Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a32r14o74s19l63a20v 65L76i71m76a 1155957441

Pane Kvapile. Zde je take otazka, zda by pan premier byl znovu zvolen jako jeden z kandidatu na post moci vykone. (v prezidenskem systemu). Kdy mnoho obcanu a take mnoho stran, by vytvorilo radu kandidatu a obcane by si mohli pri volbe vybrat toho nejlepsiho. Toho nejlepsiho s programem, ktery by nemusel byt zmenen koalicni smlouvou. To by byla pravdiva ukazka vernosti mnoha obcanu.

Take jedna z uvah podle slova "KDYBY"

0/0
7.12.2019 20:40

J95a52r31o39s90l11a94v 15K17v18a51p58i93l 9336576874743

To, co navrhujete, není samospasitelné. Do senátu se volí způsobem, který prosazujete a přesto vznikají senátní stranické kluby. U nás je volná soutěž politických stran a změnit to na systém, kdy by jedinci šli do voleb a do funkcí každý se svým vlastním programem, není podle mého vůbec průchodné.

0/0
7.12.2019 23:51

J28a74r95o67s65l80a93v 50L54i33m59a 1435587671

Pane Kvapile. Mylite se. Pri systemu volby jednotlivcu do Snemovny (take do Senatu) musi byt to zakladni "bitvou" stran. Musi tyto strany vsak predlozit ty nejlepsi kandidaty do voleb z urcenych volebnich obvodu. Stejny proces by mel byt uskutecnen i pri volbe do Senatu. V mem nastinu, navrhuji 3 senatorske mista pro kazdy kraj a Prahu. Volba 1/3 Senatu by timto byla volba jednoho senatora kazde dva roky. Pro mandatni dobu Snemovny jsem take snizil na dva roky (prevzano z USA Ustavy). Toto snizeni je take proti vyuzivani pozic k "neplechum" poslancu. Kdyby se volba prezidenta, jako jedineho v moci vykone, zkratila na ctyri roky, volby se mohli konat po dvou letech do vsech zaladnich casti vedeni republiky.

Samozrejme zvoleni kandidati ze stejne strany musi kooperovat v duchu strany. Zde ta soutez zustava. Jen ten vyber je dan kvalitou zvolenych kandidatu.

Kontrola zvolenych je zakladem uspesne politiky statu. Tento navrh take priblizuje zvoleneho politika k obcanum, kteri ho zvolili.

Snad na konec mala poznamka. Pisete: ..."kdy by jedinci šli do voleb a do funkcí"..a to "do funkci" v mem nastinu neni. Zde je jen jedna navrhovana veta v praci Senatu.

Zde je: "Senat projednava a schvaluje vsechna navrzena jmena pro dosazeni ministru, soudcu a vladnich cinitelu do funkci spravy statu a do funkci v podnicich se statni ucasti"

0/0
8.12.2019 1:23

J39a48r15o37s12l79a48v 38K41v11a62p36i97l 9666116224613

Pane Limo, určitě se s vámi nechci přít. Obávám se také, že nejsem s to analyzovat vaše návrhy. Kromě toho v tom nespatřuji žádný smysl, protože my dva nemáme sebemenší vliv na to, aby něco podobného mělo šanci se prosadit.

+1/0
8.12.2019 11:00

J70a53r23o87s40l76a69v 10L83i65m58a 1955597501

Pane Kvapile. Zde pisete pravdu. Specialne vase posledni veta. Budu se snazit si ji zapamatovat. Pro pripad kritiky pristich nesvaru ceske politicke sceny. At ta kritika bude vychazet od vas, nebo bude psana nekym jinym. Ukazuje tu hloubku ceskeho mysleni.

Moje reseni vychazi z nadpisu tohoto clanku. Take z podstaty batovskeho reseni. Heslo, "kdyz vis neco lepsiho, rekni nam to", me stale nasleduje.

Jinak, diky za konverzaci.

0/0
8.12.2019 14:53

J81a56r74o91s89l64a83v 52K60v72a47p35i66l 9366636274673

To mi ale dobře nerozumíte. Mám totiž také vážné pochyby o tom, že to, co navrhujete, je ono "lepší". Nechtěl jsem vás nikdy ranit, ale mně vaše návrhy připadají komplikované a jsem přesvědčen, že by to nefungovalo tak, jak se domníváte. Nevím ani, jestli této problematice skutečně rozumíte a já se volebními systémy nezabývám vůbec.

Jedna věc - často operujete pojmem "kvalitní kandidáti", ale právě takoví u nás nejsou k dispozici v dostatečném počtu. Možná vám to tak z venku nepřipadá, ale lidé se tady do politiky až tolik nehrnou. Většina lidí na kandidátkách jen proto, aby byla zaplněna, kdy oni sami nepočítají s tím, že by byli zvoleni.

Další problém je vnitřní organizace většiny našich politických stran. Jsou to strany "leninského" typu, v nichž je členská základna zglajchšaltovaná - podřízená vedení strany, které je zavazuje v případě zvolení k jednotnému hlasování, i když jsou mandáty formálně delegovány konkrétní osobě, jež má hlasovat pouze podle svého přesvědčení a nejlepšího vědomí a svědomí. V praxi se to ale neděje, a proto se tu často mluvilo o "přeběhlících", "stranách barikády" apod. Proto vám už poněkolikáté píši, že volební systém není samospasitelný.

0/0
8.12.2019 18:57

J51a86r32o47s80l86a23v 25L60i74m59a 1415797631

Pane Kvapile. Snad jen pro porozumeni mezi nami dvema. O system organizace statu se zajimam po volbe (te jsem se zucastnil) mezi Topolankem a Paroubkem. Nastal PAT v politickem boji. Jako technolog, jsem nerozumel moznosti neco takoveho v politicke soutezeni. Otiskl jsem si ceskou Ustavu a nemohl jsem odolat smichu nad upravou a naplni teto listiny. Neni divu, zpackany prepis Ustavy z roku 1863!! Po prijezdu do zeme meho bydliste v cizine, jsem si otisknul Ustavu USA a prelozil. Protoze v teto zemi ziji 37 let (nejsem vsak obcanem), politicke deni v teto zemi je pro mne zajimave. Porovnanim s ceskym dokumentem, nemohl jsem uverit, ze tento dokument byl sestaven a psan v dobe, kdy zde v Cechach vladnul Jozef II. Tato sestava federace je prenesena i do organizace kazdeho statu teto Unie. Ba dokonce i do okresni samospravy. Okamzite se predstavila ta rozdilnost s nasi Ustavou. Zde je volba JEDINCE, kandidata nejake politicke strany nebo jako nezavisleho. Od sheriffa okresu az po prezidenta Unie.

Nase volby jsou volbou IDEOLOGIE strany. To je ten rozdil, ktery nas brzdi ve vyvoji. Protoze vse ostatni znate, neni treba rozebirat.

Jen snad na konci poukazani na vnitrni kontrolu tech zvolenych v teto americke politicke sestave. Kontrola "Checks and Balances" prinesla stabilitu v teto organizaci. Tuto kontrolu nezname a proto nas obcany to stalo mnoho penez za tech 26 let!!!

A bude jeste stat!!! Studium teto kontroly najdete v knize "V duchu zakona" (Spirit of the Law") od francouze Montesquieu. Dobre cteni.

Nejsem expertem na tuto otazku. Znam vsak britske mysleni v teto otazce. Mam moznost poukazat take neco ze svycarske federalni Ustavy. Citim nutnost ucinit zmenu v CR. Muj zivotni poznatek teto organizace v zemi meho bydliste mi dava pravo ji nabidnout obcanum me materske zeme. Presne podle toho zmineneho batovskeho hesla: "Kdyz znas neco lepsiho, rekni nam to"!!!!

0/0
9.12.2019 0:20

J72a81r15o12s84l25a20v 35K29v70a16p69i70l 9376676384433

Přesně kvůli tomu, co jste nyní napsal, jsem se s vámi o těchto věcech nechtěl bavit. Například tvrdíte, že naše (současná?) ústava je zpackaným předpisem Ústavy z roku 1863. Jenže to je nesmysl. V roce 1863 v rakouské monarchii žádná ústava nevznikla. Byl a únorová ústava z roku 1861 a prosincová ústava z roku 1867. Netuším tedy, co myslíte tím zpackaným přepisem ústavy z roku 1863? Jistě lze udělat komparaci například ústavy z roku 1867 a Ústavní listiny ČSR z roku 1920 a najít v nich některá shodná či obdobná ustanovení, ale to není nic pozoruhodného, protože některé věci se prostě nemění.

Také váš výrok, že jsou naše volby volbou "ideologie" strany mi přijde podivný. V USA snad ne? Pokud tedy chcete nazývat myšlenkovou koncepci ideologií.

Avšak tyto věci, o kterých nyní píšete, jsou na hony vzdálení debatě o volebních systémech. Možná, že to, co navrhujete, je dobré, možná ne, nedokážu to posoudit. Jestli to chcete nabídnout, tak prosím. Já vám v tom ale nemohu pomoci, protože to jde zcela mimo moje zájmy. Já na systém voleb mohu mít nějaký laický názor, ale to je tak všechno.

0/0
9.12.2019 12:25

J42a57r11o41s38l18a62v 59L19i92m15a 1755497331

Pane Kvapile. Muj letopocet 1863 vychazi z prechodu Bachoveho absolutismu na ustavni monarchii. Je samozrejme, ze Rakousko melo ustavu (rad), podle ktereho usmernovali chod statu. Upravy byli provedeny nekolikrat. Ten obraz cisarske ustavy je viditelny na postaveni a silu prezidenske funkce. To je take podstatou ve vasem clanku.

Kazda politicka strana je nositelem urcite ideologie. Zde to neni diferentni. Vsak ta volba JEDINCE je ten obrovsky rozdil. Ten jedinec nemusi byt clenem zadne strany.

Moje poznamky jsou vzdy s nametem k zlepseni. Neocekavam nejake velke porozumeni. Zapadaji do sveta obcanu, kteri jeste ziji v minulosti. Vas nezajem o tomto reseni neni tak docela videt. Jiz nadpis vaseho clanku je v souladu s ceskym folklorem poukazovat jen na nesvary a podrazy vedoucich polityickych spicek. Snad jen tvorba novych stran je dukazem citu k naprave. Dokazete spocitat kolik jich bylo? Mel byste. Platite je nebo jste je platil!!!

Koncim werichovym citatem: "nashledanou v lepsich casech"!!!

0/0
9.12.2019 15:22

J77a10r40o66s71l93a53v 58K24v81a36p76i95l 9276196804533

Každopádně v roce 1863 žádná ústavní úprava neproběhla. Postavení prezidenta u nás vychází z ústavy první republiky a bylo do ní vloženo s ohledem na TGM. Nicméně je silné postavení prezidenta u nás diskutabilní. Ve skutečnosti prezident u nás žádné větší pravomoci nemá. Současná situace je způsobena neorganicky zavedenou přímou volbou prezidenta.

Budete se divit, ale na kandidátkách všech našich stran jsou kandidáti, kteří nejsou členy těch stran. Ostatně může být volební strana o jednom členovi, čili může kandidovat jedinec. Problém je, že se téměř se stoprocentní jistotou taková volební strana do sněmovny nedostane.

0/0
9.12.2019 18:11

J53a33r17o30s97l47a15v 71L49i75m93a 1315657111

Pane Kvapile. Neni dulezite na rocniku Ustavy Rakouska, kterou politici pouzili v 1919. Oklesteni moci cisare a urceni sily funkce prezidenta je jeste dnes na funkci prezidenta viditelna. (osobni uvaha)

Je zajimave na obcana, ktery se nezabyva volebnim systemem (...já se volebními systémy nezabývám vůbec....), silne obhajuje system v CR a dokonce ukazuje moznosti kandidata = jedince. Uzasne...!!

Bude lepsi tuto konverzaci ukoncit. Tech 51 let umlky psat cesky, mi nedava silu v psane diskuzi. Vsak stale si vas vazim jako dobreho diskutera.

0/0
9.12.2019 19:17

K42l24á94r65a 46T92r36n36k71o70v47á 2132514261556

Bojím se, že přání je otcem myšlenky. Nicméně, mi uniklo, ocenění Havla i nesouhlas s anexí Krymu. To potvrzuje mé přesvědčení, uvedené u vašeho minulého článku. Babiš stále hledá nové voliče a snaží se tedy říkat, co kdo chce slyšet. Jediné na co zapomíná, že přemýšlivější část obyvatelstva se jen tak oblbnout populistickými prohlášeními, nenechá.

+8/−1
7.12.2019 9:54

J80o85s63e90f 82K33o31r94e98j69s 5789418298655

Ano, je to jeho styl politiky, funguje jako klasický obchod. Zjistí poptávku a pak vše naservíruje do prázdných regálů.

+1/0
7.12.2019 10:09
Foto

J31i13ř81í 30J59i70r75o62u13d24e24k 8176609954794

,,Regály" nejsou prázdné. Spíše až přeplněné. ovšem převážně zbožím s prošlou lhůtou trvanlivosti, a i často nízkou kvalitou;-D

0/0
7.12.2019 18:38

J58a36r98o12s29l33a30v 22K45v11a19p58i89l 9726706464323

Nemyslím si, že jsem do svého komentáře projektoval svá přání. Popsal jsem, co se skutečně stalo a jak si to vykládám. Zeman i Babiš v politické křeči a agonii nepochybně jsou, otázka je, jak dlouho ta agonie bude trvat. To bude záležet právě na tom, kdy si to oni (a lidi kolem nich) uvědomí a kdy to pochopí rozhodující část jejich příznivců. Do té doby se budeme nacházet v absurdní, respektive v téměř psychadelické politické situaci.

Zeman je prezidentem, protože byl těsně zvolen, a Babiš je premiérem, protože ANO vyhrálo volby a do funkce šéfa menšinové vlády podporované komouši ho prosadil právě Zeman. O tom, že by vyhráli i teď, vypovídají pouze různé průzkumy a jak se takové průzkumy dělají, o tom něco vím. O výsledcích rozhoduje to, jak kvalitně jsou vytvořené reprezentativní vzorky respondentů a jak jsou sestavené otázky. Na druhé straně mají výsledky takových výzkumů schopnost stimulovat rozhodování dosti značné části veřejnosti. Když výzkum "ukáže", že by ta a ta strana vyhrála volby, motivuje to řadu lidí, aby se k ní přiklonili.

+2/0
7.12.2019 10:16

D56á94š51a 15S25t98á69r95k95o20v20á 5101860688

Kéž byste měl pravdu. Já se obávám, že souvěrci AB potřebují podstatně znatelnější důkazy, že se AB a jeho skvadra sice odkopou, ale zvládnou být ještě zvoleni na další období. Vám karmaR^

+4/0
7.12.2019 8:17

J19a24r44o12s89l29a14v 29K63v12a79p61i17l 9246686654143

Děkuji. Musím se však zeptat - pravdu v čem? To, co jsem popsal, se skutečně odehrálo a Zeman i Babiš v politické agonii jsou. U nás přece evidentně není standardní politická situace. Otázka je, jak dlouho ta agonie bude trvat.

+2/0
7.12.2019 10:19

K23l50á53r70a 38T49r84n16k31o82v12á 2582364331126

Příznivci AB, ano MZ žádné důkazy nepotřebují, neboť mají morálku nastavenou jinak. Lži a nepravosti jim nevadí, protože dávají přednost jiným hodnotám, které ovšem do slušné společnosti nepatří.

+5/0
7.12.2019 11:46

J34i10r31k88a 80B58r36u43n41n36e89r 4328512239287

Rv

+3/−5
7.12.2019 2:21

J17a88r81o51s53l95a73v 28K64v52a16p62i15l 9226826454603

;-D

+6/0
7.12.2019 9:32
Foto

M52i52r37k15a 88P67a43n24t42l90í27k37o95v22á 1937833798693

Rv

+4/−9
7.12.2019 0:03

J82a50r47o51s59l80a14v 57K70v25a16p30i79l 9366246174853

;-D;-D

+6/−1
7.12.2019 9:48

M89a69r75e79k 82T91r83i20z81u41l36j47a25k 8190506207387

R^ Karma.

Ale obávám se, že to ještě chvilku potrvá.

Viz drobná sekvence z filmu Pelíšky

https://www.youtube.com/watch?v=dDEsj5QEWwY

+6/−2
6.12.2019 21:11

J12a75r76o11s14l85a54v 18K62v85a52p26i84l 9966566684973

Děkuji. Potrvá to nejspíš dost dlouho. Přesně tak dlouho, než ti dva a jejich příznivci pochopí, v jaké situaci se nacházejí. Na druhé straně Babiš hraje už delší čas o všechno.

+4/0
7.12.2019 10:20

D86a96n88i98e17l 70K64o58r75o70u31s 9251434769890

Ti dva škodiči mají k agónii opravdu daleko. Je mi to moc líto, rád bych viděl opak, jenže oni jedním kanálem zalezou a druhým vyskočí.

+9/−2
6.12.2019 19:26

J20a38r25o84s14l20a23v 67K70v92a37p83i30l 9336386244513

Nemyslím si, že mají k agonii daleko, oni v ní jsou. Jak dlouho bude trvat, to je jiná věc.

0/0
7.12.2019 10:21

J50i67ř50í 52S33t40r23á75d69a39l 7498364788470

Ďábel tentokrát asi vypustil strašení děti na Mikuláše a soustředil se na udržování dušiček, které pořád milují nebo aspoň uznávají a obdivují Andreje Babiše. Protože obdiv k tomuto člověku už se vymyká zdravému rozumu. Za to už nemohou snad ani ty koblihy. Přesto voličská základna zůstává neoslabená. Možná je to zkouška od Toho, který je ještě výš než ďábel. Koneckonců někdejší obdiv Slováků k Mečiarovi se v dlouhodobém horizontu taky uplatnil jako zkouška, která se dnes zúročuje. My tou zkouškou asi teprve musíme projít.

+10/−4
6.12.2019 18:40

M41a69r19e49k 93T85r28i53z22u82l86j75a40k 8460776367747

R^R^R^

+3/−1
6.12.2019 23:00

J55a46r92o10s91l36a31v 69K84v91a54p90i44l 9536376304663

Máte pravdu, vymyká se to zdravému rozumu, právě proto jsme v absurdní až psychadelické politické situaci.

+4/0
7.12.2019 10:23

J58o45s88e62f 29S74l56a63v49í95č40e50k 4533466446323

Pokud se něco podle nás vymyká zdravému rozumu, bylo by vhodné se zamyslet nad tím, jestli to, co za zdravý rozum považujeme, má vůbec něco s rozumem společného. Onanie lásku nenahradí.

0/0
7.12.2019 14:54

J61a23r60o33s10l47a68v 26K22v72a26p42i60l 9676906514323

Jistě, zamýšlet se můžete po libosti nad čím chcete a jak dlouho chcete. A pokud skutečně zastáváte názor, že onanie lásku nenahradí, potom milujte a neonanujte.

+1/0
7.12.2019 16:24

J13i25ř20í 76Ř39e66z82n73í35k 4452712813725

Listopad 2018: Bookmakeři tipují, že díky kauze s údajným únosem svého syna na Krym přijde premiér Andrej Babiš o svůj post. Sázková kancelář Tipsport vypsala sázkový kurz 1,5 : 1 na to, že Babiš nebude 1. února předsedou vlády s důvěrou Sněmovny. Kurz 2,38 : 1 je pak vypsán podle serveru iDNES.cz na opačný případ.

Zdroj Parlamentní listy.

Lituji, že jsem si tehdy nesadil na setrvání Babiše ve vládě. Nevíte, jaký je současný kurs na 1. únor 2020?

+4/−1
6.12.2019 18:36
Foto

J54i51ř10í 53J98i30r75o16u15d35e44k 8506939124614

Asi žádný. Ani na únor vítězný;-) Kauza ČP má závěr v nedohlednu s výsledkem nejasným, a závěry z auditu o možném střetu zájmů A.B. jsou dle eurokomisaře očekávány nejdříve ve druhé polovině příštího roku, viz.: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/audit-babis-stret-zajmu-evropska-komise-hahn.A191205_121510_domaci_remy).;-(;-)

+6/0
6.12.2019 18:56

J83a46r16o45s72l58a11v 24K41v17a51p46i31l 9666276734433

Co mají vámi uvedené sázkové kurzy společného s mým textem? Já jsem v něm snad předpovídal, kdy Zeman či Babiš "padnou"?

+3/0
7.12.2019 10:27

J80i50ř89í 53Ř87e19z66n47í51k 4112372183145

Jak dlouho bude politická agonie vládnoucího diumvirátu trvat, záleží na tom, kdy oba dva pochopí svou situaci a kdy jejich příznivcům dojde, že se jejich vůdci opravdu nacházejí v politické agonii. Zeman už je v této chvíli víceméně mimo, ale možná řada stoupenců Andreje Babiše stále ještě doufá, že on ustojí i tuto krizi.

Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738240

0/0
7.12.2019 16:23

J51a93r25o88s70l72a60v 34K74v37a81p92i98l 9386676234333

Když mě citujete, znovu se ptám, zda jste našel, že bych uvedl nějaký časový údaj?

0/0
7.12.2019 16:30
Foto

J69i83ř68í 27J76i59r30o21u92d92e28k 8356159204584

;-) Mýlit se je lidské, tudíž nejste ani Vy výjimkou. Jak moc Vaše ,,hodnocení" i Vaše ,,prognózy" odpovídají skutečnosti, resp. i dále budou odpovídat skutečnosti, a v čem mohou být i omylem, to ovšem ukáže zase až čas;-)

+4/−1
6.12.2019 17:45

J22a14r97o46s93l37a50v 37K12v70a29p25i25l 9266156264673

Mýlit se lidské je. Zbývá se zeptat, proč mi to oznamujete? A ještě na něco se musím dotázat - kde mám v textu nějaké prognózy? Popsal jsem, co se skutečně odehrálo a jak to hodnotím, to ano. A ještě jedna otázka - jak jinak než jako politická agonie byste hodnotil vy zejména Babišovu situaci?

+1/0
7.12.2019 10:46
Foto

J18i83ř87í 13J48i30r82o75u48d39e50k 8606679414554

Jsou dvě roviny. Objektivní a subjektivní. Pokud ona subjektivní je předkládána jako objektivní, může být leccos i jinak. A v textu přiznáváte, že jste se mýlil i ve svém minulém článku v jednom datu, které jste označil za ,,bod zlomu". A dnes argumentujete agonií. Za až agonii by bylo lze považovat např. Sobotkovu demisi/nedemisi. Ale třeba i agonii těch, kteří si sami svrhli Nečase, a i tím se i sami vyšachovali ze hry. Atp., atd.;-)

+2/0
7.12.2019 11:59

J11a75r81o49s26l63a24v 86K75v55a27p88i73l 9886106944763

To jsem přece nenapsal, že jsem se mýlil v jednom datu. Netuším, kde jste to vzal. Moje hodnocení toho, co se skutečně stalo, jistě subjektivní je. Avšak agonie v současnosti reálně existuje, jiná věc je, že to mnoho lidí nechápe, a jiní - například vy - agonii popírají. Máte opravdu pocit, že Babiš normálně vládne, když značnou část času věnuje odrážení útoků a popírání svých problémů?

0/0
7.12.2019 12:07
Foto

J76i23ř19í 47J11i74r33o10u59d26e21k 8606129974604

;-)„Kolem 17. listopadu se to rozsekne“ – článek pod tímto názvem jsem zde uveřejnil koncem letošního června.

Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738240;-) Jinak, útoky neútoky, stále je premierem, nikoli ,,vládcem". To je jistě objektivní hodnocení, že. A v takové pozici, tedy coby premier, je pochopitelně vystavován i ,,různým" útokům. A to vše je ,,patřičně", ba až ,,nezávisle" a i až kontinuálně chrleno do veřejného prostoru. A je více než úsměvné, kolik lidí z toho všeho,,čerpá";-)

+1/0
7.12.2019 13:18

J19a61r83o69s25l39a43v 28K91v29a73p26i71l 9736646854733

To je právě to, že má sice funkci premiéra, ale ve skutečnosti je vůdcem, a to vůdcem mafiánského typu.

0/0
7.12.2019 13:40
Foto

J50i50ř65í 90J64i42r90o38u79d73e91k 8626649694634

Za vůdci mafiám. typu zůstávají mrtví. A to se dělo. V letech devadesátýchRv

+1/0
7.12.2019 14:19

J94a25r90o23s78l48a21v 17K60v83a74p29i19l 9546596834863

No však, vždyť se Babiš také řadí do kategorie lidí, jako byl Mrázek, nebo jako je Krejčíř. Vyšli ze stejných "východisek". A je pikantní, že lidi čekali nápravu po působení kmotrů ODS právě od tohoto člověka.

0/−1
7.12.2019 16:27

M51i56r73o37s57l20a53v 69B29u37č34e10k 6633533101664

Oligarchova situace je hrozná. Má menšinovou vládu, opřenou o extremisty - KSČm, SPD a Skřivánky na niti - ČSSD. Žije z jejich vůle = Je snadno vydiratelný. Paradox k tomu, Hnutí ANO - je Levicové a populo účelové .Pro spojence - Konkurence ... !

Jeho politika pozbývá smyslu. Jediný smysl je = Osobně přežít ! Za 6 let to dotáhl před bránu basy a co hůře, před krach vlastního imperia. Dluh 43 mld. Kč je šílený a banky jsou svými mechanismy povinny ! Zajistit si ochranu toho svého - již vydaného ! Už se děje, jsou odpovědny před svými akcionáři ! Toto je Achilova pata AB ! Zastavení dotací nepřichází do úvahy, stroj by se zadřel. Něco vracet, místo splátky dluhu ? Písek v soukolí ! Naprosto nemožné ... !

A tak se dává do pohybu mechanismus. Jsou pouze 2 ministři za Hnutí ANO - Plaga + Brabec (z Agrofertu). Zbytek byl jmenován - Tedy jemu osobně zavázán ! K. Dostálová jako krásný příklad, tedy slouží. Vznikla neuvěřitelná situace , kdy stát byl občanu ukraden ! Problémy nemá AB, nicméně ČR - Jeho argumentace ! Já se nedívám na AB jako na politika - Dívám se na něj, jako na hazardního hráče - Hraje o ve ! Dříve či později zkrachuje, odejde. Vadí mi, kolik času je opět promarněno k nastartování čehosi užitečného. Na jeho příznivce se dívám s úsměvem - Podobně je měla i KSČ. Taky jim bylo 41 let tvrzeno, že vše kvete a bude lépe. U čápů mohou být veselé vánoce. Co to zase neseš ve džbáně ? No co by ? Trestní stíhání, audit, občanské demonstrace a nároky bankovních věřitelů ! ... :-)

+14/−3
6.12.2019 17:33

M18a55r18e78k 48V94a60l70i12č54e83k 2131589254190

Plus mělo být. Pardon

+4/−1
6.12.2019 18:31

M70i28r41o77s77l28a17v 30B87u43č12e35k 6773903791364

Nic se neděje Marku, já Vám za to dávám plus ! ... :-)

+3/0
6.12.2019 19:02

J82a21r74o19s87l50a38v 77K72v17a78p75i85l 9186976854253

Přesně tak - jediným Babišovým cílem v pozici premiéra je "přežít". Proto se jeví jako těžko uvěřitelné, že to "tolik" lidí nevidí, nebo odmítá vidět a vkládají do něj nějaké naděje.

+1/0
7.12.2019 10:49

A77l18e90š 92N34o67v87á40k 5369111576604

Přání otcem myšlenky. Zatím se perou jen piráti a top09.

+10/0
6.12.2019 17:20

M61i58r44o33s62l13a76v 74B13u43č61e40k 6903493981554

Jen ho kluci podporujte a mne minusujte - Tím jej zcela spolehlivě zničíte ! Dokud bude mít nějakou podporu - nemůže jako starší člověk odejít a začít normálně žít. Může ČR drancovat dále a Vaše daně předávat těm čekajícím bankéřům ! ANO, tak to bude lépe ! ... :-)

+6/−1
6.12.2019 18:05

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS