Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Každý pokus o změnu není kacířstvím, stejně tak jako každý pokus o změnu není pokrokem.

1 0
možnosti
PK

Je zde více témat a tak jen k jednomu, předesílám, že na něj nejsem odborník a můžou býti mé názory lehce vyvratitelné a pomohu si i názorem jiných , ale v mé představě znamená inkluze zglajchšaltování všech dětí do průměru, aneb všechny děti jsou stejné... Není to pravda. Děti jsou různé, a každá skupina potřebuje něco jiného. Koho napadlo posadit je vedle sebe, musel být v rauši. Trpí děti, trpí učitelé, trpí rodiče, asistenti těch dětí a výsledek? Tragický. Prostě to nefunguje. Kdyby se zeptali kteréhokoli normálního člověka, poradí vědeckým kapacitám, aby to nedělali. Takto nadaným dětem nepomůžeme, matematika se asi odsune navždy a nikoliv jen dočasně z maturitních zkoušek a dál se budeme propadat v celosvětové vzdělanosti a učitelé za to skutečně vinit nemůžeme...

0 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,53
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik