Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J73i29r98i 62V72r76a78b11e89c

15. 12. 2020 14:50

Co za chudacka particka ta trikolora . Kecy, Kecy, hloupe kecy Rv a nic vic.

5 7
možnosti
JP

Opět i lživá argumentace a tentokrát velmi slabý důvod pro odchod z EU - o to jediné Vám jde. Ale při své nedozrálosti nejste schopna dohlédnout důsledky vystoupení z EU. Asi ani v možnost vystoupení sama nevěříte a proto neustále tak zarputile tlacháte.

11 6
možnosti
JP

Protlačuje elektromobily z důvodu ochrany ovzduší - objektivně měřitelná hodnota. Pro velkoměstské aglomerace je to již nutnost.

2 3
možnosti
Foto

J96i93ř94í 24K51a24r13b96a31n

15. 12. 2020 13:57

Trošku mi nesedí ten "nepřítel státu". Státu je jedno v jakých autech jezdíte, státu je jedno jaký vzduch dýcháte, státu je jedno co se stane s naší planetou.

Je to o lidech, ne o státu ...

1 1
možnosti
JV

J49i98r53i 22V77r32a87b42e26c

15. 12. 2020 14:53

Bohuzel pisete o tomto statu. Jinym statum a jeho lidu to neni fuk.

0 4
možnosti
Foto

Já tomu nerozumím. Kde se praví, že je starší auto nepřítel státu? Když občas vidím ty černé dýmy, jak někdo přidá u staršího auta s vykuchaným filtrem pevných částic plyn, tak si spíš myslím, že tyto auta jsou nepřítelem ovzduší.

Dalším faktem je, že počet mrtvých na silnicích klesá i díky tomu, že nová auta mají stále lepší pasivní bezpečnost.

A na závěr pokud dnes nejlevnější nové auto stojí řekněme 300.000, tak to v roce 1989 odpovídalo ceně asi 37.000,- KČs. Můžete mi prosím dát tip, které auto se tenkrát za tu cenu dalo pořídit?

Tak kde je vlastně problém, kromě toho že se v článku vyskytuje Evropská unie?

7 7
možnosti
JD

J83a25n 10D52a25ň84k96o

15. 12. 2020 13:35

No pane, ten hledaný problém je v tom že těch nových aut okolo 300k ubývá a ubývat bude čim dál tim víc... A že dnes je auto pro mnoho lidí defakto nezbytností (klesající dopravní obslužnost menších vesnic atp).

14 1
možnosti
PB

P63e34t36r 31B98u80r42i49a38n

15. 12. 2020 12:04

Karma. Ovšem Marii Antoinettě křivdíte. Sama financovala dům pro svobodné matky a mnohé jiné projekty pro chudé, takže nohama na zemi rozhodně byla. To s těmi koláči řekla jako vtip (pokud to vůbec řekla ona).

5 0
možnosti
JF

Větu s koláči opravdu neřekla, nicméně své charitativní činy konala, coby zpovědníkem uložené, pokání.

1 0
možnosti
PS

EU žije ve světě kdy lze řídit vše bylo rozhodnuto že Evropa bude uhlíkově neutrální. Tedy auta MUSÍ splňovat určité podmínky samozřejmě to zvedne jejich cenu. Pokud nebudou lidé kupovat musí se tato auta dotovat pokud stále budou lidé neuvědomělí musí se ojetiny zdanit tak že jejich koupě nebude výhodná. Jinak řečeno buď budeš jezdit tak jak chce EU nebo vůbec volně přeloženo pokud na to nemáš nebreč.

Nakonec stejně u elektroaut(nebo jiných) skončíme ale mělo by to být postupně stejně jako u koní kdy výhoda auta převážila. Ale to bylo vývojem ne tím že si to někdo přeje teď hned všem fyzikálním zákonům navzdory. A proč se tak strašně tlačí na elektrická auta jsou i jiné alternativy.

4 1
možnosti
ML

M37i36l79a67n 63L16i94b39a29l

16. 12. 2020 7:45

Ten vývoj (koně-auto) trochu poskočil díky dvěma světovým válkám. Koně prostě začali docházet.

0 0
možnosti
JN

Koukám, jak jistým pánům je Trikolóra trnem v oku a neopomenou příležitosti si do ní kopnout, pomíjejíce téma...

18 1
možnosti
PS

No a co máte dělat pokud nemáte argumenty?

2 1
možnosti
Foto

I98v62a63n 88M12a68r33e41k

15. 12. 2020 11:07

Jak říká zdejší "klasik". . . Karma jako hrom. R^[>-]

4 2
možnosti
IB

I59v34o 45B10o76u32š77e

15. 12. 2020 11:06

Možná by se dal parafrázovat váš titulek z 9 října: Auto není právo.

5 4
možnosti
PB

P76e74t49r 40B40u81r72i12a95n

15. 12. 2020 12:01

Auto je právo. Výrobce ho umí a chce vyrobit, kupující umí a chce zaplatit. Oba na to mají právo.

8 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik