Pátek 3. dubna 2020, svátek má Richard
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 3. dubna 2020 Richard

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73a70v83e78l 72S74o71b44o51t88k74a 5740704

Stejně jako sexualita dětí - pokud je mentálně postižený na úrovni pětiletého dítěte, odpovídá tomu i jeho sexualita.

+1/0
25.1.2020 10:50

P67e78t84r 57S65o16k44o86l 8832561447321

Laik žasne, odborník se diví.

Sama vyhledá a popíše problém, zkritizuje vlastní přístup a hodnotové žebříčky, pak si sama najde a popíše řešení, aby se na závěr pochválila jak to pěkně dopadlo. 8-o

+1/0
24.1.2020 20:57

B49r78o39n66i91s20l96a79v 23G50a15b57r84y12š 2222189731

Pěkný článek, který řeší něco, na co by běžný člověk nepomyslel. Nemám v okolí nikoho mentálně postiženého, takže jsem neměl možnost o něčem takovém přemýšlet. Ale máte pravdu v tom, že nižší inteligence ještě neznamená nižší touhu. I mentálně zaostalý člověk se může zamilovat.

Dost lidí píše, že homosexuálové se mají smířit s tím, že nikdy nebudou mít děti. Jednak to není pravda, protože jiná orientace neznamená neplodnost, a jednak jiná orientace nezbavuje člověka rodičovských tužeb.

I mentálně zaostalý si zaslouží sexuální uspokojení.

0/0
24.1.2020 17:50

P43e67t92r 52P66a44l57e29č25e82k 3110735814892

Na sexuální uspokojení není zákonný nárok. Ani pro mentálně zaostalé, ani pro geniální. A je to tak v pořádku.

0/0
24.1.2020 19:47

B23r48o56n33i95s41l76a58v 77G76a93b56r27y73š 2372729621

Nepíšu nikde nic o nároku. Jen píšu, že si jej zaslouží stejně. Nečtěte něco, co jsem nenapsal. :-)

0/0
24.1.2020 19:56

P93e35t23r 49P88a51l78e81č43e81k 3460755364942

Píšu o něm já. A kdo si co zaslouží, to je individuální.:-)

0/0
24.1.2020 20:00

B16r41o59n90i18s38l78a26v 76G95a84b88r25y58š 2202269831

To je taky fakt, přesto se domnívám, že i mentálně postižení mají potřebu sexu. A ta potřeba by měla být uspokojena. Stejně jako žízeň nebo hlad.

0/0
25.1.2020 10:36

P91e52t30r 17P48a67l49e34č96e76k 3500615584402

Tak se toiho ujměte. Nebo byste někomu nařídil, aby jejich sexuální potřeby uspokojil? Na to prostě není nárok, jen dobrovolnost. S tím se smiřte.

0/0
25.1.2020 12:21

B82r51o81n87i25s66l82a28v 44G82a76b57r27y64š 2102359291

Ne, od toho jsou jiní. Když řeknu, že by bylo potřeba dokončit dálniční síť, taky nevezmu lopatu a krumpáč. Jen píšu, že by jejich potřeba měla být uspokojena. S tím se smiřte.

0/0
25.1.2020 12:26

P71e26t96r 53P33a16l87e66č72e19k 3660215604382

;-D Jste jak papoušek, ani si neumíte vymyslet text. Ale to je vledlejší.

Od toho jsou jiní, aha, takže byste to někomu nařídil. Nepřekvapuje mě to.

Vy prostě pořád neumíte pochopit to, že k uspokojení svých sexuálních potřeb může každý dojít jen tím, že najde partnerku se kterou si to dobrovolně poskytnou. Případně partnera, ovšemže. Nárok na to není, je mi líto. Patologické, kriminální jevy nyní pro jednoduchost vypouštím, aby vás to zbytečně nemátlo, už tak máte potíže s chápáním psaného textu. Mějte se a užijte si právo posledního slova, diskuse s vámi je obecně nepřínosná.:-)

0/0
25.1.2020 16:37

B64r27o64n11i46s43l70a93v 58G11a73b18r46y39š 2892509841

Vymyslet text? Přece si nemyslíte, že se kvůli Vám budu namáhat s nějakou sofistikovanou odpovědí, kterou byste stejně nepochopil. ;-D;-D Používám slova, která používáte Vy sám. :-)

Nenařídil bych nikomu nic. Zase si něco špatně vysvětlujete, jak je u Vás zvykem. Chápu Váš útěk. Diskuze s Vámi je obecně nepřínosná. :-)

0/0
25.1.2020 18:07

P33e70t56r 77S44o61k85o58l 8452921307511

Sex každému podle zásluh...škoda, že to ještě nikoho jiného nenapadlo.

0/0
24.1.2020 21:02

B56r26o16n82i54s22l40a61v 62G63a90b58r76y66š 2952799251

No jo, ale co takoví, kteří mají 7 dětí, nechodí do práce a vysávají sociální systém?

0/0
25.1.2020 10:38

M68a57r75t31i34n 42B49u14s60i29d65e77a 4523110

Trochu mi uniká smysl tohoto článku (tedy pakliže nešlo jen se pochválit za projekt sexuálních důvěrníků), protože o sexualitě mentálně postižených snad nikdo nepochybuje .. Nemyslím si, že by to bylo až takové TABU.

Možná větší TABU bude, jak taková zařízení v praxi přistupují k možnosti plození dětí mentálně postiženými páry. Brání tomu? Nebrání tomu? To by mě více zajímalo ..a bylo by to něco k diskuzi.

+6/0
24.1.2020 15:32

J50o50s52e12f 84Č66i34h91á27k 7591889310696

Ruku na srdce, kdo z vás se kdy zabýval otázkou jako to má se sexualitou člověk s mentálním postižením? Ruku na srdce, proč bych se tím měl zabývat?

+2/0
24.1.2020 15:22

M79i97l10a76n 64Š16ť42a76s44t53n29ý 8328822655787

Přesně. Ať se tím zabývají ti, kteří mají starost o mentálně postižené v náplni práce. Naše starosti jsou zcela jiného druhu.

+1/0
24.1.2020 15:45
Foto

M92i91r73o83s19l62a50v 18M34a64c21e22k 5891755400262

Přemýšlí se hlavou, ale sex se dělá něčím jiným. A na tom záleží více než na mozku

0/0
24.1.2020 15:02

D42a12n72i69e15l 59R51o11z70s19n33y15o 5950329785118

Otazka k zamysleni je, zda takove osoby maji jen zivocisni touhu/potrebu, anebo jsou schopni navazat nejakou citovou "zavislost" (at uz prospesnou, nebo negativni) na nekom , koho do systemu vkladaji lidi, kteri tvrdi, ze takova asistence je potreba.

0/0
24.1.2020 14:23

J11a55n 98P34a85v15e21l 8163382898746

Zkuste se zamyslet. Citové pouto si naváží i zvířata s IQ o dost nižším

0/0
24.1.2020 14:47

Z21d52e93n51ě11k 14Š37m86e30r19d95a 6720431501720

U zvířat se mluví o chytrosti. Nemyslím si, že o jejich IQ. Nebo jak byste měřil jejich IQ?

0/0
24.1.2020 16:59

J22a10n 38R45o21s12a 8850191216441

Sex mentalne postizenych? No nezlobte se na me, ale je to nechutne od prirody, asi jako sex gayu. Me osobne to nevadi, at si kazdy dela doma co chce, nicmene priroda zapricinla ze nam to pripade proste nechutne. Ta vetev kdy postizeni si "delaji deti" proste neni spravna.

+4/−1
24.1.2020 14:13

B76r16o39n37i89s65l40a25v 84G40a57b76r66y32š 2112679451

Nikdo se na Vás zlobit nebude, jen jste se ztrapnil ;-D. Tohle fňukání bych očekával od nějaké holky, ale ne od chlapa. To jste chlap? Jestli Vám něco vadí nebo ne, je Váš problém. Prostě takoví lidé existují a Vaší možností je se jim vyhnout. Nebudou se vyhýbat oni Vám, jen abyste se neopupínkoval.

"Nám"? Komu "nám"? Mluvte za sebe. Neudělala to příroda, udělal jste si to sám. Dělejte si doma, co chcete, jinak jste nechutný Vy.

0/0
24.1.2020 17:55

J58a91n 15R82o65s83a 8220911216771

A vite ze jsem se ani neztrapnil? Mozna vam se to nelibi, protoze jste aktivisticka buzna (terminus technikus meho kamarada gaye), ale nic s tim neudelate. Vase vetev je slepa, sve geny proste dal sirit nebudete a sex dvou postizenych lidi je proste nechutny a bez ohledu na to co si myslite a priroda sama od sebe by mentalne postizene rovnou zabila. A prave proto se nam to zda nechutne, at si vase ctyrprocentni mensina rika co chce. Stejne tak gaypride s kozenaky, s vykrouceninama, s levicakama z Kliniky propagujicimi se spolu s kolosy typu TMobile, je nechutne. Nelibi? No a co. Me uz nebavi predstirat, ze se mi libi dva chlapi co sobe verejne lezou a oslintavaji se. A verte mi, ze se to nelibi zadnemu heterakovi. Jen to tolerujeme, ale nemusime ;-)

0/0
24.1.2020 18:44

B92r77o72n35i43s82l17a33v 96G96a58b39r52y64š 2562579201

Terminus technikus si Váš kamarád může namazat na prsa, tohle pro mě neplatí. :-)

Nepotřebuju s tím nic dělat, já problém nemám, Vám se pořád něco nelíbí. ;-D

Je mi líto, že Vás zklamu, ale já svoje geny dál šířím, nejsem totiž neplodný. Čili se nejedná o nějakou slepou větev, jak se mylně domníváte.

Asi neznáte všechny heteráky, ne všichni jsou naštěstí takoví jako Vy. :-) Mně taky nikdy nebavilo předstírat, že jsem někdo jiný, proto jsem to ani nedělal. ;-) Čili ani nebudu předstírat, že svého partnera nemám rád. Normálně se s ním na rozloučenou u vlaku políbím. Ať si Vaše heterosexuální velkolepost říká, co chce. :-)

0/0
24.1.2020 19:54

J25a44n 42R15o43s53a 8660361276161

Jiste a kolik takovych jako jste vy (ze sirite geny dal) je? Ze statistickeho hlediska nula. K tomu bych pridal, ze v Pze je HIV pozitivnich pry pulka vsech gayu a nehraje se na to, kdo je pozitivni, ale kdo je kontrolovany a ma nulovou virovou naloz. Takze ja to vidim z hlediska sleposti vetve dost jasne ;-) Jasne ze vsichni heteraci nejsou jako ja, to je videt na gay pride ... nicmene ja a spousta dalsich to nebudeme uznavat jako standard. A s tim si muzete delat co chcete, o zbytek se postara priroda. Asi jste nepochopil co jsem rikal - ve zkratce, pro pomalejsi z nas jsem vyslovil tezi proc ja vase chovani a sex mentalne postizenych lidem neprijemnz. Je to pravdepodobne proto, ze to tak priroda zaridila a to z toho duvodu aby tuhle slepou vetev odstrihla. Vy si klidne partnera klidne ojizdejte doma nebo v dark roomech, me je to celkem jedno. To ze se mi to nelibi a stejne tak dalsim skupinam je z vaseho hlediska "neopravitelne", a tlak v podobe gay pride vyvola jen protiakci. A pokud se nahodou nase civilizace stane podobnou te rimske a islam nas prevalcuje (coz je pravdepodobne, je to milionkrat overeny scenar), tak vas zase budou hazet z budov jak veli tradice a jak se praktikuje v SAU, treba.

0/0
24.1.2020 22:54

B61r21o32n27i44s77l87a47v 47G21a14b24r93y59š 2972139691

Jelikož se s moc homosexuály nestýkám, tak to nedokážu posoudit. Ale z hlediska sleposti větve to vidíte přesně nejasně, jak říká Cimrman - jedná se o přesný omyl. ;-D

Nemusíte to uznávat jako standard, o to se Vás nikdo neprosil a ani Vás nežádám o hodnocení, protože to má pro mě nulovou hodnotu. :-)

Asi jste nepochopil, co jsem psal. Pro ty pomalejší znovu opakuju, že je mi Vaše jednání nepříjemné. Je to pravděpodobně proto, že příroda zařídila, aby se mi takové jednání, jaké předvádíte, hnusilo. Ostatně jako každému slušnému člověku. Klidně si kohokoliv nebo cokoliv ojíždějte doma, mně je to celkem jedno. Ovšem tlak z Vaší strany vyvolá další protiakci. Třeba se náhodou dostane k moci systém, který bude mentálně nevyzrálé jedince shazovat ze střech. A to už budete marně volat o pomoc.

0/0
25.1.2020 10:46

J85a28n 48R49o35s17a 8730961566781

Vidite, to ze je vam moje jednani neprijemne je zase me jedno. Nemate pravo (a vlastne nikdo nema pravo) na to aby se s nim jednalo jen tak jak chce on. A to lgbt+48s lobby manipuluje s levicackymi autory clanku (kdo krome levicaku studuje zurnalistiku?) nezmeni nic na tom, ze vase vetev je slepa a pro heteraky nechutna. Co si z toho celkove lze odnest? Ja myslim, ze vlastne nic, krome toho ze heterosexualita (homosexualita) neni lecitelna a jak se vam nelibi ze po sobe lezou heteraci tak nam se nelibi ze po sobe lezou buzny. Nas problem priroda zaroven leci (slepa vetev) a zaroven vytvari (geneticke mutace heteraku). A ja jen zduvodnoval proc nam to nechutne pripada. Tot vse :-) Hezkou sobotu.

0/0
25.1.2020 10:55

B71r58o34n16i97s25l76a55v 22G74a79b23r60y64š 2272199451

No ano, přesně takhle k tomu přistupuju já. Taky je mi jedno, co si o mém jednání myslíte a jestli Vám přijde nechutné. :-) A to, že s Vámi někdo manipuluje nic nezmění na tom, že nemáte pravdu. :-)

Nikdy jsem nenapsal, že se mi nelíbí, jak po sobě lezou heteráci ;-D, nechápu, proč takhle lžete. ;-D

Co si z toho můžete odnést Vy? Těžko říct. Ale poučení pro Vás, nemůže být léčitelné něco, co není nemocí ;-). Když někdo píše levou rukou, taky to není nemocný člověk jen proto, že drtivá většina jsou praváci.

Jen jsem psal, proč mi připadáte nechutný Vy, ne všichni heteráci. ;-)

0/0
25.1.2020 11:53

J15a11n 50R82o16s40a 8820791176781

Nikde jsem nikde nepsal, ze vam prijdou nechutni heteraci, tak proc lzete? :-D Vy jste nekde vyvratil tezi, kterou jsem nastinil? ... no nevsiml jsem si toho, sorry. Ale jo, klidne si tlacte na pilu jak chcete, jen mam pocit, ze toho budete vy dost v zaveru litovat. ;-)

0/0
25.1.2020 14:38

B65r35o13n58i30s86l98a25v 87G22a15b16r97y27š 2142859381

Tohle jste svou prapodivnou češtinou napsal dnes v 10:55: "...a jak se vam nelibi ze po sobe lezou heteraci..." Pořád lžu? :-)

Potvrdilo se někde to, co jste psal o slepé větvi? Ne. Takže nemáte pravdu. Jako obvykle. :-)

Ale jo, klidně si tlačte na pilu, jak chcete. Ale nedivte se, když si pak useknete prsty. To až pozdě pochopíte, že se Vám to nevyplatilo. ;-)

0/0
25.1.2020 15:02

J89a72n 67R83o31s26a 8700671946161

Jiste ze lzete, nebo jste hloupy, to nevim. Protoze "se vam nelibi, ze po sobe lezou heteraci" neimplikuje (vite co to je?) ze "heteraci jsou nechutni". Jiste ze se potvrdilo co jsem psal o slepe vetvi. Pulka gayu jsou HIV pozitivni a statisticky zanedbatelne mnozstvi ma deti. A ja nejsem ten, kdo je ohrozeny islamem a zaroven ho podporuji :-) Ja nejsem ten kdo se produciruje na Prague pride a nastvava tak vetsinu populace. Ja nejsem ten, kdo se cicma se svym partnerem a zaroven vi, ze se to majorite prici.

0/0
25.1.2020 15:56

B95r64o28n51i35s89l46a20v 30G18a26b59r35y60š 2482399951

Aha, takže nepochopil. No, ani to mě vlastně nepřekvapuje. ;-D Vy víte, co znamená implikace, když se jí tak oháníte? Ona se totiž používá v trochu jiných případech. A tento to opravdu není. ;-)

Ne, nepotvrdilo. Nemáte pravdu v tom, že je to slepá větev. Nemáte pravdu v tom, že půlka gayů jsou HIV pozitivní. Nemáte pravdu v tom, že jsem ohrožen islámem. Nemáte pravdu v tom, že ho podporuju. Prostě fabulujete, seč Vám síly stačí. :-)

A ještě se na mě snažíte navléct, že něco dělám špatně. ;-D Jestli se Vám něco příčí, je to Váš problém, ne můj. :-)

0/0
25.1.2020 18:05

J39a98n 12R33o77s30a 8110911176491

Celkem vim co znamena implikace :-) Tak nejak jsem absolvoval vyrokovou a predikatovou logiku, i teorii mnozin, meze formalnich metod, vycislitelnost atp. Pokud jste nepochopil co jsem minule napsal je nase debata zbytecna, .... asi uz pekne dlouho.

Mate jiste pravdu, ze vas islam neohrozuju, to je jasne: https://www.youtube.com/watch?v=bMjAxenQifs

To ze pulka lidi z gay komunity v Praze ma HIV vim od te komunity, se kterou tvrdite ze neprichazite do styku. Mno ja mam tvrzeni podlozene a vy ne .... a jeste tvrdite ze nemam pravdu ja ale vy. Jiste "nevedomost je sila", to je stala mantra aktivistu 1984 ;-) Good luck.

Dalsi lez, ze jsem rikal ze podporujete islam ..... ta veta je " A ja nejsem ten, kdo je ohrozeny islamem a zaroven ho podporuji", mate pocit, ze z toho vyplyva vase teze? .... aha ;-)

0/0
25.1.2020 19:46

B93r43o18n42i89s34l80a13v 59G69a70b79r25y61š 2162839761

Absolvoval jste ji "tak nějak", tomu to odpovídá. ;-D Ovšem pokud jste nepochopil, co jsem napsal, pak Vám nějaká vyčíslitelnost moc nepomůže.

Patrně jste nezaznamenal, že nežiju v žádném islámském státě. Takže mě žádné náboženství nějakých řezníků opravdu nezajímá. :-)

Ne, nepřicházím s ní do styku. Proč bych měl? Ale Vy nejspíš ano, když toho tolik víte. ;-D

No dobře, prokoukl jste mě. Máte pravdu ve všem, Vaše velkoleposti a skláním se před Vaší dokonalostí. Nad Vás není a hanbou bych se musel před samotným Belzebubem plazit po zemi ve své nicotě a ošklivosti. ;-)

0/0
27.1.2020 9:33

I22v40a46n 16M44i91n29á40ř 7682924827271

Na druhé straně naprosto nechápu, proč bychom měli obecně zjišťovat sexualitu kohokoli ? Jaké TABU, či NETABU, paní autorko ? Jde o naprosto soukromou věc každého jednotlivce a není sebemenší důvod - k nemístné zvědavosti a vlezlosti.

+2/0
24.1.2020 11:21
Foto

Š44t26ě58p28á49n 51B75i21c75e35r34a 6549572878696

Tak, tak.

0/0
24.1.2020 11:33

D35a59n 82P50o26s93p53i88s61i69l 3439588516874

Kde jste v clanku cetyl o nemistne zvedavosti a vlezlosti? V clanku jsem necetl vyzyvani ke zjistovani sexuality kohokoliv, ale to, ze i postizeni maji (vetsinou, z me zkusenosti vim, je mezi nimi ponekud vetsi procento asexualu nez v "normalnich" lidech) sexualitu a pokud se rozhodnou sexualne zit, je potreba jim dat jak informace a pomoc (antikoncepcem ochrana) a taky nastavit mantinely.

0/0
24.1.2020 13:59

M12a31r40t97i85n 25B52u21s60i74d20e40a 4713110

No vždyť se tam píše, že na své klienty nasazují "sexuální důvěrníky" ..a to už je jen krůček k agentovi;-)

0/0
24.1.2020 14:06
Foto

Š85t15ě91p57á56n 32B93i79c84e52r65a 6329902368966

Manželka mého kolegy dělala vychovatelku v internátu dívek ne příliš chytrých. Říkala- čím tupější, tím nadrženější.

+4/0
24.1.2020 9:49

D57a16n 91P34o32s72p14i92s56i71l 3729268246974

Ono to plati i v opacnem gardu, tedy u hochu. S vyjimkou asexualnich jedincu je obema pohlavim prirodou dana pomerne velka mira sexuality (ze sexualita byla drive spolecensky potlacovana, zvlaste u zen - staci si precist prirucky pro manzelsky zivot psane na zacatku minuleho stoleti, ktere vetsinou psaly zapskle stare panny, je bohuzel skutecnost), a u jedincu se slabsi inteligenci, nebo u nekterych mentalne posteznych ci casti dusevne nemocnych (typicka je cyklicka psychoza, kdy nektere zeny mohou byt v akutni fazi poruchy sexualne agresivni, jakkoliv to mozna zni neuveritelne) a tim schazi ty spolecenske mantinely ohledne sexuality, o kterych jsem se zminil dolea tak nam tito lide mohou pripadat "nadrzeni".

0/0
24.1.2020 10:37

J18a40n85a 31S51t12e55h77l84í12k29o93v31á 6458871415628

Hlavně zajistit antikoncepci jinak ať si dělají co chtějí..

+5/0
24.1.2020 9:11

D13a67n 27P16o48s37p81i21s44i85l 3829168796804

S antikoncepci souhlas, s tim, at si delaji co chteji jeto trochu problematicke. Mentalne nepostizeni maji (v prevazne vetsine, vyjimky by se nasly:-/) v sexu dane mantinely, nezacnou treba sexovat v preplnenem autobuse nebo za praveho poledne na Vaclavaku. U mentalne postizenych ty mantinely nezridka schazi, jak to popisuje autorka blogu a jak spravne pise, je treba postizenym mimo jine s vhodnymi mantinely pomoct.

0/0
24.1.2020 10:22

D76a22n79a 10P48o34l51a78n31e88c15k38á 3516685157255

Tak důležité je, aby se nemnožili, to ostatní už se nějak vychytá.

+6/0
24.1.2020 11:07

D18a48n 10P10o94s49p22i79s82i24l 3309438426974

Praveto ostatni se uz pri dobre vuli da vychytat. I kdyz i tady jsou nektere eticke problemy. Hlavni dva duvody mentalniho postizeni jsou dva: Geneticky duvod, kde to mentalni postizeni je uz zapsano v genech postizeneho ci postizene a prenasi se na potomky, a pak duvod z vazne porodni komplikace, kdy sice jedinec je postizeny, ale ten postizeny to nemusi mit zapsano v genech. Dva takovi jedinci (muz a zena, i kdyz pravdepodonost, ze se setkaji dva postizeni partneri s neposkozenymy geny je mala) muzou mit naprosto nepostizene potomky. A ted babo rad.

0/0
24.1.2020 11:28

D28a23n23a 49P67o75l60a61n84e90c71k33á 3466375117195

No jo, ale jak se dva mentálně postižení postarají o nepostižené dítě? Jak ho budou vychovávat?

+2/0
24.1.2020 12:02

D85a23n 16P29o77s44p15i79s85i37l 3989108276344

V tom mate naprostou pravdu a tady je ten eticky problem - i kdyz by takovy geneticky nepostizeny par zplodit potomka ci potomky, tak by se jim ten potomek zajiste musel spolecnosti odebrat, protoze by to sami pravdepodobne nezvladli.

0/0
24.1.2020 13:47

D14a17n45a 32P70o91l25a11n10e39c63k56á 3626185387705

A společnost se bude muset starat... tak není jednodušší, když prostě použijou tu antikoncepci? Stejně nemáte záruku, že když se ta genetická vada zrovna neprojevila, neprojeví se třeba u vnoučat.

0/0
24.1.2020 13:50
Foto

Š12t84ě78p72á37n 16B37i23c30e83r17a 6439632408756

také by mohli zplodit génia.

0/0
24.1.2020 18:46

J60a44n60a 86S63t86e23h66l18í93k84o22v75á 6658301815958

Ano pravda, tak jsem to nemyslela, jako že na veřejnosti..;-)

+1/0
24.1.2020 12:38

D50a25n34a 24P31o53l95a96n79e32c12k86á 3836805467695

R^

+1/0
24.1.2020 11:06

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz