Pátek 7. srpna 2020, svátek má Lada
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 7. srpna 2020 Lada

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a29r59t47i95n 51N34á54p42r32a39v39n72í31k 1622954255191

Mícháte různé věci, státní doping je zcela jiný kalibr než nějaké symboly, odmítnutí nastoupit nebo neudělení víz na lokální soutěž malého významu.

+1/0
18.12.2019 11:51

A92n93t41o75n45í19n 72M25a85h62o62v59s83k78ý 5526301917155

Olympiáda je už řadu let "mrtvá". Je to jen byznys, přitom ve všech sportech jsou soutěže na vyšší sportovní úrovni, protože tam se neuplatňuje pozitivní diskriminace jako na OH. Kdo jako fanda sleduje nějakou sportovní disciplínu, OH jsou mu ukradená s ruskými či bez ruských sportovců.

0/0
15.12.2019 10:03

J93o64s51e82f 38N23o97ž57i26č71k34a 5655341589146

S tímto bych tak úplně nesouhlasil: v několika málo sportech je to sice tak, jak jste napsal Vy: např. ve fotbale je určitě mnohem víc vyhrát mistrovství světa než vyhrát olympiádu, také v tenise má pro většinu hráčů vítězství ve Wimbledonu nebo na jiném grandslamovém turnaji větší hodnotu než triumf na OH, ovšem ve většině jiných sportů je pro sportovce zlato z olympiády nejvíc.

0/0
15.12.2019 12:50

Z86d14e21n82e36k 83H50r74d79i65n70a 9900829483590

Pan Nožička míchá koše s baňama, jak se u nás říká. Na jedné straně ruský státem řízený dopink a na druhé straně politika ve sportu.

A navíc o tom dopingu asi moc neví. Volá po tom, aby Rusové byli testováni zahraniční agenturou. Při zastavení činnosti RUSADA někdy pro první pololetí 2016 před olympiádou v Riu byla opravdu určena zahraniční agentura, která má testovat Rusy. Jednalo se o britskou antidopinkovou agenturu UKAD.

a pak vydala zprávu, ve které popsala problémy a celkovou situaci v Rusku. UKAD nebyla schopná provést tolik testů, kolik by se na takovou sportovní velmoc slušelo, protože neměla prostě kapacity. Někteří sportovci udávali bydliště v 44 zakázaných městech či zónách, kam cizinec nesmí. Velmi časté byly vágní popisy místa pobytu pro mimosoutěžní kontroly, kdy došlo k hodně chybám a vynechaným testům (za tři takové testy v průběhu roku je automaticky stopka, viz aféra kolem amerického sprintera Colemana).

V každém případě v tom půlroce provedla UKAD 250 testování a 20 % jich bylo pozitivních (drtivá většina na meldonium). Neznemná to, že by všichni byli automaticky pozitivní, někteří mohli mít terapeutickou výjimku, což zpráva UKAD neudává.

0/0
15.12.2019 0:06

J86o52s38e57f 11N59o66ž19i64č28k77a 5875911119896

Ohledně UKAD: jestliže neměla dostatečné kapacity na to, aby mohla kontrolovat všechny ruské sportovce, proč k ní WADA prostě nepřidala další zahraniční antidopingovou agenturu, která by ruské sportovce kontrolovala? S tím, že by si na Rusku vynutila, aby v případě potřeby měli její komisaři přístup i do těch oblastí, kam cizinec běžně nesmí, případně, že žádní sportovci během tréninků či soustředění v těchto oblastech pobývat nebudou.

K Vámi zmíněnému Colemanovi: je škoda, že jste nezmínil i to, že tento americký sprinter a letošní mistr světa na stovce se vyhnul třem dopingovým testům během 12 měsíců, za což mu hrozil dvouletý zákaz činnosti. Američan však vyvázl díky administrativnímu triku, neboť jeho první vynechaný test ze začátku června loňského roku byl formálně datován k 1. dubnu. A opravdu by mě zajímalo, zda by příslušné mezinárodní orgány byly takto milosrdné i v případě, kdyby se místo amerického jednalo o ruského atleta... ;-)

0/0
15.12.2019 11:53

Z29d38e14n54e95k 74H40r46d64i30n52a 9890719273670

Ale to nebyl administrativní trik. To by standardní způsob jak WADA k těm to případům přistupuje.On se nevyhnul testu, on udal vágním způsobem místo svého pobytu při tréninku, takže je komisaři nemohli najít. A WADA v těchto případech posunuje datum jakoby promeškaného testu VŠEM takových sportovcům na začátek čtvrtletí. Takže se nejednalo o nějakou fintu nebo něco podobného, ale o standardní proces.

Ad Rusko - ti sportovci hlásili pobyty ve vojenských základnách apod. kam logicky Rusko cizince nechce pouštět. Silně pochybuju, že by to v Rusku prošlo. Spíš naopak mělo být vynuceno, že v místech, kam cizinci nemůžou, se sportovec prostě nesmí zdržovat. Problémem byly také vágní informace z ruské strany ohledně míst pořádání. Když napíšete, že závody budou v Moskvě (a nikoliv přesnou adresu sportoviště), tak to asi komisařům moc nepomůže...

0/0
15.12.2019 17:10
Foto

M31i24r18o66s83l81a37v 75M56a53c30e93k 5551645580952

Jde o jednoznačné porušení olympijské charty, a to z politických důvodů. Rozhodnutí je to darebácké, nic jiného se však od bolševicky uvažujících kádrů ve vedení WADA nedalo čekat.

0/−4
13.12.2019 20:37

R57o73s89t45i41s86l37a52v 84C55a15h73a 6363577697941

ano, statem organizovany doping z politickych duvadu je darebacke a je to poruseni olympijske charty

+7/0
13.12.2019 20:46

P91ř96e96m62e78k 35H26o18m91o61l56a 5118745795846

tento článek je pěkný blábol. Za to, že nemohou ruští sportovci na některé sportovní akce, si můžou rusové sami. Obviňovat organizaci, která má hlídat čistotu sportu je naprostý nesmysl. Rusové se rozhodli jít cestou podvodů tak ať nefňukají. Stačí když začnou fungovat jako jiné civilizované země a můžou na Olympiádu v klidu. Jejich vyjádření lze přeložit jednoduše, Vy nás necháte podvádět a my si na Vás nebudeme stěžovat :-/

+3/0
13.12.2019 19:55

B81e16d33ř94i26c80h 81V35e44v86e65r81k38a 4750625491989

>>Moje otázka přesto zní: je díky tomu ospravedlnitelné kolektivní trestání všech ruských sportovců<<

Na tuto otázku jste si, pane Nožičko, odpověděl sám již o kousek výše v tom vašem blogu:

>>mohou zde startovat pouze pod neutrální vlajkou, a nikoliv jako reprezentanti své země<<

- čili nejedná se o "kolektivní trest" pro ruské sportovce, ale o trest pro zemi, která je pro svůj "úspěch" schopna udělat vše, tzn. klidně i podvádět za pomoci dopingu. Což považuji za zcela adekvátní trest - naprosto konkrétní, nikoli "kolektivní" - je to potrestání konkrétní země, která se chová (resp. její vedení se tak chová) nesportovně. A jejích sportovců, tedy těch slušných, kteří nedopují a za své dopující "kolegy" se stydí, se tento trest nijak nedotkne - startovat mohou - a zcela jistě jim nevadí (a ani vadit nemůže, pokud se za to nesportovní chování svých krajanů stydí), že nebudou startovat pod vlajkou zdiskreditovanou státní dopingovou "politikou" všeho schopných gaunerů, kteří tu státní vlajku svou nestoudnou politikou zdiskreditovali. A vadit to může jen těm, kterým nesportovní dopingové podvody ruských sportovních činovníků ve skutečnosti (ať už na toto téma mlží jakkoli) nevadí. Že, pane Nožičko.

+5/−1
13.12.2019 11:44

J83a35n 12Z58i67e95g27l31e56r 1801536781398

Tentokrát od pana Nožičky docela slušný blog a líbí se mně, že nehájí neobhajitelné. Dá se říci, že Rusové MS ve fotbale v roce 2018 skutečně zvládli, ovšem na druhé straně věřím sportovnímu redaktorovi ČT Jaromíru Bosákovi, který uvedl, že ještě lépe bylo zorganizované MS ve fotbale v roce 2006 v Německu a rovněž organizačně zdařilé bylo podle něj i MS ve fotbale v roce 1994 v USA. Pan Bosák se všech šampionátů osobně zúčastnil, takže nemám důvod mu nevěřit. .

0/0
13.12.2019 10:51

J36o76s14e70f 33N67o13ž62i52č23k20a 5715621749236

Děkuji za Váš příspěvek a souhlasím samozřejmě s tím, že Vámi zmiňované šampionáty (zejména ten v Německu) byly rovněž zorganizovány precizně (na rozdíl třeba od fotbalového šampionátu v roce 2014 v Brazílii).

+1/0
13.12.2019 13:50

J53i86ř42í 38P22r57o26c49h76á36z23k19a 4167726682983

Mgr. nožička se dá číst pouze pro pobavení.

+1/0
13.12.2019 10:30

P37e55t14r 59H87o76l67o51u94b45e45k 2405218915861

;-D;-D;-D to je zase paskvil

0/0
13.12.2019 10:22

V15l30a14d77i69m48i24r 66C80a19r 6363379430190

Nojo, no. Pan Nožička a jeho věčně nespravedlivě trestané Rusko ;-D

+8/−2
13.12.2019 1:12

D57a95n 88R83o23z81s25í57v25a34l 3760292890434

Strašná sranda.

0/0
13.12.2019 7:39

B75e21d85ř38i83c49h 18V87e12v94e98r59k23a 4880335491619

Ne, opravdu to není sranda. Spíš diagnóza.

+1/0
13.12.2019 13:25

J48i33r41k47a 49B56r56u96n20n70e56r 4158792109497

R^

+2/0
12.12.2019 22:08

J58o80s89e68f 33N97o52ž93i10č68k93a 5925831629676

Díky.

0/0
13.12.2019 7:40

J35i33ř74í 71N38ě94m57e94c 3360647387409

Mám v rodině jednoho "vášnivého" atleta a ten mi říkal zajímavou věc. V mnoha zemích se někteří mužští atleti cítí být ženami. Logicky se tedy domáhají toho, aby mohli za ženy startovat. Říci "ne" je v dnešním super korektním světě asi docela věc odvahy ... a teď babo raď? Na první pohled to nesouvisí, ale ..?

+1/0
12.12.2019 21:38

M73i77c61h82a32l 94T58e11s42a98ř 4638262630941

Já se těšil že se dočtu o jiném případu masivně organizovaného státem řízeného OPAKOVANÉHO dopingu...

Vyjádření ruských boxerů je signifikantní - "politika je pro nás důležitejší než sport".

+13/0
12.12.2019 18:05

J38o40s77e54f 62N72o43ž51i45č32k40a 5175701549106

Já jsem se zase těšil, že místo "úderných" komentářů ve stylu, že politika je pro někoho důležitější než sport, se od Vás třeba dočkám pádných argumentů ohledně toho, že všichni ruští sportovci podvádějí či podváděli, a tudíž je správné je potrestat všechny. ;-)

0/−2
13.12.2019 7:58

M84i62c13h93a66l 78T26e48s85a71ř 4978342610351

On Vám to určitě vynahradí někdo jiný. Já si totiž nemyslím že všichni ruští sportovci dopují a že je správné potrestat je všechny, a jen Vám pro radost to tvrdit nebudu.

Drobnost k zamyšlení: startovat může každý ruský sportovec, který dokáže předložit důvěryhodné testy od akreditované laborky. Platí pro něj tedy STEJNÉ pravidlo, jako pro jakéhokoli jiného sportovce na světě. Samozřejmě, tím že Rusko takovou laboratoř nemá, svým sportovcům ohromně kontroluje situaci. Ruských sportovců je mi až na pár výjimek ve skutečnosti líto.

+5/0
13.12.2019 10:11

S36t69a57n18i42s65l26a27v 81L11á65t96a31l 8428387511241

Pokud "stát" podvádí, tak to má (mělo by mít) dopad na jeho občany ...

Pokud reprezentují svou zem, tak je celkem logické, že by se neměli dočkat své hymny ani zobrazení jejich vlajky :-P.

Protože - pokud by to bylo opačně, ti poctiví by dostali hymnu (vlajku) tam, kde se ostatní snaží nepodvádět (nedopovat) pod ochranou své rodné země.

Navíc mají ti poctiví ruští sportovci nevýhodu v tom, že Rusko je VELMOC ...

Existuje jediná SPRAVEDLNOST - nikdo na tomto světě tu nebude věčně ;-D.

0/0
8.1.2020 12:08

R33o14s10t56i45s59l31a95v 26C22a90h90a 6823647477811

Taky kolektivni trest...

https://www.idnes.cz/oh/tokio-2020/kvalifikace-olympiada-basketbal-3x3-administrativni-chyba-cesky-cesi.A191212_160725_olympiada-tokio-2020_ten

+1/0
12.12.2019 16:59

J26o18s62e81f 97N38o87ž82i67č80k12a 5385691569836

Tohle ale přece není kolektivní trest v pravém slova smyslu. Ty basketbalistky přišly o možnost startu na OH v Tokiu kvůli tomu, že si příslušní činovníci špatně přečetli pravidla, a to samé se stalo před 4 lety i Martině Sáblíkové v souvislosti s jejím startem v cyklistické časovce na OH v Riu. Podle Vaší logiky je to ovšem kolektivní trest díky tomu, že v případě basketbalu přišlo kvůli chybě činovníka o šanci na OH více hráček. :-)

+1/−1
12.12.2019 18:58

M20i44c56h74a30l 60T77e90s19a36ř 4228262530341

Potrestány byly hráčky, které se ničím neprovinily. Logika je stejná.

+5/0
12.12.2019 19:05

J35o97s46e28f 25N15o33ž74i68č26k94a 5255261889636

Že je někdo občas trestán za něco, co nezavinil a nemohl to ani sám ovlivnit, se někdy stává a zdaleka to neplatí jen ve sportu. Ale nepřijde mi racionální argumentovat tím v případě jakéhokoliv trestání.

+1/0
12.12.2019 21:37

R57o92s36t68i38s80l56a35v 88C27a30h48a 6273537557851

omlouvam se, kdyz jsem to posilal, nemel jsem dostatek casu, doufal jsem, ze prijdete i na druhy aspekt te zpravy. Evidentne jste vas precenil.

Mam na mysli to, ze se tvarite, jak kdyby byli trestani jen rusti sportovci za chyby jinych. ok, chapu, ze vyse uvedene nepovazujete za kolektivni vinu, prestoze slo o chybu funkcionaru, nikoliv hracek. Ale aspon byste si z toho mohl vzit to, ze NEJSOU trestani POUZE rusti sportovci, ale i sportovci jinych narodu, v tomto pripade Cesky.

Takze argumentovat, ze JINI nejsou JINYMI organizacemi trestani je naprosto liche, kdyz NEKTERI DALSI jsou jinymi organizacemi TAKE trestani. Ano, jsem ochoten pripustit, ze ne vzdy jsou potrestani vsichni, ktere byste trestat chtel, ale to neznamena, ze zadny nerus trestan neni.

+1/0
13.12.2019 0:49

J21a44n 57P41a81v64e19l 8533512598446

Pan Nožička věří. A u věřících se jakékoliv argumenty odrážejí jak onen pověstný hrách.

+1/0
13.12.2019 7:50

J74o40s78e14f 43N87o36ž60i42č84k56a 5255531789726

Nezlobte se na mě, ale Vy se už jen pořád dokola snažíte mlátit prázdnou slámu a těmi výpady typu "evidentně jsem vás přecenil" ve stylu paní Jandové to opravdu nevytrhnete.

Můžete mi například říci, kde v článku píši o tom, že jsou trestáni jenom ruští sportovci? Skutečnost je taková, že já pouze říkám, že na Rusy jsou mezinárodní sportovní organizace přísnější než na sportovce turecké a arabské (což dokonce vyplývá přímo z nadpisu článku!)

Tento Váš příklad, který se týkal českých basketbalistek, je proto poněkud lichý, a příklad ohledně trestu, uděleného v české (tedy nikoliv mezinárodní) hokejové lize, úplně. Zkuste se v diskusi někdy zachovat i jako chlap a uznat to...

0/−1
13.12.2019 7:54

R56o11s93t65i15s30l23a40v 82C80a68h57a 6803927827811

Potiz je, ze vy si vyberete par prikladu (zatim) nepotrestanych sportovcu z muslimskym zemi a snazite se nam vytvorit obraz ublizeneho Ruska.

To, ze existuji potrestani sportovci muslimskym zemi, jinych zemi, dokonce i sportovci potrestani na zaklade kolektivni viny uz potom nejak ignorujete.

A tvrdit, ze je na Rusy nekdo prisnejsi, aniz byste dolozil nejakou statistiku, pouze na zaklade nekolika prikladu, je smesne. I s ohledem na to, ze Rusko, jako velka zeme, ma velke mnozstvi sportovcu, tj. je logicke, ze bude mit i vetsi pocet trestanych.

A zkuste se podivat na OH 2018... Rusove maji potize kvuli dopingu, startuji jako neutralove, prest je jeden RUS prichycen pri dopingu v rusku oblibenym meldoniem. To uz si pak clovek rika, co za drzost to v tech Rusech je, kdyz breci, ze jim nekdo ublizuje.

+1/0
13.12.2019 10:46

J27o77s45e81f 94N20o22ž85i60č90k92a 5225101639286

Tak Vy si také účelově vybíráte jen to, co se hodí do krámu Vám...

Ano, jeden ruský sportovec měl na ZOH 2018 pozitivní dopingový test, ale byl pouze JEDEN a navíc, pokud se nepletu, to byl curler. A opravdu mi není jasné, jak by zrovna v curlingu mohl někomu doping výrazně pomoci, takže nepředpokládám, že by tento hříšník byl součástí nějakého systémového dopingové programu v Rusku (zrovna tak, jako když měl ruský hokejista Kuzněcov na letošním MS pozitivní test na kokain).

A především: já bych stejně tak mohl argumentovat tím, že na OH v Riu 2016 ani jeden ruský sportovec (včetně zhruba 60 medailistů) pozitivní dopingový test neměl.

0/0
13.12.2019 13:59

R14o62s19t17i18s59l84a54v 24C60a10h95a 6323747407541

No jestli to nebylo proto, ze Rusove tam nemeli atlety.... ;)

BTW, ohledne tech muslimu+kolektivni trest:

"Kvůli vměšování státu do chodu sportovních organizací byl vyloučen Kuvajt, kuvajtští sportovci tak mohli závodit v Riu jen pod olympijskou vlajkou."

+1/0
13.12.2019 14:36
Foto

J66a59k13u39b 47S18ú95k76e46n87í18k 1158240379

Někdo Vám sáhl na Rusko?

Mícháte jablka s hruškami, pokud by se prokázalo, že např. Turecko provádělo "státní doping", dopadlo by stejně.

+5/−1
12.12.2019 16:58

J11o39s28e61f 63N93o71ž85i73č32k41a 5325311309946

A jste si jist, že by např. UEFA byla stejně benevolentní i v případě, kdy by ruští fotbalisté salutovali na počest svých vojáků, kteří v roce 2014 byli na Krymu?

+5/0
12.12.2019 17:14

R24o88s20t30i45s35l62a96v 34C80a95h65a 6413697307501

o prispevek vyse mate prispevek, jak nebyli basketbalisti benevolentni k nam a prisli jsme o olympijskou kvalifikaci...

Takze to s tim vasim dvojim metrem je takove zvlastni....

+1/0
12.12.2019 17:44

J79o40s85e59f 69N76o70ž21i45č82k80a 5845791969246

To je ovšem opět z Vaší strany argument ve stylu: já o voze, vy o koze...

0/0
12.12.2019 18:48

R85o75s81t32i97s96l83a77v 11C47a42h93a 6803677387391

nikoliv... je to stejny vuz, jako ti Turci...

0/0
13.12.2019 0:53

J26o53s81e60f 91K44o70r34e47j28s 5989838618545

S kritikou UEFA resp. FIFA s vámi naprosto souhlasím, ale nijak to nesouvisí s vyloučením Ruska resp. ruských sportovců z OH.

+4/0
12.12.2019 16:56

V77l26a36d66i19m89í59r 46H31r52u94b61ý 4837213374819

Proč přebíráte nesmyslné argumenty ruských sportovců, které do nich vtloukl Putin a jeho squadra?

Není pravda, e jsou ruští sportovci trestáni. Jen někteří z nich nesplňují jednu z podmínek: stálé, ověřitelné a nefalšované (pravidelné i nepravidelné) kontroly dopingové "čistoty". Prostě proto, že laboratoř, která testy prováděla, je podvodná. Opakovaně podvodná. Dlouhodobě podvodná.

Sportovci, kteří měli to štěstí, že více-méně trvale trénovali v zahraničí a tedy mají kontroly provedené seriozními a spolehlivými laboratořemi (třeba jen dočasně, vím) se mohou i nadále vrcholných soutěží zúčastnit. Že pod mezinárodním symbolem. Jistě. Přece nechceme, aby zastupovali stát, který se mnohá desetiletí na podvodech (a hříchu na zdraví i životech sportovců) podílel a evidentně zatím podílet hodlá.

+13/−2
12.12.2019 16:49

M88i52l17o53s64l40a97v 46J32e50ž15e56k 3844783974981

Přesně tak , pan Nožička se klidně může zeptat našich biatlonistů,když je takový sportovec amatér.

+1/0
12.12.2019 22:38

P56a69v25e67l 23S57i48t78a78ř 6327381653395

No a já jsem si myslel, že princip kolektivní viny už jsme opustili a že je minimálně nežádoucí. No zdá se, že jak u koho, že. a navíc když se řekne doping, tak mi automaticky naskočí Ben Johnson s podlitýma zažloutlýma očima, jedna americká sprinterka, co už je po smrti kvůli dopingu... pak spousta východoněmeckých plavců a atletů, pak jistý Lance Armstrong... no prostě všichni Rusové jak poleno. a o těch českých ani nemluvím... já to nikdy nebral a tolik už vůbec ne. o čistotě sportu můžeme mluvit tak na úrovni krajského přeboru... dál už těžko.

+3/−5
12.12.2019 16:04

J58a96r64o38m55i76r 18L89a46n28c89i44k 4675835136615

Princip kolektivni viny jsme neopustili, pane Sitari. Tento princip je dokonce zakotven v ustave ceske republiky, viz Benesovy dekrety.

0/−2
12.12.2019 16:13

P51a53v94e45l 37S51i22t24a75ř 6947671743845

No díky za upozornění... Asi máte recht. ale proč jedny nemáme házet do jednoho pytle a ty druhé jo? Jaký je rozdíl mezi tím, když rusovi to organizuje stát a američanovi jeho tým nebo management? výsledek je přeci stejný... prostě podvádíš.

0/−3
12.12.2019 16:35

V18l69a80d91i89m56í58r 29H49r52u32b17ý 4657323964769

Vy ten rozdíl fakt nevidíte? Vždyť ho popisujete!

Rusovi (píše se s velkým R) to organizuje stát, proto je trestán stát (a dále ty organizace, podléhají WADA).

Američanovi (velké A) to organizují lidé z managementu, proto jsou státem stíháni a trestáni (právě v USA dost drasticky). Obdobně v ostatních státech, namátkou Francii či Německu.

+5/0
12.12.2019 16:54

R78i88c63h74a26r79d 83K69r92á32l 4178847500623

Přiznali se i někteří naši sportovci, protože podle nich to bez dopingu prostě nešlo. Namátkou Remigius Machura či Ota Zaremba. Už tu byla zmíněna Marion Jones, ostatně i na MS 1984 v USA měl pozitivní test Diego Maradona, co takový Tomáš Enge? A jak se podíváme na rok 2003 a přiznání USADA, že američtí sportovci používají THG. Ovšemže, přiznali to, ale zároveň prohlásili, že jde o anabolický steroid tetrahydrogestrinon, který je de facto nezjistitelný. Takže se opět můžeme dopracovat k závěru, že někomu to vyjde, jinému ne.

0/−1
12.12.2019 16:17

R60o18s42t14i38s57l19a51v 77C37a53h41a 6123117727381

Machura se priznal az pote, co byl dozivotne diskvalifikovan. A myslim, ze podobne dopadl jeho syn. Zaremba se priznal az pote, co zacal mit tezke zdravotni problemy.

+2/0
12.12.2019 16:27

P70a28v25e46l 95S15i14t98a67ř 6377841203975

Fibingerová se přiznala bez problémů. Jen Kratochvílová a Kocembová apod. pořád mlčí.

0/0
12.12.2019 16:37

V66l49a73d78i85m91í23r 73H60r93u48b67ý 4377213354309

Pokud vím, Zaremba tvrdil a tvrdí, že mu byly podávány zdravotní doplňky (typu vitamin). Že neměl tušení o dopinku.

Jen na okraj: píšete o době diktatury strany-a-vlády.

+2/0
12.12.2019 16:57

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS