Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L22e97o18n22t31ý72n23a 71C14h83v59á55t75a70l20o97v95á 1963955876

Největší problém pražského klimatu je doprava??? Nepletete si klima s čistotou ovzduší? Protože pražské klima je zatím v pořádku nebo ne? ;-D

To ani nemluvím o tom, že bez ohledu na to, co si myslíte Vy, je podle některých největším problémem, respektive největším nepřítelem klimatu výroba elektřiny, doprava je až na druhém místě. Co s tím? Výroba elektřiny je největší problém, tak ho vyřešíme nasazením elektromobilů?

Ale ono se to vlastně vyřeší samo, Váš skvělý návrh použít střechy v Praze k umístění solárů, bude jistě radostně kvitován odborníky z řad památkářů, kteří nechtějí dovolit vůbec nic a tak to má být a tak je to správné, nosiči dobra se utkají a my ostatní si dáme už jen kávičku. ;-D

0/0
doporučit
20.10.2019 23:36

J98i87ř59í 54Ř72e96z65n13í28k 4852172383675

Myslím, že stojí za to zmapovat pokusy Westinghause o elektromobilitu, která v r. 1968 vyráběla auta pro nákup. Hezké, ale větší úspěch měla s golfovými vozítky.

0/0
doporučit
19.10.2019 19:31
Foto

P13a25v47e42l 84D80v63o58ř44á92k 5279395874970

Ještě větší úspěch měla s elektrickým křeslem. Žádný rozdíl, i v elektromobilu můžete přijít o život. ;-D

0/0
doporučit
20.10.2019 19:15

J80i52ř89í 16Ř35e13z10n36í34k 4982292623755

Na rozdíl od elektrického ̈křesla přece jenom posezení v golfovém elektrovozíku dávalo asi vyšší šanci dokonce řádně odsouzeným zločincům na přežití.

Ale s tím elektroautem Marketeer I se mi skutečně jezdilo výborně na nákupy.

0/0
doporučit
20.10.2019 22:07
Foto

P98a25v16e10l 65D72v47o47ř13á17k 5829575644210

Tady nasadili elektroauto na svoz odpadků.

0/0
doporučit
21.10.2019 19:43
Foto

I16v45a39n 25V60e54s67e77l14ý 4466438274327

Nedávno jsem přemýšlel zda by bylo vhodné vlastnit elektromobil na ježdění po Praze a druhé auto se spalovacím motorem na jízdy na větší vzdálenosti a já osobně dospěl k závěru, že nejlepší řešení by bylo 2 v 1 - tedy plug in hybrid s čistě el. dojezdem tak 60 až 70 km pro město a pořádným spalovacím motorem na jízdu mimo město.

0/0
doporučit
19.10.2019 12:19
Foto

J42a98r24o21s17l85a60v 10H82a44l76u21z38a 2316354439158

Dobrý večer, jako správný energetik na to jdete energeticky, podobně jako můj děda řezník pro všechny opravy nejraději používal sekyru. K statisícům aut v Praze chcete přidat statisíce elektromobilů, pro ně postavit nabíjecí stanice a na střechy nasázet solární panely. Když se vrátíme kousek nazpět do minulosti, bylo těch aut nepoměrně méně a to z jednoho důvodu - vše bylo po ruce, fungovala veřejná doprava a auto bylo stejně drahé jako elektromobil dnes. Ne, opravdu nechci, aby se tato doba vrátila, ale něco si s ní můžeme vypůjčit - třeba zkrácení vzdálenosti. Jak se dá tato vzdálenost zkrátit? Denně jezdí do Prahy statisíce lidí autem, tak jim rozšíříme Blanku? Co jim takhle postavit byty v Praze, ideálně tak, aby bylo třeba 10% volných. Nebudou se podporovat megastavby jako je třeba fabrika pro deset tisíc státních úředníků, kteří jistě na devátou přijedou jednou linkou metra. A třeba by se mohlo zauvažovat nad tím, že by z některých parkovacích ulic mohly vzniknout zase normálně průjezdné ulice. To, že si koupíte byt v centru předci neznamená, že máte právo blokovat ulici parkujícím autem, ve Vašem případě dvěma kusy.

+1/0
doporučit
18.10.2019 22:37
Foto

P86a98v51e54l 45D24v27o62ř89á47k 5249535574370

Těch sto tisíc elektromobilů by ale nebylo navíc, ale nahradilo sto tisíc aut zastaralých. Když si k tomu představíte, co obnáší dovoz ropy, výroba benzínu, jeho rozvoz do benzínek atd., tak je to proti nějakému kabelu mnohem složitější.

Ale pravdu máte v tom, že se jezdí většinou zbytečně. V civilizovaných zemích se lidé za prací stěhují, ale u nás dojíždějí. Proč - nedostatek volných bytů. Dále se u nás třeba nepodařilo rozšířit dovoz běžných nákupů. Atd.

Parkovací problém? Ono se při budování socialismu zapomnělo na to, že časem bude mít vůz každá rodina. A tak na sídlištích jsou problémy - všude jsou. Chybí parkoviště pod zemí a parkovací domy.

Někde (v cizině) řeší průjezd města tunelem, u nás silnicí středem města (kol Muzea).

A postavit pár km dálnice se zdá být neřešitelným problémem, o mostech a tunelech nemluvě.

Proč nedokážeme přesunout kamionovou dopravu na železnici?

V těchto případech hledejme problém nahoře - vládou počínaje.

+1/0
doporučit
19.10.2019 12:00

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz