Pátek 29. května 2020, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 29. května 2020 Maxmilián, Maxim

Diskuse

Klaun

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I92r96e90n65a 71A16g22h21o80v29á 7345228959383

Dobrý večer, pane Buriane, zdá se, že jste oproti počasí, které se nám nějak zvrtlo, dobře naložený. Pan prezident Zeman není středobodem mého života a tak o něm zase tolik nepřemýšlím, abych do dokázala charakterizovat, byť s nadsázkou. Víte, já si myslím, že přímá volba prezidenta nebyl ten nejlepší nápad, spíš cesta k tomu, jak rozpoltit společnost. A já věřím, že se vrátíme k původní volbě. A zbývá vysvětlit, proč to nebyl dobrý nápad. Podmínky pro přímo zvoleného prezidenta nebyly stanoveny a správně vůči parlamentnímu systémy i nastaveny jeho pravomoci. To znamená, vejít do všechny předpisů, které se týkají činnosti hlavy státu, tedy jakýsi soulad mezi jednotlivými mocemi, aby se vzájemně neovlivňovaly. Byla to prostě chyba a tento poloprezidentský systém myslím vyplývá z tohoto pochybení a také nedorozumění. Pro nikoho to není příjemné, že tu vládnou takové společenské nesrovnalosti, ale Zeman s tím nemohl nic udělat. Článek byl vtipný, ale je to dost smutné, kam jsme došli. V

0/0
27.10.2019 19:15

P93e32t37r 48B35u66r62i27a61n 4561776554518

Dobrý večer, ráno i den, podle toho, kdy tuto odpověď budete číst, paní Aghová.

Píšete velmi přesvědčivé články z historie, řekl bych až literaturu faktu, kde nekomentujete, jen suše předkládáte fakta aniž byste byla sama účastna zkreslování.

Nechápu tedy, jak můžete změnu volby prezidenta z parlamentní volby na plebiscit pokládat legitimně za změnu jeho pravomocí jemu ku prospěchu, a v rámci jeho "panovnických výsad".

A dále nechápu, že těmito šlechtickými výsadami omlouváte někoho, kdo evidentně pošlapává zbytky důstojnosti našeho nejvyššího úřadu.

Kam jsme to došli. V

0/0
28.10.2019 2:42

I48r25e73n68a 10A46g44h15o62v33á 7725708319953

VVUdělala jsem si analýzu výkonu prezidentského úřadu u pana Havla (úřad byl ukončen skonem), pana Klause (úřad byl ukončen odstoupením) i pana Zemana, neboť u všech tří prezidentů platila stejná ústava a stejné zákony s rozdílem, že pan Zeman byl volen přímo na základě ústavního zákona a předpisů souvisejících, v němž jsou mu ukládány další pravomoci a povinnosti, jmenování a odvolávání politiků stojících v čele vysokých státních úřadů.

Každý z nich byl při výkonu svého úřadu vystaven rozdílným podmínkám jak vnitřním, tak mezinárodním, na které reagovali v rámci své pravomoci a k aktuální situaci na domácí půdě a v mezinárodním měřítku. Zákony, upravující prezidentskou rozhodovací pravomoc, neboť úřad prezidenta spadá do moci výkonné, se pokud vím v případě pana Zemana nezměnily (kontrasignace) a nikdo neshledal, po podání žaloby senátem, že by se svévolně dopustil činů hodných k abdikaci. To znamená, že konkrétní výkony nepřesáhly rámec pro výkon jeho úřadu, podle všeho.

Je jen opět otázka, a myslím, že je kardinální, zda se všechno děje ve prospěch budování právního demokratického státu, k němuž se hlásíme a zda patříme k mezinárodnímu společenství států se stejným státním zřízením, se stejnými cíli jeho udržitelnosti.

Prezident nemá žádný, z pozice zákonů, osobní prospěch z výkonu svého úřadu a jeho výsady (výkon pravomoci) nemohou prakticky přesáhnout zákonný rámec.

Jaký je tedy rozdíl mezi prezidentem, který je volen přímou anebo senátem. Přímo volený prezident s opírá o voličskou základnu, která ho podporuje a vůči té základně stojí opozice, která ho většinou nepodporuje, neboť chtěla jiného kandidáta, který nezvítězil, či z jiných důvodů. Ten neklid mezi lidmi je povážlivý.

0/0
28.10.2019 5:27

P95a39v35e42l 82T28e87s74a22ř83í78k 6870433420755

Bože, bože, to jste si pořádně vylil svoje frustrace, nenávist a zlobu, ale vězte, že Zeman ani Babiš za váš zpackaný živost a psychické problémy z výsledku demokratických voleb rozhodně nemohou. :-)

Apropó on ten váš svatý muž Havel byl absolutní abstinent, když tady trapně připomínáte jedinou prastarou Zemanovu indispozici, rozdíl Havla a Zemana je tady jediný, žádný novinář by si nikdy nedovolil, pustit do světa obrázky z Havlovy opilecké indispozice, protože by ho ti ostatní mediálně ukamenovali.

Jinak prosím pište za sebe a netahejte do svých soukromých problémů nás ostatní, co namísto smolení nenávistných elaborátů odpočíváme nebo hledáme po našich lesích hřiby. :-)

0/−2
27.10.2019 11:07

J45i44r86k25a 64K73o95p17a60c33e75k 4618323416973

Pěknej blábol! Přeci to, že máte pěkně zpackaný život a vážné psychické problémy, to ještě neznamená, že to tak bude mít každý kritik vašeho svatého Zemana! ;-)

0/0
27.10.2019 17:24

P64e77t13r 69B65u86r36i23a94n 4371636734128

Pane Tesaříku, musím říct, že až vy jste mi otevřel oči. Skutečně si teď uvědomuji, že jsem doposud byl jen frustrovaný vlastní nenávistí a zlobou, a že můj život řídila pouze posedlost Václavem Havlem.

To vy, člověk velmi inteligentní (to vyplývá ze čtení vašich řádků), mi otevřel oči. Celý život jsem tápal.

A vždy jsem si přál, aby někdo, kdo nerozumí vlastnímu výplatnímu vyúčtování a neví proč jsou daně dvakrát po slevě, co je to sleva na poplatníka a co navýšení za organizaci, mi otevřel oči.

Byl jsem dychtiv, celý život, až přijde někdo, kdo naprosto netuší jak fungují "daňové ráje", "obchodníci s chudobou", či "lichváři" a vysvětlí mi, že on je ten přemoudřelý. Miluju lidi naprosto tak tupého mozku, kteří nerozumí daňové soustavě, průběžným odpisům, OSVČ, DPH, HDP, neví kdo jsou Roaylisté, Labouristé, Libretisté a Neznají rozdíl mezi Demokraty a Republikány a přesto kvákají do politiky, protože už jednou jeli vlakem.

Ale zato umí dělat u jedné mašiny 20 let, znají místní parkoviště a Máňu z kantýny.

Mám vás ve velké úctě, pane, a chápu, že dnes jsou obrazovky barevný a telefony mají moc tlačítek, což je vopruz.

0/0
28.10.2019 2:32

M88i89c21h12a11l 39S27v88o84b54o66d32a 5108318746191

R^

+1/0
27.10.2019 10:25

J16i65r64k42a 23K29o10p84a73c76e87k 4188313916873

Je to pěkně a zábavně napsáno, mnohé sedí... samozřejmě jako nadsázka.

Ve skutečnosti ale není M.Z. jen nějaký hloupý klaun, ale šíleně vychcaná, nemorální, tragická postava, která nadělala nesmírnou morální škodu v našem národě

a odporným způsobem se zapsala do našich novodobých dějin.

+3/0
27.10.2019 0:00
Foto

J11i98n92d28ř69i22c73h 59K91u23b19á78n33e46k 1467646653616

Koukám, že vy se musíte vypovídat. Proč se tedy navážíte do mne? Děláte to samé, jenže z druhého břehu. Aha - zapomněl jsem, vy přeci máte pravdu.

0/0
28.10.2019 8:55

J14i87r71k97a 40K88o68p88a36c37e34k 4508183676923

Líbí se mi, jak si tady pořád stěžujete na to, co sám s chutí děláte.

Ale nakonec jste vše (podle vaší poslední věty) přeci jen pochopil.

0/0
28.10.2019 10:39
Foto

J66i65n32d17ř12i14c96h 41K15u72b28á14n50e76k 1487366213326

Ano. Pochopil.

0/0
28.10.2019 12:41

R56o27b13i26n 12R68e14h59a80n84e46k 8354501157516

To, že vyhráli ve volbách nic neznamená o jejich inteligenci? Vy jste srandista. Když nebudeme bazírovat na výši jejich inteligence, tak ve srovnání s inteligencí jejich politických soupeřů je to pořád nebe a dudy. O rétorické úrovni Drahoše a Fialy ani nemluvě. Takže dál plivejte na voliče AB a MZ, určitě je získáte na svoji stranu. A demokratické volby zaplaťpánbůh pořád mají větší váhu, než dav v ulici a trollové na blogu.:-P

+4/−4
24.10.2019 22:53

P85e65t79r 24B57u62r57i17a55n 4651356214838

To, že vyhráli ve volbách nic neznamená o jejich inteligenci?

A to jste vzal odkud toto tvrzení? Nejsem si vědom toho, že bych toto takhle někde tvrdil. Mám takový dojem, že jste si sám uplácal bábovičku a tady do ní demonstrativně kopete.

+2/0
25.10.2019 21:54
Foto

J28i22n87d10ř22i28c61h 49K88u50b62á63n13e52k 1337216943796

Nemáte rád Miloše Zemana. Ale o tom takto dlouhý článek? Trochu soudnosti, prosím.

+4/−2
23.10.2019 22:27

P31e23t62r 63B20u67r22i63a68n 4981206574598

Nemám ho rád a píšu proč. Vlastně píšu, že je všem už jen pro smích. Za to, jak je tento výčet dlouhý fakt nemůžu. Trochu soudnosti i k oponentům, prosím.

+5/0
24.10.2019 1:09

J57i29r40k67a 95K45o22p32a52c11e96k 4258273596543

A od vás, Kubánku, nestačila by jenom jedna jediná věta?

Např.: "Zemana, i přes tu jeho blbost, prostě zbožňuju!" A je to! ;-)

+3/0
26.10.2019 23:25

P19e34t94r 59B85u14r96i31a63n 4111306864588

;-D

0/0
28.10.2019 2:03
Foto

J59i62n39d41ř89i84c15h 82K22u64b24á59n66e98k 1697606663946

Stačila. Ale já jsem velkorysý, Kopacku.;-)

0/0
28.10.2019 8:48

J49i61r18k58a 73K24o96p73a72c59e96k 4768663756573

Ano, jste opravdu velkorysý, ale k sobě.. a pak naprosto zaslepeně k současnému prezidentovi. Ale chtělo by to aspoň trochu soudnosti.

Je hloupé, když prosíte o soudnost.. a sám ji nemáte ani špetku.

0/0
28.10.2019 10:34

J63i71ř89í 70V65o34n42d53r70á96č69e79k 5106284140374

Marně přemýšlím, co má tenhle blog za účel.

+4/−1
23.10.2019 11:38

P69e95t16r 79B34u49r10i87a25n 4431266224558

Ano, jsou lidé, u kterých je přemýšlení marnost nad marnost, pravda. :-)

+3/0
23.10.2019 15:40

J85i44r96k48a 11K13o36p79a89c11e69k 4178173476613

Příznivci Zemana jsou proslavení svou nechápavostí,.. ale vy jdete až za hranici možného. :-P

0/0
26.10.2019 23:30

P14e43t96r 54S67k32á36c79e59l 6944329239

Některé věty nepodepisuji, když dovolíte. Např. nepožíval jsem k předchozím prezidentům po roce 1992 ani úcty, ani respektu. Za jaké skutky bych měl k panu Havlovi zachovat úctu? Respektuji formálně pouze jeho funkci, ale co jako dokázal? Stejně tak pan Klaus - za které skutky si získal respekt? Vždyť sebekriticky přiznal, že se po roce 1992 "učili za pochodu". Trochu drahé školné vystavili tito neschopní našemu národu. Pokud se mýlím, uveďte argumenty a poopravím názor. Jinak platí:

MUDr. Jan Hnízdil:

Zde platí a není to nic osobního: Respekt, úsměv a lítost. Respektuji jak se kdo chová a co si myslí, co říká, co píše. Usmívám se nad jeho naivními názory a tvrzeními. Lituji jeho, neboť s jeho myšlením a s jeho skutky to nedopadne dobře. Zdravého rozumu je nám třeba.

0/−12
22.10.2019 21:03

K71a12r55e31l 18H29a97d84r61b71o41l97e25c 8777570790

s panem Mudr Hnízdilem souhlasím.Otázkou zůstává pouze to, zda se ten kdo nebrání zlovůli se nestává její součástí nebo alespoň spoluviníkem?

I když kauza Peroutka, spor o zveřejnění platů kanceláře republiky a další podobné soudní spory, jsou zářným příkladem, jak institut kanceláře a prezidenta ctí rozhodnutí naší nezávislé justice.

+4/0
23.10.2019 8:26

R94a46d72e27k 12H48a82m80p46l 3706531331581

Jen bych se chtěl zeptat, zda obdobné "nic", které podle Vás dokázali VH a VK, dokázal také MZ? Pokud ano, váš příspěvek chápu, i když neobsahuje v podstatě žádný argument, pokud ne, pak jej vskutku nechápu.

A co k prezidentu mezi 1989 - 1992, případně před 1989? Mimochodem, samozřejmě, že se učili za pochodu, jinak to ani nešlo, nebo byste si představoval něco jako že po 40 letech komoušů mávnutím proutku nastoupí lidé, kteří budou mít dalekosáhlé zkušenosti s tím, co bylo třeba provést při přechodu od centrálně řízené společnosti vlastně na všech jejích úrovních, k ekonomickému kapitalistickému modelu doplněnému společenským modelem v podobě demokracie?

+4/0
23.10.2019 15:23

P63e46t52r 78B89u64r77i43a78n 4601866194618

Souhlas. A navíc, jak přetvořit bývalou komunistickou společnost, na jejíchž nejzásadnějších postech, policie, soudy, úřady, sedí titíž komunisté, kteří se mají přetvořit?

+4/0
23.10.2019 15:59

P98e42t12r 97B39u89r74i55a84n 4231326154208

Pane Skácele, to vám opravdu neporadím za co máte mít, a zdali vůbec, někoho v úctě.

Já osobně si pana Havla vážím za jeho boj proti totalitě a charakter. Klause potom za jeho důstojné vedení nejvyššího úřadu a zásadovost. Zemana si nemám vážit za co, protože zájmová klika ho protlačila do volebního referenda, demagogií a přehršlí lží zvítězil a bezcharakterními kroky a z pozice síly si ji podržel.

V článku ale nemluvím o mých osobních postojích, nýbrž o obecném úkazu diskuzí vedených k těmto třem prezidentům. S Havlem lidé polemizovali, jeho odpůrci ponejvíce z řad zastánců komunistů ho paradoxně osočovali se spolupráce s komunisty, aby mu tak ublížili.

Klause napadali argumentačně, ať už kvůli privatizaci, amnestii, či boji proti klimaalarmistům. U obou ale byla z toho cítil směsice vzteku, nesouhlasu ale i vědomí si určité veličiny.

Zeman to však dopracoval až tam, že každá diskuze o něm se brzy zaplní vtípky na jeho adresu, bujarým veselým a atmosférou naprostého pohrdání.

A to je pro něj tragédie. A to je to, o čem je můj blog.

+6/0
23.10.2019 15:57

J33i28r74k84a 47K75o73p35a96c34e88k 4288353236793

Výstižné! R^

+2/0
26.10.2019 23:33

J46i25ř84í 85Ř17e50z48n50í77k 4472412633585

Tak z tohoto hlediska je Zeman tím nejlepším prezidentem, protože smích osvobozuje. Hezké, ne. Prezident Osvoboditel.

0/0
27.10.2019 11:04

P12e78t33r 30B72u79r41i58a68n 4931236214448

Prezident Švejk, ano.

0/0
28.10.2019 2:04

M36i11c18h23a79l 14S76v93o19b69o37d46a 5968688836771

Pane Skácel jak konkrétně MZ používá slova: "Respekt, úsměv, lítost" ?

Jak přesně používá respekt k rozhodnutí soudu, že se má omluvit vnučce Ferdinanda Peroutky? Jaký přesně respekt chová k ústavě a platným zákonům ČR, které má jako první osoba obhajovat?

Zdravého rozumu je skutečně třeba, ale ne nám, pane Skácel.

0/0
27.10.2019 10:34

P95e46t15r 21B25r32o28ž 8102674556544

Podepisuju každou větu :-)

+8/0
22.10.2019 18:56

M80a30r76e30k 71V73a71l24i46č42e64k 2671379864630

Karma. A věřím, že Milos ten Vladislavskej sál dá!

+5/0
22.10.2019 15:17

P92e19t94r 83B74u20r56i80a71n 4561176984298

:-) všichni mu držíme palce

+3/0
22.10.2019 16:11

M13a82r17e54k 34V58a94l73i41č48e65k 2711359544470

Hlavně ne palce u nohou... Mohlo by dojít na pověstnou Zemanovu patu...

+1/−1
22.10.2019 16:56
Foto

M45a40r78i77e 34J60a39n19d15o83v79á 8441343485146

Já ne. :-)

+1/0
22.10.2019 18:56

J72a63n 74S51v20a62t34e20k 4438786918886

Přečetl jsem si váš blog a (pan Zeman skutečně není mým šálkem kávy) mám pocit, že nejlepší, co by mohla média udělat pro ozdravění společnosti a její sjednocení, by bylo alespoň měsíční totální ignorování všeho, co pan prezident a jeho hradní skvadra provádí a hlásá. Prostě se tvářit, jako bychom žádného prezidenta neměli (vím že to je neproveditelné, tak aspoň jen informovat o tom, že prezident podepsal či odmítl nějaký zákon, a názory prostě nezveřejňovat).

To by bylo najednou blaho...

+5/−2
22.10.2019 13:33
Foto

M60a69r38i22e 49J64a18n45d41o77v38á 8731683735736

Myslíte to tak, že když média přestanou psát o válkách, tak skončí válečná utrpení?8-o

+1/−1
22.10.2019 18:58

J11i69ř53í 23Ř69e34z36n75í12k 4952822443835

přesný zásah.

+1/−1
22.10.2019 19:50

P20e30t45r 98S42k70á77c48e75l 6714399799

Nevšiml jsem si, že psaním o válkách války skončili. O čem by vlastně dnes psali a vysílali do éteru? Za tři roky bude změna, války nebudou...

0/0
22.10.2019 21:05

J25i13ř72í 94Ř34e11z82n46í88k 4332492883645

V každém případě média psaním o válkách války rozpoutala.

0/0
27.10.2019 11:10

K31a64r34e93l 36H25a66d30r34b34o21l42e39c 8407970940

nemyslím. Ale ten pán co sedí na hradě vyhledává pozornost. JEN A JEN pozornost. A bude jí vyvolávat za každou cenu. Pokud se to nepovede ve veřejnoprávním médiu, vyleze na Barandovu, nebo jinde. Když pozornost nemá, je to jen stárnoucí zapšklý děda....

+4/0
23.10.2019 8:28

P34a34v97e24l 42K54o30v63á79ř 2764943101969

Pane Buriane - přiznejte se -, že on Vám pan Zeman již před nějakým drahným časem, odloudil milenku a dosud jste se s tím nesmířil? Z jiných důvod ta Vaše matlanice žvástů, breptů, pomluv, těžko mohla vzniknout, jinak než u jednodušších jedinců mužského pohlaví.

+7/−19
22.10.2019 12:38

D94a86n 79R55o43z21s16í53v54a48l 3550722590904

Tak nějak.

+1/−7
22.10.2019 13:50

P77e61t62r 94B69u84r50i63a97n 4501736314758

Jen zírám, jaké absurdity je schopen vymyslet si mozek pracující v nouzovém režimu, jen aby si nemusel přiznat reálnou pravdu. V tomto je příroda opravdu nedostižná.

+15/0
22.10.2019 16:15

L43a70d23i59s30l66a32v38a 47B40r85o94ž29k90o51v78á 9846519516826

Typická reakce zemanovce, hloupá, rádoby osobní a úplně mimo;-D;-D;-D Hlavně jako vždy chybí jakýkoliv protiargument, pouze útočíte na autora

+14/−1
22.10.2019 19:45

G63a51b11r27i81e34l24a 55K40o87b39l80í22ž44k71o81v41á 5884356166373

Typicka reakce slunicka, hloupa a uplne mimo. Hlavne si kopnout do Zemana.

+1/−8
23.10.2019 0:00

P61e40t30r 75B10u49r92i98a84n 4221976324488

Kdo nevolil Zemana je sluníčkovec? Vy to ale máte přehledně, ale hlavně jednoduše srovnané :-)

+6/0
23.10.2019 16:00

R22a90d68e95k 77H94a51m75p96l 3596111141821

Tak a teď ten argument?

0/0
23.10.2019 15:15

S83t29a68n 47B95i26l44y 3550119219799

Co dodat? Mohli jsme mít prezidenta, máme ulhanou rozpadající se trosku a ostudu už ani nikdo neměří. Po první volbě to byl vylhaný prezident, který dělal ostudu, mluvil sprostě a rozeštvával lidi.... Nyní jsme rádi, že tak hodně odpočívá v LDN Lány a není vidět. Musí vylézt 28.10. a pak zase zaleze, předpokládám až do Vánoc. Vždyť Soukup přijede za ním a v listopadu nic důležitého, u čeho by měl asistovat prezident s kyticí a přiměřeným proslovem, přece nemáme, ne ... Poučení? Lidé, nebuďte líní, neposlouchejte jen Andreje, Tomia či jiné "velikány" politické scény. Zkuste začít používat vlastní rozum, zkuste přemýšlet, uvažovat v souvislostech. Začal bych u jednoduché věci, co má vlastně prezident v našem uspořádání na práci!? Už u této banální otázky je jasné, že ji nikdy někdo jako Zeman nemohl zvládnout - nelhat a reprezentovat dobře svojí zemi.

+19/−7
22.10.2019 10:16

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz