Pátek 29. května 2020, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 29. května 2020 Maxmilián, Maxim

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L33e47o58n64t93ý69n87a 51C43h11v39á31t36a26l26o64v68á 1983545106

Největší problém pražského klimatu je doprava??? Nepletete si klima s čistotou ovzduší? Protože pražské klima je zatím v pořádku nebo ne? ;-D

To ani nemluvím o tom, že bez ohledu na to, co si myslíte Vy, je podle některých největším problémem, respektive největším nepřítelem klimatu výroba elektřiny, doprava je až na druhém místě. Co s tím? Výroba elektřiny je největší problém, tak ho vyřešíme nasazením elektromobilů?

Ale ono se to vlastně vyřeší samo, Váš skvělý návrh použít střechy v Praze k umístění solárů, bude jistě radostně kvitován odborníky z řad památkářů, kteří nechtějí dovolit vůbec nic a tak to má být a tak je to správné, nosiči dobra se utkají a my ostatní si dáme už jen kávičku. ;-D

0/0
20.10.2019 23:36

J67i23ř19í 40Ř33e31z61n77í28k 4252392243245

Myslím, že stojí za to zmapovat pokusy Westinghause o elektromobilitu, která v r. 1968 vyráběla auta pro nákup. Hezké, ale větší úspěch měla s golfovými vozítky.

0/0
19.10.2019 19:31
Foto

P12a89v59e21l 54D70v28o58ř19á77k 5909715824880

Ještě větší úspěch měla s elektrickým křeslem. Žádný rozdíl, i v elektromobilu můžete přijít o život. ;-D

0/0
20.10.2019 19:15

J21i19ř12í 72Ř15e57z56n10í23k 4172342423425

Na rozdíl od elektrického ̈křesla přece jenom posezení v golfovém elektrovozíku dávalo asi vyšší šanci dokonce řádně odsouzeným zločincům na přežití.

Ale s tím elektroautem Marketeer I se mi skutečně jezdilo výborně na nákupy.

0/0
20.10.2019 22:07
Foto

P91a69v36e13l 86D25v29o45ř66á14k 5199965804950

Tady nasadili elektroauto na svoz odpadků.

0/0
21.10.2019 19:43
Foto

I89v88a31n 47V57e43s20e52l74ý 4546208814677

Nedávno jsem přemýšlel zda by bylo vhodné vlastnit elektromobil na ježdění po Praze a druhé auto se spalovacím motorem na jízdy na větší vzdálenosti a já osobně dospěl k závěru, že nejlepší řešení by bylo 2 v 1 - tedy plug in hybrid s čistě el. dojezdem tak 60 až 70 km pro město a pořádným spalovacím motorem na jízdu mimo město.

0/0
19.10.2019 12:19
Foto

J23a87r82o34s77l22a78v 58H32a15l90u75z52a 2466324169988

Dobrý večer, jako správný energetik na to jdete energeticky, podobně jako můj děda řezník pro všechny opravy nejraději používal sekyru. K statisícům aut v Praze chcete přidat statisíce elektromobilů, pro ně postavit nabíjecí stanice a na střechy nasázet solární panely. Když se vrátíme kousek nazpět do minulosti, bylo těch aut nepoměrně méně a to z jednoho důvodu - vše bylo po ruce, fungovala veřejná doprava a auto bylo stejně drahé jako elektromobil dnes. Ne, opravdu nechci, aby se tato doba vrátila, ale něco si s ní můžeme vypůjčit - třeba zkrácení vzdálenosti. Jak se dá tato vzdálenost zkrátit? Denně jezdí do Prahy statisíce lidí autem, tak jim rozšíříme Blanku? Co jim takhle postavit byty v Praze, ideálně tak, aby bylo třeba 10% volných. Nebudou se podporovat megastavby jako je třeba fabrika pro deset tisíc státních úředníků, kteří jistě na devátou přijedou jednou linkou metra. A třeba by se mohlo zauvažovat nad tím, že by z některých parkovacích ulic mohly vzniknout zase normálně průjezdné ulice. To, že si koupíte byt v centru předci neznamená, že máte právo blokovat ulici parkujícím autem, ve Vašem případě dvěma kusy.

+1/0
18.10.2019 22:37
Foto

P15a91v18e66l 66D78v75o58ř89á32k 5889265244250

Těch sto tisíc elektromobilů by ale nebylo navíc, ale nahradilo sto tisíc aut zastaralých. Když si k tomu představíte, co obnáší dovoz ropy, výroba benzínu, jeho rozvoz do benzínek atd., tak je to proti nějakému kabelu mnohem složitější.

Ale pravdu máte v tom, že se jezdí většinou zbytečně. V civilizovaných zemích se lidé za prací stěhují, ale u nás dojíždějí. Proč - nedostatek volných bytů. Dále se u nás třeba nepodařilo rozšířit dovoz běžných nákupů. Atd.

Parkovací problém? Ono se při budování socialismu zapomnělo na to, že časem bude mít vůz každá rodina. A tak na sídlištích jsou problémy - všude jsou. Chybí parkoviště pod zemí a parkovací domy.

Někde (v cizině) řeší průjezd města tunelem, u nás silnicí středem města (kol Muzea).

A postavit pár km dálnice se zdá být neřešitelným problémem, o mostech a tunelech nemluvě.

Proč nedokážeme přesunout kamionovou dopravu na železnici?

V těchto případech hledejme problém nahoře - vládou počínaje.

+1/0
19.10.2019 12:00

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz