Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No je to tak, vozil jsem řemen a palec vždy sebou.....dneska už snad bych alespoň to kolo vyměnil, kdybych nějaký měl...;-D

3 0
možnosti
DV

D51o42r69a 50V84e38s66e33l27á

28. 1. 2020 20:25

Burešrááádio neposlouchám, takže nevím, v jaké konkrétní souvislosti zazněl výrok uvedený v titulku, ale nevěřím, že by to současný důchodce kdy vyřknul. Ba naopak. Ač mám do důchodu šíleně daleko, mám řidičské vychování od svého vlastního důchodce v podobě táty a i můj tehdejší instruktor autoškoly pro osobáky byl tenkrát blízko důchodu.

Ale už teď mi začínají v nových autech chybět kontrolky. Úplně obyčejná kontrolka stavu baterie, t.j. nejdůležítější informace o tom, zda ještě jednou nastartuji, t.j. pojedu či ne, ta zmizela.

Coby druhá nejdůležitější kontrolka - t.j. teplota oleje mizí také.

O kontrolce teploty chladící směsi se přestalo mluvit již pred mnoha lety, ale tato přestala chybět, když se auta přestala přehřívat, tak jí ráda oželím :)

Co je ale alarmující, je absence kontrolek svícení (druhů svícení je vícero).

Já ve svém autě s automatickým svícením zatím ještě vlastním všechny kontrolky svícení. Ale 1/2 roku stará Škodovka již nemá na přístojové desce ani tuto kontrolku.

Jsem přesvědčena, že mě, ale i důchodcům by chyběla i zrcátka a možnost trvalého sledování provozu za sebou. Všimla jsem si totiž, že dnes je u mladých řidičů i funkce zrcátek upozaďována až za "ladění" USB portu či SD karty, neb jedou vpřed ...

4 0
možnosti
ZK

Paní Veselá, nikdy jsem neviděl, že by automobil měl kontrolku nabití (stav) baterie. A jen zopakuji, výrok v titulku neřekl žádný důchodce, ale zazněl z vysílání na Frekvenci 1. Díky za zastavení.

4 0
možnosti
AN

Tohle, jako důchodce, neřeším..

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Dnes je vskutku jiná doba. Auta jsou v mnohém chytřejší, než jejich řidiči, a to bez rozdílu věku osob, které je řídí;-)

6 2
možnosti
LV

Auta jsou, pravda, nabitá elektronikou, ale to neznamená, že jsou chytřejší. Spíš naopak. Dřív, když Vám "ustřelil" zadek, věděl jste, že si musíte dát pozor. Dneska Vám nic neustřelí, asistenti prokluzu, náklonu, tuhosti pérování a kdovíčeho ještě Vás spolehlivě od těchto signálů odfiltrují, a to až do té míry, že když se to fakt utrhne, je na všechno pozdě. Jediné, v čem jsou dnešní auta lepší, je pasivní bezpečnost.Mohutné deformační zóny, předpínače pásů, airbagy všude okolo, to vše Vám umožní přežít. Počet mrtvých ročně za posledních cca 20 let klesl na polovinu. Ale počet těžce zraněných vzrostl...

10 0
možnosti
MS

Já jsem pro reakční testy všech. Staří, mladí, a i skupina A, B. Nejen řidiči kamionů, nebo IZS. Pak se konečně oddělí zrno od plev a dopravní provoz opět bude dávat logiku.

1 4
možnosti
Foto

omyl, chtěl jsem dát mínus

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik