Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i38l36a43n 62Š65ť63a64s30t35n74ý 8958602425517

R^R^

0/0
14.12.2019 10:09

P74e10t81r 79N42e70d48v69ě31d 5849400458677

Protože je zde zajímavá diskuse, ještě se připojím. Chápu, že se spoustě lidí Babiš a ANO z nějakého důvodu zajídá, ale koukali jste se někdy na seznam, kdo vše pobírá dotace třeba jen ve Vašem okrese? Myslíte si, že pomůže Vaší argumentaci proti ANO a Babišovi, když to budete doplňovat slovy koblihy, hloupější, sekta, střelba do vlastní nohy a další slova v podobných významech? A v těch argumentech bude rozkrádání, kupování voličů, projídání budoucnosti bez toho, že dodáte vysvětlení proč je to špatně a jak to budete dělat Vy a Vaši oblíbení politici? Aby to bylo uvěřitelné? Myslím si , že valná většina z těch 30 % si prostě jen pamatuje, co zde bylo prováděno a nechtějí to zpět. Vzpomeňte si, jak probíhal projev před hlasováním o důvěře. Já bych to shrnul 25 let jsme to tu prznili a vy jste s tím za dva roky nic neudělali.

+2/−4
6.12.2019 8:55

I68v25a63n 87M88a35r15e18k 6934148742

Pane Nedvěde. R^[>-] Na to se ale od "demokratů" asi odpovědi nedočkáte. ;-(

0/−2
6.12.2019 10:03

P25e92t27r 52N51e61d94v42ě92d 5359890298467

Jsem optimista, třeba ano. Snad to však nebude odpověď ve stylu. " no to je každému průměrně vzdělanému člověku jasné"

+1/0
6.12.2019 10:14
Foto

J31o46s26e57f 96K89o74š92í49č10e75k 7411985683870

No ne tak úplně, ale co si budeme povídat.... Hodně záleží, jak se člověku v životě vede. Minulé garnitury (zejména ČSSD, moje strana rodná) nám zajistili legislativu, co poslala milion lidí do exekuce, z korunových částek se staly desetitisícové, takových 600 či 700 tis. lidí je honěných exekutory už trvale - prostě nemají jak se z toho dostat (a ani na to oddlužení nedosáhnou). Tihle lidi mají rodinné příslušníky - takže je tu dopad tak na cca 2-3 miliony lidí - bezprostředně, a okolí to taky vidí, a i když třeba i mají prasečí radost z neštěstí bližního svého, tak je to pro ně pěkné memento. A garantuji vám, že něco takovýho za komunistů nebylo. A lidi to vidí a moc se nedivím, že i toho Babiše skousnou, se všemi jeho parádičkami (no a k té aktuální aféře s evropskými dotacemi - vždyť přece všichni tak nějak očekáváme, že se ty peníze od skopčáků vlastně rozkradou, že - tak co je tady nového pod sluncem, no to mi povězte).

+1/0
6.12.2019 12:06

I65v37a76n 59M17a63r36e89k 6194538372

R^[>-]

0/0
6.12.2019 12:41

P38e58t50r 26N31e47d78v46ě40d 5909440408257

No, tím jste to zahnal do extrémů. I když....:-) ale těch zadlužených je fakt hodně. Nejspíš proto, aby nevypadali jako ti lůzři.

0/0
6.12.2019 13:11
Foto

J53o14s97e82f 92K57o64š84í33č27e82k 7851705623380

Nene, já dělám vymáhání pohledávek a na druhé straně taky zastupuji dlužníky a snažím se jim ten jejich chaos dát dohromady (a velmi často se mi to nezdaří), takže vidím denně, jak se věci mají. Lidi jsou z toho fakt v háji, není jim pomoci. Za těch třicet stříbrných co zaplatili Tomáš Sokol a Pavel Němec a spol. socanům na úplatcích aby měli vymahačské eldorádo jsme pozbyli demokracii. Já být na místě těch postižených tak nenávidím tenhle systém až za hrob, to jak byli lidi poníženi, ospravedlňuje jakoukoliv myslitelnou mstu. Já na jejich místě bych pro tu mstu klidně i zemřel, Bůh by tu nespravedlivost viděl a vyžádal by si činy a já bych nemohl jinak než konat. Takže buďme rádi že nám ti okradení jenom volí Babiše a nemaj voči rudý vztekem tak jako bych je měl já.

0/0
6.12.2019 13:28

P37e76t19r 87N98e56d72v53ě55d 5709620458507

:-):-) no vidíte, můj dojem je ti flustrovaní lidé s dluhy křičí demisi, demisi neb třeba závidí.....samozřejmě s těmi, kteří jsou uvědomělejší , nezávidí, jen prostě dokonale znají zákony a ví že je někdo vinen ještě před soudem. Navíc jsou ještě uraženi jen při pohledu na dvě osoby a stydí se při zahraničním výsměchu

0/0
6.12.2019 13:50
Foto

J64o37s71e22f 33K77o75š23í16č71e14k 7841355543510

Tak ano Babiš je za trotla a Zeman byl vždycky samolibý podivín, a navíc už je fakt za zenitem, není to pěkný pohled, sám si říkám, proč jsme tak neschopní, že něco takového je to nejlepší z nás (zvolili jsme si je, ne že ne). Ale lidé zdupaní exekucemi jsou zoufalí, oni už moc nerozlišují, buď nevolí vůbec a když volí, tak proč ne Okamuru nebo Babiše. Já samozřejmě nesouhlasím s jejich volbou, protože to je kapitulantská volba, ale snažím se ty lidi nějak pochopit. Vidím že to fakt mají v životě těžký, můžeme napsat že se nechali opít koblihou, což možná i ano, ale pravda to tedy celá není. Já žiju uzavřený ve své bublině a tenhle Babišistán mne strašně žere, protože z lidí dělá pitomce a když se tak bude dít dlouho, tak se z lidí nakonec pitomci stanou, protože to je zákon života. A to je cesta do pekel, roky 1939 a 1968 jsou konce takových cest. Sám kroutím hlavou nad tím, kam jsme to dopracovali. Ale nemohu se tvářit, že to všechno přišlo jako blesk z čistého nebe, jen tak bez příčiny. Musím končit, mějte se pěkně a nashledanou.

0/0
6.12.2019 14:16

J86a87n 86P92r69o68v58a41z44n71í86k 7693812503623

To, co říkáte, je důležité, neospravedlňuje to Babiše, ale vnáší to trochu světlo do psychologie jeho voličů. Pokud je někdo ponížen až na dno, skutečně může být reakcí volba největšího vzdoru.

+1/0
6.12.2019 16:49
Foto

J42o38s29e91f 72K10o49š16í71č64e90k 7331515513640

Pokračování, z důvodu přílišné délky příspěvku: Já teď tady provedu malý srovnání stavu v roce 1988 a 2018, ju? Představte si, že chodíte normálka do úřadu nebo do fabriky, děláte za nějakou mírně podprůměrnou mzdu. Akorát že v roce 2018 máte tři čtyři exekuce, což jste za koumoušů mít nemohli, protože úsek výkonu rozhodnutí na soudech byl jen pro parádu, navíc kde se zadlužit, že.... Jinak jste pořád průměrná šedivá myška, nikoho nezajímáte. A teď to porovnání: V roce 1988 jste moc do zahraničí nevyjeli, a v roce 2018 vůbec - jste rádi, že máte na jídlo, zbytek vám vezme exekutor, tak jakýpak cestování. Svoboda domovní - v roce 1988 jste byli šedivá myš, StB na vás zvysoka kašlala, nikdo vám domů nikdy nevlítl, proč taky; v roce 2018 - vykonavatelé od různých exekutorů vám rajzují po bytě, a to i když nejste doma (přivedou si policajta a vylomí vám zámek, víme?). Bydlení - v roce 1988 jste většinou nějaký bydlení třeba i přes pořadník nebo od podniku sehnali a nějak se žilo, v roce 2018 - ten váš byteček z roku 1988 už si před lety prodal exekutor a dlužíte dál, tak ubytovna. - - - Rodinné poměry: v roce 1988, pokud jste nebyli úplný ožrala nebo feťák, vás sociálka nechala na pokoji. 2018 - bydlíte na ubytovně, co si budeme povídat, tam ty podmínky nejsou bůhvíco - a sociálka to vidí, takže se s vámi opakovaně vedou řízení o odebrání děcek a umístění do Klokana, třeba. Někdy to uhrajete, někdy ne. - - - - Shora uvedený stačí, abych kašlal na svobodu vyjadřování a shromažďovací, k čemu by mi byla, protože sice makám od nevidím do nevidím, ale exekuce zhltnou vše nad limit tak, jen abych neumřel hlady, bydlení na ubytovně, děcka pryč, a když je mám, tak řeším jak zaplatit školku, lyžák zapomeňte, jste ten poslední z posledních, systém po vás šlape a dupe vás do země, dupe dupe dupe! Jste ten poslední lúzr a ani vaše děcka nemají budoucnost, zase budou lúzři, už teď mají exekuce. Pokud chodíte volit, proč ne Babiše? Proč ne? On vám nic neudělal... A ostatní to vidí..

+1/0
6.12.2019 12:17
Foto

J45o22s67e84f 59K84o12š14í14č16e91k 7501125393810

Už mi nestačilo místo, moc kecám... - - - Ano, ostatní lidi to vidí, co naši politici z ODS a ČSSD a spol. udělali se společností. A nejsou blbí. A jestli chceme hledat, jak Babiše porazit, tak vězte, že rozhodující pocit tady je ponížení. Příliš mnoho lidí bylo za těch 25 či 30 let poníženo, jejich důstojnost byla krutě pošlapána, a oni nemohou zapomenout. Jen smrt je vysvobodí, ale do té doby budou mít volební právo. Samozřejmě Babiš jednoho dne pomine, ale důvěra v demokracii a volný trh byla velmi poničena a ti lidé budou hledat někoho jiného, kdo by jejich duši ulevil. Proto se střezme toho, kdo přijde po Babišovi. Může být, že budeme na toho popleteného strejdu úplatkáře agrobarona oligarchu vzpomínat se slzou v oku. Tak jako dnes s jistou nostalgií vzpomínáme na Milouše Jakeše.

+1/0
6.12.2019 12:27
Foto

L25e43o84n85t78ý41n84a 85C47h78v31á95t63a51l28o14v22á 1283755856

Bože dobrej, opravdu někdo s nostalgií vzpomíná na Milouše Jakeše? Ptám se vážně, protože to mi vyrazilo dech. Možná někdo, kdo si myslí, že politik má ulevit duši, ale od toho politici opravdu nejsou. Za Milouše museli lidé podvádět, lhát a krást, museli svou duši zahrabat někde hluboko ve sklepě. Proti tomu je život dnes úplná selanka. A ti, kterým dupou exekutoři po zádech, si za to mohou sami, protože požadovali od státu, aby řešil jejich problémy a zapomněli, že kam stát šlápne, sedm let tráva neroste. Tak to je, bylo a bude. Každý svého štěstí strojvedoucím a nejhůř je vždycky těm, kteří požadují dodávku štěstí od státu/politiků.

0/0
7.12.2019 0:53
Foto

J37o83s79e46f 57K36o45š78í88č43e28k 7331715853780

Jakeš byl od pohledu neškodný blb. Na druhé půlce 80. let bylo zjevné to, že to nikam nepovede, ale pro žití osobního života to byl příjemně nenáročný čas. Spousta obyčejných lidí na to dobu dost nostalgicky vzpomíná. Samozřejmě podle toho nelze nic moc usuzovat, protože lze říct, že i za Hitlera byli lidi spokojení, zvlášť ti co dělali v Kolbence či ve Škodovce, v první půli války určitě. On totiž pocit osobní spokojenosti je pro člověka rozhodující. A když máte volit mezi tím, být drcený exekucemi a žít v demokracii anebo makat pro Hitlera a být v pohodě, hádejte cosi lidi vyberou (a zvlášť když noviny líčí pana Hitlera v příznivém světle)? A z tohoto úhlu pohledu je pan Babiš vlastně dobrá volba, co myslíte?

0/0
7.12.2019 2:18
Foto

L22e91o66n64t26ý65n89a 70C31h18v66á96t90a84l39o16v23á 1283585446

Jistě, on Hitler byl od pohledu taky takový neškodný blb, oni vlastně takoví byli nejen od pohledu, bohužel těmhle neškodným blbům vložili hlupáci, kteří si neviděli na špičku nosu do rukou takovou moc, že na to doplatila obrovská masa lidí.

V druhé půlce 80. bylo žití osobního života příjemně nenáročným časem tak možná v Německu nebo v Rakousku a nepochybně v USA, ale rozhodně ne v Československu. Příjemný čas to byl jen ve srovnání s předchozími podmínkami. Ve srovnání s tehdejším civilizovaným světem ani omylem. Lidé nejsou spokojeni kdykoliv, jen jsou nastaveni, tak že jsou schopni přežít a přizpůsobit se.

Proč je člověk drcený exekucemi? To nespadlo samo z nebe, dílem za to může stát, respektive zákony, například děti, které mají exekuci, protože v deseti neplatili odvoz odpadu, nebo povinné zdravotní pojištění ve výši asi 1400 Kč pro osoby bez zdanitelných příjmů, apod., a ten zbytek jde na úkor toho, že lidé spoléhají na to, že se o ně někdo postará. Tihle vždy volí někoho, kdo jim naslibuje, že se o ně bude starat a nechápou, že se o ně nikdy nikdo starat nebude. Když dají státu do ruky klacek v podobě starosti o lidi, mohou vsadit vlastní ledvinu na to, že se bude starat jen o vybrané a na to vždy doplatí ti nejchudší. Ty opentlí, že zvýší výběr daní od těch hnusných podnikatelů a oni nikdy nepochopí, že to vždy musí zaplatit oni, a tak by se dalo pokračovat, ale je to vlastně zbytečné.

0/0
7.12.2019 23:56
Foto

J67o17s49e16f 88K97o66š62í74č92e52k 7831705843620

V zásadě souhlas.

0/0
9.12.2019 19:10
Foto

L86e55o38n14t63ý29n26a 81C54h72v95á38t65a70l83o82v65á 1643455716

To je zajímavá myšlenka, jaké přesně vysvětlení potřebujete k projídání budoucnosti? Ještě zajímavější je v kontextu Babišových prohlášení, cumbajšpíl povedu stát jako firmu. Zkuste hádat a můžete třikrát, co se stane s firmou, která projídá svou budoucnost. Už se mlha zvedá nebo ještě ne?

0/0
7.12.2019 0:57
Foto

J32o93s98e12f 50K72o47š85í59č32e14k 7201455563340

Lidi víceméně kašlou na to, co bude po vánocích, tak co by se starali o projídání budoucnosti. To je navíc relativní pojem a věc náhledu, a na takový filosofie je fakt málokdo zvědavý. Babiš lidem přidal na důchodech a hlavně jim to nezapomíná pravidelně připomínat a vnadit je na další zvýšení, tak proč přemýšlet o nějakém abstraktním projídání budoucnosti. V novinách psali, že je líp, tak co tady furt šaškujete..... (samozřejmě máte pravdu, ale ta nikoho nezajímá).

0/0
7.12.2019 2:31

P51e92t12r 75N89e93d20v21ě50d 5279230838957

Milá paní, Vaše slova jsou přesně to o čem jsem psal. Jste si jistá, že projídáme svou budoucnost, neb jste nejspíš makroekonomka, nebo věříte skálopevně slovům, které slyšíme z úst opozičních poslanců. Jenže jste mi zase nic nevysvětlila a používáte přesně výrazivo, které se dá přeložit jste blb, neboť to nechápete a já jsem zcela na výši, protože jsem vás trochu zesměšnila.

Takže ne, mlha se nezvedá. Ze stran obránců demokracie a od jejich příznivců neustále slyším, že řídít stát není o samé jako řídít firmu. Vzhledem k tomu, že jste se pasovali na tu vzdělanější, inteligentnější, mladší, uvědomělejší a vůbec schopnější a lepší část obyvatelstva ČR mě udivuje přirovnání co se stane s firmou? Zvláštní.

Vzhledem k tomu, že se mlha stále nezvedá, vysvětlete mi Prosím toto? Budoucnost ČR, se tedy projídá až od dluhu 1,7 bilionu? Do této částky to tedy bylo vše v cajku? Podle Vás a s Vámi obdobně smýšlejících lidí asi ano. Do dosažení této částky jsme si mohli tedy dovolit ozvučovat summitu tak , že škodu vyčíslíme skoro na miliardu? Proto jsme mohli kupovat nejdražší a nejhůř vybavené pandury? Nebo nejdražší a do bojových zón neschopné letět Casy? Proto se stavěli drahé dálnice, proto se uzavíraly nevypověditelné smlouvy, proto se prodalo kde co? Proto aby to doplatil vždy ten poslední, nejslabší? A k Vaši otázce, firma, která v době, kdy se vcelku daří nebude nějak vylepšovat podmínky svých zaměstnanců, tak ta brzo skončí bez nich. Firma, která bude šetřit a zvyšovat jen zisk majitele ? Ta je ta správná? Kapitalistická? Ano, tohle je ode zdi ke zdi jak určitě namítnete. Stručná otázka na závěr, když je dnes vše špatně, bylo to co se snaží nacpat zpět naprosto v pořádku? Když tomu tak fandíte?

0/0
7.12.2019 9:32
Foto

L20e56o79n60t76ý84n59a 46C82h89v27á13t95a22l71o19v25á 1703855716

Jsem si jistá, že projídáme budoucnost, protože se rozhazují peníze za věci, které nic nepřinesou.

Když někdo řídí svou firmu, může si ji řídit po svém, když někdo řídí stát, jen správcem cizího majetku. Občané mají jiné postavení, než zaměstnanci, občané jsou ti, kteří ze svých vydělaných peněz platí provoz státu. Naopak zaměstnanci pobírají plat a tak by se dalo pokračovat.

Pokud firma nebude zvyšovat svůj zisk, skončí, zaměstnanci budou na ulici, atd. Kapitalismus je nejvýhodnější úplně pro všechny.

0/0
7.12.2019 23:38

P68e18t92r 70N53e34d30v14ě80d 5259150408257

Skvělé, skoro bych Vám i uvěřil.

Jaké peníze jsou rouhazovány tak, že nic nepřinesou? A firma musí vždy zvyšovat svůj zisk? To je fakt, až dojde objem peněz, dotisknou se další.

A že je kapitalismus nejvýhodnější pro všechny? Myslíte i pro tu polovinu národa, která nedosáhne na tzv. Průměrnou mzdu? Ta polovina národa, která vždy doplatí na to, když si firmy a jejich majitelé zvyšují zisky?

Kde jsou odpovědi na mé otázky v předchozím příspěvku?

0/0
8.12.2019 8:58
Foto

L66e35o82n47t53ý72n62a 65C16h48v96á88t13a79l78o48v34á 1773585146

Peníze přinášejí například investice do budování infrastruktury, apod.

Až polovina národa dosáhne na průměrnou mzdu, už to nebude průměrná mzda. Zajímavější by byl medián mzdy, s tím se nepřekvapivě nikde neoperuje.

Platí jednoduchá zásada, když se daří dobře nejbohatším, vždy se daří dobře i těm chudým, respektive všem se daří čím dál tím lépe. Odpověď na Vaši otázku je jednoduchá, za minulého režimu, na tom byli všichni špatně a v souhrnu na tom byli všichni výrazně hůř než dnes. Jinými slovy, v kapitalismu jsou výrazně bohatí, ale současně jsou na tom chudí výrazně lépe než v jiných systémech. To není otázka do diskuze, to je fakt. Naopak požadavek abychom na tom byli všichni stejně je cesta do pekel pro všechny.

0/0
8.12.2019 22:57

P90e35t65r 31N58e55d95v68ě53d 5159660328917

Investice do infrastruktury? Máte dojem, že je v současnosti investováno málo? Pohybuji se ve stavebnictví, dnes se odmítají zakázky, není kdo by je dělal. Už jsem jednou vedl tuto diskusi s velkými příznivcem ODS. Krize, Velké investice do dopravní infrastruktury. Kolik lidi se živí na stavbě nějakého úseku dálnice? Třeba za 5 miliard? Kolik se uživí lidí na pozemních stavbách za 5 miliard? Rozdíl bude neuvěřitelný.

A máte pravdu, všichni se stejně mít nemohou, to je opravdu cesta do nikam. To tu bylo 40 let. Zároveň ale nemůžou být rozdíly v platech tak obrovské, aby průměr a medián byl takhle vysoký . Tohle je těžké vyladit. ...

0/0
9.12.2019 6:34
Foto

J30o57s67e98f 56K58o63š47í74č78e14k 7221915153100

Vy jste tady zůstali hrozně dlouho diskutovat (docela obdiv)! Já bych chtěl jen dodat, že životní spokojenost se dle mých zkušeností z 99% odvíjí od 2 faktorů, a to 1) mentální nastavení konkrétního člověka /někdo je nezdolný optimista i za těžkých časů atd./ a 2) funkční sociální interakce /jakože si lidi vypomáhaní např. v rámci širší rodiny či klanu/. Člověk je totiž mentálně nastaven k životu uprostřed skupiny cca 20-30 lidí (tlupa) a pokud v této skupině uspokojí své potřeby (potrava, bezpečí, ostatní biologické požadavky) a v tlupě je autorita, která autoritativně vyřeší případné spory mezi členy skupiny, člověk nic dalšího k životu nepotřebuje a je plně spokojený Tak trochu jako mravenec v rámci většího společenství. A současně, pokud to nemáte, tak vám více peněz, a to ani radikálně více peněz k ničemu lepšímu nepomůže. Proto třeba, a to uvádím s ohledem na moji výměnu názorů s Vámi, Leono, relativní hmotný nedostatek třeba v té druhé půli 80. let nehrál ve spokojenosti většiny lidí významnější roli a proto jeho odstranění po roce 1989 nemohlo ve spokojenosti lidí mnoho znamenat. Relativní hmotný nedostatek byl totiž kompenzován výpomocí v širší rodině či mezi známými a protože spotřebitelský standard byl výrazně nižší než dnes, vlastně se tím vykryl takřka veškerý pociťovaný nedostatek /viz jak se na dědině stavěly rodinné domy výpomocí v rámci širší rodiny/. - - - To co tady píšu je trošku chaotické, ale jistě pochopíte, co tím chci říct. 100% materiální dostatek až nadbytek žádné velké zlepšení člověku nepřináší, mně osobně třeba postačuje nemít žádný extra hlad a mít kolem sebe lidi mé sociální skupiny a mám vše vyřešeno. Peníze v tom pak vlastně nehrají skoro žádnou roli.

0/0
9.12.2019 19:31

R51a55d75e34k 79S73e93m17a 3782868773980

Vážený pane, u nás tahle sekta ANO vládla na radnici (naštěstí] jen 4 roky. Ale co dokázala provést s městským rozpočtem - prostě katastrofa. Neumětelství, arogance, diletantství všude. Kamarádíčků plná radnice. Cyklostezky každá za 20mega (tam, kde byl už předtím chodník), zachranování planety apod. Nyní se občané diví, proč se musejí zvyšovat daně z nemovitosti...

0/0
13.12.2019 18:50

P67e95t43r 24N27e48d31v14ě33d 5299830858137

Milý pane, taky znám starostu z ANO, který by zasloužil nakopat do zadku. Naštěstí není starostou, respektive primátorem mého města.

Zatím jsem slyšel, že daně z nemovitostí porostou v Praze. Ale tam mají poloviční, narozdíl od mého města. Navíc mám zato, že komunální politika je o jménech, spíše než o stranách. Teď tam zřejmě u Vás člověk a lidé z ANO nevládnou, takže je vše skvělé, prosperují ti správní a všichni jsou nadšení?

0/0
14.12.2019 8:57

I79v10a77n 42M60a30r17e10k 6304448732

Voliči AB. si pane v ničem "nerochní" , žijí si svůj život, během třiceti let se už dost vyškolili na to aby poznali kdo a co je zač.

Spíš by se dalo konstatovat, že každý výrok A.Babiše sledujete pouze vy "demokrati" a na tom jste si založili svoji živnost. Ale když vás to baví, proč ne, že?

Takže bojujte, bojujte, protože jen ve vás je naše skvělá budoucnost a světlé řízky, ,pardon zítřky. 8-oR^

+3/−4
6.12.2019 7:26

P41e71t24r 23B43u79r67i41a60n 4251496304358

Pochybuji, že by koblížkáři poznali kdo je zač. To by jinak nevolili nejrozporuplnějšího a nejvyšetřovanějšího privatizéra let devadesátých. Leda že by jim imponovali lháři a přikradači, to potom jo.

+3/−1
6.12.2019 7:54

I56v10a87n 72M30a24r48e75k 6744558462

Opět nervy a invektivy. Ale máte pravdu, to je váš jediný argument, kterým můžete oponovat. . . Na víc se nezmůžete. R^

0/−1
6.12.2019 8:34

P23e72t10r 77B65u42r35i35a33n 4281106834688

V článku máte odkazy jak a co Babiš v devadesátkách privatizoval. Takže argumentů máte do aleluja. Čtěte. Ale vy nechcete. Protože to bolí.

0/0
6.12.2019 12:41

I62v72a72n 13M43a64r77e32k 6104898692

No a kdo z těch jeho předchůdců neprivatizoval ? Též jste tehdy byl vůči nim tak militantní?

0/0
6.12.2019 12:44

P39e16t67r 34B54u87r36i27a98n 4241446764468

Ale Babiš tam je údajně proto, aby s těmi šmejdy a kmotry zatočil a odstavil je od koryt, chápete? To je jako by Rath byl zakladatelem protikorupční komise ČR!

A propó: No a kdo z těch jeho předchůdců neprivatizoval ? Nečas, Sobotka, Klaus...prakticky všichni.

0/0
6.12.2019 13:15

J41a15n 36Š96u48r45c 1661932368249

Pane Marku, světlé zítřky a skvělou budoucnost neustále slibovala jen ta vaše rodná rudá strana. A jak to dopadlo víme všichni. Chápu, že se vám po té totalitě stýská, ale máte smůlu, vy už tady nikdy vládnout nebudete. Těch více než 40 let úplně stačilo.

+3/0
6.12.2019 10:06

I69v85a58n 69M52a74r64e75k 6834668412

"Moje" ? Važte výrazy pane. a laskavě neškatulkujte. Užil jsem si komárů stejně tak dlouho jako kralování" demokratů" v předchozích vládách (a nejen já), takže na vaše politické školení zvědavý nejsem.

Podle čeho jste zjistil, že se mi stýská po totalitě? Tak, jak jsem nemusel tehdejší aparátčíky, nemusím už vůbec nynější "demokrayt" , a o tom to milý pane je. Rv

+1/−1
6.12.2019 10:30

J53a21n 54Š98u18r34c 1131652178319

Chudáku malej, nad vámi by jeden zabrečel jak tady popisujete váš těžký život za komárů a co jste si s nimi užil. A máte pravdu jen díky komárům jste si ten svůj život dost dobře užil.

+3/−1
6.12.2019 10:37

I31v67a46n 15M94a29r21e38k 6724758102

Nervy pane Šurci? A jak je dobrým zvykem "demokratů", pokud se dostanou do úzkých, pohotově přejdou k invektivám? Takže ani Vy jste neporušil vaše zásady. . . . . . A proč překrucujete to, co jsem napsal? Kde jste přišel na ten "těžký život"? No ale nakonec máte i pravdu, to co se dělo po osmašedesátém, se pomalu ale jistě začíná praktikovat i nyní, v tom s vámi souhlasím. R^

0/0
6.12.2019 19:51

R52a56d97e80k 78S33e59m42a 3412818903640

vám tedy nevadí ta mafie firmy ANo? pomalu se rozléza do všech funkcí, volených i nevolených, na všech stupních. najednou nikomu nevadí, že mají stejné papalášské způsoby jako kdysi komunisti, pak ODS, pak ČSSD ???

0/0
13.12.2019 18:53

F91i42l95i12p 92V82r38a44c71o68v77s63k90ý 8390587241120

Je to tak, karma...R^

+3/0
6.12.2019 7:18

J41a20n 43P71r42o30v48a74z91n31í73k 7513392873703

R^ Dobrý článek, i kdyby hnul jedním jediným voličem toho pána, stál za to. A kdyby nehnul, tak za to stál stejně.

+11/−1
6.12.2019 1:27

P43e21t21r 90B75u65r13i97a46n 4601266484668

;-D dík

0/0
6.12.2019 2:23
Foto

L75e44o83n11t31ý47n29a 32C70h93v31á20t71a19l85o15v82á 1973435526

Myslím, že voliči AB už se dostali do situace, že nemohou jinak, protože by museli sami sobě přiznat, že se střelili do vlastní nohy a to i přesto, že je na to všichni kolem upozorňovali. Dejme tomu při prvních volbách, před druhými mohli říct, zvoral jsem to a už nikdy. Ale teď? Není tak snadné jít za roh a nafackovat sám sobě, navíc je tu riziko, že jim bude zle pokaždé, když se uvidí v zrcadle, třeba každé ráno při holení. Možná jediné co by mohli říct je, že se fatálně mýlíte v tom, že jim teče marmeláda z koblihy po bradě. To tedy rozhodně ne, protože tyto koblihy jsou stejné jako nejmenované párky, oba výrobky obsahují zhruba stejné množství mouky, masa nebo marmelády jen stopové množství. ;-)

+9/0
6.12.2019 0:22

P79e48t82r 58B98u89r38i79a92n 4941156654858

Dobře jste to vystihla.:-)

+1/0
6.12.2019 2:24
Foto

J63o72s69e82f 54K29o67š93í49č32e48k 7111145703810

Pane Buriane, to jsou hrozný články, to co plodíte. Koho to zajímá? Jste ještě horší než já, a to je co říct. Už dávno mi tu lidi říkají, že mám psát o zvířátkách, že mi to bude slušet víc. A o Vás to platí dvakrát tolik. Proč pořád otravujete lidi hrabáním se ve starých věcech? Předvolební sliby byly napsaný pro dobu před těmi konkrétními volbami, a teď už je po volbách, tak proč o tom píšete? Jestli chcete udělat něco pro lidi tak jako to umí pan Babiš, tak zorganizujte pořádnou petici za zvýšení důchodů, ať je to na těch 70% ze mzdy, jak to všude vypisujete. Nasazováním oslí hlavy panu Babišovi se ty důchody samy nezvýší. I když si určitě myslíte že ano, protože Vy si určitě myslíte, že se ty důchody zvýší samy od sebe. Ale ať si myslíte cokoliv co se Vám v té Vaší popletené hlavičce vylíhne, tak důchody zvýší pan Babiš. A Vy si můžete vzteky třeba puknout. - - - - -- Hey lidi pojďme si navzájem psát repliky tohodle druhu, prostě ptákoviny, kdo vymyslí lepší, klidně můžeme používat Bábův slovník a tak, prostě ať se pobavíme. Bába na nás stejně kašle, ale my se zasmějeme a budeme veselí, potože je to lepší než se furt vztekat!

+2/−8
5.12.2019 21:35

P15e63t93r 80B77u65r17i76a53n 4541316384528

Nechápu to, nerozumím tomu, nevím o co vám jde. Asi účelovka. Já tady mám svoje čísla. Jen se podívejte na toho zloděje zlodějskýho Kalouska. A ODS. Nic nám tady nepřipravila. To my všechno zvýšili. Důchody, přidání důchodcům, důchody, anebo třeba důchody jsme zvýšili o devět stovák. Tak o co vám jde? O antiBabiš?

+10/−1
5.12.2019 21:42
Foto

J23o65s84e39f 57K50o88š64í65č46e88k 7571205133770

Tak to je kvalitní výkop.....:-) Ale co Vy to tady jako povídáte, žvaníte, kradete a nemakáte. Blábolení to je. Žvanírna. Je to všechno kampaň, žvaníte, miliardy, biliárdy jste ukradl a teď žvaníte a myslíte si že to nevíme, bláboly prostě. My na rozdíl od Vás investujeme do lidí. Co Vy jste udělal pro lidi jako. Biliáry jste ukradl, kolik biliárd a pak mají být důchody. Ale to skončilo jako. My jsme na to zaklekli a bude líp. Můžete si blábolit co chcete, my být úspěšný vláda my investovat do lidí, ne jak politici blábolit a kradli, biliárdy, 30 šedesát třista z místa biliárd.... Kampáň!!! - - - Hey mne to už přestalo bavit, mě už ani netěší toho polomozka parodovat. Už toho nechám, musím si odpočinout.....:-( Mějte se pěkně a nashledanou zase někdy;-D

+4/−3
5.12.2019 22:34

P43e21t75r 92B36u44r97i24a38n 4961876424188

Právě jsem vymyslel truc akci proti Chvilkařům. V době jejich demošky na Václaváku uspořádám v okolních ulicích všeobecnou koblížkovou bitvu.

0/0
5.12.2019 22:38
Foto

J50o40s39e40f 62K82o64š91í81č59e46k 7471335923570

Jo kdyby měl Bába charakter tak naveze náklaďáky koblih. Anebo by mohl dodat ty koblížky co zbývají po koníčku mladé Kellnerové? Bylo by to jak ve vzláštní škole, jak to říkal Forrest Gump - ječeli bysme jak paviáni a házeli po sobě ho...ma;-D

+2/0
5.12.2019 22:45
Foto

J52o89s13e44f 53K41o83š27í20č33e24k 7241265763510

Bomba diskuse. Teď vidím že můj první legračně-ironický příspěvek má mínus 8 doporučení, přitom je nemlich stejný jako ty ostatní, a Burianova odpověď-ptákovina ve stejném duchu (bo on to pochopil oč mi jde, anebo alespoň četl až do konce) má plus 9. - - - - Mám takový pocit, že tady je něco špatně. Tipoval bych si že to bude v hlavičkách!!

+1/0
6.12.2019 10:30
Foto

P30a16v19e58l 33D13v63o33ř65á38k 5529405944870

Ono je ještě moc brzo po ránu. Ranní káva ještě nezačala působit, podobně jako různé pilulky na vzpružení mysli. R^

+1/0
6.12.2019 10:50

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS