Děkujeme za pochopení.
V29l29a97d62a 12S42i82m88o16n64i89k
A pak ty děti budou chtít nějakou práci (nebo raději zaměstnání s příjmem) a budou úplně v šoku, že se práce a její výsledky budou hodnotit a podle výkonu se bude stanovovat odměna. A pětadvacetiletá nezávislá volnomyšlenkářská osobnost je pak postavena před neřešitelný problém. Co potom? Neznámkovat ??
M89i35c54h53a90l 76O27r94s65á37g
V rámci formativního hodnocení je důraz kladen na zpětnou vazbu, ta ale neprobíhá známkou a nejde pouze o chválu.
Nemyslím, že tématu rozumíte.
V73e60n95d71u38l95a 77S56z72l42a84u13e56r68o98v42á
Už ta první věta je perla: "Je současná mimořádná situace, související s pandemií koronaviru, důvodem pro zásadní přehodnocení vzdělávacích cílů, včetně například toho, aby žáci přestali být svými učiteli známkováni?"
Absurdita toho, že nějaký učitel považuje známkování za vzdělávací cíl, je umocněna tím, že takových učitelů jsou mraky:-/
J49o46s18e15f 92N68o61ž51i88č39k45a
OK, uznávám, že slovo "včetně" by mělo být na příslušném místě nahrazeno slovem "nebo". Co tam máte dál?
J96i47ř31í 93N92ě73m72e55c
Známka je známka, to je bez debat. Jednička znamená výbornou (bezchybnou) práci, pětka je prostě koule (takto tedy ne, nic o tom nevíš, neumíš to). Takové hodnocení lze snadno porovnávat, zejména mezi žáky, či studenty ve třídě, nebo v ročníku. Konec konců, podle známek žáků lze následně hodnotit i jednotlivé učitele.
No ale bohužel to někomu nevyhovuje, jelikož ústním hodnocením by se dalo ledacos přiohnout, pokřivit a okecat. Šlo by v pohodě srovnávat nesrovnatelné, omluvit příšerné.
Spíše se tedy ptejme, komu by to vyhovovalo. Mě napadají zejména různí protekční rychlostudenti všeho druhu a neschopní učitelé ... jejda to by to odsýpalo.
R67a11d89e72k 45P14o41l42i31c15k86ý
A to jako myslít, že ti protekční prostě nemohou ovlivnit klasické známkování?
O58n37d79ř85e59j 44M14a97r54e81k
Nějaké známkování to "naštěstí" není problém základní školy kam chodí můj syn, Paní ředitelka a učitelský sbor si uzavření škol vysvětlili tak že mají prodloužené prázdniny = na začátku karantény rozdaly úkoly a od té doby jako když škola neexistuje, nějaká online výuka nebo aspoň kontrola úkolů, proč jsou přeci prázdniny
O71n10d60ř35e39j 45H12r61u60b52ý
Upřímně řečeno, nevím jaký je důvod současného šílení kolem domácího vzdělávání. Prosím vás, je hlavním cílem školy známkovat a dělat klasifikaci nebo učit? Je hlavním cílem vzdělávání předávat vědomosti nebo vyšetřovat ztrátu třídní knihy či kdo co od koho opsal? Proč tak vehementně lpíte na těch známkách? Proč nemůže být vysvědčení A4 textu o tom že Pepíček sice umí časovat slovesa aleve skloňování zájmen plave ve skloňování zájmen nebo že Mařenka dělala zadané domácí úkoly poctivě, a snažila se, zatímco Roman se na to vykvajzl (takové slovo!!) Odpověd: Musel by to někdo číst - a někdo psát. Učitelé by museli opustit své 25-ti leté vyjeté koleje a učit se něco nového...
Milí učitelé, mám pro vás jednu zprávu: Tam venku mimo školu se mě nikdy nikdo na známky z maturity ani státnic neptal.Každého zajímalo co doopravdy umím a co ve mě je. A tak to zkuste taky.
R87a92d24e17k 24K38o50h68u56t
To máte pravdu. Ale základy k tomu co umíte jste získal ve škole, kde vás známkovali. Kdyby vás pořád jen chválili, že jste alespoň něco uměl, tak ty vědomosti nebudou takové jaké máte. Za tím si stojím.
Z18d73e84n33ě32k 90H82l24a58v93a71č22k28a
Naprosto souhlasím - současná situace není důvod rezignovat na výuku a na hodnocení, je to jenom o hledání způsobů - vidím to každodenně u svých dcer a na práci mnoha jejich vyučujících. Po dnešku jim ale asi zakáži číst iDnes, zahlédl jsem titulek Klidně učivo posílané ze školy ignorujte .... Ale jednu věc, když jsme u těch titulků - podobné zjednodušení je i u titulku blogu - proč tam místo/vedle neziskovek není Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, když je pak v textu uvedena ?
J17o23s58e82f 78N68o18ž79i46č10k37a
Díky. K tomu titulku: pokud bych tam přidal i Pedagogickou fakultu UK, tak by titulek blogu zcela jistě překročil povolenou délku...
J31i58ř33í 83L24i54e71t70a82v50e97c
Pane Nožičko - co s dětmi, které nemají přístup k internetu a jejich rodiče nemají ani počítač? Znám jich docela dost. A že to vztahujete k jedné neziskovce? Prostě vyslovila nějaký názor, který ale není ojedinělý, jenže rozhodovací slovo má někdo úplně jiný. Takže se jedná jenom o podnět, který může být, ale také nemusí být akceptován. Takže - první bod je diskriminační a na druhé si přihříváte polívčičku na těch strašných neziskovkách.
J86o75s38e44f 55N31o53ž66i87č39k68a
Samozřejmě, že u žáků ze sociálně slabších rodin, kteří nemají doma počítač, by se to muselo řešit jinak (viděl jsem třeba v TV reportáž, kde žákům někdo rozvážel materiály v papírové podobě, dával jim je v tašce domů za dveře a zpracované je pak od nich obdobnou formou vybíral zpět).
Ovšem nemyslím si, že by takových žáků bylo v dnešní době moc: já třeba prvním ročníkům dávám v informatice na začátku roku dotazník, kde se jich mimo jiné ptám, zda mají doma počítač a připojení k internetu. A už se docela dlouho nestalo, že by některý žák napsal, že nemá.
J38o37s84e95f 10N41o58ž39i44č48k98a
Díky, pane Marku.
M51i44l37a18n 36N81e53t43r22h
Za všechno zlo si dle J. Nožičky, Klause, Okamury, Zemana, Babiše-Bureše apod. mohou neziskovky, Soros a ilumináti, sluníčkáři a pražská kavárna. A je Covid-19 důvodem k tomu, aby se ČR řídila pokyny Číny ? O tom už se J. Nožičkovi psát nechce, naopak lže a pomlouvá ty, kteří na takové nebezpečí upozornili (senátor Fischer aj.) a tlačí na to, aby ČR pumpovala miliardy Kč do Číny. Mimochodem, pane Nožičko, co jste udělal v současné situaci Vy pro zlepšení ?
O85n35d78ř21e97j 61Š43r26u90b58a98ř
Soros je slusne receno nemoralni clovek. Ale hazeni vsech neziskovek do jednoho pytle je blbost. Nemala cast neziskovek nahrazuje nedokonale socialni sluzby statu (treba se stara o nemomohouci)
J10i70ř44í 22S70c12h79m37i12d95t
Karma
Jisté neziskovky jsou ztělesněné zlo a je až s podivem, že si dokáží sáhnout na dotace, tedy na peníze nás všech, i když nám všem škodí, takhle by asi nikdo doma se svými penězi nehospodařil.
J90i19ř28í 88S87c34h86m97i65d82t
a hlavně by stát něco tak důležitého neměl řešit přes neziskovky, to má řešit ministerstvo školství, nikoli nikým nevolené pochybné neziskovky, neziskovky by měl stát používat pouze u včelařů a podobných záležitostí, nikoliv ve školství
- Počet článků 1584
- Celková karma 40,02
- Průměrná čtenost 3238x