Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen k tomu nábytku: Jelikož je "moderní", "in" nábytek směšně levný a kvalitativně - až na ojedinělé výjimky - mizerný a primitivní, není se co divit. Montáž je zdlouhavá, takže se výrobci nijak nazatěžují aspoň "fragmentární kompletací". Takže tam pak máte stovky dílků a dílečků, s "instruktivním návodem", nejlépe ve 20 "světových" jazycích, včetně finštiny, holandštiny, maďarštiny a řečtiny, nemluvě o dalších jazycích neužívajících latinská písmena. Příčinou je ale především obyčejná HONBA ZA LÁCÍ. Nábytek není pro řadu českých konzumentů dostatečně levný, často ani pro osoby, co nemají s proplácením statisícových úhrad za zboží jiného sortimentu nejmenší problém... No ale nekuchyňský a nekoupelnový nábytek můžete nakupovat na aukru nebo ve starožitnostech. Je sice trochu dražší, ale "má výdrž" a je CELÝ.

0 0
možnosti

I60v20a 17M60a61r29k63o33v76á

15. 11. 2019 7:54

;-DR^ S tím nábytkem - zkuste příště oslovit i vaši baletku. Naše "baletka" si objednala psací stůl a skříňku, sice jen 4 balíky. My jsme na tu hromadu koukali tak bezradně a tak dlouho, až si to složila sama. Holka šikovná, no ale to víte, rodiče zase poklesli o kousek níž;-D

1 0
možnosti

Tak to klobouk dolů, máte dceru opravdu šikovnou. To jsem se neodvážil, u dvoudílné skříně by to ani nešlo, jen jedna bočnice vážila desítky kilogramů. A noční stolek, který bych jí asi svěřil, jsem měl sešroubovaný za pět minut, ona by ho dávala dohromady půl dne. Ale pravda, zase by se něco přiučila a že by se jí to do budoucna mohlo hodit, o tom nepochybuji. Protože trend Udělej si sám, je opravdu nezvratný.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se taky onehdá pokusil zajít do elektra s pultem, ale musím se přiznat, že ten pult se mi dovnitř pronést nepodařilo, přestože mi jedna paní držela dveře. Zkoušel jsem to umakartem nahoru, naštorc, podle vzoru ježek v kleci a nic. Musel jsem ho nechat venku a celou dobu jsem trnul, že mi ho někdo odnese, protože jsem si s sebou nevzal zámek na kolo, abych ho mohl připoutat ke stojánku.

Tak alespoň že ty góly za nás ještě pořád dávaj profesionální čutálisti. Já už bych ve svým věku toho kosovskýho stopera vůbec neobehrál... :-)

4 0
možnosti

No, my to už nějak doklepeme v kompromisu mezi pultovým a samosprašným prodejem, ale potomci, ti už to budou mít v plné palbě. Zaznamenal jsem už i kavárny, kde si kafe sami namícháte podle chuti z několika druhů, semelete, napresujete, případně mléko napěníte, odnesete ke stolku... vrchní už jen inkasuje a doplňuje kafe do skleněných nádob. A taky znám jednu restauraci, kde si na stole sami děláte bifteky, jen vám přinesou syrové maso a ingredience a rozpálí gril. Žádné stížnosti typu, že vám udělali maso well done místo medium. Sami jste si ho spálili, tak jaképak copak. A jako bonus se zacákali prskajícím olejem. A to nemluvím o trendu mladých v erotické oblasti, kde postup Udělej se sám už taky nabírá grády:-)

0 0
možnosti

Všichni jsme překvalifikovaní a není kdo by utahoval šrouby. :-)

0 0
možnosti

Jako si delnik ve sroubarne muze precist Vergilia v originale, dvojnasobne otitulovany Josef si zase muze pohrat se sroubky. Ale zvladl jsi to bravurne. Urcite jsi nejlepsi monter mezi choreografy! Tak a ted, kdyz mas smontovano a nespis na zemi, koukej byt zase nejlepsi bloger! A mmch, mas mail. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, kde se touláš a Ty sestavuješ nábytek a stojíš frontu v online shopu.;-D

Ale zas by nevznikl takový skvostný blog.R^

Mmch, máš mail.;-)

0 0
možnosti

Mám, Šárko, jen mail z 1.10, nic nového. Na upřesnění tedy čekám. No a s tím "zaneprázdněním" - přečti si, co jsem odepsal Marii níže. Že žiju, je souhra šťastných náhod včetně neobvykle přející konstelace hvězd.

1 0
možnosti

Hehe, zkusím si tipnout: Ikea a Alza?

Tak předně, čekat na nábytek i se sestavením tři týdny, to snad není taková tragédie, ne? Za těch starých dobrých časů, kdy se nakupovalo za poslechu teplého lidského slova pana prodavače v malých obchodech, tak jste si mohl někam nakráčet, vybrat nábytek a oni Vám ho přivezli a sestavili ještě ten samý den? Já tedy TAKOVÉ časy nějak nepamatuju, takže jsem rád za možnost mít to buď okamžitě (+ odvez a sestav si sám) a nebo za tři týdny bez práce.

Dále, rozumím tomu správně, že místo zadání bankovního příkazu v klidu domova, nebo v jakékoli volné chvilce z mobilu, byste raději ta číslíčka ručně vypisoval na složenku, s tou potom jel někam do banky nebo nedej bože na poštu, tam vystál frontu a nakonec to nechal přepsat do počítače někoho jiného? Proboha, proč? Vždyť to je tisíckrát horší!

A že jsou v Alze před Vánocemi fronty - no, co na to říct... jsou. Pár tipů - když už tam lezete osobně v nejhorší možný čas z celého roku, tak můžete mít zaplaceno předem (kartou online). Potom totiž nemusíte oblézat platební automaty. A už když tam jedete, tak můžete v aplikaci odstartovat výdej zboží - normálně cca 10 minut předem, o Vánocích klidně 30 minut předem. Tak si zkrátíte čekání na výdej. Když to nestihnete, nic hrozného se nestane, mají tam jednu přepážku na výdej nevyzvednutého zboží.

4 0
možnosti

Tenhle článek není plačka nad službami moderního věku. Je to spíše obecnější upozornění, že "výhodné, bleskové, perfektní" služby od nákupních až po bankovní mají své velké mouchy a není všechno zlato, co se třpytí. Proto jsem ani jeden obchod či banku nejmenoval, šlo mi o širší srovnání. Jen jsem se zamyslel, co za "vedlejší efekty" takové nové moderní služby přinášejí, protože v reklamách si přečtete jen o výhodách a onom "pohodlí domova". Konkrétně u nákupu elektroniky místo jednoho prodejního pultu navštívíte celkem 4 "pulty", ten internetový, případně včetně on line platby, pak případně, když trváte na tom si zboží "ohmatat", i ten konkrétní firemní, pak platební terminál, pak výdej zboží. Když zmeškáte výdej, tak i vámi zmiňované "nevyzvednuté zboží".U všeho fronty, nejen před vánocemi. K té složence, tam ta číslíčka jsou předtištěná. Ale samozřejmě používám internetové bankovnictví, platím přes něj všechno, nevzpomínám se slzou v oku na fronty na poště nebo v bance. Ale zase, pokud chcete jen trochu nestandardní operaci, stejně do banky musíte. A ještě k těm třem týdnům čekání na nábytkářsko-šroubovací partu. Když sedíte v holobytě, kde není ani židlička, tak se vám ty tři týdny sakra protáhnou, i když nejsem zrovna křehká květinka a jezdíval jsem pod širák, v mém věku už to spaní stočený do klubíčka na tvrdé podlaze jaksi... není ono.

2 0
možnosti

Se vším souhlas, až na to internetové bankovnictví. Tam si myslím, že to šetří čas jak klientům, tak bankovním úředníkům. Pamatuji časy, kdy jsem musel s každou složenkou vystát frontu buď na poště, nebo ve spořitelně a pak ještě doufat, že transakce proběhne včas.:-)

3 0
možnosti

Souhlasím, taky platím přes internet všechno, co jde, na fronty na poště nevzpomínám s radostným rozechvěním. Tady šlo konkrétně o vyšší platbu (kupoval jsem byt v Praze, asi tušíte, že nešlo o stokoruny), mylné informace banky na horké lince, trapná "předváděčka" úředníka v bance, atd. Obecně je však můj článek o přenosu všech dovedností, znalostí a nutnosti informací - na zákazníka. Ulehčí se oběma stranám, bankám i klientům, ale časově i jinak vždy ztěžkne břemeno na straně klienta. Jsem internetově asi nadprůměrně vyškolený, řídil jsem i internetový online shop s mnoha interaktivními prvky, platebními kanály, apod., ale právě proto vím, že existují lidé, kteří se v tom virtuálním světě velice obtížně orientují, obrazně řečeno do otvoru na kartu stále strkají mince. A nejde jen o pověstnou "tetu z Orlických hor", nároky na klienty se opravdu zvyšují, za poslední léta skokově a podle mé zkušenosti to bravurně zvládá docela úzký okruh lidí. Stačí se podívat právě na ty samoobslužné pokladny. Místo toho, abyste si přemýšlel u pásu nad nesmrtelností chrousta a prodavačka se trápila za vás s čárovými kódy, zodpovědnost za vše je přenesena plně na vás, včetně třeba vážení ovoce a zeleniny, hledání té správné ikonky na obrazovce. Když zapomenete, že jste si vybral jablka odrůdy Jonagold (a ne další čtyři druhy), musíte zpátky k regálu, a když zmáčknete omylem Jonatán, už jste u pokladny za zloděje. Každá ta činnost je jakoby velice jednoduchá, ale v souhrnu? Najednou zjistíte, že celý den neděláte nic jiného, než že se někde registrujete, žádáte o certifikáty, vyplňujete internetové formuláře (zvláště s příchodem směrnice EU o GDPR stále obludnější), něco stahujete, prověřujete, zamítáte, potvrzujete, pípáte, klikáte, zadáváte hesla... O tomhle je článek.

2 0
možnosti

J18o98s61e94f 10H40e17r27t53l

14. 11. 2019 11:51

Ano, ano, krásně napsáno.

Zrovna půjdu vrátit set top box, u kterého mi mladý prodavač tvrdil, že "internet je bez problémů" a jak jeho starší kolega tvrdil, je tam pouze primitivní vstup na youtube, což jsem později zjistil taky.

Samostatnou kapitolou jsou návody k použití, ano, je to vše "intuitivní". Akorát moje intuice, která se záhy potvrdí, říká, že jsou tam pitomosti, bohužel...

1 0
možnosti

Největší část je v návodu věnována bezpečnostním opatřením. Třeba, že v zásuvce je proud :-))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS