Děkujeme za pochopení.
J24i97n28d77ř43i53c49h 83J23e95ž
Mě by spíš zajímalo, kdo a kolik ty čárkaře platí. Kde se najednou najdou lidi,
kteří na takovou hovadinu mají čas. Co budou dělat až skončí to čárkování?
Určitě se jejich činnost promítá do ceny jízdného a i platů např. řidičů.
J61a14k93u80b 20K75n66e40c22h53t89o78v61s92k28ý
Hospodářská komora, jako odborová organizace.
N55a91ď31a 33D30u97b70c67o29v96á
Přesně to mě napadlo, že to je jako bychom museli nosit roušku i doma...
Papeztejsi než papež čárkaři, tedy ti co je na to čárkování poslali...
P94a62v36e82l 72H84e35w46l67i18t
Tak pravděpodobně se to nestane, ale je to tak jednoduché, to udělat, nebo k tomu dát impuls.
J90a39n 16Š70e12s53t75á45k
To je fakt děs běs. V Brně jsem si všiml řidiče bez roušky asi před 3 dny, a přišlo mi to úplně normální, tak snad sem ten zákaz nepřišel. Ale řekl bych, že ta buzerace u Vás je normální. Tak jak se papaláši báli za totáče nadřízených soudruhů, tak se jich bojí i dneska. A než by pro své řidiče jednoznačně prosadili možnost být v kabině bez roušky, tak raději vysílají lidové milice či co na jejich kontroly. Aby náhodou nepřišli k úhoně? A co na to pan generální ředitel Witowski? Jistě sám MHD nejezdí, ale stejně, Možná to ovšem schytá od své proslulé manželky, novinářky a moderátorky Světlany.
P46a35v58e87l 61H28e60w91l96i89t
Problém je, že tahle firma jde až moc lidem na ruku, tedy zákazníkům, celkem neúměrně tomu, jak na ruku nejde svým zaměstnancům. Zatímco ve vodě se káže, jak spokojený zaměstnanec tvoří smysl celé firmy, víno už ukazuje, že zákazníkům musíme lézt do určitých otvorů, aby nás vůbec využívali. A přitom je to hloupost - myslím s tím, že jim musí lézt tak hluboko. Nesmí se pak divit, že firma ztrácí své dlouholeté zaměstnance, a noví k práci už nemají takový trvalejší vztah cokoli ve firmě budovat.
- Počet článků 943
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1435x
Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz