Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J68a86n 71H47u48r38k46a

3. 6. 2020 14:50

asi budete hodně mínusován protože většina nepochopí že popisujete zlodějny páchané na nás všech kde smyslem není proklamované dobro pro občany ale rafinovanost jak státem si nechat financovat pohodlí ze státní podpory...a že těch projektů v zemi je

0 0
možnosti
Foto

U nás a nejenom u nás byla rok sdílená kola a pak ten humbuk kolem kol postupně utichl. O kola nebyl zájem, protože to byly plečky, za druhé se z nich kradly součástky, jako šlapky, sedačky, přední a zadní kola .

0 0
možnosti
JZ

Asi zalezi na mravnosti obyvatelstva. Ja ty kola pouzivam casto a s podobnym problemem jsem se jeste nesetkal, ze by chybela nekde soucastka.

0 0
možnosti
JS

No nevím, studoval jsem kdysi dávno v Pardubicích na VŠCHT, a docela si dokážu představit, že bych z Polabin nejel do školy trolejbusem, ale hezky na kole, zadarmo, protože to za těch 15 minut zdarma krásně stihnu, zpět to samé.

0 0
možnosti
KV

Myslím, že to není tak, že byste jezdil několikrát za den po 15 min. zdarma, když jsem studoval já v Olomouci, tak stála časová jízdenka na měsíc 25 Kč a neplatili jsme ji, chodili jsme pěšky, tehdy stála kolej 40 Kč za měsíc oběd v menze 2,60 Kč a večeře totéž a vepřobůčko cca 8 Kč v buferu

0 0
možnosti
JZ

Tak toto se Vám opravdu hodně nepovedlo, alespoň z mého pohledu... Četl jsem jen první úvahy o sdílených kolech, na další jsem už neměl sílu. Protože co věta, to bota.;-D

Vypíchnu pár bodů.

1) srovnání celodenní jízdenky na mhd s cenou za celodenní půjčení kola je nesmyslné, neboť se srovnávají dvě odlišné služby, které dávají uživateli odlišné výhody. V případě mhd si platí za to, že může jet autobusy tam, kde jedou, v intervalech, ve kterých jedou, na trasách, s lidmi, se zastávkami atd. Kdežto u kola si uživatel platí za to, že může téměř libovolně tímto kolem disponovat. Těžko tedy vypočítávat, co je pro koho výhodnější, protože se jedná o odlišné služby i uživatelské preference. Je to totéž, jako srovnávat třeba kolo s taxíkem nebo banán s rohlíkem. Smysl by takové srovnání mělo asi jen tehdy, pokud by byla kola nahlížena jen z perspektivy rychlosti a ujeté vzdálenosti. Anebo pokud by kola půjčoval taky dopravní podnik mnohem levněji. Jinak normální kolo v půjčovně kol stojí běžně myslím tři stovky na den. Tedy určitě víc, než se dá na kole ujet kilometrů ve srovnání s jízdenkou na vlak o stejné hodnotě.

2) Že se kola vyzvedávají a vrací na stanovišti, to je všem od začátku jasné a právě taky kvůli tomu si kola půjčují - aby je nemuseli tahat s domu nebo je někde zabezpečovat jinde ve městě u sloupu nebo před školou. K tomu slouží tyto stanice, to je jejich výhoda, nikoli nedostatek. I to "šlapání" pěšky k tomu patří - občas je lepší šlapat pěšky bez kola než se tahat s kolem.

3) Ano, kdokoli si může koupit v bazaru nějakou nemravnou příšernost za pětikilo a jezdit na ní (pokud bude mít to štěstí, že nebude muset ještě podstupovat martýrium s opravami), ale nevýhodou bude, že takové kolo bude muset opět hlídat, tahat s sebou a být na něm při pohybu městem závislý, někde ho uskladňovat atd, viz bod 2.

Ne každý, kdo vidí věci jinak než Vy, musí být padlý na palici.

1 1
možnosti
JV

Nechápete princip bikesharingu, celý článek je snůška nesmyslů. Což je smutnější o to víc, když jste bývalý učitel matematiky a šlo by předpokládat základy logického myšlení.

2 1
možnosti
HP

O čem to vlastně píšete? O sdílených kolech? O projektech? O politicích městských či krajských? Bylo by fajn si ty jedovaté sliny trochu setřídit, a mezitím dovolit každému, ať si po Pardubicích jezdí čím uzná za vhodné.

2 1
možnosti
KV

myslící člověk se chová ekonomicky, chudí lidé jsou chudí, protože se chovají nezodpovšdně a jsou nekompetentní, chudí blbci utrácejí za nesmysly, Váš argument, ať si každý jezdí čím chce, připomíná argumenty těch, kteří tvrdili, že si nenechají zkazit dovolenou v Itálii kvůli koronaviru atd. když se něco nechá na zodpovědnosti a rozhodnutí občanů, tak to dopadne jako ve Švédsku a jejich varianta "boje" proti koronaviru

0 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 924x
Učitel, již bývalý, programátor, již bývalý, důchodce, stále, vydavatel, který se tím spíše baví, protože matematika není oborem, do kterého by se hrnuli ti, kteří by si  chtěli narejžovat, majitel jednoho z 45 či 46 tisici internetových obchodů,  internetový milionář nejsem a nebudu

Seznam rubrik