prijedete vlakem a pak pochodujete pesky se zavazadly kus proto, ze treba autobusove nadrazi je od vlakoveho dost vzdalene. Casto nenavazuji ani vlakove spoje na sebe, vybaveni pro cestujici na vetsine nadrazi je velmi chude oproti zapadnim statum atd. Zkuste nekdy nekam letet pres hl.nadrazi v Praze (spina, houmlesaci, od nadrazi nacpany bus k Ruzyni) a srovnejte s Hbf. Wien (cisto jak na letisti, rychlodraha na Schwechat). Az se zlepsi podminky pro cestujici, zcela jiste jich mnohem vice bude drahy vyuzivat a tim zlepsovat hospodarsky vysledek.
D50a12l71i66b74o58r 48M86o83r18a77v64a86n72s71k13ý
... A kdo má tedy "zlepšovat podmínky pro cestující", když ne samotní, dobře placení zaměstnanci Státních drah.... ? ?
P15e88t13r 49Š98i46n49d91e51l73á61ř
V případě zrušení Senátu by politikům nečekaně "odstaveným na vedlejší slepou kolej" zůstala jediná vidina doživotní trafiky s názvem České dráhy.
A96n78t11o55n42í75n 95P62o30l41i45c32k19ý
Ale vůbec ne. Senát nezrušíte bez souhlasu senátu a tudíž by senátorům zůstal doživotní senátorský plat ...
J42o98s22e90f 53M33e98r84u68n26k70a
Zajímavé platy. Kamarád je strojvedoucí, což je v ČD jedna z nejlépe placených pozic, a má přibližně 30 000 čistého. Jistě, jsme na Vysočině. V Praze je plat dvojnásobný, byť tabulky jsou úplně stejné. Totéž je i u všech státních zaměstnanců, tabulky dané zákonem stejné, ale v Praze dvojnásobný plat.
Obyčejný podvod, porušení zákona.
J89i50ř36í 82B14á62r78t25ů
Kamarád pěkně kecá, vyšší jsou, aby to v té Praze taky někdo dělal, to ano, ale ne o polovinu. Reálně tak 20%.
J10o95s51e17f 82H62a44v87r89á20n51e71k
O Maláčové a spol. je zbytečné mluvit. Na hospodaření ČD ale zmíněné slevy nemají vliv, neboť jsou kompenzovány státem, jak sám zmiňujete. Stát může na dráze šetřit ještě důslednějším prosazováním konkurenčního prostředí a taky - zmiňované , řekl bych velice motivační slevy, ve stejné míře pomáhají nejenom důchodcům, ale i mladým lidem.
Z68d66e92n16ě10k 34Z58a48v27a74d75i38l
Důchodců jezdí už rok minimum.
Slevy využívají z 95 % studenti - a ti teď už také moc necestují.
R61a40d64e91k 49K23n57ě67ž61í30n31e23k
Ono se těžko zaměstnancům ČD bude vysvětlovat, že se některým, třeba kteří jsou doma a učí on line 2-3 hodiny denně přidává ( nejsem proti), a je chcete propustit a sebrat jim peníze. Pamatuji se, jak zrovna voliči Anofertu tohle vytýkali Kalouskovi po krizi. A hle? Co se změnilo v koblihových závitech?
- Počet článků 2658
- Celková karma 31,77
- Průměrná čtenost 2016x