Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B70e89d67ř82i19c97h 37V32e55v38e64r37k25a 4290835431979

...a ještě dodatek: Zde v tomto vlákně:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A191203_737827_blogidnes&vlakno=98803211

jste mě opravdu velmi nechutně napadl - viz následující text, který cituji z toho vašeho příspěvku, pane Petře Hannigu: >>Tím se odkopal a s ním i jeden z jeho ideových souzněnců. Oni totiž bortí vše, čeho jsme si my, i v mládí, vážili. Lásky k rodičům, soudržnosti rodin, úcty k předchozím generacím. Ono je totiž irituje, že v sále byli samí dříve narození. Ono je irituje, že je mi tolik, kolik mi je a že si dovolím se snažit prosadit v politice, (pro ně ta drzost, jako v PADESÁTÝCH letech, kdy mladý byl každý komunista a staří museli držet ústa) ... Díky tomu, jak vychováváte vaše děti k neúctě ke stáří, bych se však ve vašem případě budoucnosti bál.<<

- čili opravdu nechutně jste mě tam napadl - a všechny mé pokusy uvést tyto vaše lživé podpásovky na pravou míru jste tam mazal - viz velké množství smazaných příspěvků v tom vlákně - ponechal jste tam pouze své podpásové útoky na lidi, kteří si "dovolili" s vámi nesouhlasit, pane Hannigu - a pomocí toho vašeho "kouzelného tlačítka" delete jste nepřipustil, aby se tam vámi napadený diskutér mohl bránit. Vy opravdu nevidíte, pane Hannigu, jak neuvěřitelně podpásové toto vaše chování je? Zkuste prosím místo dalšího mazání zapřemýšlet zda se dá pravda zadupat do země tlačítkem "delete" - a zda vaše řeči o tom, jak "vracíte do myslí lidí lásku" nejsou jen prázdnými pokryteckými frázemi člověka, který dělá pravý opak toho, co tímto svým "sladkým" prohlášením říká. A hezký den vám přeji, pane Hannigu.

0/0
18.12.2019 10:12

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P14e54t75r 28H71a53n23n77i55g 5636524485314

Možná, pane Veverko jednou přijdete na to, proč mažu pouze některé Vaše příspěvky, není to nahodilé. Tento jsem nechal, protože tam nebylo to, kvůli čemu příspěvky mažu. (V tom, který jsem smazal to bylo) V tomto příspěvku není nenávist zhmotněná do určitých obratů, které mažu No nechme toho. Dnes jsem viděl v TV film pro pamětníky z roku 1937 Panenství. Hrál v něm herec Bedřich Veverka. Je to Váš předek? Jinak i Vám přeji radostné a požehnané svátky vánoční.

0/−1
20.12.2019 14:51

B62e70d93ř55i89c62h 43V80e84v91e28r25k52a 4530265601709

>>Je to Váš předek?<<

Na takovéto otázky vám odpovím až poté,co přestanete dlouhodobě mazat mé příspěvky.

>>No nechme toho.<<

Ne,opravdu "toho nemohu nechat" - opět jste smazal můj příspěvek nikoli proto,že by byl napsán "neslušně" - ale proto,že poukazoval na některé vaše vlastnosti,které zcela evidentně jsou tak nehezké,že se ani vám samotnému patrně nelíbí natolik,že nechcete,aby zde byly veřejně prezentovány. Ale to opravdu není problém toho příspěvku - ale člověka,který se tímto způsobem chová - a když je na toto jeho chování poukázáno,zachová se jako někdo,kdo za svůj vzhled viní (a proto i rozbije) zrcadlo - a nikoli např. to,že se nevkusně oblékl.

>>Možná, pane Veverko jednou přijdete na to, proč mažu pouze některé Vaše příspěvky, není to nahodilé.<<

Ne,opravdu to není nahodilé. Mažete ty z mých příspěvků,ve kterých jsou obzvláště dobře ukázány ty některé vaše opravdu nehezké vlastnosti - a protože si těch svých nehezkých vlastností jste zřejmě velmi dobře vědom,ani trochu se vám nelíbí,když na ně někdo veřejně poukáže.

>>nenávist zhmotněná do určitých obratů, které mažu<<

Opravdu bych se rád dozvěděl,které "obraty" máte konkrétně na mysli. Jediná slova,která jsem v tom příspěvku použil a jsou tak trochu "expresivnější", jsou slova "milostivě" a "fiasko" - opravdu chcete říct,že jste ten naposledy smazaný příspěvek smazal kvůli nim? Ne,tomu opravdu nevěřím,že byste toto mohl myslet vážně,že byste byl tak "útlocitný",že byste použití takovýchto slov považoval za důvod smazání příspěvku. Pak ale ovšem zbývá jen to již výše naznačené vysvětlení proč mažete - nelíbí se vám,že v souvislosti s vaší osobou poukazuji na ty některé nepěkné skutečnosti. Ale to přece není nic neslušného,poukázat na nepěkné skutečnosti,viďte že ne. A pokud by snad něco z toho nebyla pravda,zcela jistě by to byl důvod k smazání - ale ať ten naposledy smazaný příspěvek čtu sebevíckrát, nic,co je zřejmá pravda v něm nevidím. Vy ano? Pokud ano,můžete zde na to,co považujete za lež,poukázat:

0/0
20.12.2019 18:33

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P97e94t56r 82H73a17n71n92i97g 5456544155624

nepřišel jste na to, protože jste tak zaslepený nenávistí, že Vám schází zcela normální úsudek

+1/0
20.12.2019 20:44

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P44e84t83r 33H74a92n43n68i38g 5306984265284

Vy se pouštíte tak vehementně do mě a zcela jistě i do jiných blogerů, kteří nesdílejí Váš pohled na svět, že se dokonce bojíte napsat, zda někdo s Vaším jménem byl Váš předek. To je ovšem zbabělost v podstatě anonyma.

0/0
20.12.2019 20:46

B57e12d29ř98i95c26h 84V65e56v90e47r88k62a 4310625911269

>>Vy se pouštíte tak vehementně do mě a zcela jistě i do jiných blogerů, kteří nesdílejí Váš pohled na svět<<

Pletete si diskusi s pochlebováním, pane Hannigu. Když s něčím nesouhlasím, napíšu s čím - a proč. A opravdu nemohu za to, že zrovna ve vašem případě je toho docela hodně a nesouhlasím s vámi opravdu zásadně. Ale nesouhlasit neznamená "nenávidět". Mé příspěvky jsou naprosto slušné - a jediné, co se vám na nich může nelíbit je to, že si jste moc dobře vědom toho, že vám chybí protiargumenty - a proto mažete. A pokud se domníváte, že to takhle není, pořád máte příležitost místo smazání toho inkriminovaného příspěvku napsat, co KONKRÉTNĚ máte na mysli a co konkrétně mi vytýkáte - a přestat se vymlouvat, že jsem "na to nepřišel, protože jsem zaslepený nenávistí". Ne, pane Hannigu - já opravdu nejsem zaslepený nenávistí - pouze mám věci, o kterých píšu, docela utříděné - a ve vašem případě jsem jen zřejmě "udeřil hřebíček na hlavičku".

>>se dokonce bojíte napsat, zda někdo s Vaším jménem byl Váš předek<<

Ne, to se opravdu nebojím. Pouze jsem se vám snažil naznačit, že na to, abych vám odpovídal na dotazy tohoto typu, musel byste si to alespoň trochu "zasloužit" - v tomto konkrétním případě přestat tak neslušně mazat ty mé naprosto slušné a nade vši pochybnost žádná diskusní pravidla neporušující příspěvky. Až pane Hannigu, začnete zase normálně diskutovat - a nikoli "z pozice síly" mazat pravdivé příspěvky, které vás staví do ne příliš hezkého světla - čili až budete nějakou delší dobu schopen normální diskuse a nebudete si "muset" pomáhat tím vaším neospravedlnitelným mazáním, rád vám pak odpovím na jakoukoli vaši zvídavou otázku, včetně toho, kdo je či není můj příbuzný. Do té doby se ale nezlobte, že člověku, který mi maže téměř každý druhý příspěvek, opravdu nebudu na otázky tohoto typu odpovídat. ...pokračování ve vlákně...

0/0
22.12.2019 18:37

B88e74d31ř57i43c40h 28V77e32v27e12r68k73a 4560655541549

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) : ... Nejdříve se totiž musíte začít chovat zde v diskusi slušně - a teprve pak, až se tak dlouhodobě budete chovat, se budete moct "pohoršovat" nad tím, že jsem vám na něco neodpověděl (což se ovšem nestane, když mě nebudete mazat). A schválně - zkuste si prosím zrekapitulovat posledních několik měsíců zde v diskusích - a zkuste odhadnout kolik mých zcela konkrétních otázek na vás, jste naprosto ignoroval - a ani jste se (na rozdíl teď naposledy ode mě) neobtěžoval s tím vysvětlit proč. Prostě člověk se vás na něco slušně zeptal - a vy jste pak téměř vždy "mlčel jako hrob". A vy teď máte tu drzost se pozastavovat nad tím, že jsem vám neodpověděl na jednu jedinou konkrétní otázku - a ještě z toho vyvozovat cosi o "anonymovi"? Ne, pane Hannigu. Nejdříve přestaňte mazat (a tím se konečně začnete chovat diskusně slušně) - a teprve pak si zasloužíte odpověď na vaši otázku. A vaše "dedukce" o něčí "zbabělosti" si laskavě "strčte za klobouk". Nicméně pokud na té "zbabělosti" trváte - OK, klidně si trvejte. Ale pokud je můj odhad správný a vy jste zde v diskusích ignoroval zhruba sto mých obdobných otázek, vy pak byste byl zbabělec zhruba stokrát větší. Ale je to samozřejmě nesmysl, psát v této souvislosti o "zbabělosti". Obzvlášť v mém případě - když vy mi teď zde mažete téměř každý druhý příspěvek - a nestydíte se mě za této situace na něco (cokoliv) zeptat - a ještě se "pohoršujete" nad tím, že jsem vám ochoten odpovědět až poté, co mé příspěvky mazat přestanete. Popřemýšlejte prosím nad tím, pane Hannigu - než zase příště sáhnete po tlačítku "delete". Děkuji.

0/0
22.12.2019 18:38

P24e89t78r 46S57k88á77c78e37l 6924859859

Nejlepším řešením, tedy výchozím řešením ze slepé uličky bude, když pan Veverka si založí svůj blog. Jak jste koneckonců jemu navrhoval. Tedy pokud nemá strach z diskutérů pod jeho články....

0/0
27.12.2019 0:43

B40e21d15ř46i14c20h 51V95e14v23e70r10k30a 4730985811959

>>když pan Veverka si založí svůj blog<<

Proč bych to měl dělat? - pokud se chci vyjádřit k blogu pana Hanniga, je nejpřirozenější a nejpřehlednější to udělat přímo v diskusi pod tím blogem.

>>Tedy pokud nemá strach z diskutérů pod jeho články<<

Strach z diskutérů opravdu nemám. Na rozdíl od "udatných" diskutérů, kteří na mé příspěvky nemají protiargumenty a vykazují mě proto z diskusí, ve kterých by nejraději jen prázdně tlachali a poplácávali neúspěšné politiky po ramenou, jak jsou "skvělí".

Koneckonců - v diskusi pod novým blogem napsal pan Hannig toto: >>B. Veverku budu mazat. Není tu vítaný.<< - čili opravdu to nejsem já, kdo by měl "strach z diskutérů". Spíše bych řekl, že strach z diskutérů má ten, kdo maže kritické (ale slušné) příspěvky - a vykazuje nepohodlné (ale slušné) diskutující z diskusí pod svými blogy tím, že o nich píše, že v jeho diskusích "nejsou vítáni". Jako pan Hannig, například. Takže, pane Skácele, tu radost vám neudělám - a i nadále budu na blogy pana Hanniga reagovat v diskusích přímo pod těmi blogy. A pokud budu i nadále panem Hannigem mazán a pan Hannig bude o mě psát, že v jeho diskusích "nejsem vítán" - pak bude nade vši pochybnost právě pan Hannig ukazovat, že to je on, kdo má strach z diskutérů pod jeho články. A vám pane Skácele, děkuji, že jste tak bezelstně upozornil na to, kdo má ve skutečnosti strach z diskutujících. Ne, já to rozhodně nejsem. Spíše vy - a hlavně pan Hannig.

0/0
13.1.2020 13:36

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P82e43t80r 44H17a16n71n23i78g 5416854535784

Skutečně už nechci s B.V. komunikovat. proto jsem smazal jeho přípěvek

0/−1
13.12.2019 16:57

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P15e47t42r 91H91a15n95n31i68g 5466244575504

Nechci se už vracet k těm příspěvkům B.V. , proto jsem je smazal, právě tak, jako ten paní Filipové, na který B.V. neustále poukazoval. Takže jsem smazal příspěvek paní Filipové, aby už s tím B.V. přestal, ale zdá se, že ani to B.V nestačí a stále pokračuje. Asi mě chce vyprovokovat k nějakém více expresivnějšímu vyjádření vůči jeho osobě. Ale to se mu nepovede. Takže v tuto chvíli už asi nikdo tento článek, ani diskuzi číst nebude, neboť je to článek starší jednoho týdne a na tapetě jsou nové záležitosti, tak, pokud nebudou nějaké expresivní příspěvky od něj, tak to nechám bez povšimnutí. Však mi také naši členové píší, ať se jím nezabývám a připomínají mi rčení, že "orel much nelapá"

0/−1
12.12.2019 14:20

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

D10a29v77i25d 83W88i95l81t54s58c14h 5519324144429

Stačil mi tak první odstavec, abych si uvědomil váš velice omezený pohled a konstatování, dle kterého se dá odvodit, že všechny české holky jsou jen zlatokopky. Ne, vy obyčejných a hlavně mladých lidech nemáte sebemenší zdání. Vyražte mezi ně někdy prosím ...

+1/−1
7.12.2019 20:44

J33i34n77d64ř52i35c18h 32Ž67a37l80u93d85e74k 8235954661851

No to vám teda stačí opravdu málo a vaše "uvědomění si" pouze svědčí o vašem omezeném pohledu. Ostatně takový zjednodušený náhled není u dnešní mladé generace nikterak překvapivý. Občas mezi ně totiž někdy vyrazím a je mi z toho všelijak.

0/−2
8.12.2019 11:45

P66e15t52r 44S62k57á96c57e95l 6604879389

Souhlas. Měli bychom se začít bát (spolu se Starými Římany) čtenáře jedné knihy....

0/0
10.12.2019 23:13

B50e69d10ř62i96c43h 67V59e14v24e91r95k19a 4870125941199

Tak tu "jednu knihu" přestaňte číst, ať se nemusíte sám sebe bát.

0/−1
11.12.2019 10:36
Foto

P17e40t62r 46H64a64n97n89i88g 5706304665944

B.V. Smazal jsem ten příspěvek, na který stále reagujete (s tím Vendou)

+1/0
11.12.2019 18:16

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P38e57t44r 39H86a21n92n32i76g 5786384165814

Tak jsem si přečetl nové příspěvky pod diskuzí. Za jeden příspěvek musím poděkovat BV a to, že vložil do diskuze odkaz na mou píseň Domů k mámě z mého vystoupení v Novém Meste nad Váhom (je mi stále líto rozpadu Československa). Tím se odkopal a s ním i jeden z jeho ideových souzněnců. Oni totiž bortí vše, čeho jsme si my, i v mládí, vážili. Lásky k rodičům, soudržnosti rodin, úcty k předchozím generacím. Ono je totiž irituje, že v sále byli samí dříve narození. Ono je irituje, že je mi tolik, kolik mi je a že si dovolím se snažit prosadit v politice, (pro ně ta drzost, jako v PADESÁTÝCH letech, kdy mladý byl každý komunista a staří museli držet ústa). Takže, já jsem hrdý na svou píseň, kterou jsem napsal už v roce 1987 pro svou maminku. Chci se zastávat právě té generace, nad kterou vy ohrnujete nosem a nejraději byste se jí zbavili, aby vám nebránila v rozletu, aniž si uvědomujete, že i vy budete jednou v našich letech. Díky tomu, jak vychováváte vaše děti k neúctě ke stáří, bych se však ve vašem případě budoucnosti bál. A teď to hlavní, proto přes mnohá úskalí a nevděčnosti jsem se vrhl do politiky, s kterou mám jenom výdaje a nepříjemnosti, abych vrátil do myslí lidí lásku k rodičům a k životu (jsem proti euthanázii a potratům), abych upozornil na to, že dřív se cenila moudrost a ne jenom peníze a ovládání technických novinek. A abych a to v první řadě neměl nenávist napsanou na svém štítě, ale naopak porozumění (a teď něco napíšu zcela nemoderního) mezi národy a lidmi. A hlavně, nechci válku, ke které se bohužel díky zbabělosti a přetvářky politiků, chamtivostí zbrojařských firem, slepotě a hluchotě lidstva, nenávistí ukotvených v některých náboženství, schyluje.

+3/−1
7.12.2019 10:16
Foto

P52e23t56r 34H74a54n12n47i88g 5296354905854

Nejenom písně, beat, rock, pop i country, ale i hudba vážná, kterou jsem vystudoval (varhany, dirigování, kompozice) byly mou doménou. Zde záznam z koncertu ve Dvořákově síni Domu umělců mé symfonie pro tři syntezátory, šest hráčů na bicí a velký orchestr. Mimochodem jedním z hráčů na synt. byl Michael Kocáb,hr. Symf. orch. hl. m. Prahy FOK dir. Mario Klemens https://www.youtube.com/watch?v=gd-00fyPmYs&t=278s

+2/0
7.12.2019 10:22

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

V14i12k72t18o71r 46N91á19r85o44ž60n79ý 3109902118

Dle mého názoru si to vykládáte špatně. Není problém v tom , že jde o vyjádření úcty k mámě , není problém v tom , že v sále sedí dříve narození. O to vůbec nejde. Jde tak nějak o celkovou úroveň té písně. Na toto téma českoslovenští textaři a skladatelé toho v minulosti napsali dost a dost. Většina zpěváků má nějakou takovou píseň ve svém repertoáru. Ale nic z toho není tak šílené, jako toto. Sorry , ale je to tak. Kdyby to alespoň zpíval někdo jiný a bylo to jinak zaranžované , bylo by to o něco lepší.... Ti muzikanti kolem vás také připomínají spíše šašky , než muzikantské profíky

+1/−1
7.12.2019 22:01
Foto

P86e40t61r 33H40a82n22n84i42g 5636944745644

Obávám se, že neznáte asi celé mé tvůrčí období, abyste vytrženě z konceptu hodnotil tuto píseň. Ti muzikanti je slovenská profesionální kapela, kteří doprovází různé zpěváky, podle potřeby, kteří vystupují v klubu Blue Note. Jinak na tomto záznamu je aranžmá z nové doby. Originální aranžmá je z roku 1987 a najdete je na You tube (CD Láska na první pohled), kde tuto píseň se mnou zpívá ještě vynikající zpěvačka Marta Stravová, která bohužel předčasně zemřela ve velmi mladém věku. Proto tu písničku zpívám sám. Pokud chcete hodnotit mé dílo, tak si pusťte Město Er (Framus Five a Michal Prokop) rok vzniku 1970, aranžmá je mé, či mou Symfonii https://www.youtube.com/watch?v=gd-00fyPmYs&t=278s nebo mé rockové období Petr Hannig 1968 - 1973, nebo v mém oddíle na Youtube. Musíte si uvědomit, že jsem působil v mladém věku jako juniorproducerv Londýně, kde mi bylo vštěpováno, že nejdůležitější na muzice je to, aby se to líbilo lidem a ne jiným muzikantům. Mé největší hity, když ještě fungovaly singly jako lakmusový papírek pro alba, byly na A stranu vybírány tak, že jsem je přehrál muzikantům v kapele a to, co se jim líbilo jsem dal na B stranu a to, nad čím ohrnovali nos jsem dal na A stranu a byl z toho hit ve stotisícových kopiích. To, co se líbí muzikantům se většinou nelíbí lidem a naopak. Což je také důsledek toho, že dnes je daleko méně hitů než před třeba 20 lety a více, kdy o nasazování písní rozhodovala vydavatelství a ne sami zpěváci či skupiny

+1/−1
9.12.2019 10:07

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

A57l49e37n18a 48F10i16l90i58p67o16v90á 1244712666779

Pane Hannigu, Vy nevíte že o P. Novotném bylo už dávno známo že je psychicky nemocný a nevzdělaný, že se jeho otec za něj stydí? Nechápu jak se mohl dostat až tak daleko v politice. Takových je tam bohužel dnes víc. Bohužel nemohu zveřejnit na tomto blogu jak se musí změnit dějepis. Já jsem vždy věřila těm, co prožili válku a osvobození. To my dva jsme neprožili a proto známe jen to, co nás učili ve škole. Tenkrát nám o tom moc lhát nemohli, proto že žilo mnoho lidí, kteří si to prožili. O Vlasovcích mi vyprávěl muž, kterému bylo tenkrát 12let a pamatoval si na ně jak jich šest přišlo k nim na Slovensko do domu. Vyprávěl mi jak zavřeli jeho otce, dva bratry a sestru které bylo 8let do stodoly. V domku mohla zůstat jen maminka a jeho sestra, které bylo 15let. Obě znásilnili a vybrali si vše co bylo k jídlu. To mi vyprávěl v roce 1968 a bál se že tak se budou Rusové chovat u nás opět. Jiný muž mi vyprávěl jak Američtí vojáci museli počkat v Plzni na dohodu Němců s Ruskem kdo nás zachrání. Američtí vojáci zatím hráli na harmoniku, zpívali s našimi lidmi písničky a házeli bomby na podniky, které vyráběli zbraně. Zabíjeli České občany, kteří v těch podnicích pracovali. V roce 1945 se Němci dohodli se Stalinem kdo nás zachrání. Západní Evrobu si vybrala Amerika a Východní Evropu Rusko. Podle nich jsme ,,skákali" dokud nás Gorbačov neprodal USA. Proto v Rusku i dnes bohatí mohou platit dolarem a chudí rublem. To mi řekl muž, který mi vyprávěl pravdu o převratu který jsme nazvali SAMETOVOU REVOLUCÍ. Říkal mi, že se nám na západě smějí jak jsme lehce ovladatelný národ. Dnes si na jeho slova pamatuji a uznávám, že měl pravdu. Pan Veverka je zřejmně mladý a lehce ovladatelný muž, který se nechal ovládnout novými lži a snaží se je prosazovat. Musí si ty lži prožít aby pochopil jak se mýlí.

+5/−1
7.12.2019 0:14

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Ř94e54h74o63ř 10K59r58á67l11í59č13e91k 5267401549768

Situace s Novotným a jeho pomníkem vlasovcům mi nápadně připomíná situaci z léta, kdy naopak nějaký ruský komunistický poslanec navrhoval dát status veteránů vojákům z okupace z roku 68. Myslím, že Novotný a onen komunistický poslanec by si klidně mohli potřást rukama za vytahování starých kostlivců že skříně a za politické pozdvižení, které u protistrany vyvolali R^.

+1/−2
6.12.2019 21:59

B70e36d60ř45i17c51h 41V98e83v20e37r71k54a 4420265201559

Myslíte si, pane Králíčku, že jde srovnávat vojáky, kteří pomohli zachránit Prahu před velkou zkázou (jakkoli byla jejich minulost odpudivá, tuto zásluhu jim nikdo nemůže vzít) - se sprostými okupanty, kteří sem v roce 1968 vtrhli a nainstalovali nám tu na 20 let komunistickou hnusotu, lež a přetvářku? Ne, pane Králičku - to jsou opravdu věci, které srovnávat nejdou. A více o tom, že "vlasovci" Praze skutečně velmi pomohli si přečtěte např. v tomto vlákně:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A191203_737827_blogidnes&vlakno=98751972

+1/−1
6.12.2019 22:16

J17i46ř18í 30Ř21e64z96n89í69k 4172872963235

Rusové nám něco v r. 1968 naistalovali? A zachraňovali to, což bylo dávno od 70. let 19. století instalováno a nainstalováno? Kdy psal Klácel Němcové Listy o komunismu?

0/−1
7.12.2019 22:28

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B73e28d22ř39i29c86h 21V30e70v52e23r74k78a 4880325851229

Ano, nainstalovali. Odpudivý normalizační režim, založený na lži a přetvářce. Ale chápu, že člověk, kterému ten odpudivý režim vyhovoval něco takového dodnes nepostřehl.

0/0
10.12.2019 9:58
Foto

P68e43t91r 46H19a92n46n55i59g 5706634545464

Mažu pouze příspěvky B. Veverky. tento nechávám, neboť je k věci

0/−1
10.12.2019 17:41

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

M44a53r12t69i46n 19K58o24s22e38j98k 2346458929947

To neustálé stavění a boření pomníků po každé politické změně je taková česká klasika. Vyřádit se na pomnících – to je jediné, co mnozí umí...

- Za 1. republiky jsme bořili vše, co mělo něco společného s R-U a katolicismem.

- Za komunistů jsme bořili vše, co mělo něco společného s 1. republikou a se Západem.

- Teď chceme bořit vše, co má něco společného s komunismem a se SSSR. A zase to mnozí chtějí nahrazovat novými pomníky, které budou konvenovat s dnešní ideologií.

Považuji to za trapné. Chováme se tak jen proto, že neumíme žít s vlastní minulostí – natož abychom se s ním poctivě vyrovnali. Prostě jen gumujeme a přepisujeme památky na dějiny tak, aby dějiny konvenovaly s naší aktuální ideologií.

Jo a ještě dodám, že za komunistů oslavy konce 2. světové války vypadaly tak, že člověk měl dojem, že nacisty porazili pouze Sověti. A dnes? Dnes to ale vypadá, že nás osvobodily jen USA.

A pokud jde o Novotného? No nevím. Jestli tohle má být součástí kampaně ODS, tak je to hrůza. Ten člověk jen všem nadává a radostně šíří nenávist k Rusku. Je to prostě takový sprostý a arogantní populista cílící na fans „pražské kavárny“.

A co má být cílem lidí, jako je Novotný? Válka s Ruskem? Nebo co? Rád bych to věděl, kam tedy má směřovat tento protiruský konfrontační postoj.

p.s. Šíření nenávisti je prý špatná věc - ale jen pokud nejde o nenávist k Rusům (ta je asi správná).

+5/−2
6.12.2019 21:19

B55e41d75ř74i14c56h 47V53e14v76e64r35k75a 4830695251569

>>Teď chceme bořit vše, co má něco společného s komunismem a se SSSR<<

A to jsme jako ty všechny Leniny, Gottwaldy apod. měli nechat tam kde byli? Nicméně je pravda, že Koněv měl být pryč už dávno.

>>Šíření nenávisti je prý špatná věc - ale jen pokud nejde o nenávist k Rusům (ta je asi správná)<<

Máte to trochu popletené. 1) Když někdo řekne pravdu, rozhodně to nejde nazvat "šířením nenávisti". 2) Proti Rusům nikdo nic nemá - výhrady jsou výhradně proti ruské totalitní moci - ať už minulé nebo současné. 3) S Rusy sympatizuji - s těmi slušnými, samozřejmě nikoli s těmi, kdo šíří lži resp. podporují ten současný hnusný putinovský režim. 4) V současném Rusku to je dnes už stejně špatné jako to bylo např. u nás na počátku normalizace - a proto odvážné Rusy, jako např. pana Jegora Žukova jednoznačně podporuji: https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2997884-rusky-aktivista-u-soudu-vyzyval-k-lasce-a-odpovednosti-dostal-podminku-za-extremismus?fbclid=IwAR3zJmB5Okd7_b3M2mwZrLvLtOLJiXwpaQhtUwxSLgAFdvSu_CVoqEMs98s

+1/0
6.12.2019 21:40

M74a33r18t68i72n 18K52o22s36e97j56k 2156928219727

Koukal jsem na vaše spamování pod tímhle článkem. Takže se budu držet hlesla: „Don't feed the Troll“ . Takže vás krmit nebudu... Takže konec.

+3/−2
6.12.2019 21:49

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS