Diskuse
Prý segregace romských dětí
Děkujeme za pochopení.
N93o51v51o83s43a28d 26M69i73r31o45s40l95a66v
...toto by mělo být napsáno v plátku "ROMEA .cz"...
L57u46k23á20š 45B78u41r76g72e41t
Žijeme v době epidemie ublíženecké mentality, jednoho dne se probudíme a všichni na celém světě budou ti ublížení a nebude nikdo, kdo by pomáhal.
F92r95a14n47t41i48š80e46k 10K69š28í95r
Existují dva druhy segregace. Jedna je zákonná, kdy vládnoucí autorita vytváří zákony vedoucí k segregaci lidí podle nějakého klíče a ta druhá segregace je tichá a plíživá, kde se lidé záměrně vyhýbají kontaktům s druhými lidmi. Zatím co ta druhá je násilná a kupodivu vede spíše ke zmírnění té tiché segregace, ta plíživá vzniká proto, že existují zákony, které segregaci nějakým způsobem zakazují a preferují určité skupiny lidí před jinými skupinami.
P35e57t69e75r 85N10e54š82v52a36r85a
Nejhorší je princip - tedy že se podporují ti nejhorší a předpokládá se, že ti nejlepší si nějak poradí sami. To je ten nejtragičtější omyl. Naše budoucnost totiž závisí na těch 10% nejlepších - jestli to budou oni, kdo budou táhnout technologický rozvoj světa, anebo to bude elita Číňanů. Obávám se, že budoucnost našeho státu konkrétně a civilizace obecně je černá právě proto, že zanedbáváme ty potenciální elity, které by mohli táhnout stát dopředu a soustředíme se na to, aby těch 20% nejhloupějších umělo alespoň číst, psát a počítat - jako by to nebylo jedno, jestli je ten cikán na dávkách gramotný či nikoli. To mou budoucnost nijak neovlivní. Ale jestli se budou profesoři na našich universitách počítat mezi světovou elitu či nikoli, to bude sakra rozdíl pro mne jako důchodce i pro mé vnuky, které možná budou ti profesoři učit.
Š46t23ě77p37á34n 49B98i39c35e48r61a
Škoda, že nejste ministryní školství. Sám si myslím, že kontraproduktivní už je i uzákoněná POVINNÁ školní docházka. V mozku to funguje tak, že se v něm uloží jen vědomosti, které uzná za vhodné uskladnit. To předurčuje, že škola má smysl jen pro ty, kteří se chtějí učit. Mozek je možné i přesvědčit k uložení informací a to emotivním nátlakem. Třeba informaci, kterou vnímáme za silného vzrušení, trémy, strachu z ostudy, uloží bez váhání až do smrti. To omlouvá pedagogické metody, které jsou dnes z "lidskosti" zapovězeny. Podmnožiny obyvatel, které se nechtěly učit, si odnesly ze školy jen schopnost bídně číst jednoduché texty, něco negramaticky napsat, podepsat se a základní počty. To jsou znalosti, které se dají osvojit doma, od kamarádů, když ten jedinec pochopí, že je potřebuje, či během jednoho roku ve škole. Další pobyt ve vzdělávacím zařízení je pro tyhle zbytečný. Je docela možné, že když je nebude nikdo nutit, mohou změnit vztah ke vzdělání.
M21a65r49t69i92n 41S32l88a88b66a
povinná školní docházka je kontraproduktivní jen z pohledu výdajů na školu. Pokud částka vydaná na vzdělávání je mensí, než kolik by tito nevdělanci nás stáli na sociálních dávkách nebo na škodě vzniklé z trestné činmnosti, tak se to pořád ještě vypaltí.
Čest výjímkám, kteří přez absenci vzdělání nepožadují sociální podporu a nepáchají trestnou činnost.
K20a19r28e77l 82B91a37b56i16c11a
Tak jsme se "trefili". Nu což, s chutí si váš blog přečtu a svůj kvůli tomu předělávat nebudu.
- Počet článků 501
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1454x
FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové