Středa 30. září 2020, svátek má Jeroným, Ráchel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 30. září 2020 Jeroným, Ráchel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L77a74d58i76s87l51a39v 73H65n98y26k 6940942650496

V dnešní době se už policie nezabývá trestními kauzami nad 5000 Kč.Za komunistů když vám někdo ukradl 2 králíky tak to VEŘEJNÁ BEZPEČNOST prošetřovala.Dneska vám policajti řeknou, že to není škoda nad 5 tisíc a nikdo se tím nezabývá.Kyž otci někdo v tomto režimu ukradl tři králíky v ceně 1500 Kč tak policie řekla, že se s tím nebude zabývat (škoda méně než 5000Kč) a když otec řekl, že si na králíkárny pořídí rám,který bude zapojený na 220 V, tak mu řekli, že bude trestaný on, protože co kdyby tam přišlo dítě a proud ho zabil.A přitom je pozemek oplocený a na hořením konci je ostnatý drát.

Je zajímavé, že za komunistů, kdy bylo masa nedostatek, se domácí zvířectvo nekradlo (a to bylo tenkrát zavřené na ohnutý hřebík) a dneska když se pulty prohýbají masem, tak na vesnicích se krade domácí zvířectvo (a to už mají lidi zámky a petlice).A nejhorší je na tom, že se krade zvířectvo lidem nad osmdesát let věku, protože tato generace je ještě zvyklá chovat domácí zvířata.Dnešní čtyřicátníci jsou LÍNÍ už něco chovat, raději budou každý týden sekat trávník než aby na té trávě něco vychovali pro svoji potřebu.

+5/0
21.1.2020 16:16

J13i89ř87í 47K22i31n87d40l 2798787543897

V dnešní době se policie zabývá trestními kauzami nad 5000 Kč i kauzami, kde žádná škoda nevznikla. Když vám někdo neznámý za komunistů ukradl 2 králíky, tak vás VB vyslechla a to bylo tak vše a věc odložila, protože za to nebyla žádná čárka. Takže nic nešetřila.

0/−3
21.1.2020 16:46

L43a78d95i11s65l50a59v 62H31n91y92k 6600292710146

S tím nemohu souhlasit.Ono asi záleželo jak kde.Bydlím v Krkonoších a VB přijela se psem, zkoumali stopy a pokoušeli se zjistit další náležitosti.

V dnešní době pouze přijedou a UŽ NIC NEZKOUMAJÍ, ani toho psa nepřivezou.Pouze oznámí, že to není škoda nad 5 tisíc a víc se s tím nebudou zaobírat.

A když jste tak chytrý, povězte mi jak je možné, že za komunistů se domácí zvířata nekradla (případ jednou za 10 let) a dneska je to na denním pořádku?A proč jste mohli mít za komunistů zvířata zavřená na ohnutý hřebík a dneska ani petlice a zámek od toho vás neuchrání?

Víte, v sousední vesnici měli rybáři rybník a za celýc 20 let jim ho nikdo nevykradl.Ano, chytali se tam ryby načerno, ale to bylo jen několik desítek kusů. Od r. 1995 měli tito rybáři 5 x rybník vykradený.Za komunistů stavidlo podepřené trámem, v dnešní době nejdříve stavidlo zamčené na zámek a když to nepomohlo, tak zavařené augenem a přesto byl rybník vypuštěný a ryby ukradené.

+3/0
21.1.2020 17:31

J13i85ř58í 69K48i33n50d77l 2388217613807

Pokud zkoumala VB na hospodářském dvoře stopy se psem, tak to byli s odpuštěním tydýti. Protože tam pes stopu nechytí. Ze své praxe vám mohu sdělit, že za komunistů se kradla drůbež, prasata, telata, obilí a tak dál.Kradlo se z důvodu, že v obchodech nic nebylo a zejména se kradlo před vánocemi.

0/−2
21.1.2020 19:59

L38a89d44i77s97l42a61v 94H93n69y97k 6600532450136

Pane, bydlím v Krkonoších a za 36 let socialismu, v kterém jsem prožil, se v naší vesnici ztratilo asi 10 králíků a několik slepic.Ale za 30 let kapitalismu jsou to už DESÍTKY králíků a desítky slepic, hus a kachen.Takže jak si to vysvětlujete?A v poslední době je to právě lidem starším 80ti let, protože mladá generace je LÍNÁ chovat zvířectvo.

A tady za komunistů se nestalo, aby se jezeďákům z pastvy ztratily teleta nebo aby jim někdo zabil krávu na pastvě a ukradl maso.Nebo Vy jste to neslyšel ve zprávách jak se v dnešní době krade maso ze zabitých zvířat a jak se dneska pytlačí (z aut se zabíjí vysoká což za komunistů bylo nemyslitelné).

+1/0
21.1.2020 20:51

J27i20ř95í 36K28i49n26d84l 2538317193167

Já jsem ty krádeže v JZD v době komunismu vyšetřoval. Ženské ráno přišli do kravína a zjistili, že jedno tele anebo prase je pryč. Dnes nevím nic o ztrátách slepic a drůbeže protože je na vesnici má pár lidí. Lidi nemají zájem je krást, protože si je dnes mohou koupit To, že se kradou na pastvě zabijí krávy jsou jednotlivosti, ale ne masově rozšířená věc. Za komunistů se pytlačilo až se hory zelenaly a pytlačili i myslivci. Ze své praxe to mohu potvrdit.

0/0
22.1.2020 9:09

L65a92d11i67s88l13a69v 30H71n86y24k 6940282670756

A kolikrát jste za komunistů vyšetřoval vykradený (vypuštěný) rybník a ryby ukradené?Kolikrát jste vyšetřoval ukradený les nastojato, nebo ukradenou celou plechovou halu nebo lokomotivu?Vše bylo v televizi a ten les nastojato je i v mé vesnici.

A to lidi mají peníze a můžou si všechno koupit, jak píšete.

Víte, já jsem za komunistů 15 let dělal výkupčího králíků pro Drůbežářské závody Kolín a míval jsem při dodávce 300 - 400 králíků (v zimě méně, v létě více) a nikdy si nikdo nestěžoval, že by mu někdo kradl králíky.V dnešní době to ale slyším každou chvíli ...zase, v zimě se nekrade, jsou vidět stopy ale jak sleze sníh tak se ztrácí domácí zvířectvo.A nejhorší je to (jak říkají ti okradení), že jim ukradnou samici od týdenních mladých, takže ti lidé přijdou jak o králíka tak i o mladé.

0/0
22.1.2020 9:42

J20i43ř87í 97K25i13n30d32l 2668417843427

Pane neumím si představit, jak někdo, několik dní vypouští rybník, který nejde vypustit najednou a pak sítí stahuje ryby, nakládá jej na aut a nikdo si jej nevšimne. To, že si vám nikdo nestěžoval neznamená, že se nekradli. Lidé kradou a krást budou dokud na zemi zůstane poslední robinzon a je úplně jedno zda byl komunismus anebo nacismus.

0/0
22.1.2020 10:13

L40a22d15i89s56l87a36v 94H12n92y11k 6180562830246

Pane, pokud rybáři vypouštějí rybník tak ho opravdu vypouští několik dní (záleží na velikosti rybníka), ale když má někdo rybník, jako ve vedlejší vesnici, jen jeden hektar a někdo pustí stavidlo naplno, tak ho máte za 3-4 hodiny vypuštěný.

Když ho oni sami rybáři vypouštěli, tak začali už v pátek odpoledne (a postupně přidávali na síle odtoku) aby ho v sobotu odpoledne mohli slovit.Tito zloději to dokázali za JEDNU NOC a vůbec jim nezáleželo na tom jestli jsou ryby v bahně a tam uhynou (profesionální rybáři se toho vyvarují).

A ty ryby asi museli chytat u výpustě, jak vypravovali rybáři, hromada ryb jim uhynula právě v tom bahně, ale zlodějům je to jedno, hlavně že mají dostatek ryb na prodej.Zloději nekoukají jestli jim metrák ryb uhyne, zatímco profesionální (respektive u nás rybáři spolkoví) rybáři se snaží slovit každou rybu.

0/0
22.1.2020 11:04

J40i40ř95í 11Ř17e60z72n16í50k 4642332923125

No to je jednoduché, některým z nás se žije hůře než před r. 1989,

No nicméně doznám se po letech, že jsem ve věku svých 15 let si upekl se třemi dalšími spolužáky ze třídy ukradeného králíka. Nebo to bylo kuře?

0/0
22.1.2020 10:25

M45a69r43t35i14n 70I39r18e66i95n 5660162910712

Kromě bezdomovců neexistuje člověk, kterému by se dnes žilo hůře než před 1989. To, že pan Hnyk záměrně mystifikuje o tom, že se tenkrát nekradlo, je jiná hra.

0/0
22.1.2020 10:48

L73a26d41i79s50l40a88v 88H91n70y40k 6760802660166

Já neříkám, že se nekradlo, pouze říkám, že se nekradlo v takovém měřítku jako dnes.On někdo ukradl les nastojato?On někdo ukradl ryby v rybníku (ano, chytali se ryby načerno, ale NIKDY to nebyly metráky jako dnes).On někdo na pastvě zabil krávu a ukradl maso?A jak říkám, za komunistů bylo domácí zvířeczvo zavřené na ohnutý hřebík a za rok jestli někdo ve vesnici ukradl jednoho králíka, co to je proti dnešku kdy máte králíky (teda veškeré zvířectvo) zamknuté na zámek a tyto zámky jsou krumpáčem (zkrátka něčím čím to jde ulomit) vypáčené.

A jestli si myslíte, že všem se žije lépe, tak jak je možné, že (článek na netu)..."V posledním čtvrtletí loňského roku pak průměrná mzda činila 33 840 korun a 2/3 lidí na ni nedosáhnou..."

Zdroj: https://www.denik.cz/ekonomika/prumerna-mzda-prekrocila-33-tisic-dve-tretiny-zamestnancu-na-ni-nedosahnou-20190308.html

0/0
22.1.2020 12:39

M63a34r32t94i33n 58I41r59e75i13n 5840542160722

Ano, i za komunistů někdo zabil krávu na pastvě a ukradl maso, a to ne z jednoho kusu, ale z několika. To, že jste o tom nevěděl, neznamená, že se to nedělo.

0/0
22.1.2020 13:51

M43a38r94t25i87n 98I88r18e84i81n 5620232550772

A co se týká Vaší úvahy o tom, jak se dnes nežije lépe - ukažte mi někoho, kdo dnes jezdí v horším autě než před r. 1989 nebo má doma horší vybavení než před r. 1989. Kupříkladu mně se žije lépe než se žilo mým rodičům před r. 1989 a dělám vše pro to, aby se i mým dětem žilo lépe než se dnes žije mně.

0/0
22.1.2020 13:53

L71a94d37i88s71l12a13v 70H43n21y67k 6230422660656

Martin Irein

Víte ono i 30 let po převzetí vlády komunistama se žilo lépe než za první republiky.Kolik lidí tenkrát mělo auto, automatickou pračku atd atd.Vím, že ta automatka tenkrát nebyla, ale VY také porovnáváte neporovnatelné.

A pokud to berete takhle, tak i mým rodičům se žilo lépe než dědovi a babičce za první republiky.

A mohu Vám říci, že sám děda (zemřel v r.1975) říkal, že tak jako se má teď, čili za komunistů, by se za první republiky v důchodu takto neměl.

A pokud příště budete něco srovnávat, tak srovnávejte též život pracujících lidí za první republiky a 30 let za komunistů aby to bylo trochu věrohodnotné.

0/0
22.1.2020 14:57

P75a64v85e81l 26D57y42t45r60y92c67h 9268545491502

Může mi někdo vysvětlit, proč policie vybízí zkušené policisty k odchodu ze služby možností výsluh, místo aby jim ty peníze dala k platu za to, že budou pokračovat?

0/0
21.1.2020 15:42

J41i19ř12í 62K86i80n74d95l 2818147693717

Na výsluhu máte nárok po 15 letech služby Je to 20 % měsíčního hrubého příjmu. Což je od 29 940 Kč do 32 350 Kč.

0/0
21.1.2020 16:52

P93a82v56e74l 65D32y52t18r26y75c40h 9398295391582

Výše výsluhy je mi jasná, ale proč platí policistům za odchod, místo aby jim připlatili když zůstanou (pak nemají chybět tisíce policistů).

0/0
21.1.2020 18:52

J76i95ř14í 84K57i31n92d78l 2588207783797

Policisté odcházejí ještě před dovršením 15 let z důvodu, že dnes představuje služba obrovský zápřah na psychiku. Sloužíte jako brok s minimálním volnem. Nemůžete mít žádné koníčky, zájmy, rodina jde stranou. O vašem bytí rozhodují nadřízení, pokud se jim znelíbíte, zničí vás. Na Policii bují klientelismus, schopnosti ne.

0/−1
21.1.2020 20:05

P83a11v68e13l 77D56y84t47r61y13c27h 9118935121402

Jak z toho ven? Jak to mají v okolních státech?

0/0
21.1.2020 20:35

T33o64m77á72š 43T57a31t97í98č77e28k 5220502100148

To nedělejte! Málem jste mě zabil, srdce mi pukalo žalem! ;-(;-(;-(

0/0
21.1.2020 23:35

J97i63ř86í 51K67i17n56d72l 2628827433907

Píšete o věcí, které nerozumíte ni za mák. Reorganizace policie se netýkala přestupkových věcí a toho, jak se projednávají. Ta se týkala úplně něčeho jiného. Vámi zmíněnou událost Policie ČR neprojednává. To je věcí správního orgánu, který ji bude projednávat, až v momentě, kdy poškozená organizace ve stanovené lhůtě tří měsíců podá příslušnému správnímu orgánu návrh na projednání přestupku. Policie pouze zašle správnímu orgánu to, co zjistila na místě s dovětkem , že poučili poškozenou organizaci, že musí podat návrh na projednání přestupku. Do rozhodnutí správního orgánu nikdo z paní nedělá zlodějku a nikdo ji nemůže ani za zlodějku označit. Správní orgán může věc odložit, že důkazy, které byly předložené nesvědčí o vině paní. Jinak 80 procent policistů má dnes vysokoškolské vzdělání a zbytek středoškolské.

0/−1
21.1.2020 15:24

D96a72v77i12d 90E54v89a68n 6233790471451

Opět se mýlíte pane Kindl. Policie byla k této věci přivolána, takže ji řešila jako první. A řešila ji pouze na základě neprůkazných kamerových záznamů, a až po té, co ji vyhodnotila jako přestupek, ji předala správnímu orgánu.

Jinak nevím, proč jste si vymazal fotku, málem jsem Vás nepoznal...8-o

+2/0
21.1.2020 15:43

J32i62ř12í 69K34i59n43d44l 2468577153637

Jak rozhodl správní orgán to je věcí právě toho správního orgánu a policistům do toho nic není. Pokud krádeží parfému byla způsobena škoda do 5 000 Kč je to vždy přestupek a není to věcí Policie ČR. Tak to stanovuje zákon a ne policisté.. Jak víte, že důkazy byly neprůkazné? Pokud by byly neprůkazné, tak správní orgán věc odloží. Pokud se paní odvolala k soudu, tak jenom zatížila soud, který ji odkáže, aby se odvolala k nadřízenému správnímu orgánu. Jsem n těchto stánkách cca. 6 let a nikdy jsem zde fotku neměl. Pouze, když píšu blog.

0/0
21.1.2020 16:28

D24a51v43i32d 75E91v25a88n 6983650341341

Takže ještě jednou a jenom pro Vás pane Kindl. Ostatní to už pochopili. Policie tu věc uzavřela tak, že se paní podnikatelka této věci dopustila jako spolupachatelka a potom tuto věc předala na magistrát. Snad to už konečně chápete...

Správní orgán tuto věc jenom potvrdil, neboť správní orgán se zpravidla ztotožní se závěrem policie. To je poslední, co Vám k tomu říkám. Na shledanou zase při jiné diskusi.

+1/0
21.1.2020 16:42

J30i75ř37í 66K59i40n89d27l 2258507293157

Takže ještě jednou a jenom pro vás. Policie nemohla věc uzavřít, protože ji neprojednávala. Správní orgán se nemůže ztotožnit se závěrem Policie ČR, protože ta žádný závěr nedělá a nechá to na rozhodnutí správního orgánu. Pouze ji sdělí, že ta osoba je podezřelá z přestupku a nikoliv, že jej spáchala. Správní orgán osoby si pozve a vyslýchá je a předkládá jim důkazy a osoby mají možnost důkazy zpochybnit. Už je vám to jasné. Pokud paní s rozhodnutím nesouhlasí může se odvolat nadřízenému správnímu orgánu, což je Krajský úřad.

0/0
21.1.2020 17:02

J14a86r48o13s48l98a53v49a 67K23o87l48i21h66o92v31á 6649577467653

Zažila jsem v rodině situaci, kdy policie předala řešení autonehody správnímu orgánu.. A vzhledem k tomu, že nehoda byla řešena v náš neprospěch, konzultovali jsme věc s advokátem. Rozhodnutí správního orgánu nelze nijak napadnout..

0/0
21.1.2020 19:51

J37i76ř48í 58K31i76n83d16l 2668867483727

Paní Kolihová máte bujnou fantazii Podle správního řízení zákon č. 500/2004 Sb je odvolání je právní institut, který lze chápat je prostředek ochrany práva aplikovatelný za situace, kdy účastník (§ 27 a § 28 správního řádu), jehož se správní řízení týká, má subjektivní pocit, že rozhodnutí vydané v rámci určitého správního řízení nesplňuje předpoklady požadované správním řádem, případně jinými obecně závaznými právními předpisy, a to typicky tehdy, jestliže by mohla být porušena jakákoliv procesní zásada . Jasné ???

0/0
22.1.2020 9:23

J31a38r27o88s52l22a50v98a 21K84o66l16i86h87o55v91á 6479687627663

Správní orgán nezve, nevyslýchá. Zažili jsme před 5 roky, kdy manžela srazilo auto, které se rozhodlo odbočit do prava a řidič ignoroval cyklistu.. Manžela odvezla sanitka, a k nehodě si pan řidič zavolal městskou policii.. Ta to " přátelsky vyšetřila", předala státní.. Řidič auta již věděl, jak má vypovídat, cyklistu přijela policie vyslechnout do nemocnice. A dále tento drobný přestupek předali k řešení měst. úřadu..

0/0
21.1.2020 20:09

J14i63ř77í 37K47i89n80d70l 2248477813807

Paní Kolihová za 37 let praxe vím, že správní orgán předvolává a vyslýchá. Podle ustanovení § 74 odst. 1 zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o přestupcích“) koná správní orgán v prvním stupni o přestupku ústní jednání. V nepřítomnosti obviněného z přestupku lze věc projednat jen tehdy, jestliže odmítne, ač byl řádně předvolán, se k projednání dostavit nebo se nedostaví bez náležité omluvy nebo důležitého důvodu.

0/0
22.1.2020 9:17

J74a24n 26H81u49r13k77a 7510176466547

zbytečně si nerozumíte přestože jste pravděpodobně na jedné lodi jeden vytahuje plachty zatímco druhý startuje motor....podstata je pohon a policie v této zemi přestala sloužit občanům někdy kolem roku 2006/7 kdy se na vedoucí místa dostali ty správné kvádry...a že jsem si za 8 let jako vyšetřovatel užil...

0/−1
22.1.2020 1:33

M52a20r41t70i42n 31I90r67e97i33n 5800682670592

S tím mobilním telefonem máte naprostou pravdu. Koncem června 2014 mi byl odcizen, uvedl jsem přesný den, čas i místo, kde k tomu došlo a přestože jde o místo, které snímají desítky bezpečnostních kamer, dodnes nebyla Policie schopná zjistit pachatele/pachatelku.

+1/0
21.1.2020 15:20

D89a51v62i40d 78E83v73a12n 6853400721701

Bohužel nejste s touto zkušeností zdaleka sám...

+1/0
21.1.2020 15:46

J72i52ř44í 89K20i59n67d19l 2348267153287

Proč, to tady píšete a proč se rovnou neobrátíte na Policii ČR, aby vám sdělila důvody, proč nebyl pachatel zjištěn. Na to máte plné právo ze zákona a ne čekat od roku 2014 do dnešního dne. Policie vám ze zákona musí dát do jednoho měsíce sdělení, jak s věcí naložila. Pokud to neudělá je to na stížnost.

0/0
21.1.2020 17:06

M47a49r33t79i83n 56I93r55e58i31n 5580602250202

Pane Kindle, já jsem si už v minulosti všiml, že se snažíte být takovým hlásným troubou českého systému policie a justice, nicméně ve svém výroku se mýlíte. Policie, pokud nechce, nic nemusí, naopak občan musí.

0/0
22.1.2020 7:36

J37i61ř80í 50K33i10n97d70l 2578477323187

Pane policista se řídí zákony a při jejich dodržování je kontrolován nadřízeným a státním zástupcem. To vám mohu ze své praxe potvrdit. Pokud poruší zákon následuje trest. Pokud policista končí spis, musí být ve spisu založena kopi, že byl poškozený o výsledku vyšetřování vyrozuměn a na této kopie musí být z druhé strany nalepen útržek doručenky, dokladují, že to bylo poškozenému zasláno že to obdržel nebo, že to nepřevzal ve stanovené lhůtě.

0/0
22.1.2020 10:20

M22a31r10t58i35n 72I46r43e92i38n 5600922270382

Já nepopírám, že existuje taková teorie, kterou popisujete. Nicméně má zkušenost s událostmi, které jsem oznamoval policistům, je taková, že se mnou sice policista ochotně sepsal protokol, pak si dovyžádal případné další dokumenty a dál jsem od něj žádnou zpětnou vazbu nedostal. Ani písemně, ani telefonicky. To tu ovšem neuvádím jako nějaký žalobníček, pouze jako svou osobní zkušenost.

0/−1
22.1.2020 10:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz