Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J72a34n 50V92l40a88d13y17k40a 2952728363524

Kde rozhodla jaká justice? Jediný kdo rozhodl byl státní zástupce...

+20/−3
doporučit
16.9.2019 12:42

Z25d37e26n86ě77k 38B57e10r55á14n82e89k 2518405376292

Zastavením trestního stíhání Babiše je možné vydedukovat mnohé. 1. Je to stíhání připravené pro odstřelení Babiše z politiky. 2. Babiš tlačil na státní zastupitelství aby stíhání zastavilo. 3. Státní zastupitelství dospělo časem k poznatku, že vlastně není co stíhat. Každý si může vybrat dle libosti. Osobně se přikláním k variantě 1.

+11/−1
doporučit
16.9.2019 17:00

R27o16m98a34n 68D41o28s50t28á47l 9390962910642

Smůla je jen, že popíráte samu sebe hned v úvodu článku, neb státní zastupitelství nepatří do moci soudní, nýbrž pod Babiše. Dalo by se parafrázovat, že Babiš ( jako vedoucí představitel moci výkonné) zastavil stíhání sám sobě, neb stíhání zastavila moc výkonná. Alespoň prozatím......Pro Babiše by bylo bývalo mnohem výhodnější, kdyby kauzu smetl ze stolu soud. Takhle tam ta pachuť ( zcela správně řečeno) vždy bude. Navíc o demokracii lze s úspěchem polemizovat. Parlament není nezávislý - dle přání Babiše hlasují minimálně všichni poslanci ANO ( slib neslib). A moc výkonná darmo mluvit. Všichni ministři jdou na ruku Babišovi seč mohou ( tedy i jim podřízené úřady). Takže pro váš článek rozhodně Rv

+9/−1
doporučit
16.9.2019 16:54

M50i62l69a37n 89Š45ť45a95s37t74n37ý 8328252345947

Trestní stíhání Babiše bude definitivně zastaveno až podle toho, jak se k tomu postaví NSZ. Propadla jste z demokracie.:-)

+12/−3
doporučit
16.9.2019 9:23
Foto

M87a56r98i61e 75J12a75n54d30o53v90á 8671843685376

Co pořád máte všichni s tou justicí? K té se to přece vůbec nedostalo. Trestní stíhání zastavili státní úředníci, v podstatě Babišovi podřízení? To je zkouška demokracie.

+20/−9
doporučit
16.9.2019 9:57

J19o19s69e57f 21U27l48m87a69n 8980390808695

To je první článek, kde s Vaším názorem nesouhlasím (jednou to přijít muselo). Jak říká jeden můj oblíbený spisovatel "nikdo a nic by nemělo mít ochranu před kritikou či zpochybňováním". Ani reakce Fialy či Pospíšila (ať už si o nich myslím cokoliv) mi nepřijdou nijak přehnané.

+11/−3
doporučit
16.9.2019 12:56

R12a96d92i13m 94K34a93l52a50s 2490926132731

Nezlobte se, ale to je zase diskuze... Jestli se hodláte my všichni někam posunout, tak jedním ze základních bodů musí být respektování autorit. A státní zástupce a jeho nadřízení to autoritou jsou, ať se to někomu líbí nebo ne. To, že někteří brblají včetně pánů politiků a do svých proslovů umisťují skrytá či jasná poselství podkopávající ony autority, je cesta do pekel. A pak skutečně není rozdílu, jestli ono podkopání na plná ústa provede M. Zeman, anebo rádoby lišácky P. Fiala z ODS, další politici nebo diskutéři...

Hodnocení výroků uvedených v blogu příslušným, v uvozovkách spravedlivým a demokraticky smýšlejícím, jedincům vadí nebo nevadí jen podle sympatií, které k tomu či onomu chovají. To je však z jakékoliv smysluplné diskuze diskvalifikuje a jejich názor nemá vůbec žádnou váhu.

Nikdo není detailně obeznámen se spisem, nikdo nezná všechny důkazy, nikoho snad ani nezajímá, že o celé věci ještě bude rozhodovat nejvyšší státní zástupce Pavel Zeman, ale už zpochybňujeme rozhodnutí dvou státních zástupců...

Kde to žijeme? Nebylo by slušné počkat až na Pavla Zemana? A jestli i on řekne, že bylo vše v pořádku celou záležitost bez jakýchkoliv dalších průpovídek akceptovat?

V téhle zemi nikdo za nic nemůže a všichni spoléhají na příchod spasitele. Spasitele, který v tomto případě nastolí morální prostředí - patrně z míst nejvyšších a bude nezpochybnitelnou autoritou, o které píši v samém úvodu. Protože to, s čím se skutečně potýkáme prakticky od revoluce nebo od r.48, je krize autorit. (Možná - možná byl jedinou výjimkou V. Havel.) Jenže nic takového nenastane... Jediná cesta k tomu je respektování autorit menších, běžnějších, jako jsou např. státní zástupci...

A tak tohle "kafrání" skutečně velice hezky vypovídá o tom, jak někteří podporují autority a morální prostředí v této společnosti.

Že je M. Zeman velká "ústa", ví všichni a hodí se jim, protože mohou na někoho ukázat, ale že se sami chovají podobně, bohužel netuší...

+9/−2
doporučit
16.9.2019 18:55
Foto

P60a93v82e69l 91D54v38o52ř16á10k 5229155634460

ANO, demokracie to projela na celé čáře.

+9/−2
doporučit
16.9.2019 11:23

J76a38n 59P72a16v12l46í72k 2597502925731

Máte v tom zmatek. Nezávislá moc soudní jsou soudy, státní zastupitelství je pod exekutivou. Takže celé to povídání je na vodě.

+6/0
doporučit
16.9.2019 19:02
Foto

J80a72n12a 25M66a28j17o27v24á 4745372756263

Piráti jsou...prostě piráti.

+6/0
doporučit
16.9.2019 11:15
Foto

F68r88a25n73t54i85š12e82k 29K39š15í73r 2209436405

Zastavení trestního stíhání vysoce postaveného politika je vítězství systému, který nazýváme stát. To nemá s touto selektivní demokracií nic společného.

+6/0
doporučit
16.9.2019 10:47
Foto

L67e57o57n19t19ý50n60a 63C70h43v96á96t48a44l39o58v24á 1833455406

Nesouhlasím, nezávislost soudů nezávisí na tom, jestli se nějaký politik nesouhlasně vyjádří, spíše naopak ta péče o "trojnožku" by naopak měla spočívat v neustálém a opakovaném prověřování. Mimo jiné například i to, že ve sporných případech politici řeknou, že se jim to vzhledem k předchozímu zdá podivné. Jiná věc by byla, kdyby vyvíjeli intenzivní nátlak na změnu rozhodnutí. Ale pochybnosti nikdy nejsou na škodu.

+7/−1
doporučit
16.9.2019 23:52

M84o76j83m44í76r 48R87o77d89e82n 6856605545957

Je potřeba připomenout v jaké době tato kauza přišla a dále co následovalo. V té době zde byla ještě na pozadí silná opoziční smlouva a ČSSD. Postačí sledovat vývoj kauzy právníka Altnera a podivné chování justice. Jak dopadly kauzy a policejní vyšetřování Nečase. Kde je dnes ČSSD ... Navíc něco podobného se zde už dělo dříve a to v rámci politické a občanské obrody, kde se volily malé strany a hnutí, třeba VV a sl. Kočí a nahrávky... Babiš se z toho poučil a vlastně po rozkladu politiky verze 3,5 přišla politika verze 4, 00 vstup podnikatelů, neboť zde řádila konkurzní mafie ... Je zajímavé jak velmi zainteresované media a politické osobnosti vypouštějí mlhu na ústupu, kopou kolem sebe ...

+7/−1
doporučit
16.9.2019 11:37
Foto

P83e83t17r 78K27u17b59í47č63e19k 5833523157843

Podle mého soudu justici nejvíce zpochybňuje p.premiér a p.prezident. Takže článek opět míří vedle. Bohužel.

A chápat rozhodnutí st.zástupce jako test demokracie?

Inu, to teď všichni musí mlčet?

Jako mlčí nad soudními rozhodnutími (tedy ne nad zastaveným stíháním) právě třeba p.prezident?

V něm máme velmi silný návod, jak zpochybňovat cokoliv.

Z presumce viny u politiků už dávno přešel k presumci neviny.

A z rozsudků si, podobně jako z Ústavy, nedělá vůbec nic.

Smutné.

+14/−7
doporučit
16.9.2019 11:33

J80i93ř75í 25Š95i58b93r36a72v79a 5348748734223

Přes 20 roků vládly kmotři a vysavali stát v takových částkách že světová krize je o drobných.Časem se začaly objevovat lidé kteří to chtěly změnit ale neměly žádný vliv.A objevil se AB a kmotrům do toho hodil vidle a stále na ně vyvíjí poměrně značný tlak.A kmotři se brání a to dost neefektivně,zkusily nachytat kohokoli z ANO a vůbec nic se kmotrům a zájmovým stranám nepodařilo.Podle dnešních zákonu je AB "podvodník" ale podle tehdejších zákonu je nevinen .Otázkou je proč občanská společnost dovolila tak mizerné zákony kdy podvod,zlodějna a okrádaní státu ve velkém nebylo trestné a nebylo trestáno.Můj názor je že jsme ve čtvrtém odboji proti kmotrům.Nejsem plátcem EET a jsem z vládou spokojený.

+8/−2
doporučit
16.9.2019 21:34

J75o91s53e24f 20S86l89a42v74í40č76e65k 4223766276453

S vaší klasifikací nesouhlasím ve všech případech, ale to si myslím je nepodstatné. Co považuji za podstatné, že politici, mající plnou hubu demokracie a řečí o nezávislosti soudů, se pořád snaží dostat Babiše do kriminálu. Z toho je mi nevolno.

+8/−2
doporučit
16.9.2019 17:04

M79i66c64h44a72l 14K11a90n84d38a 7100347883795

Taková justice, ve které si trestně stíhaný premiér může měnit ministry spravedlnosti podle vývoje vyšetřování, nemá s demokracií nic společného.

+12/−6
doporučit
16.9.2019 12:37

J16a46n 82K83o73z51l43e90r 3989899731934

Já to prostě nechápu jak mohou různí politici pořád mlít to samé, Justice moc dobře věděla že nemá na Babiše lidově rěčeno nabito tak raději tuto kauzu ukončila protože kdyby došlo k nezávislému soudu museli by ho osvobodit nebo si myslíte že by ho s radostí nesestřelila kdyby mohla ? vědí to všichni ale dál budou mektat no a Piráti to je uskupení samo o sobě jsem zvědav kdy občané pochopí že je to destabilizační složka politiky ale protože se to politikům hodí tak jim naslouchají

+13/−7
doporučit
16.9.2019 11:06

S13t43a50n64i81s38l24a94v 62B87u93r16i56a40n 5283484224297

Ti, kteří Babiše několik let neustále pomlouvali, by měli nyní alespoň držet ústa nebo se neustále omlouvat !

+8/−4
doporučit
17.9.2019 8:33

J11a60n 41H50a51r96v58a74n 3937428705386

Jak může být Piráty někdo překvapen, když už samotným názvem deklarují co jsou zač. Kdybych měl na výběr, tak raději volím stranu Zloději, ti "jenom" kradou - na rozdíl od Pirátů.

+8/−4
doporučit
16.9.2019 9:27

J32i72ř45í 82S39c17h86m51i87d44t 5520593644205

Jen si dovolím zpochybnit u Výborného tu výbornou, protože sice řekl, že respektuje výstup SZ, ale okamžitě na to dodal, že nese jistou pachuť, takže ho tím vlastně přece jen zpochybnil a o té pachuti hovořil i Rakušan a další, samozřejmě někteří si rýpli přímo a byli tak v tomto ještě horší. Nejlépe mi z těch hostů vyšel Okamura následován Šmardou, nejhorší vyjádření tradičně Piráti a v těsném závěsu PospíšilRv.

+9/−6
doporučit
16.9.2019 9:41

M83i93c89h67a93l 13G72e59c77i54k 6915529117104

Nazor, ze (slepe) respektovanie autorit je zakladom spolocnosti, razila uz inkvizicia. Tvrdili to aj nacisti, tvrdili to komunisti a tvrdia to aj radikalni islamisti. Pokial ma ist o spolocnost demokraticku, tak jej skutocnym zakladom je neustale PREVEROVANIE autorit.

+4/0
doporučit
17.9.2019 10:35

L23a83d78i48s11l30a27v 64H82i83n94n45e19r 1144415595718

Teď trochu od věci : kdyby pan Babiš měl otevřenější náruč k multikulti, neštěkl by po čapím hnízdě ani čáp. Není všem dnům konec...ovšem.

+4/−1
doporučit
16.9.2019 13:42

M95a97r90t42i48n90a 10M51o13u44d29r98á 7850143836259

Říkám to pořád, že totalita přijde odjinud, než ji většina očekává.

+4/−1
doporučit
16.9.2019 9:13

S44t49e87p31a67n 79T25o19t62h 8758349845198

;-D tak test demokracie... 8-o a pod koho že to patří státní zástupce??

Ale i tak vám přeji pěkný den a Babiš VEN... nebo dovnitř... nějakýho toho nápravnýho zařízení.

+5/−3
doporučit
16.9.2019 19:24

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz