Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K56a91r62e81l 45Á77b70e93l43o15v52s63k49ý 7189730243312

Vlády zemí, vyhlašují programy, na které poskytují granty, finance ... najímají si služby neziskovek, na činnosti, většinou humanitárního, vzdělávacího či záchraného charakteru, a to podle toho, jak rozhodují volení zástupci lidu, co je v zájmu takové společnosti ... neziskové organizace soutěží o tyto programy i finance, to ano, ale vždy do toho přinášejí dvě věci, to, že to nečiní pro zisk (proto neziskovky) a také další peníze od dobrovolných dárců a sponzorů - jejich ziskem, je uspokojení z prospěšné práce, pomoci lidem, a platy mají mnohem nižší, než by většina z nich měla, kdyby pracovali pro firmy, pro stát a podobně. Vaše vnímání, svědčí jen o vašem pokřiveném vnímání - o vás. :-/RvRv

0/0
16.12.2019 1:21
Foto

K46a17r73e57l 98Á34b61e66l32o73v49s88k26ý 7459970623552

... ajajaj - trochu mi blbne spojení - no, tak je to tu 3x - zaplať panu bohu. I tak to bude tuším prd platné.:-/Rv

0/0
16.12.2019 1:23
Foto

K29a85r65e36l 91Á35b88e54l41o90v66s92k48ý 7419260903182

Níže v diskuzi reaguji na stále opakující se lži a polopravdy -tedy i všem ostatním ...

Vlády zemí, vyhlašují programy, na které poskytují granty, finance ... najímají si služby neziskovek na činnosti, většinou humanitárního, vzdělávacího či záchranného charakteru, a to podle toho, jak rozhodují volení zástupci lidu, co je v zájmu takové společnosti ... neziskové organizace soutěží o tyto programy i finance, to ano, ale vždy do toho přinášejí dvě věci ... a to, že to nečiní pro zisk (proto neziskovky) a také další peníze od dobrovolných dárců a sponzorů !!! - jejich ziskem, je uspokojení z prospěšné práce, pomoci lidem v nouzi, v krizových situacích - a platy mají mnohem nižší, než by většina z nich měla, kdyby pracovali pro firmy, pro stát a podobně. Vaše vnímání, svědčí jen o vašem pokřiveném vnímání - o vás samýchR^. :-/RvRv

0/0
16.12.2019 1:20
Foto

K37a95r44e64l 98Á91b37e29l78o55v95s53k53ý 7889160653852

Níže v diskuzi odpovídám jednomu z diskutujících na všeobecně vžité lži, mýty a poloprvda ... a domnívám se, že platí i pro mnohé další diskutéry.. zkuste si o těch neziskovkách zjistit jak fungují a proč to dělají ... :-(RvRv

"Vlády zemí, vyhlašují programy, na které poskytují granty, finance ... najímají si služby neziskovek na činnosti, které by jinak stáli mnohem víc peněz, a nejsou tak v možnostech státu, protože navíc negenerují žádný zisk - jde většinou a programy humanitárního, vzdělávacího či záchranného charakteru, a to podle toho, jak rozhodují volení zástupci lidu, co je v zájmu takové společnosti ... neziskové organizace soutěží o tyto programy i finance, to ano, ale vždy do toho přinášejí dvě věci ... a to, že to nečiní pro zisk (proto neziskovky) a také další peníze od dobrovolných dárců a sponzorů - jejich ziskem, je uspokojení z prospěšné práce, z pomoci lidem v nouzi, při katastrofách a podobně, a platy mají mnohem nižší, než by většina z nich měla, kdyby pracovali pro firmy, pro stát a podobně. Vaše vnímání, svědčí jen o vašem zcela pokřiveném vnímání - o vás samotných. :-/RvRv

0/0
16.12.2019 1:16

J61a53r38o64s19l25a48v 67M54a92k70o98v39e34c 7183724340362

Ono je velkou otázkou proč se Člověk v tísni a Lékaři bez hranic nedrží prostě svého původního bezesporu humanitárního poslání jakým je pomáhat lidem tam kde je třeba, ale mají potřebu se vyjadřovat k politickým tématům jako migrace , multikulturní společnost a mnoha dalším z tzv. "progresivní" agendy. Bohužel to z nich dělá právě ty politické neziskovky (na stejné úrovni jako z druhé strany spektra třeba IVK) a snižuje jejich původně vysokou kredibilitu.

+2/−1
12.12.2019 21:26
Foto

K69a66r21e63l 86Á73b98e71l55o43v57s86k46ý 7779850823552

... promiňte, v mých očích, ji naopak zvyšuje ... je to stejné, jako léčení nemoci, bez prevence a bez očkování, například, budete stále jen řešit důsledky:-)

+1/0
14.12.2019 17:49

M63a47r79e71k 85T28r26i40z47u43l58j79a25k 8710456807637

R^R^R^

Také charitativní organizace různých církví většinou spolupracují s vládou nebo místní samosprávou a komunitními autoritami, kmenovými náčelníky, atd. Podílejí se na vzdělávání a na rozvoji drobných ekonomických aktivit, jimiž místní obyvatelé postupně řeší svoji tíživou situaci a stávají se schopnými uživit se sami a dokonce část své produkce posunout jiným, ještě potřebnějším. Což jako celek často směřuje také k výchově k určitému druhu "uvědomělého občanství". Jde o komplexní pomoc, která má vždy nějakou politickou rovinu, přinejmenším ve smyslu péče o pospolitost a obecné dobro, která je vždy lepší, než jenom distribuovat materiální pomoc. Pouze někam bezmyšlenkovitě hrnout pomoc je leda tak odpověď na symptomy, jíž se prohlubuje závislost místních lidí na pomoci z vnějšku. Rozhodně to není řešením celkové situace, spíše jejím zhoršováním v dlouhodobé perspektivě.

+1/0
15.12.2019 19:43

T79o94m29á50š 88K50u90c20h52a91ř 3347951168331

Vždyť se tím na svých stránkách chlubí! Programy organizace Člověk v tísni: Face2face - podpora dialogu mezi migranty z třetích zemí a občany ČR, Migration to centre, Média migrace a trh práce, Jak rozumět mediálním sdělením i migraci a uprchlících, Podpora tolerantní společnosti v reálném a virtuálním prostoru, Média a migrace na středních školách..

Tohle opravdu nejsou programy, které by měly za cíl udržet Afričany v Africe, jak se snažíte naznačit, tohle prostě neokecáte. :-/

+9/−1
11.12.2019 8:54

T30o53m51á62š 18K86u55c96h79a91ř 3477551358641

Patřilo pod příspěvek pana Ábelovského, ve kterém se snažil popírat, že Člověk v tísni podporuje migraci a "argumentoval" tím, že Člověk v tísni přece podporuje stavbu škol v Africe, čímž migraci prý snad dokonce brání.

Ostatně i ta stavba škol (kterou ale nekritizuji) migraci spíše podporuje, protože ti úplně negramotní si Evropy zpravidla netroufnou. Ale jak jsem uvedl, toto nekritizuji, naopak, západ by tam měl systémově pomoci stavět školy, ale současně i budovat průmysl, jako to kdysi dělal východní blok. Místo toho tam západ háže bomby, vysílá vojáky a vraždící drony.

+2/0
11.12.2019 9:07
Foto

K23a75r27e85l 51Á64b23e16l86o35v23s57k38ý 7809740753332

:-) ... těm, co už jsou v Evropě, těm co už jsou těmi migranty není potřeba nijak pomoci, pomoci jim zařadit se do normální společnosti - nikdo neříká, že to není problém, abychom si snad rozuměli? Mají se toulat po Evropě (což v některých zemích dělají, ale jiní a jinde - už žijí pracují, celkem bez větších problémů, tedy jim nikdo nemá pomoci hledat práci a podobně - tedy když už tedy jsou tady? Psal jsem zde mnohokrát o tom, že ti migranti tu byli už před tím, než začala válka v Sýrii, Arabské jaro a podobně. Tam si můžete počíst, jak to vidím. Tím že ČvT učí v Africe místní hospodařit, obchodovat, že jim pomáhají zajistit vodu, potravu a podobně, nepomáhají tomu, aby zůstali doma? A jak jinak se dá zabránit tomu exodu z Afriky za lepším, než tím, že jim pomůžeme aby to lepší bylo tam u nich?

+1/0
11.12.2019 18:33

T16o51m37á34š 58S71m29i82e71š75k33o 9969482577503

P.Abelovský nečetl jsem ve vašem blogu jediný smysluplný argument.Človeka v tísni jsem rovněž podporoval, už NEBUDU!Pokud by tato neziskovka jenom pomáhala lidem OK.Ale ona začala stejně jako lékaři bez hranic dělat politiku a to je špatně.Protože pokud je v nějakém státě politické zřízení, které se nám nelíbí,tak je to pořád věc místních obyvatel!

+15/−2
10.12.2019 16:32
Foto

K94a65r55e39l 26Á17b19e63l67o17v46s63k36ý 7949390273262

... pokud jste nenašel jediný argument, přečtěte - respektive pusťte si video v novém pokračování série článků k tomuto tématu - ale jak čtu váš příspěvek, zdá se, že je to stejně marné - přesvědčené, lživou a demagogickou propagandou zmanipulované davy evidentně nepřesvědčí žádná fakta, žádná čísla - budou věřit tomu čemu věřit chtějí - z lidí jako jste vy, je mi smutno. A jen to dokládá, že si nezasloužíte nic lepšího, než máte - v politice, v čele státu a v životě. Rv:-/

+1/−13
10.12.2019 17:18

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

K14a26r23e49l 82Á37b87e26l54o66v68s91k46ý 7819880853642

... běž domů, Ivane;-D

+1/−4
10.12.2019 22:35

I16v43a24n 29M45a17r97e42k 6724658512

Na rozdíl od Vás svůj domov mám. ;-D;-D;-D;-DR^

+5/−1
11.12.2019 8:00
Foto

K34a64r55e76l 46Á16b80e44l41o37v55s81k27ý 7509100613522

;-D ... jo, já vím i kde, jen číslo, nikoliv popisné, ale ev. jsem zapomněl

+1/0
12.12.2019 12:29
Foto

K94a74r69e64l 73Á49b40e32l82o11v84s79k16ý 7509500633312

... Mário ;-D a nechápu, proč reagujete na něco, co se vás netýká - ten člověk sice nebyl Ivan, ale choval se tu podobně drze, jako se chovali okupanti, tak proto "běž domů, Ivane" ... chápete? Jo, já vím že ne, netřeba reagovat (jak byste taky mohl).:-/Rv

+1/0
12.12.2019 12:33
Foto

K74a29r11e22l 25Á98b75e18l51o32v78s86k42ý 7129940173462

... ale jinak díky, vnukl jste mi nápad na další článek, související logicky se současností;-)

+1/0
12.12.2019 12:34
Foto

K89a77r89e81l 69Á89b15e45l24o32v78s58k60ý 7309150403622

;-) ... moji milí "mínusáci" - a nějaký argument by nebyl? Máte snad pocit, že vaše mínusy něco na naší realitě mohou změnit? Na realitě, kdy zde vládne klaka komunistických a estébáckých pohrobků, stejně jako zde mínusují a vyskakují v každé diskuzi, snažíce se umlčet, ulhat a "svýma čepicemi" (;-D - jejich slovy) umlátit každého s jiným názorem? Netušíte, jak jste směšní ...

+1/0
12.12.2019 12:40

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

K28a34r42e50l 82Á59b69e87l65o97v17s52k95ý 7689810843982

... mám, gumu;-D

+1/0
14.12.2019 17:50

R13a60d85e41k 92W59o21l16o78s84z52c39z91u70k 4589818110484

Tady je malá ukázka - čerstvější než 2015 se mi nepodařilo dohledat: https://www.mpsv.cz/web/cz/rok-2015-3

+1/−1
10.12.2019 15:55

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J75i81ř14í 48S94c40h21m80i34d17t 5385703360191

Nedávno jsem poslouchal vedoucího neziskovky Člověk v tísni v českém rozhlase a ten sám řekl, že v Rusku pomáhají finančně i jako poradci lidem, kteří tam bojují za lidská práva, takže jde jasně o podporu lidí, kteří jaksi v žádném případě nejsou v tísni, ale je to jednoznačně podpora lidí, kteří bojují proti Putinovi. Neříkám, zda je to dobře nebo špatně, ale rozhodně pak nejde říci, že tahle neziskovka není politická. Je to přesně ten typ neziskovky, který se za charitu schovává, aby mohl někde podporovat politické cíle a to je svým způsobem podvod na lidech, kteří posílají peníze na charitu s tím, že někde bude pomoženo někomu v tísni a ono jejich peníze skončí u ruské opozice.

+25/−2
10.12.2019 13:01
Foto

K76a75r30e11l 79Á76b86e41l81o39v75s79k83ý 7449350153452

... už to tu bylo několikrát rozebíráno ... je to v činnosti ČvT spíše marginálie, což je patrné i z vyčleněných financí na jednotlivé činnosti, a já osobně nevidím nic špatného na tom, že takovou podporu někomu v nedemokratickém zřízení poskytují - náš disent v době totality, byl také podporován ... například. To bylo taky špatně? i díky tomu tady můžete svobodně vyjadřovat své názory, a to i ti, co by jinak drželi hubu a krok, jak bylo jejich zvykem.

+2/−11
10.12.2019 13:56

R93a23d66e43k 18W27o98l21o90s10z80c77z85u97k 4509238260304

Při financování čapího hnízda je 50MKč taktéž marginálie, máme se tedy na ni vykašlat a neřešit????ČvT ze 2GKč dá pár stovek milionů na propagandu (ať už v ČR nebo v zahraničí), hlavně že je to ta "správná" propaganda.

+5/−2
10.12.2019 15:28
Foto

K25a94r37e79l 31Á70b88e49l31o19v28s60k36ý 7459980123912

https://abelovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738623

0/−1
10.12.2019 18:20

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

V75i22k51t42o67r 13N11á67r84o86ž60n14ý 3529762388

Tím , že jste smazal můj příspěvek, jste jasně ukázal co jste zač. Člověk s antibolševickým totalitním myšlením, jehož pravda je ta jediná správná. Apropos...opravdu si myslíte, že srovnávat Československo let 80-tých a Rusko dnešní doby lze ? Nelze. Rusko dnešních let je svobodnější zemí , než bývalo Československo.Jenom v mém okolí trvale žije pět ruských státních příslušníků, kteří u nás i legálně pracují. Ruský stát s jejich odchodem a žitím mimo Rusko neměl žádný problém. Myslíte , že by toto bylo možné za komunistů u nás ? O tom , že v prezidentských i parlamentní volbách kandiduje mraky kandidátů z nejrůznějšího politického spektra ani nemluvě. Jinak ohledně těch neziskovek. Víte, když v minulosti někde na americkém kontinentu se dostal k moci demokraticky nějaký vládce, který byl neloajální zájmům USA , byl odstraněn. V Evropě tento scénář použít nelze. A tak se využívá různých neziskovek. Neziskovky nesou šlechetný název, doprovází je nádherná propaganda. Ale v podstatě nejsou o ničem jiném, než o šíření a propagaci něčích konkrétních zájmů. Spíše o demokracii jde o vyšší prodeje hamburgerů, coca coly a dalších nesmyslů a rozklad tradičních hodnot.

+5/−2
11.12.2019 7:08

J70o28s15e89f 50V66o42s45i71c29k77y 4773127716483

No tak v tech presidenskych tam Putinovi tedy moc nekandiduje. Pouze Zirinovsky a Zhuganov. Ostatni nebyli opravneni, nebo byli ve vazbe. Nedavno jim Putin oddalil penzi o 5 let a svedl to na nejakeho ekonoma;-D!

0/0
12.12.2019 9:50
Foto

K53a41r86e95l 58Á47b14e77l81o36v34s78k62ý 7859120873262

;-D ... antibolševik jsem bezesporu, a totalitní myšlení a jediný správný názor? V každé diskuzi u mne, lze pozorovat, jaká je pravda - jste komik, společně s těmi všemi mínusáky - to vy jste ti, kteří nechtějí připustit jiný názor - a je to do očí bijící právě na tom, jak se každého s jiným názorem snažíte umínusovat k smrti ... a věřím, že kdybyste mohli, tak ho "ukamenujete, ukřižujete, zavřete až zčerná" - jen mít tu moc. :-/RvRv

0/0
12.12.2019 12:49

M66a50r31e65k 27T92r22i50z19u78l15j69a48k 8350336657227

Tradiční hodnoty rozkládali v Rusku bolševici od počátku a povraždili kvůli tomu desítky milionů lidí. Dodnes se ta země ještě nevzpamatovala z bolševického rozkladu tradičních hodnot a naopak ten rozklad ještě prohlubuje. Lež, násilí, agrese prosti sousedům a vraždění obyvatel přepadených zemí, to je jen dalším pokračováním komunistického rozkladu tradičních hodnot.

+1/0
15.12.2019 19:51
Foto

K47a16r72e65l 80Á79b33e23l36o17v24s42k63ý 7819850273882

Koukám, že se nedá říct třeba jako na vojně ... že po dobu mé nepřítomnosti, se nic zvláštního či výjimečného nestalo ... všem odpovím, ale zajímalo by mne, nezmizeli tu nějaké příspěvky? Maže se tu? Byl tu v noci jeden příspěvek, který zdá se zmizel, a na který jsem chtěl reagovat. ;-)

+1/−2
10.12.2019 12:03

M60a44r31t27i86n 23N92o83v17o38t35n71ý 1228877980

Nezmizeli. Zmizely ;-)

+3/0
11.12.2019 7:50
Foto

K54a96r72e63l 80Á53b11e69l51o42v14s66k15ý 7369750243322

o.k. ... máte pravdu;-)R^

0/0
15.12.2019 14:28

P83a31v45e71l 30I90n30d29r58s71t 6955721946

Tak zrovna ČvT patří mezi tzv. politické neziskovky. Sám o tom píšete - pojmy jako dobré vládnutí, zaměření na společnost.... Sám jistě uznáte, že v kompetenci neziskovky by nemělo být zasahování do vládních záležitostí jednotlivých států. O často netransparentních finančních tocích uvnitř neziskovky ani nemluvím.

+11/−1
10.12.2019 12:01
Foto

K87a64r93e35l 43Á19b84e23l62o17v16s43k60ý 7749540193362

... jde o vzdělávaní, nebo si myslíte, že má taková neziskovka tu moc, skutečně nějak zasahovat do vládních záležitostí? Pak asi žijeme každý v jiném světě.;-)

+1/−9
10.12.2019 12:41

R78a79d61e20k 48W37o65l62o81s75z80c43z61u93k 4389728770474

Pro mne osobně je mnohem důležitější, co se někdo pokouší vtloukat dětem do hlavy než to zda deficit natáhnou komunisté nebo Kalousek... Pro vás je vzdělávání asi taktéž "marginální".

+5/−2
10.12.2019 15:33
Foto

K26a12r20e10l 42Á15b47e69l68o38v65s85k39ý 7549730493452

... co asi tak vtloukali do hlavy vám, a taky přemýšlím, na kolik se jim to asi podařiloRv

0/−3
10.12.2019 18:27

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P27a91v42e76l 25I66n68d80r36s18t 6415281546

Jste tak děsně naivní. Každá neziskovka hájí zájmy toho, kdo jí platí. A ano, máte pravdu, jde , mimo jiné, i o vzdělávání. Různé gender programy, multikulturní semináře apd.

+1/−1
11.12.2019 9:12
Foto

K21a15r86e96l 17Á91b34e68l78o29v15s11k66ý 7969330263892

Vlady zemí, vyhlašují programy, na které poskytují granty, finance ... najímají si služby neziskovek, na činnosti, většinou humanitárního, vzdělávacího či záchraného charakteru, a to podle toho, jak rozhodují volení zástupci lidu, co je v zájmu takové společnosti ... neziskové organizace soutěží o tyto programy i finance, to ano, ale vždy do toho přinášejí dvě věci, to, že to nečiní pro zisk (proto neziskovky) a také další peníze od dobrovolných dárců a sponzorů - jejich ziskem, je uspokojení z prospěšné práce, pomoci lidem, a platy mají mnohem nižší, než by většina z nich měla, kdyby pracovali pro firmy, pro stát a podobně. Vaše vnímání, svědčí jen o vašem pokřiveném vnímání - o vás. :-/RvRv

0/0
16.12.2019 1:10

M50i88c87h54a92l 55G85e14c48i85k 6525409607784

Na to, ze IVK ani samotna Trikolora takzvane ekonomce Sichtarove jako politicke neziskovky nevadi, jsem poukazal uz v diskusi pod jejim clankem. Odpovedi od nejakeho jejiho priznivce mi bylo, ze "to nejsou politicke neziskovky, ale hnuti." Tohle jsou proste lide, kteri budto neumi ani mluvit (i kdyz se o to pokousi - slovama Beatles - 8 dni v tydnu), nebo jsou jednoduse schopni pokusit se vam lhat i o tom, jake je vase vlastni jmeno.

+1/−8
10.12.2019 10:51

R38a37d49e83k 53W80o51l57o66s56z21c58z23u22k 4719248980714

Myslím, že v obou diskuzích je jednoznačně popsáno

1. Šichtařová neřeší neziskovky, ale podporu z veřejných zdrojů pro neziskovky, které prosazují politicke názory a postoje.

2. IVK NENÍ podporován z veřejných, ale výhradně ze soukromých finančních zdrojů.

+8/−2
10.12.2019 11:56
Foto

K56a19r28e90l 38Á65b66e22l41o20v12s53k47ý 7259470673352

Šichtařová napsala, že by se měli politické neziskovky zakázat - a přidal k tomu výčet těch, které jsou podle ní "politické" - opakovaně tu zaznívá, že je logické, že si státy i EU svou podporou a taky soutěží o získání grantů, kupuje služby, které pokládá za důležité. Můžete o tom diskutovat horem dolem, to je fakt a vadí jen někomu - jiní to naopak vítají a také chápou proč tomu tak je.

+1/−10
10.12.2019 12:46

R71a38d57e49k 72W19o97l41o30s96z80c96z72u90k 4759718530684

Lžete -

Ze všech těchto důvodů chci zákaz financování politických neziskovek z veřejných peněz a ze zahraničních zdrojů.

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738119

+5/−2
10.12.2019 15:47
Foto

K14a68r19e46l 20Á27b85e67l20o46v64s13k72ý 7429740543452

:-) ... ono je to v podstatě to samé - a jinak co má co nějaká pominutá Šichtařová, zakazovat jakékoliv neziskovce, aby se ucházela ve volné soutěži o grant cizích státu nebo EU? kdo si jako myslí že je - ředitelka planety? Je ředitelkou Next finance ... která jak jsem kdysi koukal vykazovala roční obrat milion kč ... snad se jim začalo dařit lépe - té firmě.;-DRv

0/0
10.12.2019 21:50

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.


Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS