Sobota 25. ledna 2020, svátek má Miloš
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 25. ledna 2020 Miloš
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D84a25v97i98d 26R44y77c19h47e41t53s89k37ý 9326131830890

Brecite pekne, ale zruseni uctu AD 2011 u CS mi zabralo asi hodinu a snad 20 podpisu bylo treba. Ve fiu jsem vse vyridil do 5 min a je to jedina banka kde vse jednoduse funguje a neotravuji vas.

+16/0
doporučit
4.12.2019 10:59

A68l33e80š 34V72o28n17d68r54á14k 9480556125

Docela by mě zajímalo, které bance dáváte přednost a co kromě popisovaného vám na Fio bance vadilo. Já mám účty u několika bank a upřímně mohu říct, že ani jedna banka není ideální, každá má svoje mouchy a plusy. Navíc to, co vy popisujete jako nedostatek je z mého pohledu výhodou. Když jsem rušil účet v KB, tam mě odstřihli okamžitě, takže jsem se nemohl dostat k elektronickým výpisům a získat alespoň papírový výpis ke dni zrušení byl neskutečný problém. V ČSOB zase zrušili pokladní přepážku, takže manipulace s penězi probíhá u psacího stolu s dalšími čekajícími klienty za zády.

Co se bank týče, člověk prostě nesmí být hnidopych, protože jinak by musel mít banku doma pod polštářem...

+12/0
doporučit
4.12.2019 12:36

J19i35ř33í 82T76e72p10r 4487250615495

Mám účty u více bank a u dvou bank jsem účty i rušil. Běžte si zrušit účet u KB.

To pak budete psát slohové cvičení a ne jen krátký článek.

Zlatá FIO banka.

Technicky musí záznamy o transakcích v databázi zůstat na věky. Nesouhlasili by vypočítávané obraty a zůstatky banky. Je ale možné, že jen anonymizují jméno majitele zrušeného účtu.

+8/0
doporučit
5.12.2019 0:36

V88e79n46d22u71l48a 19S66z51l95a28u52e97r52o26v69á 7932596697428

"Myslím, že kdybych byla i podprůměrným hackerem, nebyl by pro mě problém si s tím poradit. Informací jsem měla dost..."

Nene:-D Prosím, že si tohle nemyslíte...

+6/0
doporučit
4.12.2019 22:27

J67i82r24k57a 76K27u37z82e86l32k50a 9791535438212

Tomu, že rušení účtu nevede k jeho smazání, se snad může divit jen dítě.

+5/0
doporučit
4.12.2019 21:36

M11i79r97e12k 13T18u30r12e14č66e18k 4633882260122

Neni jednodussi nechat na uctu minimum at uz (0Kc nebo 100Kc) a ignorovat ? Po case nepouzivani se z toho stane "dormat" ucet a pravdepodobne se stejne zrusi.

+4/0
doporučit
4.12.2019 9:41

I66v79a41n47a 90P22r61o19v38a83z25n68í86k96o61v16á 3514277542242

Asi byste se měla věnovat tomu, čemu snad rozumíte. Ty informace, které jste slyšela, byste byla schopná nějak využít? Pokud jste někdy ten účet používala, tak byste mohla vědět, že se všechny transakce a změny musí autorizovat, nově i musíte odsouhlasit, že počítač, z kterého jste přihlášená považujete za důvěryhodný. A pokud fyzicky nevlastníte ten telefon, tak vám jsou ty informace k ničemu. A telefonní číslo, mail, jméno ten pán určitě už dal spoustě obchodníků. To jen k té ztrátě identity, o které tady někdo lká.

+3/0
doporučit
8.12.2019 13:30
Foto

M66i85l39a67n 38W11e73l59s67e60r 5252698128541

Velice, opravdu VELICE mi to připomíná mé pondělní rušení účtu v Komerční bance. Trvalo to skoro hodinu. A ještě jsem měl problém, že na účtě byl malý dluh několik desetikorun. Doplatill jsem to na přepážce a utíkal za "mojí" bankéřkou. Ačkoliv jsem měl v KB pouze jeden účet, a ten jsem chtěl zrušit, peníze připsali na účet mé bývalé manželky....... a tak to vrátili, předělali.....A musíme zrušit bankovní kartu (ano přestřihnout), vytisknout a podepsat, zrušit účet, vytisknout a podepsat a zrušit internetové bankovnictví, taky vytisknout a podepsat.

A mezitím mi úřednice několikrát stačila připomenout, jestli bych se nechtěl OBJEDNAT na jiný datum, protože za chvíli má přijít jiný klient.

+3/0
doporučit
4.12.2019 14:56
Foto

J84i58ř66í 91B33e81r26á63n38e25k 8157557236601

Osobní i firemní účet mám u UniCredit Bank ale před časem jsem si z zřídil taky účet u FIO. Nicméně na pobočku jsem kvůli tomu nemusel. Vše proběhlo v pořádku před internet. Až ho nebudu potřebovat, tak určitě to nepůjdu na pobočku rušit, ale nechám tam pár korun nebo pár haléřů a bude to... :-)

+3/0
doporučit
4.12.2019 14:31

J85i22ř93í 95P13ř85i44b38y78l 7676865328615

Je samozřejmé, že vymazat ůčet nelze. Reklamace i po delší době. Dostupnost účtu pro odhlášeného uživatele by měla být zrušena samozřejmě.

+3/0
doporučit
4.12.2019 10:51

J46a48n 36P38a40v19e29l 8153382338346

Neboť hodně cestuji, mám dva pasy (každý na jiném místě) a měl jsem i dvě karty u mBank. Rozhodl jsem se mít třetí u jiné banky a vybral jsem si FIO. Vše řešeno přes internet, pohoda. Pak jsme se rozhodl, že si založím cestovní pojištění na kartě. Hodně cestuju, vyplatí se mi. Mbanka nevýhodné podmínky, FIO výhodné, ale musel bych na pobočku. Z toho jsem pochopil, že FIO je banka, která si na moderní jen hraje. Udělal jsem si další účet u Equa (skutečně moderní banka) a chtěl jsem odejít. To by znamenalo znovu na pobočku. Takže mi u FIO hnije a bude hnít účet, který bude možné někdy zneužít. A musím říct, že dost nesnáším fakt, že zatímco založit účet mohu po internetu, zrušit ho nemohu (ale to asi bude u všech bank)

+3/−2
doporučit
4.12.2019 12:28

E63w25a 98N60o39v25o17t51n87á 1791632647732

Tak ne každý má na to mít učet v bance někomu musí stačit strožok.;-D;-D;-D

+2/0
doporučit
4.12.2019 17:29

P79e41t32r86a 97L35a15c54i83n55o86v32á 9293943984273

Ehmm, moje změna příjmení mě stála TŘI návštěvy pobočky ČS. 1. hlášení změny příjmení (majitele účtu). pro smlouvu, kartu a adresu pro papírové zasílání výpisu (před 10 lety). Úřednice neměla svůj den. Karta s novým jménem přišla asi za týden O.K. Když přišel po 2 měsících už 2. výpis z účtu na staré jméno, volala jsem do ČS, jak dlouho jim ta změna bude trvat. Tam mě ujistili, že žádnou změnu příjmení pro korespondenční účely neevidují a musím přijít znovu. O.K. na druhý pokus jsem byla úspěšná. Po 6 měsících přišla debetní karta na další 3 roky na původní příjmení s příslušným stržením poplatku za vystavení nové debetní karty. Zase volám, že mám jiné příjmení a novou debetní katru již vystavenou a teď mi posílají další se starým příjmením. 3. návštěva a zrušili opakované zasílání platební karty na neplatné příjmení a po 2 urgencích vrátili poplatek za chybně vystavenou debetní kartu. Podotýkám, že jsem měla v ruce od první návštěvy, že jsem změnila příjmení a že žádám o provedení změny ve smlouvě, v korespondenční adrese a na kartě....Rv Už jsem ten účet dávno zrušila a u jiné banky jsem byla 1x při zakládání účtu a ostatní se vyřídí telefonem, mejlem a přes internetbanking.

+2/−1
doporučit
4.12.2019 11:51

V88l35a32d96i94m45í72r 69F36i85b90i86g33e67r 5864651171134

Zajímalo by mne v čem FIO účet nevyhovoval ty mouchy. Ano internetbanking je docela nevzhledný, bankovní aplikace také nic moc ale téměř vše je zdarma a na pobočce jsem neměl nikdy problém. Zaměstnanci byli vždy ochotní a věděli všechno. Oproti tomu u KB na mě úřednice vrhla vražedný pohled a připadal jsem si že ji obtěžuji. Ale je to o lidech to je pravda.

+1/0
doporučit
5.12.2019 8:53

P50e42t82r 23L60o53r77e47n40c 1957132617223

A nemůže si banka sama jaksi v tichosti změnit "všeobecné podmínky", načež náhle jí začnete dlužit na poplatku symbolických 1 Kč, leč přes pospíšilova exekutora 10.000 Kč?

+1/0
doporučit
4.12.2019 21:48

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz