Pondělí 6. dubna 2020, svátek má Vendula
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 6. dubna 2020 Vendula

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J52a10n 33H64i16n85k 2937425644427

Pane Buriane, máte ode mě karmu, protože to téma je skutečně palčivé. Akorát se příliš zastáváte těch pronajímatelů. To "napálení" nájmů podle jejich svobodné vůle by se dalo omezit, jak píšu v předchozím příspěvku. A co se týče nepořádku, u nás je družstvo a SVJ zodpovědné za to, že poplatek za odvoz odpadků bude uhrazen. Hradí to tedy majitel za všechny nájemníky. Nikoli každý zvlášť. To se tedy nedá zařídit, aby odvoz odpadků zařizovaly komunální služby průběžně? Je jasné, že neukázněnost to nevyléčí, ale pokud se vytváří metrové vrstvy, tak to město zjevně nedělá.

0/0
22.9.2019 11:08

P87e35t82r 61B40u26r87i13a89n 4711656194138

Svoz odpadků (kontejnerů) a hromadění černých skládek před domem jsou dvě rozdílné věci. Podle zákona o odpadech se za svoz platí individuálně a na hlavu. To že obec dá sociálně vyloučeným úlevu z placení je jejich boj. Ovšem nikdy ze zákona za to není odpovědný majitel budovy. To tak ledaže by ještě prováděl rekonstrukci a objednal si na to spešn kontejnér.

A pronajímatelů se zastávám proto, že jejich kritici vůbec neví, co kritizují (viz níže). Dejte mi jediný důkaz s relevantními čísly o tom, jak napalují nájmy, a poplkáme si. A teprve až budete u hledání toho důkazu si s hrůzou uvědomíte, že vás celá léta kdosi vodil za nos. Že je totiž rozdíl pronájem bytu bez energií, s energiemi a platba za ubytování.

Věřte mi, já to hledal a googlil několik dní. Psal jsem o tom totiž nějaký ten blog.

A vyšlo mi, že tzv. obchodníci s chudobou mají mnohde nájmy ještě nižší, než v baráku naproti!

+1/0
22.9.2019 11:31
Foto

J34a15n 12H51i32n77k 2297285224207

Nestudoval jsem tolik, takže musím připustit, že máte pravdu.

0/0
22.9.2019 11:41

M27i96l91a35n 39Š56ť23a58s39t69n91ý 8368272575787

My máme dům ve společném vlastnictví pod správou bytového družstva, ale poplatek za odvoz odpadků si každý hradí sám. A není v tom žádný problém. Ten totiž nastává, až když se mezi majiteli bytů vyskytnou neplatiči a pak už je jedno, jestli dluží městu, nebo družstvu. Jisté je to, že kvůli jednomu či dvěma neplatičům v lokalitě, kde je stovka bytů, tam nepřestane město vyvážet odpadky. Něco jiného je, když jsou tam neplatiči všichni, což je případ vyloučených lokalit.

0/0
22.9.2019 11:38
Foto

J21a23n 64H83i78n89k 2167485754277

U nás je to tak, že poplatky hradí družstvo a nájemníkům to rozúčtovává do nájemného. Pokud někdo zůstane dlužen, je dlužníkem družstva a nelze specifikovat, zda nezaplatil čistý nájem, částku za odpady, úklid, daně či cokoli jiného. Do toho dluhu nevstupují třetí strany, a tak by to mělo být. Příspěvek na bydlení by měl obdržet vždy přímo majitel bytu a snížit o něj nájemné. Jelikož příspěvek na bydlení se vypočítává i z ceny energií a dalších položek, tak by všechny tyto položky měl hradit přímo majitel. Mnoho problémů by odpadlo. Kdo komu dluží, za co, proč by třetí strana nechtěla zřídit přípojky, vyvážet odpad apod.

+1/0
22.9.2019 11:50
Foto

J62a64n 62H26i23n45k 2297765174857

Jeden drobný atribut by se vylepšit dal, aby trh s chudobou poněkud uvázl. Je jím výpočet "obvyklého" nájemnéhov lokalitě nebo městě. Do průměru výpočtu "obvyklého" nájemného pro účel doplatku na bydlení by se neměly započítávat nájmy, u kterých se už dnes doplatek na bydlení vyplácí. Není přípustné, aby výsledný průměr ovlivnil vstupní proměnné, ze kterých byl vypočten. Dnes tomu tak bohužel je. V ghettech se platí nájem, který by normální lidé za takovou kvalitu bydlení nikdy nedali. Tím si obchodníci s chudobou sami zvyšují "obvyklou" cenu, kterou pak inkasují od úřadu.

0/0
22.9.2019 11:00

P69e15t86r 40B88u40r41i94a27n 4761166574338

V ghettech se platí nájem, který by normální lidé za takovou kvalitu bydlení nikdy nedali.

A tohle je ten problém. Existují stovky článků o "obchodnících s chudobou", tisíce omílaných vět, jakou jste právě napsal, ale ani jediný!!! článek nikdy relevantně nepopsal, kolik je v reálu ono nájemné, kde a za co konkrétně. Vždycky se dozvíme, když už někdo zašeptá onu cifru, že se platí např. 15 000kč/měs. Ale nevíme konkrétně za co a za kolik lidí. Tak schválně, zkuste najít článek s takovým konkrétním rozpisem cen. Nenajdete. Není vám to divné?

A potom, v jednom mém odkazu starosta utrousí, že v Předlicích se pronajímají 1+1 za 16 000kč, ale já si vygůglil, že ve stejné ulici (Sklářská) hned o kus dál se pronajímají nově zrekonstruované 1+1 za 8000kč a jsou dlouhodobě v nabídce. Není vám divné, proč by lidé nebydleli zrovna tam, když doplatek na bydlení je 90% z celkové ceny a tedy by na těch 10% ušetřili?

Zkuste mi dát odkaz na takovou reálnou cenu konkrétního bytu o kterém píšete a pobavíme se o tom.

0/0
22.9.2019 11:22
Foto

J39a19n 23H45i48n31k 2147775304737

Ale to je právě ono. Jestli to starosta "utrousil", znamená to asi, že úřad skutečně doplácí náklady až do této výše. Nevím, kolik osob tam přitom musí bydlet, ale proč bychom starostovi nevěřili? Napadá mě, že ti "potřební" tam za 8.000 nebydlí proto, že na to bydlení nemají, a to ani s doplatkem. Taky si majitel ověří, co jsou zač. Zatímco na bydlení za 16.000 mají, protože doplatek je vysoký a majiteli se vyplatí nechat si vybydlet ten byt.

+1/0
22.9.2019 11:39

P72e73t92r 96B45u92r49i25a29n 4411876734338

A to je právě ono. Bydlení za 16000kč. A je to i s energiemi? A za kolik lidí? Protože takové bydlení s elektřinou, topením, vodným stočným a fondem oprav je např. za 6 osob za tu cenu naprosto adekvátní! Navíc nevíme, co z toho jsou zálohy a co skutečný nájem. Oni si totiž ti nájemníci velmi rádi nechají napálit nesmyslně vysoké zálohy. A proč? Protože na zálohy na energie dostanou dávky, ale přeplatek jim skončí v kapse! Výsledek = chudáčci za byt platí 16 000kč, obec to ví, protože jim to proplácí, svině obchodník s chudobou! A reál? cena nájmu 1+1 8000kč, nasmlouvané zálohy samotnými lidmi 8000kč. Ale o tom se mlčí.

Už chápete ten průšvih? Nikdo nikdy narovinu neřekne, co všechno ta cena obnáší! Proč asi? No kvůli vytváření mýtu o zlých obchodnících s chudobou. Vyzval jsem vás, abyste se pokusil najít a doložit reálný příklad takového napáleného nájmu v konkrétních číslech. Myslím si, že nenajdete.

+1/0
22.9.2019 11:51

J81a74r52m47i94l87a 71P69í69c39h34o53v12á 5772967974713

Pane Hinku, ono to není jen o vybydlení, ale i třeba o tom, že co já vím, 1 x ročně musíte dům deratizovat, 2x ročně děláte dezinsekci, a to bohužel něco stojí. V lokalitách s normálními nájemníky se podobné atrakce dělat nemusejí.

+2/0
22.9.2019 14:14
Foto

J39a64n 95H41i23n47k 2917945484557

Já myslím, že i pouhé vybydlení je dostatečným důvodem, proč s takovým nájemníkem smlouvu neuzavřít. Naštěstí můžete neuzavřít smlouvu i bez udání důvodu. Neudávejte víc důvodů, než musíte.

0/0
22.9.2019 14:34

J12a56r73m68i59l16a 37P47í91c11h36o25v15á 5592137434493

Jistě, já to chápu. každý soudný člověk proto pochopí, že vyšší riziko = vyšší nájemné.Proč se tomu Maláčová i obce diví? Obce byly rády, když se podobných nájemníků zbavily, dlužné nájemné šlo do miliónů a bylo absolutně nevymožitelné. Problém jsme hodili na hrb soukromníkům a opět se divíme? Obec je ubytovat nechce a diví se, že soukromník chce vyšší nájemné, případně že doplatek na bydlení má jít přímo majiteli bytu? Copak nevíme, že předtím ty prachy končily v chlastu,cigaretách a automatech? Kdo má dojem, že ubytovávání podobných lidí je zlatý důl, tak šup šup do toho! Ať si je Maláčová klidně vezme do Prahy

+1/0
22.9.2019 15:08

P49e94t66r 95B50u52r89i75a90n 4411206434828

Ale to je právě ono. Jestli to starosta "utrousil", znamená to asi, že úřad skutečně doplácí náklady až do této výše.

A to je právě ono, úřad doplácí celý doplatek na bydlení, tedy včetně energií a různých poplatků. Tedy pokud třeba v 2+1 bydlí pět lidí, potom je 16 000kč přiměřená částka. Jenže lidi to nevědí, slyší tuhle cifru a obchodníci s chudobou jsou rázem na světě.

Slyšel jsem mluvil politiky v debatě o bydlení. Říkali: proč by na ubytovně měla rodina platit 15 000kč, když stejný byt naproti stojí 8000kč. Oni vážně vůbec neví, co vlastně těm lidem platí. Děs. A nevěděla to ani moderátorka a bohorovně jim to odkývala. No tak hlavně že si poplkali.

0/0
23.9.2019 0:22

M57i97l48e85n25a 94K11l78o28u25č63k84o94v71á 2556330146912

U nás mesto zrekonstrovalo 10 vybydlenych městských bytů. Další rekonstrukce by měly následovat. Následně primátor uzavřel Smlouvu s Agenturou pro sociální začleňování pri Úřadu vlády. Tato Agentura se bude podílet na dohlizeni při přidělování městských bytů. Závěr si udelejte sami.

+4/0
22.9.2019 8:35

P97e72t97r 96B37u51r14i58a66n 4961766274948

Dohlížet...no nevím k čemu to bude, když se v posuzování o přidělení nesmí používat předsudky...:-P

0/0
22.9.2019 10:07
Foto

N92a64ď44a 12D86u38b89c64o12v63á 7305330404805

Ještě se vracím.

Problémy s některými obyvateli některých měst (abych byla korektní) samozřejmě nejsou nic nového, až na nějaké změny netrvají 30 let, ale co já pamatuji, i co nepamatuji byly zde vždycky. Čas od času se tím někdo zabýval, aby se zjistilo, že je to marnost nade vše.

Paní Maláčová má "v popisu práce" zabývat se těmito problémy a navrhovat nějaká řešení.

Že její navrhovaná řešení asi nebudou ta pravá a autor si dal práci, aby řekl proč nejsou ta pravá je sice smutek a paní ministryně se můžeme smát, že neprojevila příliš snahy k účinným krokům řešení, ale to je tak všechno a nic.

Je nějaké jiné, kategorické řešení, kterým by se dosáhla změna života určitých lidí, tedy že by si osvojili základní hygienické návyky, že by se stali tolerantní ke svému okolí, že by se zapojili do pracovního procesu, že by se nemusely řešit pro ně příspěvky v takovém rozsahu a na cokoliv?

Paní ministryně to alespoň zkusila, jak kvalitně, to zhodnotil autor, kdyby nedělala v této oblasti nic, možná by měla lepší hodnocení.

Nepreferuju žádnou politickou stranu, ani žádného ministra.

0/−1
22.9.2019 8:17

M10i78l96e65n70a 97K42l46o45u84č29k56o44v37á 2576960336612

Zde by měly skládat účty různé neziskovky a agentury pro sociální začleňování, na které jsou ročně vynakladany stamilióny korun, ale nikde to není videt.

+3/0
22.9.2019 8:38
Foto

N32a32ď97a 50D91u84b26c43o49v89á 7445520734655

Mate pravdu vtom, že by ty účty skládat měly... a tím i obhajovat své existence...

0/0
22.9.2019 8:45

M55i50l35e61n11a 35K77l84o57u56č78k24o55v52á 2116420666782

Jo, a když nebude viditelný výsledek, peníze žádné. Však ono by to šlo, kdyby se chtělo.

+3/0
22.9.2019 8:57

P12e96t11r 41B40u17r93i79a32n 4311186974938

R^

0/0
22.9.2019 10:15

P71e28t73r 15B19u75r56i71a54n 4751746744288

V první řadě je potřeba začít nazývat věci pravými jmény. Od toho bych se odpíchl. Tak třeba že za binec okolo baráku můžou jeho obyvatelé a ne sociální vyloučení, že ubytovatel je normální podnikatel a jediný, který je schopen tyto lidi ubytovat a ne obchodník s chudobou, že věřitel je ten, který půjčil jinému v nouzi a ne lichvář a že dluhy, nájmy a energie se normálně platí. A že normální je, když děti chodí do školy, v noci je klid a dráty zůstanou ve zdi a zábradlí na schodišti. Pak se můžeme bavit dál.

......Je nějaké jiné, kategorické řešení, kterým by se dosáhla změna života určitých lidí,...a proč by měla nutně být? jsou to dospělí lidé a sami si to vybrali. Může být, ale nemusí být nutně.

0/0
22.9.2019 10:14
Foto

N36a46ď42a 25D10u82b21c41o54v72á 7345250434405

Já jen nevím, pane Buriane jak chcete zařídit, aby to fungovalo, protože to co píšete je teorie, ale život je jinde. Jak chcete změnit tradiční a stoleté zažrané zvyky po generace zpět.

To je to, čemu já říkám marnost nade vše.

Kdybyste se pokusil dosáhnout toho co jste napsal a já fakt nevím jak, tak by ti lidé byli nuceni asi kočovat, nebo vytvářet ghetta z krabic od banánů...

Představujete si sankce jako treba pokuty, vězení, nebo čím chcete donutit ty lidi k jinému způsobu života?

Já neobhajuju to, co vytvořila paní ministryně, jen jsem řekla, že projevila nějakou snahu, než aby neudělala nic.

0/0
22.9.2019 10:33

P81e77t14r 69B85u62r84i59a50n 4501426354858

Tak znova: Proč bych měl chtít něco na těchto lidech změnit? Jsou to dospělí lidé a sami si to vybrali. Od kriminality a bince okolo máme policii, od záškoláctví OSPOD atd. Já si nepředstavuji nic, čím bych ty lidi chtěl k něčemu donutit. Tu sociálku a policajty už máme, takže si maximálně představuji že budou normálně fungovat a přistupovat ke všem stejně bez nějaké "pozitivní diskriminace". Pokud chce někdo bydlet v krabicích od banánů, ať si klidně bydlí, pokud tím nic neporušuje.

A snahu ministryně projevila, to jo. Chce okrást ty slušné na úkor povalečů.

+2/0
22.9.2019 10:40
Foto

N94a33ď35a 32D35u22b13c70o61v63á 7315470954655

Myslim si, že si moc nerozumíme a naše diskuse by dál k ničemu nevedla. Děkuji a přeji hezkou neděli.

0/0
22.9.2019 10:55

P49e97t93r 57B71u77r93i77a66n 4841896214888

Tak jistě, když pořád zastáváte názor, že by ty lidi měl někdo nějak řešit. Já tvrdím, že všichni jsme si rovni a každý odpovědný sám za sebe.

0/0
22.9.2019 11:07
Foto

J68a84n 95H98i89n24k 2877865164317

V tom máte sice pravdu, ale pokud ta nedostatečná odpovědnost sahá lidem do kapes, tak se to řesit musí. A nezáleží na tom, jestli sociálka zneužívá naše daně na bydlení těch lidí, bez naděje na nějaký pokrok, nebo tito lidé budou sahat do našich kapes přímo na ulicích. V případě sociálky jsou však ty náklady vyšší, protože z nich je financován i zisk těch dobrotivých majitelů. Čunkovy holobyty byly lepším řešením.

0/0
22.9.2019 11:16

P46e21t21r 71B78u27r56i65a72n 4301236854658

Pronajímatel je podnikatel jako každý jiný. Žádný podnikatel není dobrotivý, nýbrž to dělá pro zisk. Jsou podle vás obchodníci s chudobou i supermarkety, když jejich zisk pochází taky ze sociálních dávek a marži mají mnohde 100%?

Ale jinak: stát nabízí zdarma lidem peníze na bydlení. Lidé kvůli tomu, aby je dostali, úmyslně nepracují a pak peníze na bydlení použijí na bydlení. Ubytovatel nabídne za peníze určené k bydlení lidem bydlení. Zatímco první dva nedělají naprosto nic záslužného, on jediný se stará a zařizuje. Najděte v této skupině viníka.

0/0
22.9.2019 11:37
Foto

M91a78r64i40e 18J37a48n44d21o45v53á 8271743625736

Karma, a nejhorší je, že Venezuela se trumfuje v rozhazování peněz s Babišem.:-)

+2/0
22.9.2019 4:46
Foto

N16a59ď18a 58D28u60b81c45o98v98á 7755300104215

Paní Jandová, je to naše škoda, že místo paní Maláčové nejste ministrni vy, co ministrní, nebudu se držet při zemi, přímo premiérkou, to by to jinak fičelo!

+1/0
22.9.2019 8:43
Foto

M69a97r12i12e 92J26a43n58d16o59v48á 8701193115676

Tak určitě bych nepotřebovala abolici ;-D

+1/0
22.9.2019 9:43
Foto

M92a96r26i53e 49J16a63n70d93o35v82á 8561793655646

Jinak, paní Dubcová, v jedné diskusi jsem zahlédla, že jste se přihlásila ke konzervatismu. To asi myslíte konzervativní komunismus, ne? Ale nejsem si jistá, jestli něco takového existuje.:-)

0/0
22.9.2019 9:46
Foto

N86a37ď37a 74D23u42b50c34o57v28á 7245980984695

Wiki: principem konzervatismu je otevřená tendence bránit se (rychlým) změnám a podporovat tradiční normy. Těmi mohou v různých kontextech být: řád, autorita, tradice, vlast, rodina, náboženství, soukromé vlastnictví, hierarchizace společnosti a morálka.[1] Protějškem konzervativců jsou liberálové, pokrokáři, rovnostáři a revolucionáři.

+1/0
22.9.2019 10:04
Foto

P87a19v59e24l 52D11v81o32ř79á92k 5569975134760

Takže konzervativci jsou zpátečníci. ;-D

0/0
22.9.2019 12:25

P28e46t46r 77B93u29r32i21a94n 4941676264678

;-D;-D;-D;-D

Změníme názvosloví z "trestně stíhaný premiér" na "premiér s abolicí".

+1/0
22.9.2019 10:16
Foto

N49a96ď38a 49D17u93b82c84o74v68á 7145770824415

Tak tady bych řekla premiér s abolici, čekatel :-)

+1/0
22.9.2019 10:35

P16e43t79r 76B20u64r31i87a20n 4491306794768

;-D

0/0
22.9.2019 10:42
Foto

M58a91r23i91e 96J83a61n84d92o39v85á 8621253275126

No je to na palici ;-);-D

0/0
22.9.2019 12:29
Foto

P59e42t68r 94Š61i22n87d41e28l84á12ř 8939796385574

Rekvalifikační kurz od Úřadu práce za časů ministrování ministryně nemakačenků a asociálních věcí Michaely Marksové (která neustále 4 roky občanům slibovaný zákon o sociálním bydlení dodnes ještě nedodala) - by myslím paní Jandové bohatě stačil. :-P

0/0
22.9.2019 12:08

P18e69t39r 44B89r71o82d70s29k26ý 5976483755569

...... ;-DR^u teho už sa dá enem chechtat,- škoda slz !

+2/0
21.9.2019 23:32

J26a60r91m62i71l55a 51P53í68c66h87o27v72á 5372887134133

Těch problémových bodů je víc. Třeba 2. Jasné nastavení hygienických standardů u bytů, které by určovaly, jak má vypadat byt (např. tekoucí voda, hygienické zázemí, funkční elektrika apod.) a stanovení počtu metrů čtverečních na osobu v dané domácnosti. Když nálemník poničí elektriku nebo bude v bytě víc osob, než určí vyhláška nebo zákon,tak potrestáme koho? Majitele, nebo nájemníka? Má majitel možnosti porušení zákona nebo vyhlášky ovlivnit? Ono je to sporné už dneska, když za bordel kolem domu vlastně může majitel. Pokud jim za úklid bordelu nesáhneme na dávky, tak se nic nezmění (nebo by měli aspoň platit vyšší nájemné, aby byly zdroje na úklid bordelu) .

+9/0
21.9.2019 18:12
Foto

N32a36ď84a 69D55u27b34c55o29v88á 7225510964235

Existují nejen vyhlášky, ale i smlouvy. Ve smlouvách je stanoveno co má kdo za povinnost a sankce.

+2/0
21.9.2019 18:31

P46e40t24r 67B92u49r32i33a85n 4131496124518

Ano, je to tak. Navíc existují tři základní druhy pronájmu. Holý pronájem prostor, prostor včetně energií a pronájem ubytování (ubytovny). Nevím, jak chce Maláčová stanovovat ceny za ubytování na ubytovnách, když každá má jiné náklady. Jak nařídit určitý počet lidí v bytě, když nájemce má právo ubytovat si k sobě dalšího (což mimochodem taky prosadila v novém občanském zákoníku ČSSD). Jak chce ošéfovat funkční elektřinu, když elektrozávody odmítnout s nájemcem uzavřít smlouvu, pro jeho dluh z minula. Apod. A pokud pronajímatel opatří byt energiemi na své jméno, bude nájem zase vypadat jinak.

+3/0
21.9.2019 18:40
Foto

J27a27n 43H92i67n26k 2927705624157

S tou energií bych to udělala právě tak, jak říkáte. Například kdyby doplatek na bydlení byl podmíněn například pravidlem, že majitel bytu bude vyrozuměn o tom, že nájemník požádal o doplatek na bydlení, a nedostane ho dřív, než uspořádá svou nájemní smlouvu tak, aby se majitel stal zodpovědným za úhradu poplatků třetím stranám (energie, odpady, TV) spojených s užíváním bytu. Je to velice jednoduché. Prostě elektrická přípojka u takových bytů, kde se střídají nájemníci jako frekventantí poživatelů doplatku na bydlení, by byla psána přímo na majitele, a příjemcem peněz od úřadu by byl vždy on.

0/0
22.9.2019 11:28

J11a97r35m45i43l82a 43P98í56c54h30o56v12á 5152437494803

A v okamžiku,kdy nájemník nezaplatí a nebudeplatit několik měsíců, ho z bytu nedostanete, ale dluhy na elektřině zaplatíte vy a z nájemníka nic nedostanete, neb on je chudý a nemajetý? Počítám, že dalšího vyčuránka už byste do bytu nevzala.

0/0
22.9.2019 14:21
Foto

J79a46n 33H45i67n14k 2107175214357

Zřejmě jste pronajímatelkou bytu. Já přece nemám nic proti pronajímatelům. I moje dcera pronajímá jeden byt v domě, který za velké peníze postavili, a druhá platí naopak nájemné v cizím bytě. Pronajímatelé se musí ke své investici chovat zodpovědně. V domě máme nájemníky, kteří ruší sousedy hlukem a na sousedy jsou ještě drzí. Že když jim vadí noční štěkání psů, tak mají prý majiteli zaplatit lepší odhlučnění podlah. Majitel to s nimi nemá jednoduché, dostat je odtud. Snad proto se na balkoně objevil plakát, že byt je na prodej a na stránkách realitky je napsáno, že byt je vhodný jako investice a je momentálně pronajat spolehlivě platícím nájemníkům. Takže neplacení nájemného je jen jedním z rizik pronajímatelů. Jestli je nájemník příjemcem doplatku na bydlení, tak to automaticky znamená zvýšené riziko. Ale obchodníci s chudobou podle mě skutečně existují. Nechají si zaplatit nájemné s rizikovou prémií, přestože velké riziko nenesou. V lokalitě, kde nemovitost pořídili velice levně, se nikdo nestará o kvalitu tohoto bydlení a nájemníci si moc stěžovat nemohou, protože nikdo jiný je neubytuje. Bohužel to však stojí peníze nás všechny a ti lidé by mohli bydlet pro stát i mnohem levněji v holobytech v majetku města, když všichni vědí, že je jen otázku času, kdy si svému způsobu bydlení (jako zvěř) přizpůsobí i své okolí.

0/0
22.9.2019 14:55
Foto

P30e94t58r 35Š59i40n39d25e41l56á15ř 8489886855564

Mravokárci státem placení za účelem začleňování se nás pokojné občany snaží zastrašit, že když všude (a zejména ve školách a u zaměstnavetelů) krutě diskriminovaným spoluobčanům nedáme pro čtyřčlennou rodinu znovu a znovu bezpracných průměrných 30 tisíc měsíčně, začnou se bouřit a rabovat obchody. Otázka zní, zda si to obchody - zejména s potravinami a elektronikou nechají líbit a jak dlouho??;-O

+3/0
21.9.2019 18:53

S93t81a93n25d21a 98N53o85v45á56k 8479263476954

:-).....Jistě pamatujete minulý režim: Práce byla povinnost, ale někteří měli už od 15 invalidní důchod, jistě to nebylo zadarmo, ale ti si dovedli peníze vždycky obstarat!

+8/0
21.9.2019 17:55

R97o28b34e18r61t 47M50y30š93k88a 4266856739865

V Česku je více než 400 tisíc. invalidních důchodců. Každý 25 občan včetně kojenců je invalidní důchodce. Na Slovensku je to stejné, v Rakousku je invalidů 2x méně než u nás. Proč asi????

+2/0
21.9.2019 18:37

P43e41t89r 59B75u51r84i19a84n 4951216814448

Žijí zdravěji? :-)

0/0
21.9.2019 18:44

J59a12n 87R43á91ž 1439273224320

Jediné preventivní opatření proti růstu nepřizpůsobivých, které opravdu působilo efektivně, byla pracovní povinnost. To z objektivních důvodů zavést nejde a tak vznikají různé utopistické plány na přizpůsobení nepřízpusobivých. Ten Maláčové je ovšem ten nejhloupější, čímž ona je pověstná.

+18/0
21.9.2019 17:38

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz