Děkujeme za pochopení.
J52i76r40i 13T10i32c27h72y
Mam i nejake znalosti o skolstvi v zahranici. Hodnotim situaci tak, ze na ministerstvech sedi vysoce placeni zamestnanci, kteri by v podstate nemeli co delat a tak si stale vymysli nove reformy a nabouravaji skolni vyuky, ktere se jiz osvedcily po staleti.
P53a10v43e79l 11C13h81m69e65l43í51k
Plaga je naprosto neschopným tajtrlíkem, co neměl na postu ministra (podobně jako nekonečná řada jeho předchůdců) co dělat. Drahoš není bez svých "poradců" schopen říci jediný svůj vlastní názor, za nímž by si mohl stát. Duo Plaga & Drahoš, to jsou totiž přesně ti, kteří jako by měli v popisu práce školství uz jen dorazit.
Pan Feřtek, to je také kapitola sama pro sebe, paralela 50. let minulého století. Tehdy prý také nebyli žádoucí vzdělaní lidé. Do řady vedoucích funkcí tak byli dosazováni dělničtí kádři a podle toho to také vypadalo. A jak je vidět (nejen ve školství), pěkně se nám to zase vrací. A asi ne jen tak bezúčelně....
Autorovi článku karma
Z94d24e73n10ě83k 82M33a35t17u97š65k57a
opravdu naše školství nemá jiné problémy, že se musí zabývat takovou ptákovinou???
V33l97a83d41i42m89í72r 80B83l42a85ž47e61k
Pěkně napsáno. Ministr Plaga evidentně svou funkci nezvládá, proto hledá podporu u neziskovek typy Eduin, aby dostal mediální podporu tzv. expertů.
R54a47d53k71a 64K15i15e84l40b91e15r77g75e55r29o76v96á
Achjo s Vámi i paní Růžičkovou. Nejprve se v době, kdy nemálo učitelů pracně školí na dálku školní ajťák v lecčems, aby vůbec došlo ke spojení s dětmi, co jsou v tomhle směru a v jazycích dávno dál než učitel, dozvíme od paní Růžičkové...a teď by měli učitelé hodnotit ústně? jak? Nejsou na to zvyklí, nikdo je to nikdy neučil:)) ...tak protože slova jsou těžká, učitel to potřebuje naučit, sakra... chudák učitel:)) tak se vymyslí, jak. A to se zas dozvíme ...rád bych řekl, že učitelé nic takového nepotřebují.
No...pravdu nemáte. Když jsem si četla slovní hodnocení ucitelky na základní škole jako třeba ...fuj....dneska zas fuj...a vyčítání písmene nakřivo, naučit to potřebují. A naučit potřebují leccos. Hlavně si uvědomit podstatu svojí služby a profese a aktuální a momentální naprostou zbytnost v době, kdy jsou třeba doktoři, pekaři, prodavači, sestry...pečovatelé. vědci, vývojáři....A lidi z terénu. V denní praxi, co jsou mnohdy ixkrát víc v obraze věcí než učitel. Takže učit můžou.
Z20u74z87a52n19a 80R27ů70ž49i78č92k62o67v61á
"Představte si ve vaší bujné fantazii situaci, že by najednou v červnu začaly desítky tisíc kantorů a tisícovky škol psát nově slovní či formativní hodnocení. V životě to tito učitelé nedělali a nikdo je to neučil. Rodiče a děti na takové hodnocení nejsou zvyklí. Někteří kolegové učí i přes 200 dětí, a to třeba jen hodinu týdně ve skupině dalších 30 žáků. A najednou - ejhle, slovní hodnocení !
Zdroj: https://zuzanaruzickova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=751947"
Tolik k přesné citaci článku,který si berete do pusy.
Ano! Slovní a formativní hodnocení mají svoje specifika, milá paní Radko. Musí se to umět napsat. Jinak můžeme za slovní hodnocení považovat klidně i chvalitebně, výborně, dobře,nedostatečně... že? A vy zřejmě nejste učitelka,protože byste nemohla své kolegy hnát do takového experimentu typu : napiš 200 slovních/ formativnich hodnocení, i když jsi to nikdy nedělal a máš na to asi měsíc. Že si tuto pitomost uvědomily i na MŠMT dokládá ona vyhláška, kterou s autorem tohoto blogu chválíme a naopak se nám nelíbí protiakce pana senátora Drahoše. Toť vše.
Mějte se krásně a místo slovních hodnocení můžete třeba skládat básně!
- Počet článků 60
- Celková karma 24,74
- Průměrná čtenost 4005x