Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to tak, čím víc zákazník hledá, tím víc nakoupí...

4 0
možnosti
Foto

dát zboží jinam, než bylo, znamená, že zákazník musí hledat a třeba najde i něco nového, co jej osloví.

Také mě to štve, ale mít obchod, budu asi dělat to samé.

2 0
možnosti

Citace z předposledního Vašeho blogu: Takže když jdu na chodníku a Ústečák proti mně jdoucí nechápe, že by měl respektovat dvoumetrový odstup a utiskuje mě, musím se uchýlit na trávník, nebo dokonce vkročit do vozovky. Což dělávám bohužel dost často. Nedělám to ráda, ale nemám na výběr.

Zdroj: https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=757506

Máte to smutný život, všechno vidět jen černočerně. Málo prostoru na chodníku, dnes Vám "uklidili" vybrané šaty.... co bude příště? Ujede Vám autobus, zlomíte si podpatek, u doktora bude fronta..... Jestli Vy s tou negativistickou náladou spíš problémy nevytváříte sama.

6 1
možnosti

Saty jste si koupila. Bundu jste si koupila. Tak tomu rikam bojkot!-))

5 0
možnosti

ty puntíky Vám naopak měly pomoci....podle barvy poznáte, že jedna sleva je menší než druhá. Předpokládám, teda, že i když neumíte z hlavy spočítat konkrétní částku na korunu, tak víte, že 70% je víc než 30%.

0 0
možnosti

Víte, docela jste mě pobavila, kdybyste vlastnila jako podnikatelka nějaký obchod, asi byste se snažila, aby prosperoval, takže byste, kdybyste byla chytrá podnikatelka, využila odborníky, kteří by vám doporučili jak takový obchod vést, abyste prodala a měla zisk.

Jak píšete, i vy máte svoji metodu nakupování, ale ta nemusí být vždy úspěšná. Nákup určité věci přemýšlíte přes noc, takže další den může být vyprodáno.

Já se třeba naopak rozhoduji hned, zda koupit či nekoupit.

Vás metody prodávajícího štvou (nebo jak bych to napsala), mě zase štvaly vaše metody, když mě kolegyně zatáhla do obchodu a já věděla, že si něco vyhlédne a dlouho se v tom bude nakrucovat v zrcadle, bude se mě neustále vyptávat zda si to má koupit, jak jí to padne a pak odejdeme bez modelu, který si pak treba jela koupit další den.

Já tedy nevím, asi by vám vyhovovaly dřívější samoobsluhy, kde bylo všechno roky stejné, jak zboží tak i umístění v regálech a reklama byla ve stylu "kde je vlastně brácha, šel pro med do jednoty".

Jojo, lidi pořád remcaj, pořád jim nejde něco pod nos, ale možná je to tak dobře.

3 0
možnosti

Nadi dodatek. Je obrovský rozdíl mezi zákazníky muži x ženy. Muž, většinově jde nakupovat v "Nouzi za trest". (Klasika šroubků, těsnění). Má své potřeby - rychle je nalezne a zmizí. U žen - Co kdyby ? Následně se prokazuje, že nejlepší zboží je to = Které člověk nekoupí! Žije a existuje úplně normálně dále. Je tedy cílem prodejce, mu to z hlavy vyhnat ! Téma nekonečné - Řešení dvojího druhu např. potravin ? K čemu? O všem rozhoduje Leták slev + akce + pocitová teplota. Zákazníka je třeba neustále rozehřívat ! ... :-)

1 0
možnosti

Obchod je docela věda. Zejména tehdy, kdy existuje více zboží jako peněz - co s tím? Tedy promyšlené strategie, v podstatě vše pod heslem - "Kup si zboží, které nepotřebuješ - za prostředky, které ani nevlastníš. Pokud tak ihned neučiníš, věz, že nebudeš šťastným" ! ...

Zhruba tak nějak, vzniká nové náboženství konzumu. Mj., i sranda - Opět "Zlaté tele" na scéně ! Proměna způsobu života - Vzhůru do nových chrámů ! Vhodný prostor, třeba i bez nákupů ! Následuje pohyb člověka prostorem, je omámen leskem toho vystavovaného a nutkán - Něco koupit ! Jsou slevy ! .eď - ihned ! Žijeme přece rychle + zběsile ...

Přemisťování zboží - Donutit zákazníka k pohybu, objeví cosi úplně jiného. Barvy i hudba = Podněcují nálady i chutě. Osvědčené cukroviny, žvýkačky u kasy - Unavená matka podlehne natažené ruce dítěte - koupí ! Šťastné oči dítěte ... !

Úplná věda, je výkladní skříň , (zkuste) ! - Oči zákazníka jdou dle hodinových ručiček. Opisují kruh orientace. Vždy skončí na středu plochy - přirozené. Tam je třeba vystavit co, čeho je třeba se zbavit. Vrcholem úspěšnosti je - Zákazník přišel, pro své cílené zboží - Nakoupil a odešel s úplně jiným ! Pocit má ovšem dobrý, měl štěstí ! Byl tam v pravý čas = Mimořádná výhodná koupě ! Je spokojen a vrátí se - Co kdyby zase o něco přišel ? "Zlatý socialismus" ! Peněz bylo více jako zboží ! ... :-)

1 0
možnosti

Popsal jste to dobře, Miroslave, a já dodávám ano, obchodník chce prodat... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS