Diskuse
Další neskutečná šikana řidičů
Děkujeme za pochopení.
P92e22t66r 22H55o14r56á65k
Tohle naříkání se hodí leda tak do čtvrté cenové.
B44e21d51ř53i17c82h 66V65e45v91e86r14k54a
Řekl bych, že tady doopravdy jsme ve čtvrté cenové...
A91n24t41o12n76í90n 15K91o84u64n19o70v16s87k95ý
U dálnice D1 vidím problémy dva:
- autorem zmíněné rozšíření o 75 cm, místo výstavby 6-ti proudé dálnice (až na malé výjimky) Takže až se skončí a politici vzbudí, začne se přestavovat znovu - na 6-ti proudou dálnici. Pro ty, co na ní pracují to bude příjemné - mají až do smrti co dělat.
- tempo přestavby a z toho plynoucí hrůzy pro motoristy. Já osobně bych v obchodní hodiny do Brna z Prahy nebo naopak nejel, kdyby mi zlatem platili. Je mi líto těch, kteří jet musí.
P12e53t52r 55S82k78á95c98e45l
Jinak ale u všech našich dálnic vidím zásadní problém....jak se kdysi s úsměvem říkalo: "Jde o cestu dál - a pak - nic.". Železnici určitě bude náležet důležitost, jakou jí přikládali naši předkové před 180 lety. Vzorem nám může být Japonsko, aj. státy.
K80a20r79e11l 32V80a32ř53e69c11h97a
Hmm, řekněme "bezpečná" vzdálenost je čisto čistá fyzika..Konec konců celkem dobře pojatá třeba v Německu ale nejen. Že u nás nebyla desetiletí vůbec specifikována je věc jiná. A že to naše orgány opět pojaly tím nejhorším možným způsobem zase druhá.
Jezdím už docela hodně pátků ale staré pravidlo dědků kteří mně učili jezdit je neustále platné.Co neubrzdíš, neukecáš...
Že je zrovna tohle pojetí z pera našich úředníků totální nesmysl je fakt.
J19i77ř23í 50J72u59r55č42á81k
Jel jsem párkrát v Německu či Rakousku v hustém provozu po dálnici. Bezpečnou vzdálenost tam v tu inkriminovanou dobu, při rychlostech kolem 130 km i více, nedodržoval NIKDO!!
P93e69t62r 91S49k40á30c74e59l
Ať někdo spočítá, kdy v silniční dopravě nastane kolaps. Pokud se budou dálnice stavět byť i tímto pomalým tempem, v budoucnu nebudou kapacity na provádění generálních oprav se zajištěním plynulé dopravy. Jak z toho ven? Před 170 lety naši moudří předkové budovali železniční tratě, 1.1.2019 vyjel první vlak z Brna do České Třebové. Ani náznak o nějaké oslavě šikovnosti a pracovitosti našich předků. Jsme svědky rušení lokálek a o údržbě stávajícího svršku ani nemluvě. Přitom železniční doprava je po vodní dopravě nejefektivnější z hlediska energetické náročnosti. Oprášit fyziku z páté třídy by si měli odborníci s politiky na min. dopravy a podle toho konat.
V91i78l60é90m 95B89a82r21á61k
Kromě napadání rozestupů a úsekových měření (jen více) tak s vámi souhlasím.
M21i49c69h17a62l 85S33e39m11r81á32d
Já mám s úsekovkami osobně velký problém... Pokud by to někdo vyprojektoval tak, že se rozsvítí omezení v případě pohybu stavební techniky a v okamžiku přerušení prací toto omezení zmizí, tak tomu tleskám.
Problém je, že kolikrát i týden nedotknuté úseky, kolem kterých jsou plnohodnotné dva pruhy, se měří a vesele se kasíruje... Přitom projet tento úsek v noci 130 není rozhodně nebezpečné.
Měří se rychlost a budou se kontrolovat rozestupy ne proto, že jsou to rizikové faktory, ale protože jsou to jednoduše změřitelné a pokutovatelné přestupky.
Jet po prázdné dálnici 250 není nebezpečné, nebezpečný je strýc, který si po prvotřídce valí 40 - je super přejet horizont a na podobného řidiče dobržďovat - a přitom jemu nic nehrozí.
Ono na té silnici nejde o rychlost, ale o ohleduplnost a obecně bezpečné a předvídatelné chování... to bohužel velice často chybí právě těm moralistům a vychovávačům...
P32e62t27r 43H85a49n26n18i82g
Ano. Stav silnic je třeba uvést do přijatelné úrovně a nenahánět to šikanováním starších řidičů
L49y11d77i19e 18E29i74s28e81l33t67o60v97á
Všichni budeme jezdit podle nejpomalejšího a hezky v rozestupu! Umíte si představit tu krásu? Kam se hrabe ta perfektní silniční honička z filmu "Vrchní, prchni!"
T92o21m93á41š 83K39u61c47h58a97ř
80 km/h odpovídá 22 ujetým metrům za sekundu. Když jedu u Brna v koloně po přecpané D1, tak i občas pro zajímavost počítám, jaké dodržujeme průměrné rozestupy a v tomto případě kolon ve špičce je to typicky kolem jedné sekundy. Ano, jsou bezohlední řidiči, kteří jedou někomu 2 m za kufrem a jsou i tací, kteří před sebou drží ty cca 2 s, ale oba případy jsou ve výrazné menšině. Dodržovat bezpečně 30 m bez možnosti tuto vzdálenost přímo změřit, znamená ji opět odhadovat časově, tedy s rezervou prakticky dodržovat ty 2 sekundy. Rozumím, také bych rád jezdil s takovouto bezpečnou vzdáleností a nemusel být stále 100% soustředěný, ale odpolední realita 15..18 h je ta jedna sekunda. Prodloužení z jedné sekundy na dvě znamená, že průjezdnost dálnice téměř 2x klesne. Co ta auta, co se na D1 nevlezou?
F52r95a74n44t73i51š79e80k 98F71l59i43n39t61a
V odpolední špičce ale těžko jedete 80 km/h.
P87a86v67e51l 16S42o31b34o87t69k15a
Doprava je jednoznačně přeregulovaná.
Dodržování pravidel by mělo být dobrovolné, nechť přežijí jen ti nejschopnější
L53y65d86i55e 45E89i13s34e23l42t83o10v75á
Nejen doprava je značně přeregulovaná. Pomalu začínám mít pocit, že nejsem dospělá svéprávná osoba, ale retardovaný jedinec, neschopný samostatného rozhodování.
I11r52e68n88a 47K10r63o59u15p53o26v86á
Za a) mizerný stav komunikací není důvodem k nebezpečné jízdě (inteligentní člověk by předpokládal pravý opak - že na nekvalitní silnici budou řidiči dvakrát obezřetnější než na bezpečné, široké, hladké a rovné dálnici bez šikan) a za b) vozidla se pohybují rychleji a plynuleji a komunikace se méně ucpávají, pokud je mezi vozidly větší vzdálenost vzdálenost.
P64e35t69r 94S30k85á91c34e63l
Jenže takový způsob jízdy vyžaduje odpovědné a tolerantní řidiče. Pokud polovina z nich tohle nerespektuje, výsledek se dostaví v počtu nehod.
- Počet článků 126
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4134x
Emeritní policejní rada
Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR
a
Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR