Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je spoustu výrobků u kterých žádný pokrok nevyžaduji, páč ho nepotřebuji a také nevyužiji. Ať si to zaplatí ten kdo to využije a ne ten co ho ta nová možnost naopak otravuje a zdražuje používání.

1 1
možnosti

Však ano, klidně se vraťte ke komutovanému připojení k internetu, kdy se jeden 40 kB obrázek stahoval dvě minuty. Nebo přestaňte používat mobilní telefon, i ten dnes funguje na frekvenci, na které dříve vysílala televize. Ono by se jich totiž do té frekvence víc nevešlo, takže by na Vás možná ani žádný nezbyl. Nebo by byl tak drahý, že byste si ho nemohla dovolit. Až potom si stěžujte.

2 2
možnosti

Vzala jste to pěkně šmahem, Petr nebo Pavel, všechno do jednoho pytle.

Tak třeba ty televize. DVB-T si nevydupali výrobci televizí (stejně jako si výrobci aut nevydupávají třeba nesmyslné snižování emisí), ale distributoři internetu. Kdyby nebyli tak obchodně agresivní, dneska byste možná mohla doma sedět na gauči a koukat na starou dobrou černobílou Teslu, ale už byste o tom těžko napsala na blog. Neměla byste připojení, alespoň ne tak kapacitní, jako máte dnes.

Windows 10 kontra Windows 95 či o málo novější - počítačový trh dlouhá léta bouřlivě rostl, měl se kam rozpínat. A na nové trhy šly nové technologie, nikoliv staré, pomalé a skrznaskrz prošpikované viry. Udržovat staré systémy, tisíckrát záplatované, to je vlastně stejná práce jako vytvářet nové. A nové se vyvíjet musejí, konkurence (i když malá) nespí. Nikdo Vám nebrání nechat si třeba "ixpéčka", ale na vlastní riziko... Navíc nové programy a aplikace už pro XP nikdo nevyvíjí, čili je na svém počítači ani nerozeběhnete. Včetně třeba prohlížečů internetového videa.

Reklama? Není nic jednoduššího, než si pořídit placené verze třeba novin (i iDnes už se chystá). Tam reklamy nejsou. A poskytovatel internetového obsahu taky chce z něčeho žít...

Souhlasím s Vám s tím povlečením. To je opravdu otravné, když se mi zobrazují reklamy na něco, co už jsem si dávnou koupil. Ale ono to zase má oporu v empirii. Jestliže platí pravidlo "Na 10 oslovení 1 nákup", potom systém předpokládá, že existuje 90% pravděpodobnost, že jste sice stránky produktu navštívila, ale nekoupila. Tady ještě technologie silně kulhá.

A nám nezbývá, než se s tím popasovat. Jsou horší věci na světě...

2 1
možnosti

Tady s vámi, pane Vitho úplně souhlasím, je to tak, nic není na věčnost a pokrok je nejen vymýšlení, ale i vývoj vymyšleného.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS