Děkujeme za pochopení.
P42a78v73e57l 97H31e28k
Sám jste osoba mdlého ducha, počínaje výplodem ohledně lodní dopravy, kde je problémem mazut, konče cenou elektriky u které se cena odvíjí od její spotřeby a rozložení v čase. Cokoli vysvětlovat je házením výměšku plže růžové samici sudokopytníka.
O22d73s36t83r98a37n92ě62n67ý 47U40ž52i43v74a72t52e10l
O27d66s48t36r45a91n58ě57n39ý 53U69ž23i53v39a50t36e26l
J97o32s37e15f 84P25r95o87c98h72á42z62k36a
Čeští remcalové, nikdo vás přece do ničeho nenutí. Klidně spalujte hnědé uhlí a posílejte nemocné děti ze severu Čech na zotavenou do škol v přírodě jako za socialismu. A tenhle autor-všeználek vás vyvede z lůna zlé a hloupé EU do "ráje na pohled".
J69a35n 72R39á41ž
V AUTO BILD bylo nedávno zveřejněno srovnání nákladů na ujetí jednoho km u vozidla elektro TESLA Model S, auta s vodíkovým pohonem Toyota MIRAI a BMW 730d Nejlépe vyšla Toyota s 0,075Euro/km, pak byl BMW s 0,12Euro/km a nejhůře dopadla Tesla s 0,15Euro/km.
A to se růst ceny za 1kWh nezastavil, ale bude dál růst, jak oznámila IONITA, která má největší síť rychlonabíječek. Dnes se u ní dobíjí za 0,79Euro/kWh a oznámila další zdražení v druhé půli roku. I u nás už jsou slyšet názory z ČEZ, že 21Kč/kWh není v tomto roce konečná cena.
Ressumé: Ryzí elektroauto si může dnes koupit buď jen jejich zarytý fanda nebo.....?
O82d91s76t81r76a36n69ě83n33ý 49U24ž17i89v26a26t75e50l
P25e93t42r 51B51r48o45d28s26k94ý
..... tak já sa nejvíc těším ééé-tiráky, potem taky na ééé-bagry, trachtory, náklaďáky, rypadla,- ééé-tryskáče, bombardéry, tanky, letadlový lodě,- ..... a vůůůbec nejvíc budou čumět Marťani, až jim tam přistane ééé-raketa,- tak daleko nejsou ani voni!
F31r98a86n79t98i19š52e34k 31K50š59í78r
Problém se jmenuje státní regulace a předpisy. Ty pak vytváří nedostatek tam, kde by mohla být hojnost.
J20a77r96o88s40l52a40v 62H60a41l67u61z34a
Máte to až moc černé a stavíte na současném stavu. Kdysi dávno bylo auto záležitostí movitějších občanů. Lidé bydleli v blízkosti svého zaměstnání (v okruhu cca 10 km), v každém okresním městě byla pekárna, mlékárna, pivovar, ... , takže se nemuselo všechno vozit stovky kilometrů nákladní dopravou. To, že elektromobil nedojede do Chorvatska je jasné, ale i tím benzínem/naftou to máte ztrátu dvou dnů dovolené. Zatím se skoro všechna voda ohřívá plynem nebo elektřinou, přitápí se žárovkami nebo aku/přímotopy, většina domů má okna s dvěma skly, ..., takže se elektřinou se pěkně plýtvá.
Kde je napsáno, že musí být automobil v osobním vlastnictví a stát celou dobu před barákem? Takové autonomní auto budoucnosti přijede před Váš dům přesně načas, bude v zimě vyhřáté a pokud bude trochu luxusní, bude vidět i přes čelní sklo, nebudete potřebovat řidičák, auto si samo dojede vyměnit baterku, budou prázdné ulice a Praha s Brnem prodělají na svých parkovacích zónách,... a to všechno za deset let (ono se to stejně trošku posune).
R61a43d18e80k 72J90a54h98o64d25a
Za 10 let tu nebudeme protože politici neudělali nic aby odvrátili klimatickou katastrofu.
T27o20m78á98š 60D63v73o58ř91á74k
Tenhle blog je asi rekordní kompilát mnohokrát vyvracených a do omrzení vysvětlovaných mýtů. Zkusme je spočítat:
1. nejvíc znečišťující lodní doprava,
2. nemožná recyklace li-ion baterií,
3. nutnost zdvojnásobení elektrické soustavy, aby bylo možné mít všechna auta elektrická,
4. nepochopení podstaty zdražení nabíjení v síti Ionity.
To vše hojně okořeněné nenávistnými útoky a nadávkami. Jo, abych nezapomněl, nechybí ani legendární výfuk v Prunéřově.
Jestli autor přijde diskutovat, tak jsem ochotný probrat jedno z výše vyjmenovaných témat, na víc dnes opravdu nemám čas a jak říkám, všechno se tu už probíralo mockrát a do omrzení. Akorát se obávám, že tu bude předvořákováno, zvlášť jestli dorazí i jmenovec Pavel
V79l76a12d11i29m22í80r 89Š87ť98a47s56t78n47ý
1. Ta lodní doprava je pro obyčejného člověka jen těžko přezkoumatelná, takže když dodáte věrohodné zdroje...
2. Nepochopil jsem z textu blogu, že by recyklace Li-on baterií byla nemožná, ale spíš je to docela špinavá záležitost, pro kterou dosud není vybudován zpracovatelský průmysl.
3. Pokud se povede politikům a lobby výrobců vnutit téměř do každé rodiny další spotřebič se spotřebou i několika desítek kWh denně, pak je nutnost zvýšení výroby elektřiny neodvratná a budováním nabíjecí infrastruktury rozvoj sítí rovněž.
4. Podstatu zdražení v síti Ionity si rád nechám vysvětlit.
P85a50v55e70l 72Č28e11r29n54ý
Legrační, jak se ta vaše definice báječně hodí i na vás
V62l78a77d60i53m79í97r 85Š81ť74a86s53t83n41ý
Zkuste to vysvětlit nějak blížeji, ať se také zasmějeme.
- Počet článků 250
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1693x